بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام

0

اگر دنبال بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام هستید، باید به شما بگوییم که در جای درستی قرار گرفته‌اید! اینستاگرام می‌تواند مکانی بسیار خطرناک برای کیف پول شما باشد؛ بخصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که برندهای زیبایی را دنبال می‌کنید و دوست دارید بهترین آن‌ها را خریداری کنید.

احتمالا می‌دانید که چگونه در دام خرید محصولات آرایشی و زیبایی گرفتار می‌شوید: ابتدا با فیدهای خیره‌کننده و درخشان هیپنوتیزم می‌شوید و عمیق و عمیق‌تر در یک حفره زیبایی می‌افتید که آن‌قدر جذاب و زیباست که فقط باید چیزی بخرید! در ادامه این مطلب قصد داریم به شما بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام را معرفی کنیم. پس اگر شما هم جزء دسته عاشقان لوازم آرایشی هستید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام: beautyca_shop_

فروشگاه بیوتیکا یکی از بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام است که در آن می‌توان انواع محصولات آرایشی و زیبایی فانتزی و باکیفیت را خریداری کرد. این پیج جزء اولین پیج‌های دارای آپشن خرید قسطی است و برای خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان، اشانتیون می‌دهد.

شرایط پرداخت قسطی به این صورت است که شما می‌توانید طی دو قسط واریز خود را انجام دهید. حداقل زمان تسویه یک ماه است. یعنی شما می‌توانید تا یک ماه تسویه خرید خود را انجام دهید و بعد از آن، محصولات خریداری شده برایتان ارسال می‌شوند. از بابت رزرو و کنار گذاشتن محصولات هم تضمین می‌شود تا با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.

بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام

شما می‌توانید سفارش‌های خود را از روش‌های واتساپ به شماره ۰۹۳۵۶۰۹۰۱۲۹ و دایرکت ثبت کنید. هزینه ارسال محصولات برای سراسر ایران برابر با ۲۰ هزار تومان خواهد بود. ضمنا برای خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان اشانتیون نیز تعلق می‌گیرد.

محصولات متنوعی شامل انواع رژلب، لیپ گلاس، رژگونه، براش‌های آرایشی، ضد آفتاب، بی بی کرم، ریمل، لوسیون بدن، شوینده صورت، بادی اسپلش، عطر، دئودورانت، اسکراب، ماسک ورقه‌ای، پچ زیر چشم و … را با بهترین قیمت و کیفیت از پیج آرایشی beautyca_shop_ بخواهید.

Roya_shop20

رویا شاپ ۲۰ یکی از بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام است که علاوه بر فروش محصولات مراقبتی و آرایشی، مشاوره زیبایی نیز ارائه می‌دهد. این پیج توسط یک خانم پرستار به نام گلناز مدیریت می‌شود که بیش از ۶ سال سابقه مراقبت زیبایی دارد و بهترین مشاوره‌ها را به کاربران می‌دهد. پس اگر دنبال پیجی هستید که با کمک آن بتوانید به راحتی در منزل مراقبت از پوست خود را انجام دهید و با وسایل دم دست، بهترین درمان کننده‌های پوستی را بسازید، دنبال کردن این پیج را از دست ندهید.

پیج roya_shop20 اقدام به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی و ارگانیک نیز کرده است که در نوع خود بی‌نظیر هستند. این محصولات علاوه بر این که کیفیت بسیار بالایی دارند، همگی تست شده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند.

از جمله محصولات دست‌ساز و ارگانیک این پیج می‌توان به صابون لیفت ابرو، تقویت کننده و لیفت کننده ابرو، اسکراب لب در سه رایحه نارگیل، توت فرنگی و پرتقال، ریمل صد در صپ گیاهی، بالم لب، انواع رژلب بدون سرب و کاملا گیاهی، روغن مژه و ابرو، کوکتل مانیکور، کره گیاهی فاقد لانولین و پارابن، انواع ماسک صورت، عطر مو، تینت لب و … اشاره کرد.

