افزایش میزان فروش با ارسال پیامک به مشتری

0

ارسال پیامک به مشتری یکی از روش‌های تاثیرگذار در تبلیغات است که اگر به صورت حساب‌شده و با استراتژی درست از آن استفاده شود، می‌تواند باعث افزایش فروش شود. این روش یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات است که به جذب تعداد مشتریان کمک می‌کند. همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مشتری محسوب می‌شود چرا که دسترسی آسان‌تری دارد.

همچنین می‌تواند محتواهای متنوعی داشته باشد که بر اساس آماری که منتشر شده است، 22 درصد مخاطبان یک دقیقه پس از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، به آن واکنش نشان می‌دهند. فروشگاه ساز اینترنتی پادروشاپ برای راحتی کار فروشندگان و برای تقویت ارتباط با مشتریان، از این ویژگی در وب اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. برای درک بهتر استفاده از این ویژگی، راهنمای زیر را دنبال کنید.

امکان ارسال پیامک برای یک مشتری خاص

برای دسترسی به این ویژگی، وارد وب اپلیکیشن پادروشاپ شوید و در تب خانه، قسمت مشتریان را انتخاب کنید.

ارسال پیامک برای مشتری در پادروشاپ

با کلیک روی اسم هر مشتری می‌توانید راه ارتباطی مختلفی مانند تلفن، پیامک، واتساپ و تلگرام را ببینید و از این طریق با مشتری ارتباط برقرار کنید.

پس از انتخاب اسم یک مشتری وارد صفحه زیر می‌شوید و در این قسمت برای اینکه پیامی به مشتری‌تان بفرستید، گزینه “ارسال پیامک” را انتخاب کنید. در این جا شما می‌توانید متنی که می‌خواهید پیامک شود را بنویسید و سپس گزینه ارسال را بزنید.

با ارسال پیامک می‌توانید متن‌های زیادی شامل تبلیغات، کد تخفیف، اطلاع‌رسانی و… برای مشتریان بفرستید. برای مثال شما می‌توانید کالکشن جدید محصولات خود را به دیگران پیامک یا پرفروش‌ترین محصول‌تان را به آن‌ها معرفی کنید یا حتی لینک محصولاتی که شامل کد تخفیف هستند، برای آن‌ها بفرستید.

با این ویژگی جدید پادروشاپ شما می‌توانید تا تعداد کاراکتر سه پیامک انگلیسی برای مشتریان بفرستید اما در ارسال تعداد پیامک‌ها محدودیتی وجود ندارد.

پس از ارسال پیامک، پیام زیر را دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد پیام شما ارسال شده است و شما می‌توانید تاریخچه پیام‌های ارسال شده و وضعیت آن‌ها را با انتخاب گزینه “لیست پیام‌ها” ببینید یا گزینه “تایید” را بزنید و از این صفحه خارج شوید.

ارسال پیامک انبوه برای مشتریان

شما می‌توانید روی قسمت “انتخاب” کلیک کنید و هرکدام از مشتریان‌تان را که باید پیامک شما را دریافت کنند، انتخاب کنید.

با نوشتن متن پیامک و ارسال آن، این پیام به تمام مشتریانی که انتخاب کرده بودید، ارسال خواهد شد. اگر می‌خواهید این پیام برای تمام مشتریان شما ارسال شود، “انتخاب همه” رابزنید.

همچنین از این قسمت هم می‌توانید تمامی پیام‌های ارسال شده را ببینید.

تمامی مراحلی که در بالا توضیح داده شد را می‌توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

برای اطلاع از سایر ویژگی‌هایی که پادروشاپ در اختیار فروشندگان قرار داده است تا مدیریت مشتری بهتری داشته باشند، می‌توانید مقاله زیر را بخوانید.

بیشتر بخوانید: بهترین راه‌های مدیریت مشتری

ارسال پیامک می‌تواند یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها برای مدیریت مشتریان باشد، اگر در این زمینه سوالی دارید، با شماره زیر تماس بگیرید.

برای خرید اشتراک پادروشاپ و استفاده از تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.