بهترین سایت های دراپ شیپینگ برای کسب و کارهای مبتدی و حرفه‌ای

1

اگر دوست دارید فروشگاه آنلاین خود را بدون استرس مدیریت موجودی راه‌اندازی کنید، استفاده از روش دراپ شیپینگ می‌تواند چاره کار باشد. اما چه‌طور می‌توان تامین‌کننده‌ مناسب برای ارائه محصولات به‌صورت دراپ شیپینگ را پیدا کرد؟ استفاده از سایت های دراپ شیپینگ یکی از بهترین گزینه‌هاست. اپلیکیشن یا سایت دراپ شیپینگ، پلتفرم کاملی از تامین‌کنندگان و عمده‌فروشان هستند که سفارش‌های شما را به صورت خودکار تامین می‌کنند. در این مطلب از پادرو، ۹ مورد از بهترین سایت‌ های دراپ شیپینگ را به شما معرفی کرده و به شما در راه‌اندازی و توسعه‌ کسب‌وکارتان کمک می‌کنیم.

دراپ شیپینگ چیست؟

دراپ شیپینگ (Drop Shipping) یک مدل کسب‌وکار تجارت الکترونیک است که در آن، محصولات توسط یک خرده‌فروش آنلاین فروخته می‌شود و سفارش توسط شخص ثالث (تامین‌کننده محصول) تولید و برای مشتری ارسال می‌شود. فروشگاه‌های آنلاین اغلب به جای سرمایه‌گذاری روی تامین موجودی و خرید از تامین‌کنندگان، از روش دراپ شیپینگ استفاده می‌کنند. فروشنده آنلاین پس از ثبت سفارش مشتری و تکمیل عملیات پرداخت، سفارش خود را جهت تامین به تولیدکننده انتقال می‌دهد.

دراپ شیپینگ یک گزینه بسیار کاربردی برای افرادی است که به تازگی می‌خواهند کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی کنند. در مراحل اولیه هر کسب‌وکاری، سرمایه انسانی و مالی محدود است، بنابراین واگذاری تولید و تامین به شخص ثالث می‌تواند نوعی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشد.

به‌علاوه، با این روش، به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید زمان بیشتری برای بازاریابی، پشتیبانی و رشد برند نوپای خود داشته باشید. برای آشنایی بیشتر درباره نحوه دراپ شیپینگ در ایران حتما نگاهی به مقاله دراپ شیپینگ در ایران چگونه است؟ داشته باشید.

معرفی سایت های دراپ شیپینگ

چطور سایت دراپ شیپینگ به فروشگاه آنلاین شما کمک می‌کند؟

دراپ شیپینگ بخش عمده‌ای از چالش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین را به شخص ثالث واگذار می‌کند، به همین دلیل هم فرآیند راه‌اندازی آنلاین شاپ را تسهیل کرده و مزایای زیادی برای افرادی دارد که به دنبال رشد فروشگاه اینترنتی خود هستند. در این بخش به چند مورد از مهم‌ترین مزایای این روش اشاره می‌کنیم:

  • کاهش هزینه‌های سربار: هنگامی‌که محصولات را از طریق دراپ شیپینگ تامین می‌کنید، هزینه محصول را پس از ثبت‌سفارش به تامین‌‌کننده پرداخت خواهید کرد. در این روند دیگر نیازی نیست نگران تامین موجودی انبار یا هزینه‌های انبارداری باشید.
  • کاهش سرمایه اولیه: هزینه‌های راه‌اندازی برای کسب‌وکارهای دراپ شیپینگ، کم‌تر از سایر روش‌هاست، چراکه دیگر نیازی به تولید و ذخیره محصولات وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید بخش بیشتری از سرمایه خود را به بازاریابی و تبلیغات اختصاص دهید که به رشد کسب‌وکار کمک کند.
  • انعطاف‌پذیری محل کار: از آن‌جا که در روش دراپ شیپینگ، موجودی توسط شخص ثالث تامین می‌شود، نیاز شما به یک مکان ثابت مثل انبار و… کم‌تر خواهد شد. در این روش به‌راحتی می‌توانید کسب‌وکار آنلاین خود را از خانه، محیط کار اشتراکی و یا دفتر پیش ببرید.
  • کاهش ریسک ارائه محصول جدید: اکثر سایت‌های دراپ شیپینگ محصولات پرفروش خود را جداگانه ارائه می‌دهند، بنابراین شما برای شروع کار راحت‌تر می‌توانید محصولات پرتقاضا را شناسایی کنید.
  • صرفه‌جویی در زمان: مدیریت موجودی و حمل‌ونقل محصولات زمان و انرژی زیادی نیاز دارد. با واگذاری این وظایف به شخص ثالث؛ می‌توانید زمان خود را به بازاریابی و ایجاد برند اختصاص دهید.

