داشتن یک فروشگاه آنلاین هوشمند به کمک خدمات پادروشاپ

0

خیلی از افرادی که صاحب یک فروشگاه آنلاین هستند، تمایل دارند تمامی فرآیندهای فروشگاه‌شان را به صورت هوشمند مدیریت کنند تا زمان بیشتری برای ارتباط با مخاطبان، توجه به نیازمندی و دغدغه‌های آن‌ها و در نهایت تولید محتوا داشته باشند. پادروشاپ پلتفرمِ مدیریت فروش و ارسال سفارش‌ها برای داشتن یک فروشگاه آنلاین هوشمند است که به شما کمک می‌کند به راحتی مشتریان خود را مدیریت کنید. با ثبت فروشگاه اینستاگرامی خود در وب اپلیکیشن پادروشاپ می‌توانید به راحتی به امکانات آن برای مدیریت سفارش مشتریان، درگاه پرداخت امن اختصاصی و خدمات ارسال سفارش مشتریان از درب منزل یا فروشگاه شما دسترسی داشته باشید.

برای اینکه بدانید چطور می‌توانید فروشگاه خود را به پادروشاپ متصل کنید، پیشنهاد می‌کنیم لینک زیر را مطالعه کنید.

اتصال فروشگاه اینستاگرامی به پادروشاپ

بعد از ثبت فروشگاه اینستاگرامی خود در وب اپلیکیشن پادروشاپ و اتصال آن به فروشگاه اینستاگرامی‌تان، یک فروشگاه آنلاین هوشمند و کامل با لینک اختصاصی در فروشگاه ساز حرفه ای پادروشاپ دارید. به عبارت دیگر یک لینک اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را در بیوی پیج اینستاگرام یا آنلاین شاپ خود قرار دهید یا برای مشتریان ارسال کنید. اگر به هر دلیلی نیاز داشتید اطلاعات خود را ویرایش کنید، پیشنهاد می‌کنیم لینک زیر را مطالعه کنید. همچنین از طریق لینک زیر می‌توانید مشخصات محصولات موجود در فروشگاه آنلاین هوشمند خود را هم ویرایش کنید.

ویرایش اطلاعات در پادروشاپ

بخش پروفایل پادروشاپ شامل قسمت‌های زیادی می‌شود که از آن جمله می‌توان به اطلاعات حساب کاربری، دفترچه آدرس و… اشاره کرد. می‌توانید از لینک زیر برای آشنایی بیشتر با قسمت‌های مختلف بخش پروفایل پادروشاپ استفاده کنید و با کاربرد هر قسمت آشنا شوید.

بخش پروفایل فروشگاه در پادروشاپ

بعد از ثبت فروشگاه اینستاگرامی خود در پادروشاپ به آسانی می‌توانید، فروشگاه خود را به آن وصل کنید تا همه پست‌های شما به همراه توضیحاتی که در کپشن نوشته‌اید در فروشگاه اختصاصی‌تان در پادروشاپ نمایش داده شود. علاوه بر آن، شما می‌توانید مستقیما محصول جدیدی را به فروشگاه‌تان در پادروشاپ اضافه کنید که در صورت نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر یا راهنمایی در این زمینه، می‌توانید لینک زیر را مطالعه کنید.

اضافه کردن محصول جدید در پادروشاپ

به کمک “ثبت سفارش دستی” در پادروشاپ، شما می‌توانید تمام سفارشات را یک‌جا مدیریت کنید. یعنی حتی اگر سفارشات شما در شبکه‌های اجتماعی دیگر ثبت شوند، نیازی ندارید برای مدیریت آن‌ها به سراغ اسکرین‌شات‌ها یا فایل اکسل بروید. همچنین نیازی ندارید از چت‌ با مشتریان پرینت بگیرید یا سفارشات‌تان را در دفتر یادداشت کنید و تنها لازم است از این ویژگی استفاده کنید. برای استفاده از ویژگی “ثبت سفارش دستی” در پادروشاپ، از لینک زیر کمک بگیرید.

ثبت سفارش دستی در فروشگاه آنلاین هوشمند

ثبت سفارش دستی در پادروشاپ

در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی شما می‌توانید با لینک گذاری مخاطبان خود را دعوت کنید تا فعالیت شما را در مدیاهای دیگر نیز مشاهده کنند. در حقیقت با ساخت لینک در بیو اینستاگرام می‌توانید راه‌های ارتباطی بیشتری داشته باشید. به کمک ویژگی “شاپ لینک” پادروشاپ می‌توانید از راه‌های مختلف با مخاطب در ارتباط باشید اما تمام سفارشات را در یک پلتفرم مدیریت کنید. همچنین به راحتی می‌توانید هر تعداد لینکی که دوست دارید، اعم از وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها و… داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید که چطور باید از شاپ لینک استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

شاپ لینک پادروشاپ

هر محصولی ممکن است متغیرهای متفاوتی مانند رنگ، سایز و… داشته باشد که لازم است به مشتری معرفی شوند. پادروشاپ به منظور افزایش میزان فروش فروشندگان اینستاگرامی، ویژگی متغیرهای محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما به راحتی بتوانید از یک محصول، سایز و رنگ و… مختلف را به مشتری معرفی کنید. برای استفاده بهتر از این ویژگی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

ویژگی محصول پادروشاپ

پادروشاپ برای اینکه کار مدیریت مشتریان را برای فروشندگان راحت‌تر کند، در وب اپلیکیشن خود فضایی فراهم کرده تا شما به راحتی بتوانید سفارشات مشتریان‌تان را مدیریت کنید. در این قسمت شما می‌توانید از میزان خریدهای موفق مطلع شوید و تعداد مشتریانی که بیش از یک بار از شما خرید کرده‌اند را بشناسید. این کار در نهایت به شما کمک می‌کند تا تخمین درستی برای موجود کردن محصولات و همچنین تعداد مشتریان خود داشته باشید. برای اینکه این ویژگی را در فروشگاه آنلاین هوشمند خود بهتر درک کنید، بهتر است لینک زیر را مطالعه کنید.

