راهنمای گام به گام تبلیغات در گوگل

0

یک نگاه اجمالی به آمار جستجوی روزانه گوگل، قدرت گوگل را به عنوان یک پلتفرم تبلیغات آنلاین به شما نشان خواهد داد. روزانه بیش از 8 میلیارد درخواست سرچ در گوگل انجام می‌شود و همواره تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان، سوالات مختلف خود را در باکس جستجوی گوگل سرچ می‌کنند. بنابراین تبلیغات در گوگل، بهترین راه برای کسب فرصت‌های جدید در کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است. اگر به‌فکر راه اندازی سایت فروشگاهی خود هستید یا مدت‌هاست در آن فعالیت می‌کنید، تبلیغات در گوگل ادوردز می‌تواند بلافاصله شما را به مخاطبان جدید معرفی و استراتژی‌های بازاریابی شما را تکمیل کند. در این مقاله از مجله پادرو با گوگل ادز و نحوه تبلیغ در گوگل آشنا خواهید شد.

گوگل ادز چیست و چگونه کار می‌کند؟

راه‌های مختلفی برای تبلیغات در Google Ads وجود دارد. در ابتدایی‌ترین سطح، گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که به شما این امکان را می‌دهد برای کلمات کلیدی سرمایه‌گذاری کرده و فقط زمانی‌ که تبلیغ شما مشاهده یا کلیک شد، پرداخت را انجام دهید. البته مزایای تبلیغات رایگان در گوگل شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • انواع کمپین: تبلیغات در گوگل از کمپین‌های تبلیغاتی جستجو، نمایش، خرید، ویدئو، اپلیکیشن، وضعیت حداکثری عملکرد و… پشتیبانی می‌کند.
  • مکان‌‌های مختلف برای ارائه تبلیغ: تبلیغات شما می‌تواند در مکان‌های مختلفی مثل تبلیغات در صفحه اول گوگل، یوتیوب، Gmail و سایت‌های وابسته ظاهر شود.
  • گزینه‌های هدف: تبلیغات در گوگل را می‌توان بر اساس کلمه کلیدی، جمعیت‌شناسی، علاقمندی یا موقعیت جغرافیایی مخاطب هدف تعیین کرد.
  • استراتژی مناقصه: قیمت تبلیغات در گوگل بر اساس یک سیستم مناقصه شکل گرفته که در آن بالاترین قیمت پیشنهادی، بهترین مکان برای تبلیغ را دریافت می‌کند. لازم به ذکر است چندین مدل پیشنهاد قیمت از جمله هزینه به ازای هر کلیک (CPC)، هزینه به ازای هر میلیون (CPM) یا هزینه به ازای هر تعامل (CPE) وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید.
  • عوامل رتبه‌بندی: جدا از مبلغ پیشنهادی شما، گوگل ادز فاکتورهای مختلفی برای کیفیت تبلیغات، رقابت‌پذیری در حراج و زمینه جستجو مکان، زمان و… دارد. ترکیب رنگ این عوامل در کنار یکدیگر، رتبه آگهی شما را مشخص می‌کند.
تبلیغات در صفحه اول گوگل

انواع تبلیغات در گوگل

شروع کار با گوگل ادز آسان است، مخصوصا که این پلتفرم دو حالت مختلف با امکانات متعدد ارائه می‌دهد:

Smart mode: حالت هوشمند یا اسمارت، تجربه ساده‌تری به مخاطب ارائه می‌دهد و شما می‌توانید اکثر کارها را به گوگل محول کنید. با این حال، کنترل محدودی بر تبلیغات خود خواهید داشت و فقط امکان راه‌اندازی کمپین‌های هوشمند را دارید. این حالت، یک گزینه خوب برای افرادی است که برای اولین بار و بودجه‌های محدود قصد تبلیغات دارند و زمان کافی برای مدیریت تبلیغات کسب‌وکار خود را ندارند.