معرفی 9 سایت برای دراپ شیپینگ

هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین به روش دراپ شیپینگ، دانستن این موضوع که از کجا باید شروع کنیم، کار سختی است. بنابراین این بخش را به معرفی سایت های دراپ شیپینگ اختصاص دادیم. اکثر وب سایت های دراپ شیپینگ عملکرد مشابهی دارند، اما در زمینه هزینه‌ها، محصولات، سیاست‌های کاری و سهولت فرآیند متفاوت هستند.

این 9 نمونه سایت دراپ شیپینگ که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، بر اساس نوع محصولات و کیفیت، هزینه‌ها و زمان ارسال به مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است.

1. AliExpress

وقتی صحبت از تنوع می‌شود، تعداد کمی از سایت های دراپ شیپینگ توانایی رقابت با سایت دراپ شیپینگ AliExpress را دارند. این سرویس خرده‌فروشی آنلاین که در سال 2010 میلادی راه‌اندازی شد، بیش‌از 100 میلیون محصول ارائه می‌دهد، بنابراین بدون توجه به اینکه در چه جایگاهی هستید، قطعا در این سایت می‌توانید چیزی برای فروش پیدا کنید.

پلاگین علی‌اکسپرس با طرح رایگان خود در مرحله اول این امکان را به مشتریان می‌دهد که در مجموعه عظیم محصولات جستجو کنند و با چند کلیک محصولات دلخواه خود را به فروشگاه خود اضافه کنند. این نمونه سیت دراپ شیپینگ برای 3000 محصول اول رایگان است و برنامه پیشرفته آن با مبلغ ماهانه 19.90 دلار آغاز می‌شود.

مزایا: تنوع بالای محصولات، هزینه کم از جمله مزایای اصلی این وب‌سایت هستند.

معایب: علی‌اکسپرس یکی از پرکاربردترین سایت‌های دراپ شیپینگ خارج از کشور است، به همین دلیل احتمال اینکه محصولات انتخابی شما در دسترس سایر خرده‌فروش‌ها باشد وجود دارد.

2. Spocket

اسپوکت یک سرویس انجام سفارش با طیف گسترده‌از از تامین‌کنندگان است که عمدتاً در ایالت متحده و اروپا مستقر هستند، البته فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی می‌توانند با تامین‌کنندگان کانادا، آسیا، استرالیا و برزیل هم در ارتباط باشند. با استفاده از برنامه اسپوکت می‌توانید محصولات بازرگانان را بررسی کنید و آن‌ها را با چند کلیک به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. Spocket کل فرآیند سفارش را به‌طور خودکار انجام می‌دهد و محصولات در محل خرید برای مشتریان ارسال می‌شود.

این وب سایت دراپ شیپینگ به شما این امکان را می‌دهد تا یک فاکتور سفارشی برای برند خود ایجاد کنید تا در کنار سفارش برای مشتریان ارسال شود. بسته‌بندی اختصاصی شما به آگاهی از برند و حفظ مشتری کمک می‌کند.

طرح اولیه یا Starter در این وب‌سایت ماهانه 39.99 دلار است که برای فهرست کردن حداکثر 25 محصول کاربرد دارد.

مزایا: اسپوکت شامل فاکتورهای اختصاصی برند شما است که باعث می‌شود کسب‌وکار شما در ذهن مشتری باقی بماند. علاوه‌براین، Spocket خدمات حمل‌ونقل سریعی ارائه می‌دهد.

معایب: این وب‌سایت نسبت به سایر سایت های دراپ شیپینگ قیمت بیشتری دارد. فاکتورهای اختصاصی برند نیز فقط در طرح Pro ارائه می‌شود.

سایت برای دراپ شیپینگ

3. SaleHoo

وب سایت دراپ شیپینگ سیل‌هو، یک ابزار تحقیقاتی و فهرست کامل عرضه‌کنندگان برای دراپ شیپینگ در خارج از کشور است که فروشگاه‌های تجارت الکترونیک می‌توانند از آن استفاده کنند. پایگاه SaleHoo شامل بیش از 8000 توزیع‌کننده و تامین‌کننده دراپ شیپینگ با بیش از 2.5 میلیون محصول است.

