آموزش جامع ساخت فروشگاه در اینستاگرام به زبان ساده

0

این روزها اینستاگرام تبدیل به یکی از ابزارهای مهم بازاریابی شده است که کسب و کارهای مختلف فیزیکی و مجازی از آن استفاده می‌کنند. این شبکه اجتماعی حتی به کسب و کارهای کوچک هم کمک کرده تا با ساخت فروشگاه در اینستاگرام بتوانند محصولات کوچک و خلاقانه خود را به فروش برسانند و بتوانند بازار پرسودی داشته باشند.

درواقع اینستاگرام امروزه یکی از در دسترس‌ترین و پرمخاطب‌ترین نرم افزارهایی است که در جهان امروز استفاده می‌شود و ساخت فروشگاه در اینستاگرام کمک می‌کند تا کسب و کارها وارد مجموعه بزرگی شوند که بر اساس آمارها از هر 500 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل 35 درصد از آنها اقدام به خرید کالا و خدمات در این شبکه مجازی می‌کنند.

ما در این مقاله از پادرو به بررسی نکاتی می‌پردازیم که برای ساخت پیج فروش در اینستاگرام به شما کمک می‌کند. پس ما را همراهی کنید.

فروشگاه اینستاگرامی چیست؟

فروشگاه اینستاگرامی به پیجی گفته می‌شود که برای به فروش رساندن محصولات، در آن از عکس، فیلم، توضیحات محصول، قیمت و دیگر نکات استفاده می‌شود.

بررسی‌های انجام شده نشان داده است که فروشگاه‌های اینستاگرامی در فضای مجازی در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها محبوبیت بیشتری دارند. همین موضوع هم نشان می‌دهد که فروشگاه اینستاگرامی می‌تواند فروش بیشتری در مقایسه با دیگر انواع داشته باشد.

فروشگاه اینستاگرامی چیست؟

از راه‌های مختلفی امکان دسترسی به فروشگاه اینستاگرامی وجود دارد. شما زمانی که وارد صفحه‌ای می‌شوید که قابلیت فروشگاه اینستاگرام را فعال کرده است یک آیکون بزرگ با نام view shop را می‌بینید.

با کلیک بر روی این آیکون وارد بخش کاتالوگ شده و می‌توانید اقدام به دیدن محصولات کنید. علاوه بر این در قسمت پایین‌تر آیکونی به شکل کیف دستی وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید به فروشگاه آن اکانت بروید.

در آپدیت‌های جدیدی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارائه شده است، یک فروشگاه اینستاگرامی در بخش کیف در نوار پایین وارد فضایی مانند اکسپلور می‌شود با این تفاوت که در آن به جای پست، محصولات برای خرید نمایش داده می‌شوند.

در پست‌ها و استوری‌های فروشگاه اینستاگرامی برخی اوقات تگ محصولات مختلف، قیمت آنها و مشخصات محصول وجود دارد که با کلیک بر روی آنها می‌توانید به صفحه نهایی کردن خرید خود وارد شوید.

با توجه به محبوبیتی که شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد فروشگاه‌های زیادی برای کسب درآمد در آن طراحی شده‌اند و بدون تردید همگی از مزایای آن خبر دارند.

چگونه فروشگاه اینستاگرام را فعال کنیم؟

اینستاگرام به صورت کلی یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویرها به صورت عکس یا ویدیو است. پس از این که مجموعه‌های بسیاری با توجه به استقبال از این پلتفرم برای خود صفحه ایجاد کردند، اینستاگرام به این فکر افتاد تا با اعمال برخی تغییرات، کار را برای کسب‌وکارهای متفاوت ساده‌تر کند. برای این که بتوانید یک فروشگاه اینستاگرامی را در اینستاگرام بسازید و آن را فعال کنید باید به روش زیر عمل کنید.

به یک پیج یا صفحۀ کاری که توسط آن می‌توان محصولات متفاوت خود را به معرض نمایش و فروش بگذارید، فروشگاه اینستاگرامی می‌گویند.

