آموزش گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام با ساده‌ترین روش

0

آموزش ویدیویی نحوه افزودن لینک فروشگاه پادروشاپی به بایو اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی توانایی ایجاد ارتباط بین تمام انسان‌ها را در همه کشورها دارند. افراد در هرکجای دنیا می‌توانند از این طریق باهم ارتباط برقرار کنند و هیچ محدودیتی را احساس نکنند.

در میان گستردگی شبکه‌های اجتماعی هر شخص یا هر کسب‌وکار آنلاین ممکن است در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت داشته باشد و علاقه‌مند باشد که شبکه‌سازی حرفه‌ای را در بین این شبکه‌های اجتماعی مختلف برقرار کند. فهرست مطالبی که در این مقاله می‌خوانید:

در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی شما می‌توانید با لینک گذاری مخاطبان خود را دعوت کنید تا فعالیت شما را در مدیاهای دیگر نیز مشاهده کنند. در حقیقت با ساخت لینک در بیو اینستاگرام می‌توانید راه‌های ارتباطی بیشتری داشته باشید. در این مطلب به یکی از مهم‌ترین سؤالات دارندگان پیج‌های اینستاگرامی پاسخ می‌دهیم. نحوۀ قرار دادن چند لینک در بایو اینستاگرام به چه صورت است و چه مزایایی برای کسب‌وکار شما دارد؟

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام است که در فروشگاه ساز حرفه ای پادروشاپ و به کمک شاپ لینک به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

اهمیت گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام

به دلیل گستردگی فضای کار در شبکه‌های مجازی افراد سعی می‌کنند تا از تمام امکاناتی که در اختیاردارند استفاده کنند تا از این طریق بتوانند تمایز منحصربه‌فردی بین فعالیت خود و سایر افراد ایجاد کنند. اینستاگرام نیز یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که فضای کسب‌وکار و کسب درآمد را برای افراد ایجاد کرده است. فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که از این فضا درآمد بسیار خوبی کسب می‌کنند.
برای اینکه بتوانید در این فضا رقابت کنید باید از تمام ویژگی‌های اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید در این فضا فعالیت خود را بهبود ببخشید و آن را توسعه دهید. یکی از امکانات اینستاگرام امکان قرار دادن لینک در قسمت بایو است.

آموزش نوشتن لینک بیو اینستاگرام در شاپ لینک


بسیاری از افرادی که در اینستاگرام به صورت اینفلوئنسرینگ فعالیت می‌کنند مایل هستند تا با تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مختلف تنوع و جذابیت کافی را برای مخاطبان خود داشته باشند. به همین دلیل معمولاً این افراد لینک اکانت‌های فیس‌بوک، توییتر، کانال تلگرام، لینک تیک‌تاک و یا ایمیل خود را در قسمت بایو قرار می‌دهند تا راه‌های ارتباطی خود را با مخاطبان حفظ کنند و اینجاست که اهمیت گذاشتن چند لینک در باید اینستاگرام مشخص می‌شود.

بایو در شبکه‌های اجتماعی به قسمتی از پروفایل هر یک از اشخاص و یا پیج های بیزنسی گفته می‌شود که در آن اطلاعات مهم و معرفی خود را قرار می‌دهند. در بایو می‌توان اطلاعات شخصی، اطلاعات مربوط به کسب و کار و همچنین لینک‌های ارتباطی و راه‌های برقراری رابطه را گذاشت.

اهمیت گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام با شاپ لینک

کسب‌و‌کارهای آنلاین سعی می‌کنند تا با فعالیت در تمام شبکه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام و واتساپ دسترسی راحت‌تری برای مخاطبان خود به وجود آورند. به همین جهت لازم است تا صاحبان کسب‌وکار و فروشگاه‌های اینترنتی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، امکان دسترسی راحت را با یک کلیک برای مخاطبان خود فراهم کنند.

برای این منظور، فروشگاه‌های اینستاگرامی با ثبت فروشگاه خود در پادروشاپ می‌توانند یک لینک اختصاصی برای فروشگاه خود دریافت کنند و آن را در قسمت بایو قرار دهند تا مشتریان و خریداران با یک کلیک و به آسانی مراحل خرید خود را انجام دهند. پس از آن با ورود به بخش “فروشگاه من” می‌توانید از مزایای “شاپ لینک” یا قرار دادن چندین لینک در فروشگاه‌تان، بهره‌مند شوید. در ادامه در مورد نحوه استفاده از شاپ لینک، صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر این، یک درگاه پرداخت امن اختصاصی به فروشگاه‌های اینستاگرامی داده می‌شود تا خریدار با خیال راحت و از طریق یک درگاه پرداخت امن هزینه محصول را برای فروشنده واریز کند. از دیگر مزیت‌های داشتن درگاه پرداخت امن برای فروشگاه‌های اینستاگرامی این است که از کلاهبرداری‌های احتمالی توسط مشتریان قلابی که فیش تقلبی ارسال می‌کنند، گرفته می‌شود.