با کمک این وب‌سایت، صاحب کسب‌وکار آنلاین می‌تواند به تحقیقات بازار در این پلتفرم دسترسی داشته باشد که شامل اطلاعات فروش محصولات در فروشگاه‌های آنلاین دیگر مثل آمازون و… است.

saleHoo به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چه تعداد خرده‌فروش دیگر، هر محصول را می‌فروشند. این وب‌سایت منبع خوبی برای کسب‌وکارهایی که روی محصولات پرتقاضا و محصولات کم‌یاب سرمایه‌گذاری کرده‌اند. قیمت saleHoo از ماهانه 27 دلار آغاز می‌شود.

مزایا: این وب‌سایت اطلاعات و جزییات دقیق و عمیقی در رابطه با محصولات موجود ارائه می‌دهد.

معایب: وب سایت دراپ شیپینگ SaleHoo با سایر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک قابل ادغام نیست، بنابراین باید سفارش‌ها به‌صورت دستی وارد شوند.

4. Zendrop

Zendrop یکی از سایت های دراپ شیپینگ پرطرفدار است که علاوه‌بر خدمات دراپ شیپینگ، خدمات چاپ بر اساس تقاضا هم ارائه می‌دهد. این ویژگی گزینه مناسبی برای همکاری با تامین‌کنندگان بی‌برنامه و حمل‌ونقل‌های غیرقابل‌ پیش‌بینی است.

زندراپ یک رابط بصری برای افزودن محصولات به سایت شما دارد که بسیاری از آن‌ها در ایالت متحده ذخیره می‌شوند تا تحویل پنج تا هشت روزه را فعال کنند. کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند در این وب‌سایت انواع بسته‌بندی‌های سفارشی و جعبه‌های اشتراک برای تشویق مشتریان وفادار ایجاد کنند.

پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه، برنامه Pro سفارشات نامحدود را با قیمت ماهانه 49 دلار ارائه می‌دهد.

مزایا: محصولات ایالات متحده، بسته‌بندی سفارشی و تعهد به کار فقط با تامین‌کنندگان قابل اعتماد از جمله مزایای این وب سایت است.

معایب: زندراپ نسبت به سایر سایت های دراپ شیپینگ قیمت بیشتری دارد.

بهترین سایت های دراپ شیپینگ

5. Modalyst

مدالیست یک برنامه دراپ شیپینگ خودکار است که بیشتر به خاطر همکاری با برندهای معروف شناخته می‌شود. فروش محصولات از شرکت‌هایی که مشتریان شما با آن‌ها آشنا هستند، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد.

Modalyst به بیش از 80 کشور ارسال انجام می‌دهد. این وب‌سایت علاوه‌براین، مجموعه‌ای از محصولات ساخته شده از مواد پایدار را با همکاری تامین‌کنندگان سازگار با محیط زیست ارائه می‌دهد.

طرح رایگان مدالیست شامل حداکثر 25 محصول است و هزینه ماهانه حداکثر 250 محصول از این وب‌سایت، 35 دلار است.

مزایا: این سایت دراپ شیپینگ نسبت به سایر بهترین سایت های دراپ شیپینگ هزینه کم‌تری دارد و حجم بالایی را از محصولات را پوشش می‌دهد.

معایب: محصولات موجود در مدالیست ممکن است با کسری مواجه شوند و به سرعت فروش بروند، مخصوصا اگر جزو برندهای معروف باشند.

6. Trendsi

ترندسی یک نمونه سایت دراپ شیپینگ لباس‌های زنانه است که به ارائه محصولات تولیدی در آمریکا می‌پردازد. دسترسی لوکس این وب‌سایت دارای تحویل سریع و دسترسی به لباس‌ها، کفش‌ها و لوازم جانبی مارک‌دار است. استفاده از Trendsi رایگان است و هزینه خدمات آن در قالب قیمت‌های عمده‌فروشی گنجانده شده است.

مزایا: مهم‌ترین مزیت این وب‌سایت، خط تولید خاص برای خرده‌فروشان لباس زنانه است که محصولات موجود در ایالات متحده برای حمل‌ونقل سریع‌تر آماده می‌کنند.

معایب: دامنه کوچک محصولات نسبت به سایر سایت های دراپ شیپینگ از جمله معایب ترندسی است.