علاوه بر فروش محصولات، آموزش‌های مربوط به زیبایی و مراقبت از پوست صورت و بدن و همچنین ساخت انواع محصولات بهداشتی و زیبایی را نیز در این پیج مشاهده خواهید کرد. برای خرید محصولات آرایشی و زیبایی به سایت podro.shop/roya_shop20 مراجعه کنید.

Granomaa

پیج دیگری که در این مطلب قصد معرفی آن را به شما داریم، مربوط به تغذیه و تناسب اندام است. در صفحه گرانوما، شما می‌توانید انواع گرانولاهای بر پایه جودوسر، انواع مغزها و دانه‌ها، آجیل، میوه و … را سفارش دهید. به طور کلی، گرانولاهای گرانوما دارای ۴ نوع و طعم جادویی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • گرانوما بر پایه جودوسر پرک، بادام، گردو، کرنبری و تخمه کدو
  • گرانوما سبز بر پایه جودوسر و دانه چیا، کره بادام زمینی و تخمه آفتابگردان
  • گرانولا شکلاتی بر پایه جودوسر و شکلات بدون پالم و فندق
  • گرانولا بری بر پایه جودوسر، کرنبری و توت فرنگی

در این پیج می‌توانید علاوه بر خرید محصولات گرانولا که یکی از غنی‌ترین و پرخاصیت‌ترین منابع غذایی محسوب می‌شود، نحوه مصرف آن را نیز آموزش ببینید. گرانولا را می‌توان با انواع محصولات لبنی مثل شیر، ماست، بستنی و سایر دسرها تهیه و میل کرد. یکی دیگر از روش‌های مصرف گرانولا، ترکیب با آب پرتقال است که حس شادبی و نشاط را به مصرف‌کننده منتقل می‌کند و از اضافه وزن ناشی از پرخوری می‌کاهد.

گرانوما بسته‌بندی‌های شیک و منحصربفردی از گرانولاها را نیز آماده فروش دارد تا به عنوان پک هدیه برای افراد مهم زندگی‌تان تهیه و آن‌ها را تشویق به سالم‌خواری کنید. این پک‌ها متناسب با موقعیت‌های مختلف مثل ولنتاین آماده و ارائه می‌شوند.

اگر قصد دارید خرید خود را به صورت آنلاین از سایت انجام دهید، به آدرس podro.shop/granomaa مراجعه کنید.

Pharmland_shop

یکی دیگر از معتبرترین و بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام، فارملند شاپ است که در آن تمامی محصولات توسط دکتر داروساز تست و نهایتا بهترین آن‌ها به شما معرفی می‌شود. علاوه بر این، ضمانت بازگشت وجه در صورت اصل نبودن کالا نیز وجود دارد.

پیج فارملند شاپ علاوه بر معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی متناسب با همه نیازها و سلایق، این محصولات را به سرتاسر ایران نیز ارسال می‌کند. محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف شامل انواع سرم جوان‌کننده پوست، مرطوب کننده، ضد آفتاب، شوینده صورت، میسلار واتر، کرم دور چشم، تونر، ضد جوش، شامپو بدون سولفات، آبرسان پوست، پالت‌های سایه، ریمل، رژلب‌های مایع و جامد، انواع مکمل‌های زیبایی پوست و مو و … است که شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید از سایت به آدرس podro.shop/pharmland_shop مراجعه کنید.


همچنین بخوانید: پیج های عجیب اینستاگرام

Volga.care

از جمله بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام می‌توانیم به Volga.care اشاره کنیم که در آن کلیه محصولات مراقبت از پوست و زیبایی معرفی و ارسال می‌شود. شما می‌توانید محصولات معرفی شده پیج را مشاهده کنید و سفارش خود را از طریق واتساپ و دایرکت به ثبت برسانید.

پیج آرایش و زیبایی ولگا علاوه بر معرفی و فروش محصول، روزانه مطالب آموزنده‌ای در رابطه با مراقبت از پوست و زیبایی را نیز با کاربران به اشتراک می‌گذارد. انواع روتین مراقبت از پوست، نحوه استفاده از محصولات بهداشتی، مراقبت‌ها و درمان‌های خانگی و سایر نکات آموزنده را می‌توانید در این پیج مشاهده کنید. برای خرید محصولات آرایشی و زیبایی از طریق سایت می‌توانید به آدرس podro.shop/volgacare اقدام کنید.