Expert Mode: حالت Expert یا تخصصی، نوعی از تبلیغات است که حداکثر میزان کنترل روی تبلیغات را در اختیار کسب‌وکار قرار می‌دهد. در این حال، شما می‌توانید همه‌چیز، از نوع کمپین گرفته تا ساختار و ظاهر تبلیغات خود را انتخاب کنید. در این روش باید زمان زیادی را صرف نظارت دقیق تبلیغات و هزینه‌ها کنید. اکسپرت مود بهترین انتخاب برای بازاریابان پیشرفته است که تمایل بیشتری به صرف زمان و هزینه دارند.

اگر فعالیت گوگل ادز خود را با حالت هوشمند شروع کنید، هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را به حالت اکسپرت تغییر دهید. برای این کار کافی است به تنظیمات حساب کاربری Google Ads خود بروید و تغییرات Mode را اعمال کنید.

یکی از راه‌های کسب رتبه در نتایج گوگل، سئو سایت است. این روش پس از مدتی پیشرفت خوبی برای سایت شما ایجاد می‌کند. اگر برای فروشگاه خود تصمیم به انجام فعالیت‌های سئویی دارید، حتما مروری بع مقاله آموزش سئو فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

نحوه تبلیغات در گوگل با استفاده از حالت اسمارت گوگل ادز

در این بخش به صورت مرحله به مرحله نحوه تبلیغات در گوگل با استفاده از Smart Mode را به شما آموزش می‌دهیم:

1. برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری

قبل از اینکه وارد دنیای بزرگ تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز شوید، باید اهداف خود را برای تبلیغات در موتورهای جستجو مشخص کنید. این کار، مقدمات کمپین‌های تبلیغاتی را مشخص می‌کند و ساختاری سازمان‌یافته به کار شما خواهد داد. برای شروع پیشنهاد می‌کنیم به پاسخ این سوالات فکر کنید:

  • چرا تبلیغ در گوگل را انتخاب کرده‌اید؟
  • آیا به دنبال جذب ترافیک بیشتر هستید؟
  • آیا قصد افزایش فروش محصول خاصی را دارید؟
  • آیا فقط قصد بالا بردن آگاهی از برند را دارید؟

در این مرحله، علاوه‌بر سوالات فوق باید عوامل دیگری را هم در نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • مخاطب هدف: با انجام تبلیغات در گوگل به دنبال جذب چه کسانی هستید؟ پرسونای مشتریان شما چه ویژ‌گی‌ها، علایق و ارزش‌هایی دارند که باید در حین نوشتن تبلیغات در نظر داشته باشید؟
  • بودجه: چه بودجه‌ای برای تبلیغات در گوگل مدنظر دارید؟ سعی کنید یک پیش‌بینی واقع‌بینانه تنظیم کنید که با منابع مالی کسب‌وکار همسو باشد. سعی کنید در تمام این مراحل به صورت همزمان رقابت‌پذیری صنعت، دسترسی مطلوب و ارزش مشتری را هم در نظر داشته باشید.
  • پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد: پیشنهاد فروش منحصر به فرد یا USP را در تبلیغات گوگل لحاظ کنید. چه چیزی کسب‌وکار شما را از رقبا متمایز می‌کند؟ قیمت، کیفیت، راحتی و یا عوامل دیگر؟ شناخت درست پیشنهاد منحصربه‌فرد شما، کمک می‌کند که تبلیغات جذاب‌تری بسازید.
  • کلمات کلیدی مرتبط: توجه کنید که مخاطبان برای یافتن محصولات یا خدمات کسب‌وکار شما در گوگل، چه عباراتی را جستجو می‌کنند؟ ابزارهایی مثل Google Keyword Planner می‌تواند به شما کمک کند تا حجم جستجوی ماهانه و هزینه متوسط کلمات کلیدی خاص را مشاهده کنید.
  • لندینگ‌پیج‌های مرتبط: افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند به کدام صفحه فرود هدایت می‌شوند؟ توجه داشته باشید که اگر مخاطب روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، الزاما تبدیل به مشتری نشده است. بنابراین مهم است که صفحه فرود یا Landing page را طوری ایجاد کنید که با کسب‌وکار شما هماهنگ و شامل محتوای مناسب باشد.

