به کمک قابلیت ثبت سفارش دستی پادروشاپ، تمام سفارشات را یک‌جا مدیریت کنید

0

تمام کسانی که در اینستاگرام پیج فروشگاهی دارند، به دلیل تعدد دایرکت‌ها و ثبت سفارشات در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند واتساپ، تلگرام و… مشکلات زیادی از جمله بی‌نظمی در فروش، نداشتن گزارش دقیق مربوط به سفارشات،  نامنظم بودن ارسال سفارشات و… خواهند داشت.

به کمک “ثبت سفارش دستی” در فروشگاه ساز اینستاگرامی پادروشاپ، تمام سفارشات را یک‌جا مدیریت کنید. یعنی حتی اگر سفارشات شما در شبکه‌های اجتماعی دیگر ثبت شوند، شما نیازی ندارید برای مدیریت آن‌ها به سراغ اسکرین‌شات‌ها یا فایل اکسل بروید. همچنین نیازی ندارید از چت‌ با مشتریان پرینت بگیرید یا سفارشات‌تان را در دفتر یادداشت کنید. به کمک این قابلیت، همه سفارشات در پنل پادروشاپ شما مدیریت می‌شوند و آمار مربوط به آن‌ها در گزارش فروش هفتگی پادروشاپ می‌آید. با این کار شما گزارش فروش دقیق‌تری خواهید داشت و حتی می‌توانید محصولات پرفروش خود را شناسایی کنید.‌

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    مزایای قابلیت ثبت سفارش دستی پادروشاپ

    ثبت سفارش دستی چندین مزیت مهم دارد که در ادامه آمده است:

    • فروشندگان می‌توانند تمامی سفارشات خود را در یک بستر مدیریت و مشاهده نمایند. این کار باعث مدیریت سریع‌تر و منظم‌تر سفارشات دریافتی سایت فروشگاه آنلاین می‌شود و به صاحبان فروشگاه و ادمین‌های پیج اینستاگرامی کمک می‌کند که در کم‌ترین زمان، سفارشات را در پادروشاپ ثبت و ذخیره کنند.
    • امکان مدیریت موجودی محصولات با استفاده از ثبت سفارش دستی فراهم خواهد شد. فروشندگان می‌توانند به راحتی موجودی تمامی محصولات را مدیریت کنند و دیگر فرقی نمی‌کند که سفارش در کدام شبکه اجتماعی ثبت شده باشد. موجودی محصولات به صورت خودکار با ثبت سفارش دستی در پادروشاپ، کسر خواهد شد و تمامی افراد از جمله مشتریان و صاحبان پیج اینستاگرام، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن از میزان موجودی محصولات آگاه می‌شوند.
    • شما می‌توانید برای مشتری سبد خرید ایجاد کنید. با استفاده از این قابلیت، فروشندگان می‌توانند، برای مشتریانی که از طریق دایرکت یا چت قصد خرید دارند، سبدی از محصولات را انتخاب و لینک مربوط به آن را برای مشتریان ارسال نمایند که با استفاده از این قابلیت انتخاب و پرداخت مشتریان بسیار ساده‌تر و سریع‌تر می‌شود. تصور کنید مشتری دو یا چند محصول را از فروشگاه شما پسندیده است، شما به جای ارسال چند لینک محصول، تنها یک لینک که شامل همه سفارشات مدنظر مشتری است، ارسال می‌کنید. در صورتی که فرایند خرید هنوز تکمیل نشده باشد و خریدار هزینه را کارت به کارت نکرده باشد، فروشنده می‌تواند لینک ایجاد شده را که برای مراحل پرداخت است، برای مشتری ارسال نماید تا مشتری پرداخت را از طریق درگاه بانک پاسارگاد یا هر بانک دیگری انجام دهد و سفارش خود را ثبت کند.
    • در کنار این قابلیت، به راحتی می‌توانید از خدمات ارسال پادروشاپ استفاده کنید. یعنی پس از ثبت سفارش در حالت دستی، مراحل ارسال را به کمک پنل پادروشاپ انجام دهید تا هرچه سریع‌تر به دست مشتری برسد.

