با انواع روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید

0

این روزها کسب و کارهای اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده‌اند و یکی از پردرآمدترین و پولسازترین کسب و کارها در این زمینه کسب درآمد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام است. اینستاگرام امروزه توانسته به یکی از محبوب‌ترین و بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود، زیرا محیطی کاربر پسند داشته و هر روز نیز تعداد زیادی از افراد در آن عضو می‌شوند.

تقریبا از همه اقشار جامعه را می‌توانید در این شبکه اجتماعی پیدا کنید و به همین دلیل هم این شبکه اجتماعی برای همه افراد و حتی کسانی که برای نخستین بار می‌خواهند وارد حوزه کسب و کار اینترنتی شوند، مناسب است.

یکی از خاصیت‌هایی که این شبکه محبوب دارد این است که هر فردی با هر شرایطی می‌تواند با یک برنامه کسب درآمد از اینستاگرام برای خود یک منبع درآمد اصلی یا جانبی درست کند. با توجه به اینکه کاربران این شبکه زیاد هستند؛ میزان درآمد از اینستاگرام می‌تواند تبدیل به یک منبع بزرگ شود، به شرط آنکه بازاریابی محصولات یا خدمات به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.

در این مقاله به انواع روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام و آموزش آن پرداخته و به سراغ چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه  و بررسی درآمد پیج‌های مختلف در این شبکه اجتماعی می‌رویم. پس با پادرو همراه شوید.

آموزش کسب درآمد از اینساگرام

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

گاهی اوقات بسیاری از افرادی که برای شروع یک کسب و کار جدید اقدام می‌کنند نمی‌دانند که از چه روشی برای رونق بازار اینترنتی خود استفاده کنند. ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام برای افراد مبتدی و حتی حرفه‌ای بسیار زیاد است که از جمله آنها به راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، فروش لایک و ویو اینستاگرام  و غیره می‌توان اشاره کرد.

بنابراین شما در گام اول از ایده‌های پول ‌ساز اینستاگرام باید ببینید که به کدام یک از این روش‌ها برای کسب درآمد از اینستاگرام علاقه دارید. آیا می‌خواهید پیجی راه اندازی کنید که با استفاده از تبلیغات و معرفی دیگر پیج‌ها در آن کسب درآمد کنید یا آنکه خدمات اینستاگرامی مانند افزایش لایک، فالو، ویو و غیره در آن به افراد و گروه‌ها ارائه دهید؟ در ادامه ما را همراهی کنید تا با ایده‌های پول ‌ساز اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

 اینستاگرام امروزه توانسته به یکی از محبوب‌ترین و بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود، زیرا محیطی کاربر پسند داشته و هر روز نیز تعداد زیادی از افراد در آن عضو می‌شوند.

فروش مستقیم کالا و خدمات

اولین روشی که برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد و بسیاری از افراد هم از آن استفاده می‌کنند، روش کسب درآمد از طریق فروش کالا و یا خدمات است. افرادی که از این روش استفاده می‌کنند کالا و خدمات خود و یا دیگران را با استفاده از فروش در پیج ارائه می‌کنند و محصولات آنها به صورت فیزیکی یا دیجیتالی است.

فروش مستقیم محصول در اینستاگرام

البته شما می‌توانید هر محصول یا خدمتی را در اینستاگرام بفروشید. برای مثال زمانی که شما فروشگاه لباس حضوری یا غیر حضوری داشته باشید، تصاویر لباس‌ها را می‌توانید در اینستاگرام گذاشته و آنها را به مخاطبانی که به آن نیاز دارند، بفروشید.

همچنین در زمینه انواع آموزش کسب و کار اینترنتی خود هم می‌توانید محصولات آموزشی خود را بفروشید و فوت و فن حرفه خود را به دیگران بیاموزید. گاهی اوقات برخی از افراد محصولات دیگران را در شبکه‌های اجتماعی می‌فروشند و خودشان تولید کننده یا صاحب محصول نیستند.


بیشتر بخوانید: محصولات پرفروش در اینستاگرام

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام، فروش غیر مستقیم کالا و خدمات دیگران است. این روش معمولا توسط افرادی در اینستاگرام به کار گرفته می‌شود که فالوورهای زیادی دارند و از این روش برای افزایش میزان درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. برنامه کسب درآمد از اینستاگرام با این روش بر اساس تبلیغات است.

