راهنمای استفاده از بخش پروفایل فروشگاه در پادروشاپ

0

برای استفاده از خدمات پادروشاپ در زمینه مدیریت سفارش مشتریان، درگاه پرداخت امن و ارسال سفارش‌ها بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام در پادروشاپ باید اطلاعات لازم را در بخش پروفایل فروشگاه تکمیل کنید. برای دسترسی به این بخش بعد از ورود به پادرو از پایین صفحه، روی گزینه‌ی «پروفایل» بزنید.

در این بخش به گزینه‌های مختلفی برای مدیریت حساب کاربری‌تان دسترسی دارید.

ویدیوی آموزش استفاده و تکمیل اطلاعات پروفایل فروشگاه در پادروشاپ

اطلاعات حساب کاربری

در قسمت «اطلاعات حساب کاربری» شما می‌توانید نام و نام‌خانوادگی و شماره موبایل خود را ثبت و روی گزینه «ذخیره» کلیک کنید.

اطلاعات حساب بانکی:

برای تسویه حساب مبالغ خرید مشتریان لازم است قسمت «اطلاعات بانکی» را تکمیل کنید. با ورود به این بخش می‌توانید اطلاعات حساب بانکی که تمایل دارید مبالغ خرید مشتریان به آن واریز شود را وارد کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات روی گزینه‌ی «ثبت» بزنید. لازم به ذکر است که پس از ثبت شماره کارت و شماره موبایل که قبلا وارد شده، تسویه حساب به صورت خودکار و بر اساس چرخه‌های استاندارد بانکی انجام می‌شود.

ارتقا برنامه‌های اشتراکی

در این قسمت می‌توانید پکیج‌هایی را که به ارتقای فروشگاه شما کمک می‌کنند، بخرید. پکیج‌های ارائه شده را با یکدیگر مقایسه و بر اساس نیازمندی خود، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

اگر کد تخفیف دارید، دکمه وارد کردن را بزنید و کد مورد نظر را در کادر “کد تخفیف را وارد کنید” بنویسید و دکمه “بررسی کد” را بزنید. پس از انتخاب طرح مورد نظر، دکمه “پرداخت کنید” را بزنید تا به درگاه پرداخت آنلاین متصل شوید.

در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه خرید پکیج‌های ارتقا در پروفایل فروشگاه در پادروشاپ را ببینید:

گزارش فروش

در این قسمت می‌توانید فروش‌های “تسویه نشده” و “تسویه شده” را ببینید. اگر نیاز به ویرایش اطلاعات بانکی دارید، روی عبارت “ویرایش اطلاعات بانکی” کلیک کنید تا به قسمت مورد نظر منتقل شوید و بتوانید اطلاعات بانکی خود را ویرایش کنید.

اطلاعات حساب بانکی در پروفایل پادروشاپ

دفترچه آدرس

آدرس‌های منتخب

یکی از خدماتی که پادروشاپ به فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌دهد، جمع‌آوری سفارش مشتریان فروشگاه از محل موردنظر شماست. شما می‌توانید در این بخش آدرس فروشگاه یا انبار کالای خود را  ذخیره کنید تا هر بار نیاز به وارد کردن اطلاعات نداشته باشید. در ضمن می‌توانید یکی از آدرس‌ها را به عنوان پیش‌فرض انتخاب کنید.

آدرس‌های منتخب در پروفایل پادروشاپ

علاوه بر این در بخش «دفترچه آدرس» به آدرس‌ مشتریانی که ذخیره کرده‌اید، دسترسی دارید. برای سهولت و سرعت کار می‌توانید آدرس مشتریانی که به طور ثابت از شما خرید می‌کنند را به این لیست اضافه کنید.

ثبت آدرس جدید:

برای اضافه کردن آدرس جدید می‌توانید از گزینه‌ی «+ ثبت آدرس جدید» در پایین صفحه استفاده کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید آدرس جدید را وارد کنید و در انتها روی گزینه «ثبت» بزنید تا آدرس جدید به لیست آدرس‌های منتخب شما اضافه شود.

مراحل اضافه کردن آدرس جدید به این صورت است که در ابتدا باید محل موردنظر رو روی نقشه علامت بزنید. برای سهولت می‌توانید نام محله یا خیابان موردنظرتان را در نقشه جستجو کنید.

بعد از مشخص کردن محل موردنظر روی نقشه، جزئیات آدرس را در قسمت‌های مربوطه وارد کنید.

ویرایش آدرس‌ها:

برای اصلاح و ویرایش آدرس‌هایی که وارد کرده‌اید روی گزینه «سه نقطه» در بالا سمت چپ در آدرس موردنظر بزنید.

در این مرحله دو گزینه «ویرایش» و «حذف» به شما نمایش داده می‌شوند. برای ویرایش آدرس، گزینه «ویرایش» و برای حذف آدرس از «دفترچه آدرس» روی گزینه «حذف» بزنید.

مجله کسب‌وکار

جدیدترین مقالات و آموزش‌های پادرو را می‌توانید در این قسمت ببینید. در اینجا با جدیدترین روش‌های تبلیغات، آموزش‌های اینستاگرامی، روش‌های تبدیل فالوور به مشتری، افزایش فروش و… آشنا خواهید شد.

ارسال مرسوله

در این قسمت شما می‌توانید با ساخت اکانت در پادروپین، از خدمات پستی برای ارسال مرسوله پستی بهره‌مند شوید.

برای این کار “نام فروشگاه” و “شماره موبایل” خود را در قسمت مربوطه وارد کنید و با پذیرفتن قوانین، دکمه “ثبت‌نام در پادروپین” را بزنید. اگر هم اکانت دارید، وارد اکانت خود شوید تا بتوانید خدمات پستی را ببینید.

پشتیبانی:

در صورت نیاز به تماس با پشتیبانی می‌توانید روی گزینه «پشتیبانی» بزنید.

با ورود به این بخش از دو طریق می‌توانید با ما در تماس باشید.

برای ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی روی آدرس ایمیل درج شده کلیک کنید.

برای تماس تلفنی با پشتیبانی روی شماره تماس درج شده در این قسمت بزنید.

خروج از حساب کاربری:

برای خارج شدن از حساب کاربری خود در وب‌اپلیکیشن پادروشاپ روی گزینه «خروج» کلیک کنید تا پیام «آیا می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟» به شما نمایش داده شود. برای خروج گزینه «بله» را انتخاب کنید.

خروج از حساب کاربری در پادروشاپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.