مدیریت راحت‌تر سفارش‌ها با قابلیت اعتبار ارسال پادروشاپ

0

بر اساس آماری که اینستاگرام منتشر کرده است، بیش از ۹۰ درصد کاربران در این شبکه اجتماعی، حداقل یک برند تولیدکننده محصولات یا ارائه‌دهنده خدمات را دنبال می‌کنند و این یعنی اگر به برند یا محصولات خود توجه ویژه‌ای نداشته باشید، فرصت استفاده از این شبکه را از دست می‌دهید. همچنین اگر مدیریت سفارشات شما به صورت هدفمند و هوشمندانه و با نظم نباشد، درک درستی از میزان فروش، درآمد خالص و… نخواهید داشت.

یکی دیگر از مشکلاتی که فروشندگان اینستاگرامی با آن روبرو هستند، این است که برخی از مشتریان اصرار دارند که خرید محصولات از طریق کارت به کارت و در پلتفرم اینستاگرام انجام شود و به همین دلیل برخی از سفارشات نهایی شده در میان تعداد زیاد دایرکت‌ها گم می‌شوند.

متمرکز کردن سفارشات مشتریان فروشگاه در یک پلتفرم، به شما کمک می‌کند که درک درست‌تری نسبت به محصولات پرفروش خود داشته باشید و همچنین به دلیل سرعت انجام فعالیت‌ها، می‌توانید زمان خود را به کارهای با اولویت بالاتر مانند تولید پست‌های خلاقانه یا تحلیل آمار پیج‌تان اختصاص دهید.

قابلیت اعتبار ارسال، سرویسی است که به فروشندگان اینستاگرامی امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه بتوانند تمام سفارشات خود را مدیریت کنند و سپس آن‌ها را برای ارسال آماده کنند. به کمک این ویژگی پادروشاپ، می‌توانید اعتبار ارسال خود را شارژ کنید و همچنین تاریخچه تراکنش‌های اعتبار را ببینید. همچنین اگر برخی از سفارشات شما در دایرکت یا چت شبکه‌های اجتماعی دیگر به سرانجام رسیده‌اند، می‌توانید با قابلیت ثبت سفارش دستی آن‌ها را ثبت و سپس از طریق پادروشاپ ارسال کنید.

این قابلیت به مدیریت بهتر و راحت‌تر سفارشات شما کمک می‌کند و می‌توانید “تمامی سفارشات را در یک پلتفرم داشته باشید” و از همان طریق برای ارسال آن‌ها اقدام کنید. قابلیت اعتبار ارسال سفارشات به صورت چشم‌گیری در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد.

فواید استفاده از قابلیت اعتبار ارسال پادروشاپ

  • مدیریت تمام سفارشات در یک پلتفرم حتی مواردی که پرداخت آن‌ها در فروشگاه ساز پادروشاپ انجام نشده است.
  • در زمان و هزینه شما به دلیل عدم نیاز به مراجعه به اداره پست، صرفه‌جویی خواهد شد.
  • هزینه پرداختی برای ارسال در پادروشاپ یک عدد ثابت است که در هزینه شما و مشتریان‌تان به شدت صرفه‌جویی خواهد شد.
  • شما چه یک بسته داشته باشید و چه ده‌ها بسته، مامور پادرو یا شرکت پستی، بسته‌ها را از شما تحویل خواهند گرفت و به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند کرد.
  • پس از ارسال بسته‌ها هم شما و هم مشتریان‌تان می‌توانید وضعیت سفارش را به صورت آنلاین با کدرهگیری پست پیگیری کنید.

آموزش استفاده از قابلیت اعتبار ارسال پادروشاپ

برای استفاده از این قابلیت، باید به صفحه پروفایل خود در وب اپلیکیشن پادروشاپ بروید و گزینه ” اعتبار ارسال ” را انتخاب کنید.

در قسمت بالا روی گزینه “تعیین هزینه ارسال فروشگاه” بزنید و انتخاب کنید که هزینه توسط شما پرداخت شود یا توسط مشتریان‌تان. اگر هزینه باید توسط مشتری پرداخت شود، هزینه ارسال را مشخص کنید و گزینه ثبت را بزنید.

برای افزایش اعتبار ارسال، روی گزینه “افزایش اعتبار” بزنید و مبلغی که می‌خواهید اعتبارتان را شارژ کنید، وارد و گزینه “پرداخت” را بزنید. پس از انتخاب این گزینه، به درگاه پرداخت اینترنتی متصل می‌شوید.

در قسمت لیست تراکنش‌های اخیر هم می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های مربوط به اعتبار ارسال فروشگاه خود را ببینید.

ویژگی ارسال در همان روز پادروشاپ

یکی از ویژگی‌هایی که یک سایت فروشگاهی را در نظر مشتریان محبوب می‌کند، ارسال به موقع سفارشات است و اگر مشتریان سفارشات خود را در همان روزی که سفارش را ثبت می‌کنند دریافت کنند، رضایت بالایی از آن فروشگاه خواهند داشت. اگر شما و مشتریان‌تان ساکن تهران هستید، می‌توانید محصول را در در همان روز به دست مشتری برسانید. برای این کار باید به قسمت ارسال سفارش بروید، نحوه ارسال را با پادرو انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات بسته، گزینه “تایید و ادامه” را بزنید.

صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که اگر شرکت‌های پستی “اسپید” یا “پیشرو پست” را انتخاب کنید، می‌توانید در همان روز سفارش را ارسال کنید.

سپس باید زمان جمع‌آوری و تحویل بسته را انتخاب کنید و بعد گزینه تایید را بزنید.

به کمک این ویژگی هم می‌توانید سفارشات را در همان روز برای مشتریان تهران بفرستید و هم می‌توانید سفارشات را بهتر مدیریت کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سایر مزایای بهره‌مندی از پادروشاپ

    • برای فروش محصولات نیاز نیست دائما آنلاین باشید و به دایرکت‌ها پاسخ دهید و این کار تنها با داشتن لینک اختصاصی برای فروشگاه میسر خواهد بود.
    • به کمک پادروشاپ می‌توانید به راحتی پرداخت‌های مشتریان را توسط درگاه اینترنتی مدیریت کنید و دیگر نیازی به ارسال شماره کارت یا نگرانی بابت پرداختی‌های جعلی، نخواهید داشت. درگاه پرداخت پادروشاپ یکی از راه‌هایی است که به مدیریت بهتر فروشگاه آنلاین شما کمک می‌کند. به کمک این ویژگی می‌توانید به سادگی رسیدهای پرداخت را مدیریت کنید و همچنین فاکتور آنلاین برای مشتری صادر کنید.
    • با داشتن درگاه پرداخت پادروشاپ از مزایایی مانند تسویه وجه روزانه، دریافت رسید معتبر، پرداخت امن، انجام تراکنش بدون کارمزد، مدیریت پرداخت‌های انجام شده توسط مشتری و… بهره‌مند می‌شوید.
    • پروسه خرید از پیج شما به کمک لینک اختصاصی برای فروشگاه سخت و آزاردهنده نخواهد بود. کاربران به راحتی می‌توانند موجودی و قیمت محصولات را ببینند و در صورت تمایل خرید کنند.
    • شما می‌توانید خدمات پستی را در پلتفرم پادروشاپ مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از افزونه حمل و نقل وردپرس استفاده کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.