اگر شما هم فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارید می‌توانید با استفاده از تبلیغاتی مانند تبلیغ پیج دیگران، تبلیغ محصول و خدمات آنها و غیره کسب درآمد کنید. بسیاری از هنرمندان و افراد معروف در شبکه‌های اجتماعی که فالوورهای زیادی دارند، از این روش برای کسب درآمد خود استفاده می‌کنند.

این روش به صورت غیر مستقیم محصولات و خدمات کسب و کارها را تبلیغ می‌کند. به عبارت دیگر این روش تبلیغات یکی از روش‌های بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ است. برای مثال بسیاری از هنرمندان در کلیپ‌هایی که در اینستاگرام می‌سازند، به برند خاصی اشاره می‌کنند که این روش متداولی در میان بازیگران است.

برند سازی در اینستاگرام

یکی دیگر از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام استفاده از برند سازی در این فضا است. بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام سعی می‌کنند تا با استفاده از برند سازی کاربران زیادی را به خود جذب کنند و عملیات بازاریابی را از این طریق انجام می‌دهند. برای مثال کسب و کارهایی که با استفاده از برند سازی قصد دارند مخاطبان و کاربرانی را به یک سمینار یا وبینار آنلاین دعوت کنند از این روش استفاده می‌کنند.

در روش برند سازی کسب و کارها مخاطبان و کاربران خود را از پیج اینستاگرام به داخل سایت هدایت می‌کنند و بعد عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام می‌دهند تا افراد را مجذوب کسب و کار و محصولات خود کنند.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

این روش کسب درآمد از اینستاگرام یکی از روش‌های مهم در کسب و کارهای اینترنتی است زیرا با استفاده از آن می‌توان مانور بیشتری بر روی مخاطبان و کاربران انجام داد. بنابراین اگر کسب و کار اینترنتی دارید می‌توانید از برند سازی برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه و حتی افزایش مخاطبان و کاربران سایت خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که اینستاگرام تنها مختص کسب و کار اینترنتی نیست و اگر صاحب کسب و کار فیزیکی مانند یک فروشگاه موبایل، لباس، عطر و غیره هم هستید می‌توانید از آن برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید.

کسب درآمد از فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام

یکی دیگر از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام  فروش فالوور، لایک و ویو است.  میزان درآمد از اینستاگرام با این روش بسیار زیاد است که حتی به صورت روزانه هم می‌توان بر روی آن حساب باز کرد. این مدل کسب درآمد بهترین و ساده‌ترین روش درآمد زایی است و بر این اساس باید فالوورهای زیادی داشته باشید و در غیر این صورت این روش قابل انجام نخواهد بود.

 در روش برند سازی کسب و کارها مخاطبان و کاربران خود را از پیج اینستاگرام به داخل سایت هدایت می‌کنند و بعد عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام می‌دهند تا افراد را مجذوب کسب و کار و محصولات خود کنند.

گاهی اوقات افراد با توجه به آنکه فالوور واقعی و زیادی ندارند، نمی‌توانند از طریق اینستاگرام کسب درآمد خوبی داشته باشند. اما این مساله هم راه حل خود را دارد و با روزانه 2 الی 3 ساعت وقت گذاشتن می‌توانید به درآمدزایی زیادی در میان فالوورهای واقعی دست پیدا کنید.

درآمدزایی از اینستاگرام

چگونه از اینستا پول دربیاوریم؟

برای هر کسب و کاری چه به صورت حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی شما نیازمند دستیابی به کاربران علاقمند هستید و میزان درآمد از اینستاگرام هم به همین موضوع وابسته است. بنابراین شما چه سایت داشته باشید یا تلگرام و اینستاگرام، باید کاربرانی در اختیار داشته باشید که بتوانید با استفاده از آنها درآمد خود را بسازید.

کاربران شما باید زیاد و هدفمند باشند و فیک نباشند و نکات زیر را در نظر بگیرید.

استفاده از همه امکانات اینستاگرام

این روزها اینستاگرام امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و توانسته از رقبای خود به خصوص اسنپ چت سبقت بگیرد. با استفاده از این امکانات شما می‌توانید فالوور خود را افزایش داده  و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

استوری اینستاگرام یکی از این امکانات است که از آن عمدتا برای پیشنهادات لحظه‌ای استفاده می‌شود. تگ پروفایل نیز به هدایت مستقیم کاربران به پیج و پروفایلی که مد نظر دارید کمک می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید در تبلیغاتی که در استوری خود قرار می‌دهید؛ از نوشته هم استفاده کنید و برای آدرس، تلفن و غیره از آن استفاده کنید.