هم‌چنین بعد از ثبت سفارش توسط مشتری می‌توانید با استفاده از امکانات پادرو در زمینه ارسال کالا از درب منزل یا فروشگاه‌تان بدون نیاز به مراجعه به شرکت‌های پستی، سفارش مشتری را ارسال کنید.

از راه‌های مختلف با مخاطب ارتباط برقرار کنید

یکی از جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به وب‌اپلیکیشن و فروشگاه ساز اینترنتی پادروشاپ، “شاپ لینک” است که به شما کمک می‌کند با چند کلیک ساده، بیشتر از یک لینک برای ارتباط با مشتری داشته باشید. به کمک ویژگی “شاپ لینک” پادروشاپ می‌توانید از راه‌های مختلف با مخاطب در ارتباط باشید اما تمام سفارشات را در یک پلتفرم مدیریت کنید. همچنین به راحتی می‌توانید هر تعداد لینکی که دوست دارید، اعم از وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها و… داشته باشید.

افزایش فروش با ثبت فروشگاه در پادروشاپ

چرا ارتباط با مشتری با چند لینک در یک لینک مهم است؟

به کمک شاپ لینک پادروشاپ، شما می‌توانید لینک‌های شخصی‌سازی شده در پیام‌رسان‌ها داشته باشید تا مشتری فقط با یک‌بار کلیک، وارد نرم‌افزار این پیام‌رسان‌ها شود. اهمیت ارتباط با مشتری از آن جهت بالا می‌رود که شما می‌توانید از طریق راه‌های مختلف با مشتری در ارتباط باشید و برند خود را به آن‌ها معرفی کنید. همچنین می‌توانید فیدبک‌های بهتر و سریع‌تری بگیرید.

به کمک شاپ لینک، دنبال کنند‌ه‌های شما با کلیک روی شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما، به شکل مستقیم وارد اپلیکیشن آن شبکه اجتماعی می‌شوند و می‌توانند به راحتی شما را فالو یا سابسکرایب کنند.

آموزش ساخت لینک بیو اینستاگرام در پادروشاپ

برای اضافه کردن این لینک، ابتدا از نوار ابزار پایین به قسمت “فروشگاه من” بروید و گزینه “ویرایش فروشگاه” را بزنید.

در بخش “اضافه کردن راه‌های ارتباطی” هرکدام از قسمت‌هایی که راه ارتباطی شما با مخاطب است، انتخاب کنید. می‌توانید آی دی تلگرام، اینستاگرام، شماره واتساپ، ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید.

اضافه کردن راه‌های ارتباطی"

در بخش “اضافه کردن لینک سفارشی” می‌توانید به هر تعدادی که می‌خواهید لینک‌های مختلف با عناوین متفاوت مانند وب‌سایت و… داشته باشید که در حقیقت این بخش لینک ساز اینستاگرام شماست.

اگر می‌خواهید لینک جدیدی اضافه کنید، دکمه “اضافه نمودن لینک” و پس از آن دکمه ذخیره را بزنید.

لینک‌هایی که اضافه می‌کنید در صفحه اول “فروشگاه من” نمایش داده می‌شود.

شاپ لینک پادروشاپ

کاربر با کلیک بر روی هرکدام از آن‌ها، مستقیما به آدرس داده شده توسط شما منتقل می‌شود و می‌تواند با شما در ارتباط باشد.

چرا استفاده از شاپ لینک به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

  • شاپ لینک مانند یک واسط بین تمام پلتفرم‌ها از جمله وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی و… عمل می‌کند.
  • شما می‌توانید لینک محصولات‌تان را در این قسمت قرار دهید و آن‌ها را به عنوان محصول پرفروش یا تخفیف‌دار به مشتری نشان دهید. برای آشنایی با نحوه استفاده از لینک محصول، مقاله آن را در بلاگ پادرو بخوانید.