2. ایجاد حساب کاربری Google Ads

حالا که هدف از تبلیغات در گوگل را مشخص کرده‌اید، وقت آن رسیده که حساب کاربری ایجاد کنید. شما می‌توانید حساب کاربری گوگل ادز را با استفاده از اطلاعات کاربری جیمیل خود راه‌اندازی کنید، برای این کار کافی است در صفحه گوگل ادز، گزینه Start now را انتخاب کنید.

در این قسمت اطلاعات اولیه مانند نام کسب‌وکار، URL وب‌سایت و اهداف تبلیغاتی خود را ثبت کنید. اهداف تبلیغاتی شما می‌تواند یکی از گزینه‌های زیر باشد:

  • دریافت تماس‌های بیشتر
  • افزایش لید و فروش بیشتر
  • افزایش بازدید از فروشگاه‌های حضوری
  • تعامل و بازدید بیشتر

3. نوشتن آگهی

فرآیند راه‌اندازی گوگل، اولین تبلیغ کمپین هوشمند را تسهیل می‌کند. گوگل در ابتدا برخی از پیشنهادات متنی را بر اساس اطلاعات کسب‌وکار شما تکمیل می‌کند اما شما می‌توانید این پیشنهادات را در صورت نیاز تغییر دهید و مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید.

گوگل این امکان را فراهم کرده که تا چهار عنوان، هر کدام با حداکثر 30 کاراکتر اضافه کنید. ترتیب این عناوین طبق صلاحدید گوگل نشان داده می‌شود، بنابراین حتماً از معنادار بودن هر کدام از عنوان‌ها اطمینان حاصل کنید تا شامل کلمات کلیدی مرتبط و اکشن قوی باشند. گوگل ادز پیشنهاد می‌کند که سه عنوان شما باید با هم طوری کار کند تا چیزی که مشتریان در جستجوی آن هستند بیان کنند. به عنوان مثال اگر کسب‌وکار شما مربوط به عینک آفتابی باشد، سه عنوان شما می‌تواند شامل این سه گزینه شود:

1. عینک آفتابی برای فروش

2. قاب عینک ایده‌آل خود را پیدا کنید

3. کالکشن جدید ما را بخرید!

زیر عنوان هر آگهی، متنی با عنوان توضیحات ظاهر می‌شود، شما می‌توانید حداکثر سه توصیف، هر کدام حداکثر به اندازه 90 کاراکتر به عنوان توضیحات آگهی اضافه کنید. توجه داشته باشید که گاهی ممکن است گوگل فقط یکی از توضیحات شما را نمایش دهد، به همین دلیل هر توضیح باید به تنهایی قوی و حاوی کال تو اکشن باشد.

4. انتخاب موضوع کلیدواژه‌ها

موضوعات کلمات کلیدی (Keyword theme) عباراتی هستند که کلمات و موضوعات هدف تبلیغات شما را به گوگل معرفی می‌کند. به عبارت دیگر، پیشنهاد می‌کنیم به جای انتخاب کلمات کلیدی جداگانه برای هدف، می‌توانید چند موضوع کلیدواژه به گوگل بدهید.

به عنوان مثال اگر موضوع کلیدواژه (سالن ورزشی) را انتخاب کنید، تبلیغ شما ممکن است برای جستجوی عباراتی مثل ( سالن ورزشی در نزدیکی من) یا (سالن ورزشی محلی) نمایش داده شود. به همین دلیل باید از درستی انتخاب موضوع کلمات کلیدی اطمینان حاصل کنید.

گوگل ادز توصیه می‌کند که حداکثر 10 موضوع کلیدواژه انتخاب کنید چرا که مقدار بیش‌از این، ممکن است مخاطبان گسترده‌ای همراه داشته باشد که هدف شما نیستند. اگر تعداد کلمات کلیدی شما بیشتر از این تعداد است، می‌توانید کمپین‌های جداگانه برای هر کدام از موضوعات ایجاد کنید تا نظارت بیشتری بر هدف و بودجه کسب‌وکار داشته باشید.