لایو اینستاگرام هم برای معروفیت بیشتر و معرفی کسب و کار اهمیت دارد. این ویژگی درواقع از بهترین ویژگی اینستاگرام است که می‌توانید به صورت مستقیم با مخاطبان خود صحبت کنید و تاثیر بسیاری بگذارید.  گاهی اوقات از لایو اینستاگرام برای سوال و جواب متداول مخاطبان هم استفاده می‌شود که از این طریق می‌توانید ایده‌های بسیاری عمل کنید.

 برای هر کسب و کاری چه به صورت حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی شما نیازمند دستیابی به کاربران علاقمند هستید و میزان درآمد از اینستاگرام هم به همین موضوع وابسته است.

درآمد پیج‌های اینستاگرام

بهتر است از همه فضاهای اینترنت برای افزایش درآمد خود استفاده کنید. اگر سایت اینترنتی دارید، حتما از کاربران آن بخواهید که پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید می‌توانید در آن اسم پیج خود را قرار دهید و یا در آپارات و یوتیوب ویدئوهایی برای معرفی خود قرار دهید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    پیج‌های اینستاگرامی بلاگرها و سلبریتی‌ها با توجه به زمینه کاری و تعداد فالووری که دارند، میزان درآمد متفاوتی دارند. گاهی اوقات میزان درآمد این پیج‌ها در ماه به میلیاردها تومن می‌رسد.

    گاهی این افراد به آموزش بلاگر شدن و کسب درآمد از این روش هم می‌پردازند. افرادی وجود دارند که با 5 تا 10 هزار فالوور ماهانه حدود 15 میلیون تا 20 میلیون درآمد دارند و فروشگاه‌هایی هم وجود دارند که با این تعداد فالوور درآمد بیشتری دارند. بنابراین در کنار اهمیت تعداد فالوور شما باید مخاطب هدف خود را به درستی بشناسید و برای رفع نیاز و مشکلات آنها تلاش بیشتری کنید.

    درآمد پیج های اینستاگرام

    تعامل مفید با فالوورها

    برای آنکه بتوانید به کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه برسید، مهم‌ترین کار شما پس از جذب فالوور، تعامل سازنده با مشتریان شما است. بهتر است ارتباط بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید و اگر آنها ابهام یا سوالی دارند؛ به صورت کامل به آنها پاسخ بدهید.

    این نکته را فراموش نکنید که هیچ کامنت و پیغامی نباید بدون پاسخ گذاشته شود. هر کامنت و یا پیغامی به صورت کامل باید پاسخ داده شود زیرا با این کار اعتماد سازی بیشتری خواهید و رابطه صمیمی میان شما و آنها به وجود خواهد آمد.

    از دیگر کارهایی که برای بهبود تعامل خود با فالوورها می‌توانید انجام دهید، آن است که از آنها سوال بپرسید. شما باید یک موضوع خاص را در نظر گرفته و از آنها نظر خواهی کنید.

    این کار شما موجب مشارکت بیشتر با فالوورها خواهد شد و آنها را نیز به تعامل بهتر با شما ترغیب می‌کند. در نظر داشته باشید که دایرکت‌ها بهترین قسمت برای ارتباط با مشتریان هستند و حتی از پاسخ کامنت‌ها هم می‌توانند بهتر عمل کنند.

    استفاده از هشتگ‌های مناسب و مرتبط

    در اینستاگرام استفاده از هشتگ در افزایش و جذب فالوور بسیار موثر است. هشتگ‌ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در بهینه سازی و سئو عمل می‌کنند. بهتر است برای بهبود در این روش از اصلی‌ترین و پرطرفدارترین هشتگ‌های مرتبط با کار و حوزه خود استفاده کنید.

    برای آنکه به این کار اشراف بیشتری داشته باشید، بهتر است به پیچ رقبای خود سر بزنید و از هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنند و پرطرفدار هستند، مطلع شوید.