4secret.of.beauty

تمایل دارید در مورد راهکارهای مراقبت و درمان پوست خود بیشتر بدانید؟ پیج 4secret.of.beauty اینجاست تا به شما کمک کند یاد بگیرید چطوری حال پوست خودتان را بهتر کنید. در این پیج علاوه بر آموزش‌های مراقبت از پوست کاربردی، محصولات اورجینال با ضمانت اصالت کالا نیز ارائه می‌شود.

به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی خاص و اورجینال هستید؟ فقط کافی است محصول مورد نظرتان را از طریق واتساپ، دایرکت یا آدرس سایت podro.shop/4secret.of.beauty ثبت کنید و پس از پرداخت هزینه محصول و پست، آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

Tehran_smart

آخرین و مهم‌ترین چیزی که برای تکمیل ظاهر خود به آن نیاز دارید، یک عطر ماندگار است که آن را می‌توانید از پیج Tehran_smart تهیه کنید. این پیج، مجموعه‌ای از انواع عطر و ادکلن‌های شرکتی امارات را آماده ارسال دارد که همگی اورجینال بوده و همراه با ضمانت اصالت ارائه می‌شوند.

عطر و ادکلن‌های این مجموعه هم از طریق دایرکت و هم از طریق فروش آنلاین به وسیله سایت podro.shop/Tehran_smart قابل خریداری هستند. ارسال فوری کمتر از ۱ ساعت به وسیله اسنپ باکس نیز برای مشتریان تهران فراهم است.

فروشگاه عطر و لوازم آرایشی تهران اسمارت علاوه بر ادکلن، فروش برخی محصولات آرایشی مثل رژلب و کرم پودر را نیز اضافه کرده است. علاوه بر خرید عطر، شما می‌توانید راهنمای انتخاب و استفاده عطر متناسب با شخصیت خود را نیز در پیج مطالعه کنید تا با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کرده و نتیجه بهتری به دست آورید.

Khaneye.giyahi

خیلی از افراد تمایل دارند سبک زندگی خود را اصلاح کنند؛ اما اطلاعات کافی در مورد روش اصولی آن ندارند. پیج خانه گیاهی به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی سالم را در پیش بگیرید و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.

در پیج khaneye.giyahi به طور کلی دو نوع فعالیت وجود دارد: ۱. عرضه محصولات ارگانیک و سلامت ۲. عرضه محصولات درمانی گیاهی. این مجموعه تمام سعی خود را در مورد ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان به کار می‌برد. علاوه بر کیفیت محصولات، سلامت کاربران در اولویت قرار دارد.

یکی از مزایای این پیج، ارائه مشاوره و ویزیت رایگان توسط پزشک طب سنتی است که تمامی فالوورها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در واقع تمام محصولات درمانی تحت نظر پزشک طب سنتی ارائه می‌شود.

محصولات خانه گیاهی همگی از مواد اولیه باکیفیت و مقرون بصرفه ساخته شده‌اند. این محصولات کاملا گیاهی و ارگانیک شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، روغن‌های خوراکی، عسل، انواع شامپو، خمیردندان، انواع خوراکی و … است.

ثبت سفارش محصولات گیاهی و ارگانیک خانه گیاهی به دو روش دایرکت و سایت قابل سفارش است. از طریق دایرکت، فاکتور محصول برای شما ارسال و هزینه بر اساس وزن محصول و مسافت محاسبه می‌شود. آدرس سایت برای خرید محصول podro.shop/khaneye.giyahi است.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سخن آخر

    در این مطلب به معرفی بهترین پیج های لوازم آرایش در اینستاگرام پرداختیم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار گرفته باشند. اگر شما هم کسب و کاری دارید که می‌خواهید آن را بهتر به کاربران معرفی کنید یا قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین را دارید، با خیال راحت تمام کارها را به پادرو بسپارید. تیم تخصصی پادرو به شما در مدیریت بهتر کسب و کارتان کمک می‌کند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.