5. تعیین پارامترهای جغرافیایی

در این مرحله می‌توانید مشخص کنید که دوست دارید تبلیغات شما برا مخاطبان گسترده ظاهر شود یا برای مخاطبان در موقعیت‌ها و مکان‌های خاص؟ بنابراین آدرس، کدپستی، ایالت، شهر و یا کشور را در جزئیات گوگل ادز وارد کنید. مکان‌یابی به شما کمک می‌کند که تبلیغات شما در موقعیت جغرافیایی فروشگاه‌تان به بازدیدکنندگان نمایش داده شود.

6. تنظیم بودجه

گوگل چند گزینه بودجه با تخمین تعداد کلیک تبلیغاتی که با بودجه شما متناسب است ارائه می‌دهد. علاوه‌براین می‌توانید بودجه خود را وارد کنید.

7. بررسی و پرداخت

 پیش از فعال کردن کمپین، جزییات کاربری خود را مجدد بررسی کنید تا در صورتی که لازم بود ویرایش‌های جدید داشته باشید. اگر همه‌چیز درست بود، اطلاعات پرداخت‌تان را تایید کنید. در این مرحله می‌توانید پرداخت خودکار را تنظیم کنید که در آن گوگل در ابتدای هر ماه هزینه‌ها را از حساب‌تان برداشت می‌کند.

8. تجزیه‌ و تحلیل و استراتژی

داشبورد گوگل ادز چهار معیار برای تجزیه‌وتحلیل دارد که شامل ایمپرشن (Impressions)، کلیک‌ها (Clicks)، تماس‌ها (Calls) و  تبدیل (Conversions) می‌شود. شما می‌توانید عملکرد تبلیغات در گوگل را با بررسی استراتژی خود و فاکتورهای فوق تحلیل کنید.


مقاله مرتبط: مهم‌ترین ابزارها و سرویس های گوگل

نحوه تبلیغات در گوگل با استفاده از حالت اکسپرت گوگل ادز

در این بخش به صورت مرحله به مرحله نحوه تبلیغات در گوگل با استفاده از Expert Mode را به شما آموزش خواهیم داد. در این حالت، راه‌اندازی تبلیغات در گوگل نیاز به یک تفکر استراتژیک دارد، در عوض شما کنترل کاملی بر کمپین تبلیغاتی کسب‌وکارتان خواهید داشت.

تبلیغات در گوگل ادوردز

1. تعیین هدف

هنگامی‌که از Expert Mode برای تبلیغات در گوگل استفاده می‌کنید، گزینه‌های بیشتری برای نحوه راه‌اندازی کمپین خواهید دید که عبارتند از:

  • حراجی
  • لید
  • ترافیک وب‌سایت
  • در نظر گرفتن محصول و برند
  • آگاهی از برند
  • تبلیغ اپلیکیشن
  • بازدید از فروشگاه‌های محلی و تبلیغات
  • ایجاد کمپین بدون مخاطب هدف

با توجه به گزینه انتخابی شما، گوگل بهترین نوع کمپین را برای هدف شما پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید یکی از این کمپین‌ها را انتخاب کنید:

  • سرچ
  • حداکثر عملکرد (پرفورمنس)
  • نمایش
  • ویدیو
  • اپلیکیشن
  • دیسکاوری (discovery)
  • خرید
  • اسمارت (Smart)

هر نوع کمپین، مراحل راه‌اندازی خود را دارند.

2. تعیین تنظیمات کمپین

این صفحه بسته به نوع کمپین و اهداف شما کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما به‌طورکلی باید جزییات زیر را تکمیل کنید:

نام کمپین: نامی که برای کمپین انتخاب می‌کنید باید به راحتی قابل‌درک باشد و هدف شما را مشخص کند. اگرچه نام کمپین برای اهداف داخلی است اما برای سازماندهی تبلیغات اهمیت دارد.

شبکه‌ها: در صورت امکان باید انتخاب کنید که آیا تبلیغات خود را در سایت‌های شریک Google نمایش دهید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

لوکیشن: مناطق هدف خود را مشخص کنید. این منطقه می‌تواند یک کشور، شهر و یا حتی کدپستی باشد. شما می‌توانید بعضی از مکان‌ها را هم به انتخاب خود حذف کنید.