راهنمای کامل فعال‌سازی فروشگاه اینستاگرامی

اگر بخواهیم به صورت کامل و جامع نحوه راه‌اندازی و فعال‌سازی یک فروشگاه اینستاگرامی را توضیح دهیم، باید به مراحل زیر اشاره کنیم. شما با استفاده از این مراحل می‌توانید به راحتی یک فروشگاه اینستاگرامی بسازید و آن را فعال کنید.

گام اول: نصب برنامه اینستاگرام

برای این که بتوانید از امکانات متفاوت اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید، ابتدا باید آن را با استفاده از استورهای معتبر مانند گوگل‌پلی یا اپ استور روی گوشی خود نصب کنید. نصب این برنامه کاملاً رایگان است و برای دانلود یا نصب آن نیاز نیست هزینه خاصی بپردازید.

گام دوم: ساخت اکانت برای فروشگاه اینستاگرامی خود

پس از این که اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کردید، باید با استفاده از شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل یک اکانت در آن بسازید. توجه داشته باشید که اگر تصمیم دارید از ایمیل برای ساخت فروشگاه اینستاگرامی استفاده کنید، بهتر است یک ایمیل مخصوص به این کار برای خود بسازید تا بعداً بتوانید آن را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید تا بتوانند به سادگی با شما ارتباط داشته باشید.

توجه داشته باشید که انتخاب مناسب نام فروشگاه اینستاگرامی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در زمان ساخت اکانت باید به آن توجه داشته باشید. برای این که بتوانید نام مناسبی برای فروشگاه اینستاگرامی خود انتخاب کنید، حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید.

اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، برای مدیریت و ارسال سفارشات می‌توانید از خدمات پادروشاپ استفاده کنید تا فروش خود را افزایش دهید و با مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنید.

اسامی کوتاه

هر چه اسم فروشگاه اینستاگرامی کوتاه‌تر و جذاب‌تر باشد، مخاطبان به آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند. انتخاب این نوع اسامی باعث می‌شود تا نام فروشگاه اینستاگرامی شما در ذهن افراد بماند. یکی از مزایای این کار جست‌وجوی راحت‌تر فروشگاه شماست. اسامی پیچیده و بلند باعث می‌شود تا افراد نتوانند به راحتی این نام را به خاطر بسپارند و برای پیدا کردن آن با مشکلاتی مواجه شوند. این مشکلات حتی ممکن است آن‌ها قید خرید کردن از شما را بزنند.

اسامی مرتبط

استفاده از اسامی مرتبط با کار و حرفه اجباری نیست اما استفاده از این اسامی باعث می‌شود تا افراد با شنیدن آن متوجه شوند که فروشگاه اینستاگرامی شما در چه زمینه فعالیت می‌کند.

خلاقیت

در هنگام انتخاب اسم فروشگاه اینستاگرامی نباید خلاقیت را فراموش کرد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید از نام‌های مرتبط با کارتان و یا تکراری استفاده کنید، خلاقیت حرف اول را خواهد زد.

گام سوم: تکمیل اکانت فروشگاه اینستاگرامی

سومین گام برای ساخت و فعال‌سازی یک فروشگاه اینستاگرامی تکمیل اکانت اینستاگرام است. یک اکانت اینستاگرام از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که باید هر کدام از آن‌ها را به درستی و به صورت کامل پر کنید. مهم‌ترین قسمت‌هایی که باید کامل کنید، بخش عکس پروفایل و بیو پیج است. در ادامه در خصوص این دو مورد توضیحات بیشتری بیان خواهیم کرد.

عکس پروفایل

بهتر است عکس پروفایل فروشگاه اینستاگرامی شما لوگوی مجموعه باشد. این کار باعث می‌شود تا افراد بتوانند در میان پیج‌های مشابه شما را به راحتی پیدا کنند. استفاده از عکسی باکیفیت و مناسب برای پروفایل را نیز نباید از یاد برد.

بیو پروفایل

قسمت بیو یا بایو پیج را با توضیحاتی در مورد کار، محصولات، نحوه فروش و همچنین راه‌های ارتباطی مانند تلفن، آدرس فروشگاه فیزیکی، آدرس سایت و محدوده فعالیت پر کنید. هر چه این توضیحات به صورت کوتاه‌تر و جذاب‌تر نوشته شود، مخاطبان با آن ارتباط بیشتری خواهند گرفت. برای این که بتوانید در خصوص نحوه نوشتن بیو پروفایل اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب بایو اینستاگرام چیست و چه نکاتی را باید در آن رعایت کرد؟ را مطالعه کنید.