بیشتر بخوانید: لینک دار کردن محصول برای فروش بیشتر

  • به کمک شاپ لینک، کاربران شما تصمیم می‌گیرند که چطور از خدمات شما به راحت‌ترین شکل ممکن استفاده کنند.
  • در پلتفرم‌های مختلف حضور خواهید داشت که راهی عالی برای برندسازی است اما مدیریت سفارشات شما تنها در یک بستر خواهد بود تا آسان‌تر باشد.
  • همه اطلاعات تماس شما در یک بستر قرار دارند و زمانی که مشتری به هر دلیلی در یک پلتفرم از شما پاسخی نگرفت، می‌تواند راه ارتباطی دیگری را انتخاب کند.
لینک خرید اشتراک پادروشاپ

نکاتی در باب گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام

اینستاگرام یک ویترین جذاب و همراه با بیش از یک میلیارد کاربر فعال است. قطعاً هیچ بیزنسی تمایل ندارد فعالیت در این فضا را از دست بدهد و به همین دلیل ضروری است تا پیج های بیزنسی شبکه‌سازی دقیقی را از طریق اینستاگرام داشته باشند اما گذاشتن تنها یک لینک در بایو ارزش زیادی ندارد و بهتر است که کاربران به لینک‌های متعددی که پیج های بیزنسی در آن فعالیت می‌کنند، دسترسی داشته باشند.

سایر مزایای استفاده از شاپ لینک

  • کاربر به راحتی می‌تواند با تمام راه‌های ارتباطی شما در ارتباط باشد اما نیازی نیست با گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام او را اذیت کنید.
  • در صورت ایجاد اختلال در هر یک از شبکه‌های اجتماعی امکان دسترسی سریع و راحت از طریق لینک‌های دیگر وجود دارد.
  • با گذاشتن چند لینک نرخ کلیک در هر یک از شبکه‌های اجتماعی و همچنین وب‌سایت‌ها افزایش پیدا می‌کند.
  • با گذاشتن چند لینک در بایو پیج فروشگاهی‌تان امکان ساخت لینک اشتراک در شبکه‌های اجتماعی برای شما فراهم می‌شود و لندینگ پیج منحصربه‌فرد مخصوص به خود را خواهید داشت.

با استفاده از شاپ لینک می‌توان اطلاع‌رسانی‌های فصلی را با سرعت بیشتری انجام داد و نظر مخاطبان را در رونمایی از محصولات جدید در پیج اینستاگرام یا حتی وب‌سایت جلب کرد. برای آگاهی از آخرین اطلاعات در کانال تلگرام پادروشاپ عضو شوید.

نحوۀ تنظیم گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام

  • پس از تنظیم لینک‌های اختصاصی خود در شاپ لینک پادروشاپ، آدرس اینترنتی خود را کپی کرده و وارد اینستاگرام شوید. گذاشتن لینک در بایو اینستاگرام به زمان کمی نیاز دارد و فقط چند دقیقه طول می‌کشد. شما می‌توانید از طریق گوشی موبایل یا سیستم کامپیوتر وارد اینستاگرام شوید و تنظیمات بایو را وارد کنید.
  • پس از وارد شدن به اینستاگرام باید روی قسمت پروفایل خود کلیک کرده و گزینۀ Edit Profile را لمس کنید.
  • در صفحۀ باز شده در قسمت Website لینک اختصاصی پادروشاپ برای فروشگاه خود را قرار دهید.
  • لینک شما در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد و مخاطبان شما می‌توانید فعالیت شما را در پادروشاپ دنبال کنند. به کمک این لینک می‌توانید بازدیدکنندگان عادی خود را به مشتریان وفادار و همیشگی تبدیل کنید و طعم موفقیت را در آنلاین شاپ معتبر احساس کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی گذاشتن چند لینک در بایو اینستاگرام

    • اینستاگرام در حال حاضر به یکی از نمایشگاه‌های بین‌المللی تبدیل‌شده است که در آن کسب و کارها، فروشگاه‌های اینترنتی، اینفلوئنسرها و سایر افراد فعالیت می‌کنند.
    • یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای پیروزی در رقابت با فعالان اینستاگرام، بهره‌مندی از امکانات این اپلیکیشن است.
    • اینستاگرام برای ایجاد ارتباط بین شبکه‌های مجازی مختلف و وب‌سایت‌ها امکان گذاشتن لینک در بایو اینستاگرام را به وجود آورده است.
    • داشتن درگاه پرداخت اینترنتی باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود و کار او را برای خرید راحت‌تر می‌کند.
    • بسیاری از افراد نه‌تنها در یک شبکۀ مجازی بلکه در بسیاری از آن‌ها فعالیت می‌کنند و همچنین دارای وب‌سایت نیز هستند. برای ایجاد لندینگ پیج اختصاصی باید از ابزارهای اختصاصی برای این کار استفاده شود.
    • پس از ساخت اکانت پادروشاپ، امکان گذاشتن چند لینک در فروشگاه شما به کمک شاپ لینک پادروشاپ فراهم می‌شود تا مخاطبان بتوانند فعالیت پیج موردنظرشان را در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز دنبال کنند و در صورت ایجاد تغییرات دسترسی خود را از دست ندهند.

    منبع:

    Hubspot

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.