زبان: برای تبلیغات در گوگل، زبان‌هایی را انتخاب کنید که با زبان مخاطبان هدف مشترک باشند.

بخش‌های مخاطب (Audience Segments): این بخش، یک تنظیم اختیاری است که از طریق آن می‌توانید پارامترهای دیگری را برای هدف‌یابی اضافه کنید.

3. تنظیم بودجه و پیشنهادات

در رابطه با بودجه روزانه خود تصمیم‌گیری کنید. هدف از این کار، این است که با هزینه بهینه، دسترسی‌های مورد نیاز را داشته باشید. بهترین نقطه شروع برای شما، تحقیق درباره کلمات کلیدی است. میانگین CPC را برای کلمات کلیدی موردنظرتان بررسی کنید. در نظر داشته باشید که بودجه شما بسته به تقاضای فصلی یا عوامل دیگر ممکن است در نوسان باشد. گزینه‌های پیشنهاد قیمت بر اساس نوع کمپین متفاوت است. اگر در تبلیغات گوگل تازه‌کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که با مناقصه خودکار، تبلیغات را شروع کنید.

4. تصمیم‌گیری درباره چرخش تبلیغات (Ad Rotation)

در صفحه تنظیمات کمپین خود می‌توانید روی Show more setting کلیک کنید تا تنظیمات ad rotation را تغییر دهید. به‌طور پیش‌فرض، کمپین شما روی حالت Optimize یا بهینه‌سازی تنظیم شده است که در آن، گوگل تبلیغاتی که بیشترین کلیک یا نرخ تبدیل را دارد نمایش می‌دهد. بهتر است بدانید که این مرحله، یک مرحله اختیاری است و ما پیشنهاد می‌کنیم کار خود را با تنظیمات پیش‌فرض شروع کنید.

5. تعیین گروه تبلیغاتی

گروه‌‌های تبلیغاتی (ad Groups)، مجموعه خاصی از تبلیغات در کمپین بزرگ شما هستند. هر گروه تبلیغاتی دارای خلاقیت‌های تبلیغاتی و کلمات کلیدی خاص خودش است. این گروه‌ها با مضامین مشابه در کنار هم، مرتبط‌ترین تبلیغات را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک کمپین قصد افزایش ترافیک وب یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی دارید و باید چند گروه تبلیغاتی انتخاب کنید. شما می‌توانید سراغ این گروه‌های تبلیغاتی بروید:

گروه تبلیغاتی 1: لوازم سگ

کلمات کلیدی: غذای سگ، اسباب بازی سگ، تخت سگ، قلاده سگ

آگهی1: فروش آنلاین لوازم سگ. ما گزینه‌های متنوعی از غذای سگ، اسباب بازی، تخت و موارد دیگر به شما ارائه می‌کنیم.

آگهی 2: تا 50% در انتخاب لوازم سگ صرفه‌جویی کنید.

گروه تبلیغاتی 2: لوازم گربه

کلمات کلیدی: غذای گربه، بازی گربه، تخت گربه

آگهی 1: غذای گربه را به صورت آنلاین خرید کنید. ما گزینه‌های متنوعی از غذای گربه، اسباب بازی گربه و … به شما ارائه می‌دهیم.

آگهی 2: تا 50% در انتخاب لوازم گربه صرفه‌جویی کنید.

توجه داشته باشید که نحوه سازماندهی گروه‌های تبلیغاتی به مخاطب هدف، نوع کسب‌ و کار و کلمات کلیدی بستگی دارد.

6. اضافه کردن کلمات کلیدی

همان‌طور که پیش از این گفتیم، شما باید برای هر گروه تبلیغاتی، کلمات کلیدی اختصاصی انتخاب کنید. در این مرحله باید تطابق کلمات کلیدی را با نیازهای مخاطبان هدف مورد آزمایش قرار دهید تا کم‌کم به بهترین کلمات کلیدی برای تبلیغات کسب‌ و کارتان دست پیدا کنید.