گام چهارم: تبدیل پروفایل فروشگاه اینستاگرامی از عادی به تجاری یا بیزینس

چهارمین قدم راه‌اندازی و فعال‌سازی یک فروشگاه اینستاگرامی، تبدیل اکانت عادی به بیزینس یا تجاری است. اینستاگرام قابلیت‌های بسیار جذاب و مناسبی را در اختیار پیج‌های بیزینس قرار داده است. همین امر باعث می‌شود تا اهمیت تبدیل پروفایل عادی به تجاری بیشتر شود. در گذشته

مزایای ساخت فروشگاه در اینستاگرام چیست؟

رایگان بودن ساخت فروشگاه در اینستاگرام

یکی از مزایای ساخت پیج فروش در اینستاگرام آن است که این برنامه رایگان است. این موضوع در واقع از اصلی‌ترین نکات مثبت برای ساخت فروشگاه در اینستاگرام است. این شبکه فروش مناسب افرادی است که سرمایه چندانی برای راه اندازی فروشگاه فیزیکی را ندارند و با استفاده از ساخت اکانت فروشگاهی اینستاگرام می‌توانند بدون پرداخت هر گونه هزینه‌ای فروشگاه خود را راه اندازی کنند.

راحتی کار با فروشگاه اینستاگرامی

از دیگر مزایای ساخت فروشگاه در اینستاگرام آن است که تقریبا تمام افرادی که تلفن همراه هوشمند دارند و در هر سنی می‌توانند در این شبکه اجتماعی عضو شوند و از آن بر روی گوشی خود استفاده کنند. کار با این برنامه بسیار راحت بوده و فروشگاه‌های اینستاگرامی به راحتی می‌توانند به معرفی محصولات خود با استفاده از پست و استوری اقدام کنند و توضیحات مناسب برای پست‌ها را قرار بدهند.

افزایش فروش و استفاده از بازاریابی صحیح

از مزایای دیگر ساخت پیج فروش در اینستاگرام آن است که با توجه به آنکه این شبکه طرفداران بسیار زیادی دارد، این موضوع می‌تواند به نفع کسب و کارها باشد و با استفاده از روش‌های بازاریابی جذب فالوور و در نهایت فروش را در آن چند برابر کرد.

افزایش فروش در اینستاگرام

نحوه ساخت پیج فروش در اینستاگرام

ساخت فروشگاه در اینستاگرام کار سختی نیست. تنها کافی است که برای طی کردن مراحل ساخت آنلاین شاپ یک بار وقت بگذارید و پس از آن به راحتی از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی استفاده کنید. در ادامه می‌توانید با نحوه ساخت پیج فروش در اینستاگرام آشنا شوید.

یک اکانت بیزینس بسازید

در یک فروشگاه اینستاگرامی اولین شرط آن است که اکانت خود را بیزینس کنید. برای این کار باید به قسمت تنظیمات یا Setting  بروید و سپس روی گزینه Account کلیک کنید. در بخش آخر این قسمت گزینه   professional account switch to را می‌بینید. سپس شما می‌توانید دسته بندی مورد نظر خود را از میان گزینه‌هایی مانند (brand، music و…) انتخاب کنید.

در این زمینه باید دقت داشته باشید که حتما صفحه شما باید در حالت عمومی یا public قرار داشته باشد و اگر صفحه شما خصوصی یا private باشد نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

در ادامه کار هم لازم است که برای ساخت فروشگاه در اینستاگرام اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید. برای انجام این کار لازم است تا مجددا به بخش تنظیمات بروید و با انتخاب گزینه اکانت به دنبال گزینه sharing to other apps یا Linked Accounts بگردید. با این کار اکانت اینستاگرام شما به اکانت فیسبوک متصل می‌شود.

از یک اسم واقعی برای فروشگاه اینستاگرامی خود استفاده کنید

اگر شما فروشگاه، وب سایت و یا برندی دارید باید ابتدا از همان اسم در نام کاربری صفحه اینستاگرام خود استفاد کنید زیرا آن اسم در واقع برند اصلی شما است و همه مشتریان، شما را با نام برندتان می‌شناسند. به همین دلیل هم اگر نام برند شما با پیج کاریتان یکی نباشد، ممکن است مشتریان اعتماد لازم را به شما نداشته باشند.