مدیریت مشتریان با پادروشاپ

تعریف کد تخفیف یکی از ویژگی‌های پادروشاپ است که شما به راحتی می‌توانید به کمک آن میزان فروش‌تان را بیشتر کنید. برای مثال شروع و پایان هر فصل یا حتی برای انبارگردانی می‌توانید به مشتریان کد تخفیف بدهید. این ویژگی در پادروشاپ قابل دسترس است و شما می‌توانید با تعریف کد تخفیف و میزان آن، به مشتریان خود، تخفیف بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده از آن، لینک زیر را مطالعه کنید.

تعریف کد تخفیف در پادروشاپ

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای ساخت رایگان سایت فروشگاهی هوشمند لازم است، کد تخفیف است. کد تخفیف یا هر نوع اطلاع‌رسانی را به مشتریان‌تان پیامک کنید. ارسال پیامک به مشتری یکی از روش‌های تاثیرگذار و کم هزینه در تبلیغات است. با ارسال پیامک می‌توانید متن‌های زیادی شامل تبلیغات، کد تخفیف، اطلاع‌رسانی و… برای مشتریان بفرستید.

برای مثال شما می‌توانید کالکشن جدید محصولات خود را به دیگران پیامک یا پرفروش‌ترین محصول‌تان را به آن‌ها معرفی کنید یا حتی لینک محصولاتی که شامل کد تخفیف هستند، برای آن‌ها بفرستید. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی پادروشاپ، روی لینک زیر کلیک کنید.

نظری که توسط مشتریان گذاشته می‌شود، یکی از راه‌هایی است که به فروشندگان فروشگاه آنلاین هوشمند کمک می‌کند تحلیل درستی از میزان محبوبیت محصولات‌شان، پرفروش‌ترین محصولات، محصولاتی که مورد علاقه مشتریان نیستند و… داشته باشند. برای اینکه فروشندگان بتوانند از نظرات مشتریان نسبت به محصولات‌شان آگاه شوند، پادروشاپ ویژگی نظر مشتری را راه‌اندازی کرده است که تنها مشتریانی که از شما خرید کرده‌اند، می‌توانند نظر خود را ارسال کنند و تنها برای فروشنده قابل نمایش است. اگر نیاز دارید اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی داشته باشید، لینک زیر را مطالعه کنید.

نظر مشتری در فروشگاه آنلاین هوشمند

نظر مشتری در پادروشاپ

ارسال سفارشات شاید مهم‌ترین و سخت‌ترین قسمت برای دارندگان فروشگاه‌های اینستاگرامی باشد. و اگر فرآیند ارسال محصول درست و سریع طی نشود، ممکن است مشتری برای همیشه از دست برود. پادروشاپ، یکی از ابزارهای مهم برای مدیریت سفارش‌ها و ارسال آنها برای فروشندگان اینستاگرامی است که شما به راحتی می‌توانید سفارش‌هایی که توسط مشتریان ثبت شده را ارسال کنید. برای آشنایی با شیوه ارسال سفارشات در پادروشاپ و استفاده از این ویژگی در فروشگاه آنلاین هوشمند از لینک زیر کمک بگیرید.

ارسال سفارش در پادروشاپ

قابلیت اعتبار ارسال، سرویسی است که به فروشندگان اینستاگرامی امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه بتوانند تمام سفارشات خود را مدیریت و سپس آن‌ها را برای ارسال آماده کنند. در واقع ویژگی اعتبار ارسال پادروشاپ باعث می‌شود شما تصمیم بگیرید که هزینه ارسال توسط شما پرداخت شود یا توسط مشتریان‌تان. همچنین شما می‌توانید برای مشتریانی که در تهران هستند، از ویژگی ارسال در همان روز پادروشاپ استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر و نحوه استفاده از این سرویس، پیشنهاد می‌کنیم لینک زیر را مطالعه کنید.

ارسال در همان روز پادروشاپ

همه کاربران به دنبال افزایش فروش در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام هستند. با استفاده از پنل پادروشاپ، فالوورهای شما به مشتری تبدیل خواهند شد و می‌توانید مدیریت سفارشات را هوشمندانه انجام دهید. همچنین به کمک ویژگی‌های مطرح شده در بالا، می‌توانید فروشگاه آنلاین هوشمند و کامل داشته باشید. برای اینکه بدانید پادروشاپ چطور باعث افزایش میزان فروش شما می‌شود، روی لینک زیر کلیک کنید.

افزایش فروش با پادروشاپ

با توجه به نکاتی که در بالا اشاره شد، داشتن یک فروشگاه آنلاین هوشمند در جامعه‌ای که هر روز در حال پیشرفت است، ضروری به نظر می‌رسد چرا که این فرصت را دارید که زمان خود را صرف فعالیت‌های مهم‌تر از جمله تولید محتوا، آنالیز و بررسی اطلاعاتی که از مشتریان دریافت می‌کنید و… بپردازید. برای خرید اشتراک در فروشگاه ساز حرفه ای پادروشاپ می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.