7. ساخت تبلیغات

اکنون که کمپین و گروه‌های تبلیغاتی راه‌اندازی شد، می‌توانید سراغ ساخت تبلیغات بروید. مراحل ساخت تبلیغات بسته به نوع کمپین متفاوت خواهد بود:

برای تبلیغات سرچ: یک کپی خلاقانه و قانع‌کننده برای عنوان و توضیحات‌تان بنویسید.

برای تبلیغات نمایشی: عنوان، توضیحات، تصویر یا ویدیو را با مشخصات مناسب ارائه دهید.

برای تبلیغات ویدیویی: ویدیویی بسازید که برای Youtube قالب‌بندی شده باشد.

برای تبلیغ خرید: اطلاعات محصول را با جزئیات کامل درج کنید.

در ساخت تبلیغات، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما کاملاً با هدف سرچ کلمات کلیدی موردنظرتان هماهنگ باشد. ترجیحات و ویژگی‌های مخاطبان را هنگام طراحی و ساخت هر تبلیغی در نظر بگیرید و با توجه به ارزش‌های آن‌ها صحبت کنید.

8. ترکیب دارایی‌ها

افزونه‌های تبلیغاتی (ad extensions)، محتوایی هستند که می‌توانید به آگهی خود اضافه کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهید. این افزونه‌ها، بخشی از فضای تبلیغات شما را اشغال می‌کنند و هزینه اضافی ندارند اما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یکی از آن‌ها را استفاده کنید. این گزینه به افزایش نرخ CTR کمک می‌کند و امتیاز کیفیت تبلیغات‌تان را افزایش می‌دهد.

9. تایید اطلاعات پرداخت و راه‌اندازی

به عنوان آخرین مرحله، باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید و تمام اطلاعاتی که درج شده تایید کنید. پس از آماده‌سازی، روی گزینه Submit کلیک کنید و تبلیغات خود را راه‌اندازی کنید. حتما در نظر داشته باشید که یک سیستم برای بررسی مکرر عملکرد تبلیغات و ایجاد تغییرات در صورت لزوم، ایجاد کنید.

سخن آخر

گوگل پرطرفدارترین موتور جستجوی جهان است که استفاده از آن به عنوان یک پلتفرم تبلیغاتی می‌تواند بسیار سودمند باشد. تبلیغات در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید برای گسترش دسترسی خود به مشتریان جدید و رشد کسب‌وکار آنلاین خود، بگیرید.

برای دسترسی به خبرنامه رایگان پادروکلاب، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول تبلیغات در گوگل

    انواع تبلیغات در گوگل به چند دسته تقسیم می‌شود؟

    تبلیغات در گوگل ادز به دو دسته Expert mode و Smart mode تقسیم‌بندی می‌شود که در این مقاله کاملا توضیح دادیم.

    تفاوت بین تبلیغات گوگل و سئو چیست؟

    سئو فرایندی است که به شما کمک می‌کند تا رتبه وب سایت خود را در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل ارتقا دهید. اما تبلیغات گوگل ادز روشی است که با پرداخت هزینه وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو گوگل نمایش داده می‌شود، حتی اگر سایت شما رتبه خوبی در سئو نداشته باشد.

    آیا امکان تغییر مود Expert و Smart در گوگل ادز وجود دارد؟

    بله، اگر فعالیت گوگل ادز خود را با حالت هوشمند شروع کنید، هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را به حالت اکسپرت تغییر دهید. برای این کار کافی است به تنظیمات حساب کاربری Google Ads خود بروید و تغییرات Mode را ایجاد کنید.

    تبلیغات expert mode و smart mode چه تفاوتی دارند؟

    حالت هوشمند یا اسمارت، تجربه ساده‌تری به مخاطب ارائه می‌دهد و شما می‌توانید اکثر کارها را به گوگل محول کنید. با این‌حال، کنترل محدودی بر تبلیغات خود خواهید داشت و فقط امکان راه‌اندازی کمپین‌های هوشمند را دارید. حالت Expert یا تخصصی، نوعی از تبلیغات است که حداکثر میزان کنترل روی تبلیغات را در اختیار کسب‌وکار قرار می‌دهد. در این حال، شما می‌توانید همه‌چیز، از نوع کمپین گرفته تا ساختار و ظاهر تبلیغات خود را، انتخاب کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.