بنابراین هر چقدر در شبکه‌های اجتماعی فضاهای کاری که دارید با نامی یکسان به نمایش در بیاید، برند شما به موفقیت نزدیک‌تر خواهد شد و بیشتر شناخته می‌شود. علاوه بر این به هر میزان که نام یک برند برای افراد بیشتر تکرار شود، ناخودآگاه در اذهان بیشتر باقی خواهد ماند. بنابراین در هر فضای عمومی مجازی که حضور دارید از نام برند خود استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: 7 استراتژی کاربردی برای برندسازی در اینستاگرام

فالوور واقعی جذب کنید

بسیاری از انواع فروشگاه اینستاگرامی دارای فالوورهای بالایی هستند اما پست‌ها و تصاویر آنها تعداد کمی لایک و کامنت دارد. دلیل این موضوع هم آن است که فالوورهای آنها واقعی نبوده و فیک و جعلی است.

بسیاری از افراد در این فضای مجازی اقدام به خرید و فروش فالوور می‌کنند که این کار از طریق ربات یا کاربران غیر ایرانی انجام می‌شود. این موضوع در بلند مدت منجر به مسدود شدن حساب کاربری آنها می‌شود زیرا اینستاگرام پس از مدتی به جعلی بودن لایک یا فالوورها پی برده و کاربری آنها را مسدود می‌کند.

در کنار این موضوع، فالوور فیک پس از گذشت مدت زمانی بر روی ذهنیت صاحبان کسب و کار هم تاثیرات منفی می‌گذارد و آنها کنترل کسب و کار خود را از دست می‌دهند. این موضوع از آن جهت است که مدیران متوجه نخواهند شد که از این تعداد فالوورها چه تعدادی مشتری واقعی هستند و بسیاری از آمار گیری آنها با مشکل مواجه خواهد شد.

برای محصولات‌تان کاتالوگ بسازید

بعد از تبدیل اکانت خود به یک اکانت بیزینس باید اقدام به ساخت کاتالوگ برای خود بکنید.کاتالوگ محصولات معمولا شامل عکس، قیمت محصولات، تگ‌های مرتبط و غیره می‌شود. برای ساخت کاتالوگ در فیسبوک هم لازم است به آدرس www.facebook.com/products  بروید و گزینه add catalog را برای هر محصول انتخاب کنید. پس از آن فیسبوک به شما کمک می‌کند تا مرحله به مرحله بتوانید یک کاتالوگ بسازید.

اما در قسمت اول کاتالوگ باید upload product info را انتخاب کرده و به صورت دستی محصولات خود را وارد کنید. برخی از کسب و کارها در این زمینه از فروشگاه سازهای مختلفی استفاده می‌کنند که در این صورت باید گزینه connect E-commerce را انتخاب کنید.

برای رسیدن به نتیجه صبور باشید

پس از ساخت فروشگاه در اینستاگرام و ایجاد کاتالوگ شما باید صبور باشید تا مشتریان خود را پیدا کنید. در واقع پس از ایجاد کاتالوگ و متصل کردن آن به اکانت خود اینستاگرام آن را بررسی می‌کند و در مدت چند روز و نهایتا یک ماه فرایند تایید کاتالوگ به زمان نیاز دارد. گاهی اوقات این زمان زیاد می‌شود که البته فرایندی طبیعی است.

پست‌ها را در فروشگاه آپلود کنید

در این مرحله پس از ساخت فروشگاه در اینستاگرام و تایید کاتالوگ فروشگاه اینستاگرامی شما توسط این شبکه اجتماعی، باید پست و استوری جدید آپلود کنید و به محصولات مختلف خود تگ اضافه کنید. با انتخاب گزینه جدید می‌توانید موردی از فهرست ایجاد شده در فیسبوک را هم انتخاب کنید. شما در هر پست خود می‌توانید تنها 5 محصول را تگ کنید.