    آموزش استفاده از قابلیت “ثبت سفارش دستی”

    برای استفاده از این روش ابتدا به صفحه فروشگاه پادرویی خود و سپس به قسمت “سفارشات” بروید.

    آموزش استفاده از قابلیت "ثبت سفارش دستی"

    سپس گزینه “ایجاد سفارش جدید” را بزنید.

    در این مرحله شما می‌توانید تعداد محصولات خریداری شده را مشخص کنید. یک یا چند مورد از محصولاتی که می‌خواهید به عنوان سفارش ثبت شود، انتخاب کنید و سپس گزینه “ایجاد سفارش” را بزنید.

    در این قسمت می‌توانید وضعیت پرداخت و مشخصات گیرنده را مشخص کنید. در صورتی که سفارش توسط خریدار پرداخت شده باشد، باید گزینه پرداخت شده و در غیر این صورت، باید گزینه پرداخت نشده را انتخاب کنید تا بتوانید لینک پرداخت را دریافت کنید. سپس گزینه “ثبت سفارش” را بزنید.

    ثبت سفارش دستی پادروشاپ

    تا اینجا ثبت سفارش دستی انجام شده و می‌توانید آن را در قسمت سفارشات “در حال انجام” مشاهده کنید و از قسمت “جزییات سفارش” باقی مراحل سفارش را پیگیری کنید. برای مثال می‌توانید گزینه “ارسال سفارش” را بزنید تا بسته انتخابی برای مشتری ارسال شود. 

    اعتبار ارسال در پادروشاپ

    همچنین برای ارسال بسته‌ها می‌توانید از اعتبار ارسال که در پروفایل شما قرار دارد، استفاده کنید. برای این کار می‌توانید به قسمت پروفایل خود در وب اپلیکیشن پادروشاپ بروید و میزان اعتبار خود را مشاهده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که زمانی که مشتری تصمیم به خرید بسته گرفت، هزینه ارسال آن را هم برای شما واریز کند. این هزینه پرداخت شده به “اعتبار ارسال” شما واریز می‌شود.

    اعتبار ارسال در پادروشاپ

    همچنین می‌توانید نحوه ارسال را انتخاب کنید که خودتان آن را بفرستید یا بسته شما به کمک پادرو ارسال شود. زمانی که تصمیم گرفتید بسته را با پادرو ارسال کنید، می‌توانید از “اعتبار ارسال” خود استفاده کنید.

    سایر مزایای بهره‌مندی از پادروشاپ

    • برای فروش محصولات نیاز نیست دائما آنلاین باشید و به دایرکت‌ها پاسخ دهید و این کار تنها با داشتن لینک اختصاصی برای فروشگاه میسر خواهد بود.
    • به کمک پادروشاپ می‌توانید به راحتی پرداخت‌های مشتریان را توسط درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد مدیریت کنید و دیگر نیازی به ارسال شماره کارت یا نگرانی بابت پرداختی‌های جعلی، نخواهید داشت.
    • پروسه خرید از پیج شما به کمک لینک اختصاصی برای فروشگاه سخت و آزاردهنده نخواهد بود. کاربران به راحتی می‌توانند موجودی و قیمت محصولات را ببینند و در صورت تمایل خرید کنند.
    • شما می‌توانید خدمات پستی را در پلتفرم پادروشاپ مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
    • برای ارسال سفارشات، نیازی به رفتن به اداره پست نخواهد بود. شما چه یک بسته داشته باشید و چه ده‌ها بسته، مامور پادرو یا شرکت پستی، بسته‌ها را از شما تحویل خواهند گرفت و به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند کرد و با این‌کار در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
    • لازم به ذکر است که ارسال مرسولات در تهران با اکوپیک امکان پذیر است که یعنی شامل خدمات ارسال در همان روز برای شهر تهران می‌شود.
    • پس از ارسال بسته‌ها هم شما و هم مشتریان‌تان می‌توانید وضعیت سفارش را به صورت آنلاین در پادروشاپ پیگیری کنید.

    برای ثبت نام در پادروشاپ و بهره‌مندی از ویژگی‌های آن از جمله ثبت سفارش دستی، روی لینک زیر کلیک کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.