محصولات خود را لینک دار کنید تا بیشتر بفروشید

0

حضور مداوم اینستاگرام در زندگی بسیاری از افراد در چند سال گذشته، غیرقابل انکار است. تقریبا از دو سال پیش و با شیوع ویروس کرونا، استفاده از شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، باعث رشد چشمگیر استفاده از این پلتفرم شد. بسیاری از افراد که کسب‌وکار خود را به واسطه کرونا از دست داده بودند، به اینستاگرام روی آوردند تا محصولات خود را در این بستر بفروشند و به واسطه آن کسب درآمد کنند. برای این که فروش شما در اینستاگرام رشد خوبی داشته باشد، باید نکاتی را مدنظر داشته باشید.

سخت بودن پروسه خرید، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از فروشندگان در حال حاضر با آن روبرو هستند. مشتری باید به دفعات زیادی به دایرکت اینستاگرام فروشندگان مراجعه کند و سوالات متعددی از قبیل “قیمت این کالا چقدر است؟” یا “شماره کارت چیست؟”، “سایزبندی و ترکیب رنگی دارد؟” و… بپرسد. گاهی همین سخت بودن پروسه، مانع از انجام خرید می‌شود. ارسال رسید پرداخت‌های جعلی هم راهی است که سودجویان از آن استفاده می‌کنند و به معضل بزرگی برای فروشندگان تبدیل شده است.

از طرفی اگر فروشنده بخواهد محصول خاصی را تبلیغ کند، تنها مجبور است پست مربوط به آن محصول را در استوری خود یا پیج‌های تبلیغاتی به اشتراک بگذارد یا در نهایت مجبور می‌شوند کل پیج را تبلیغ کنند و نه یک محصول خاص را.

چاره کار چیست؟

شما به راحتی با ثبت نام در وب اپلیکیشن پادروشاپ، می‌توانید از خدمات جامع آن بهره‌مند شوید. این خدمات شامل مدیریت سفارش مشتریان، درگاه پرداخت امن اختصاصی، داشتن لینک اختصاصی برای محصولات و پیج فروشگاهی شما و خدمات ارسال آسان سفارش مشتریان از درب منزل یا فروشگاه شماست.

برای فروش بیشتر، محصولات خود را لینک دار کنید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پادروشاپ، لینک دار کردن محصولات است. به عبارت دقیق‌تر، هر محصول شما در پادروشاپ، لینک مخصوص به خود را خواهد داشت و این ویژگی مزیت‌های زیادی به همراه دارد.

با این کار دیگر نیازی به ارسال لینک فروشگاه نخواهد بود. می‌توانید هر محصولی که در پیج خود دارید، تبلیغ کنید.

فروشندگان اینستاگرامی می‌توانند به صورت مجزا، هر محصولی را که بخواهند در استوری خود تبلیغ کنند و لینک مربوط به آن را قرار دهند. با این کار، مخاطب به سادگی به درگاه پرداخت متصل می‌شود و برای خرید محصول، به شما دایرکت نخواهد داد.

به کمک پادروشاپ، پروسه خرید شما دشوار نخواهد بود و مدیریت سفارشات شما، راحت تر اتفاق می‌افتد. هر چقدر مشتریان بتوانند سریع‌تر خرید کنند، میزان فروش شما به مراتب بیشتر خواهد شد.

دیگر دغدغه مدیریت پیام‌های دایرکت را نخواهید داشت و زمان اضافی ناشی از آن را با تولید محتوای هدفمند و آنالیز پیج اینستاگرم‌تان مدیریت کنید تا بازخورد بهتری بگیرید. چون این عوامل در بهبود فروشگاه شما نقش اساسی خواهند داشت.

آموزش کپی‌کردن لینک محصول در پلتفرم‌های دیگر

ابتدا وارد فروشگاه ساز اینستاگرام پادروشاپ شوید و سپس قسمت “فروشگاه من” از نوار ابزار پایین انتخاب کنید.

لینک دار کردن محصولات با پادروشاپ

سه نقطه بالا سمت چپ را لمس کنید.

روی محصولی که قصد به اشتراک‌گذاری لینک آن را دارید، کلیک و پس از آن، سه نقطه بالا سمت چپ را لمس کنید. در این جا چندین گزینه مشاهده می‌کنید که اگر گزینه اول یعنی “کپی لینک محصول” را بزنید، می‌توانید لینک اختصاصی محصول را در هر مکانی که بخواهید، استفاده کنید.

به اشتراک‌گذاری محصول در شبکه‌های اجتماعی

همچنین می‌توانید محصولات‌تان را در سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای این کار، گزینه “به اشتراک‌گذاری محصول” را بزنید.

با استفاده از قابلیت پادروشاپ، صاحبان فروشگاه‌ها این امکان را دارند که بدون انتقال اطلاعات در هیچ پلتفرم دیگری، در کوتاه‌ترین زمان، سفارشات خود را مدیریت کنند و لینک محصولات را برای مشتریان در اپلیکیشن‌های دیگر ارسال کنند. فروشندگان می‌توانند در هر شبکه اجتماعی‌ای از مشتریان خود سفارش بگیرند و با متمرکز کردن سفارشات مشتریان در یک پلتفرم، از مزیت پاسخ‌گویی سریع و دقیق بهره‌مند شوند. به کمک این ویژگی پادروشاپ، به راحتی تعداد زیادی از فالوورها به مشتری تبدیل می‌شوند و نرخ فروش بالا می‌رود.

پادروشاپ به فکر افزایش فروش شماست

استفاده از خدمات جامع پادروشاپ نه تنها به افراد کمک می‌کند تا در زمان و هزینه مدیریت فروشگاه اینستاگرامی صرفه‌جویی کنند، بلکه باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر خواهد شد. با استفاده از این پنل، سفارشات به صورت هوشمندانه‌تر مدیریت می‌شوند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سایر مزایای بهره‌مندی از پادروشاپ

    • برای فروش محصولات نیاز نیست دائما آنلاین باشید و به دایرکت‌ها پاسخ دهید و این کار تنها با داشتن لینک اختصاصی برای فروشگاه اینستاگرامی میسر خواهد بود.
    • به کمک پادروشاپ می‌توانید به راحتی پرداخت‌های مشتریان را توسط درگاه اینترنتی مدیریت کنید و دیگر نیازی به ارسال شماره کارت یا نگرانی بابت پرداختی‌های جعلی، نخواهید داشت.
    • پروسه خرید از پیج شما به کمک لینک اختصاصی برای فروشگاه سخت و آزاردهنده نخواهد بود. کاربران به راحتی می‌توانند موجودی و قیمت محصولات را ببینند و در صورت تمایل خرید کنند.
    • شما می‌توانید خدمات پستی را در پلتفرم پادروپین مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
    • برای ارسال سفارشات، نیازی به رفتن به اداره پست نخواهد بود. شما چه یک بسته داشته باشید و چه ده‌ها بسته، مامور پادرو یا شرکت پستی، بسته‌ها را از شما تحویل خواهند گرفت و به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند کرد و با این‌کار در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.
    • پس از ارسال بسته‌ها هم شما و هم مشتریان‌تان می‌توانید وضعیت سفارش را به صورت آنلاین در پادروشاپ پیگیری کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.