آموزش اضافه کردن محصول جدید به فروشگاه‌ اینستاگرامی در پادروشاپ

0

بعد از ثبت فروشگاه اینستاگرامی خود در پادروشاپ به آسانی می‌توانید، فروشگاه خود را به آن وصل کنید تا همه پست‌های شما به همراه توضیحاتی که در کپشن نوشته‌اید در فروشگاه اختصاصی‌تان در پادروشاپ نمایش داده شود. یکی از مزیت داشتن فروشگاه با لینک اختصاصی در پادروشاپ این است که می‌توانید لینک آن را در بیوی پیج اینستاگرام خود قرار دهید تا مشتریان به راحتی و با چند کلیک به اطلاعات کامل محصول دسترسی داشته باشند و بتوانند با انتخاب محصولات موردنظرشان، آنها را به سبد خرید خود اضافه کرده و برای پرداخت مبلغ سفارش مستقیما به درگاه پرداخت اینترنتی مخصوص فروشگاه شما منتقل شوند و هزینه را پرداخت کنند.

علاوه بر اینکه با اتصال فروشگاه اینستاگرامی به پادروشاپ، تمام پست‌های شما در پادروشاپ نمایش داده می‌شوند؛ شما می‌توانید مستقیما محصول جدیدی را به فروشگاه‌تان در پادروشاپ اضافه کنید.

ویدیوی آموزش اضافه کردن محصول جدید به فروشگاه اینستاگرامی در پادروشاپ

برای اضافه کردن محصول به فروشگاه‌ اینستاگرامی در فروشگاه ساز پادروشاپ کافیست تا مراحل زیر را انجام دهید:

بعد از ورود به پادروشاپ، از قسمت نوار ابزار پایین روی گزینه «فروشگاه‌ من» کلیک کنید.

بعد از انتخاب فروشگاه اینستاگرامی موردنظرتان، روی گزینه سه نقطه که کنار نام فروشگاه می‌بینید، بزنید.

از بین گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، گزینه «محصول جدید» را انتخاب کنید.

در این مرحله باید اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

برای وارد کردن تصاویر محصول در قسمت بالای صفحه و داخل  کادر مربع روی گزینه «محصول جدید» بزنید. حالا می‌توانید تصاویر محصول جدید را اضافه کنید.

نام محصول جدید را در قسمت «نام محصول» بنویسید.

در قسمت «قیمت محصول»، قیمت کالا را وارد کنید.

در بخش «مشخصات محصول» می‌توانید توضیحات لازم را اضافه کنید. مواردی مثل رنگ، سایز، جنس و… را در این بخش بنویسید تا مشتریان به اطلاعات کامل محصول دسترسی داشته باشند.

حتما به این نکته توجه کنید که قسمت «فعال کردن محصول» به رنگ سبز و فعال باشد تا امکان خرید توسط مشتری برای آن وجود داشته باشد.

(در صورت اتمام موجودی محصول به آسانی می‌توانید، این گزینه را غیر فعال کنید تا رنگ آن خاکستری شود تا امکان خرید محصول وجود نداشته باشد.)

حالا روی دکمه «ثبت» بزنید تا محصول جدید به فروشگاه شما اضافه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.