استفاده از تگ محصولات در فروشگاه‌های اینستاگرامی پوشاک و لوازم بهداشتی آرایشی طرفداران زیادی دارد. همچنین توصیه می‌شود که اگر در این حوزه‌ها فعال هستید در کنار ساخت پیج فروش در اینستاگرام، یک وب سایت هم برای فروش خود طراحی کنید.

برای تبلیغ فروشگاه اینستاگرامی عجله نکنید

اگر ساخت فروشگاه در اینستاگرام شما جدید است و هنوز قالب مشخصی تعیین نکرده‌اید، استراتژی مناسبی برای فعالیت خود ندارید و پست‌های شما تکمیل نشده است، نباید تبلیغ انجام دهید و برای جذب مخاطب هزینه کنید. زیرا در این صورت ضرر آن بیشتر از منفعت آن است. 

ساخت فروشگاه در اینستاگرام همانند راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی بزرگ است که باید دکور خوبی داشته باشد. به همین دلیل هم باید محصولات منظم و مرتب باشند و به هم ریختگی در میان آنها دیده نشود، قیمت‌ها و مشخصات اصلی آنها به نمایش گذاشته شود و این نظم و ترتیب کمک کند تا مشتریان جدید به فروشگاه شما وارد شوند و بتوانند به راحتی خرید کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع شما باید زمانی که تمام کارهای مربوط به ساخت اکانت فروشگاهی اینستاگرام را انجام دادید، دیزاین و محتوای پیج را به خوبی طراحی کنید و روند ثابتی را برای ارائه آنها در نظر بگیرید. در این مرحله است که شما می‌توانید تبلیغ انجام داده و جذب مخاطب کنید.

برای تبلیغ فروشگاه اینستاگرامی عجله نکنید

بیشتر بخوانید: چطور با تبلیغ در اینستاگرام فروش را افزایش دهیم؟

استفاده از عکس و ویدئوهای باکیفیت برای فروشگاه اینستاگرامی

با توجه به آنکه شبکه اجتماعی اینستاگرام یک شبکه دیداری است؛ عکس و ویدئوها در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. علاوه بر این کاربران معمولا به دیدن داستان شما بیشتر از دیدن انبوهی از تبلیغات علاقمند هستند. پس بهتر است عکس‌هایی منتشر کنید که به برند و داستان شما کمک کند و در جهت شناخت بیشتر آن حرکت کند.

در این زمینه عکس و ویدئوها باید زیبا و باکیفیت باشند. در عین سادگی که این محتواها باید داشته باشند باید بتوانند به راحتی پیام را به مخاطب شما منتقل کنند.

برای این منظور می‌توانید از ساخت ویدئوهای کوتاه و یک دقیقه‌ای استفاده کنید که بسیار خلاقانه باشند. این نوع از فیلم‌ها با توجه به حجم کمی که دارند بسیار تاثیر گذار هستند و بر روی مخاطب اثر مطلوبی می‌گذارند. بهتر است از فیلم‌های بی‌کیفیت و با نور کم یا آرشیوی در پیج فروشگاهی خود استفاده نکنید.


بیشتر بخوانید: 10 ایده جذاب برای پست و استوری فروشگاه‌های اینستاگرامی

فروشگاه ساز پادروشاپ همراه فروشگاه اینستاگرامی شما

باید بدانید که فروشگاه اینستاگرامی را نمی‌توان یک فروشگاه کامل و مناسب دانست. مواردی مانند عدم دسترسی به اینستاگرام به دلایل مختلف و عدم اعتماد برخی افراد به فروشگاه‌های موجود در این پلتفرم باعث شده تا نیاز به انجام کارهای دیگری برای افزایش فروش و کاهش خطرات موجود وجود داشته باشد. یکی از بهترین روش‌هایی که توسط آن می‌توانید به کسب‌وکار خود اعتبار بیشتری بخشید، استفاده از فروشگاه ساز اینستاگرامی است.