    استفاده از هشتگ‌های مناسب در پست‌ها، می‌تواند آنها را در معرض دید بیشتری قرار دهد و علاقمندان به این حوزه را آگاه سازد. این کار موجب می‌شود تا با این روش بازدید پست‌های شما در اینستاگرام بیشتر شود. استفاده درست از  هشتگ‌ها کمک می‌کند تا افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند.

    کسب درآمد از پیج اینستاگرام

    استفاده از پست‌های متنوع

    همانطور که همه ما می‌دانیم اینستاگرام شبکه اجتماعی است که بر پایه تصویر طراحی شده است. از همان ابتدای شکل گیری اینستاگرام امکان اشتراک گذاری تصویر و عکس وجود داشت و امروزه می‌توانید ویدیو هم برای کاربران خود قرار دهید و از گستره امکانات دیگر آن استفاده کنید.

    اگر می‌خواهید پستی در اینستاگرام تجاری خود قرار دهید، بهتر است از یک فرمت خاص در پست‌ها استفاده نکنید. برای مثال شما نباید فقط به سراغ تصاویر بروید، در داخل پست‌ها بهتر است به صورت متنوع از ویدئو و فیلم هم استفاده کنید.

    بهتر است هر چند وقت یک بار از استوری هم استفاده کنید و برای جذابیت بیشتر به فیلم و ویدئوهایی که قرار می‌دهید، از برنامه و اپلیکیشن‌هایی که برای ادیت و جذاب‌تر کردن ویدئو در فضای اینستاگرام طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

    به عنوان مثال برنامه photo voice به منظور اضافه کردن صوت به تصویر طراحی شده است یا می‌توانید از viva video استفاده کنید که می‌توانید فیلم و ویدئوهای شما را جذاب‌تر کند و به عکس‌ها و تصاویر امکان اسلاید شو بدهد.


    بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

    ارتباط گرفتن با افراد تاثیر گذار

    برای آنکه برند و کسب و کار شما، اعتبار بیشتری پیدا کند، می‌توانید از افراد تاثیر گذار و معتبر در این زمینه کمک بگیرید. شما می‌توانید از آنها بخواهید که در کارها و یا پیج خود از کسب و کار و یا برند شما نام ببرند و به آن اشاره کنند. این کار در زمینه برند سازی بسیار موثر عمل می‌کند.

    این افراد می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی برند شما به جای بگذارند و از این طریق طیف وسیعی از افراد را با برند شما آشنا کنند. با توجه به اینکه افراد تاثیر گذار دارای محبوبیت بالایی هستند، این روش را می‌توان بهترین راه برای دیده شدن برند در اینستاگرام دانست.

    کسب درآمد از پیج اینستاگرام

     برای آنکه بتوانید به کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه برسید، مهم‌ترین کار شما پس از جذب فالوور، تعامل سازنده با مشتریان شما است.

    مروری بر روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام

    • اینستاگرام امروزه توانسته به یکی از محبوب‌ترین و بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود، زیرا محیطی کاربر پسند داشته و هر روز نیز تعداد زیادی از افراد در آن عضو می‌شوند.
    • ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام برای افراد مبتدی و حتی حرفه‌ای بسیار زیاد است که از جمله آنها به راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، فروش لایک و ویو اینستاگرام  و غیره می‌توان اشاره کرد.
    • کسب و کارهایی که با استفاده از برند سازی قصد دارند مخاطبان و کاربرانی را به یک سمینار یا وبینار آنلاین دعوت کنند از این روش استفاده می‌کنند.
    • در روش برند سازی کسب و کارها مخاطبان و کاربران خود را از پیج اینستاگرام به داخل سایت هدایت می‌کنند و بعد عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام می‌دهند.
    • برای هر کسب و کاری چه به صورت حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی شما نیازمند دستیابی به کاربران علاقمند هستید و میزان درآمد از اینستاگرام هم به همین موضوع وابسته است.
    • استوری اینستاگرام یکی از این امکانات است که از آن عمدتا برای پیشنهادات لحظه‌ای استفاده می‌شود.
    • لایو اینستاگرام هم برای معروفیت بیشتر و معرفی کسب و کار اهمیت دارد.
    • پیج‌های اینستاگرامی بلاگرها و سلبریتی‌ها با توجه به زمینه کاری و تعداد فالووری که دارند، میزان درآمد متفاوتی دارند.
    • برای آنکه بتوانید به کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه برسید، مهم‌ترین کار شما پس از جذب فالوور، تعامل سازنده با مشتریان شما است.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.