مجموعه پادروشاپ با فراهم کردن خدمات مربوط به فروشگاه اینستاگرامی و خدمات ارسال باکیفیت بالا و مناسب می‌تواند به کسب‌وکارهای متفاوت کمک کند تا در کنار فروشگاه اینستاگرامی از یک پلتفرم دیگر برای کسب‌وکار خود استفاده کنند و میزان مشکلاتی که ممکن است با آن برخورد داشته باشند کاهش پیدا کند. استفاده از پادروشاپ مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • امکان مدیریت و ارسال سفارش در یک اپ
  • دسترسی آسان مشتریان به فروشگاه شما با استفاده از یک لینک اختصاصی
  • گرفتن درگاه پرداخت امن برای فروش اینترنتی
  • اعتماد بیشتر مشتریان به فروشگاه اینترنتی در مقایسه با فروشگاه اینستاگرامی

همچنین شما می‌توانید از خدمات ارسال پادروشاپ مانند ارسال فوری و آسان بسته‌ها با استفاده از بهترین شرکت‌های پستی استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا کسب‌وکار شما در یک سطح جدید و متفاوت قرار گیرد و افراد بیشتری به آن اعتماد کنند و محصولات شما را بخرند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    کوتاه در مورد ساخت فروشگاه در اینستاگرام

    • اینستاگرام امروزه یکی از در دسترس‌ترین و پرمخاطب‌ترین نرم افزارهایی است که در جهان امروز استفاده می‌شود و ساخت اکانت فروشگاهی اینستاگرام کمک می‌کند تا کسب و کارها وارد مجموعه بزرگی شوند.
    • فروشگاه اینستاگرامی به پیجی گفته می‌شود که برای به فروش رساندن محصولات، در آن از عکس، فیلم، توضیحات محصول، قیمت و دیگر نکات استفاده می‌شود. بررسی‌های انجام شده نشان داده است که فروشگاه‌های اینستاگرامی در فضای مجازی در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها محبوبیت بیشتری دارند.
    • به هر میزان که نام یک برند برای افراد بیشتر تکرار شود، ناخودآگاه در اذهان بیشتر باقی خواهد ماند. بنابراین در هر فضای عمومی مجازی که حضور دارید از نام برند خود استفاده کنید.
    • یکی از مزایای ساخت پیج فروش در اینستاگرام آن است که این برنامه رایگان است. این موضوع در واقع از اصلی‌ترین نکات مثبت برای ساخت فروشگاه در اینستاگرام است.
    • از مزایای دیگر ساخت فروشگاه در اینستاگرام آن است که با توجه به آنکه این شبکه طرفداران بسیار زیادی دارد، این موضوع می‌تواند به نفع کسب و کارها باشد و با استفاده از روش‌های بازاریابی جذب فالوور و در نهایت فروش را در آن چند برابر کرد.
    • اگر شما فروشگاه، وب سایت و یا برندی دارید باید ابتدا از همان اسم در نام کاربری صفحه اینستاگرام خود استفاد کنید زیرا آن اسم در واقع برند اصلی شما است و همه مشتریان، شما را با نام برندتان می‌شناسند.
    • بسیاری از انواع فروشگاه اینستاگرامی دارای فالوورهای بالایی هستند اما پست‌ها و تصاویر آنها تعداد کمی لایک و کامنت دارد. دلیل این موضوع هم آن است که فالوورهای آنها واقعی نبوده و فیک و جعلی است.
    • اگر ساخت فروشگاه در اینستاگرام شما جدید است و هنوز قالب مشخصی تعیین نکرده‌اید، استراتژی مناسبی برای فعالیت خود ندارید و پست‌های شما تکمیل نشده است، نباید تبلیغ انجام دهید و برای جذب مخاطب هزینه کنید. زیرا در این صورت ضرر آن بیشتر از منفعت آن است. 
    • پس از ساخت فروشگاه در اینستاگرام و ایجاد کاتالوگ شما باید صبور باشید تا مشتریان خود را پیدا کنید. در واقع پس از ایجاد کاتالوگ و متصل کردن آن به اکانت خود اینستاگرام آن را بررسی می‌کند و در مدت چند روز و نهایتا یک ماه فرایند تایید کاتالوگ به زمان نیاز دارد.
    • بهتر است عکس‌هایی منتشر کنید که به برند و داستان شما کمک کند و در جهت شناخت بیشتر آن حرکت کند. در این زمینه عکس و ویدئوها باید زیبا و باکیفیت باشند. در عین سادگی که این محتواها باید داشته باشند باید بتوانند به راحتی پیام را به مخاطب شما منتقل کنند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.