سایت برای دراپ شیپینگ لباس

7. Inventory Source

اینونتوری سورس یک پلتفرم دراپ شیپینگ و ابزار مدیریت سفارش است که فروشگاه‌های آنلاین را بدون هزینه اضافی به تامین‌کنندگان متصل می‌کند. بهره‌مندی از این سایت دراپ شیپینگ با 99 دلار در ماه شروع می‌شود.

مزایا: این وب سایت یک گزینه مناسب برای کسب‌وکارهای آنلاین است که نیاز به همگام‌سازی موجودی و داده‌های سفارش دارند.

معایب: همان‌طور که دیدید، هزینه اینونتوری سورس بالاست اما با توجه به اینکه در درجه اول به عنوان یک ابزار اتوماسیونی عمل می‌کند، برای کسب‌وکارهای باتجربه در دراپ شیپینگ، یک انتخاب کامل است.

8. Wholesale Central

برخلاف سایر سایت های دراپ شیپینگ که در این مطلب به شما معرفی کردیم، Wholesale Central یک برنامه یا پلتفرم نیست. این منبع دراپ شیپینگ، فهرستی از دراپ شیپرها، تامین‌کنندگان و عمده‌فروشان است. این گزینه هم برای خریداران و هم برای تامین‌کنندگان یک راه حل آسان است که به آن‌ها کمک می‌کند هزاران شریک تجاری بالقوه پیدا کنند.

در سنترال هول سیل، صاحبان فروشگاه می‌توانند محصولات و تامین‌کنندگان را جستجو کنند و در صورت علاقمندی، اطلاعات تماس آن‌ها را داشته باشند. Wholesale central ابزارهای مدیریت موجودی ارائه نمی‌دهد، اما یک منبع رایگان و با طیف گسترده‌ای از تامین‌کنندگان است.

مزایا: سنترال هول سیل یک راه حل کم‌هزینه برای پیدا کردن تامین‌کنندگانی است که قصد همکاری با کسب‌وکارهای آنلاین را دارند.

معایب: whole sale central فاقد ابزارهای مدیریت سفارش است.

وب سایت های دراپ شیپینگ Wholesale Central

9. Worldwide brands

وب‌سایت برندهای جهانی یا همان Worldwide brands در سال 1999 تاسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین عرضه‌کنندگان محسوب می‌شود. این وب سایت شامل 16 میلیون تامین‌کننده معتبر است با طیف گسترده‌ای از محصولات است که فهرستی از تامین‌کنندگان و دراپ شیپرهای آماده همکاری را به کسب‌وکارهای آنلاین ارائه می‌دهد. هزینه استفاده از Worldwide brands 187 دلار است.

مزایا: ارائه معیارهای ورود دقیق برای ایجاد لیست تامین‌کنندگان از جمله مزایای اصلی این وب سایت دراپ شیپینگ به‌شمار می‌رود.

معایب: Worldwide brands ابزارهای اتوماسیون یا سیستم مدیریت سفارش ارائه نمی‌دهد، به‌همین دلیل ممکن است برای همگام‌سازی موجودی دردسرساز شود.

بهترین راه برای راه‌اندازی کسب‌وکار دراپ شیپینگ چیست؟

اگر فکر می‌کنید راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین به روش دراپ شیپینگ گزینه مناسبی برای شماست، پیشنهاد می‌کنیم این مراحل را برای شروع در نظر بگیرید:

1. ایده کسب‌وکار

اولین قدم برای شروع کسب‌وکار، ارائه ایده محصول است. به یاد داشته باشید که شما با دراپ شیپینگ، محصولات را حول یک برند مدیریت می‌کنید. بنابراین تمرکز اصلی شما باید روی جنبه‌های بصری برندتان باشد. در این مرحله می‌توانید از خود وب‌سایت دراپ شیپینگ به عنوان الهام استفاده کنید تا مناسب یا نامناسب بودن محصولات را بررسی کنید.

اگر از صاحبان فروشگاه آنلاین در ایران هستید، می‌توانید برای رهایی از دغدغه‌های مدیریت موجودی کالا و انبارداری، از روش دراپ شیپینگ استفاده کنید.

2. تحقیقات بازار

هنگامی‌که ایده‌ای دارید، می‌توانید رقبای اصلی خود را شناسایی کرده و تحلیل رقابتی کنید. تجزیه‌ و تحلیل رقابتی شامل بررسی استراتژی‌های رقبا، بازارهای هدف، نام تجاری، ویژگی‌های کلیدی، طراحی وب‌سایت و… است. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف آن‌ها را ارزیابی کنید و فرصتی برای پیشرفت و توسعه برندتان داشته باشید.

3. پیدا کردن تامین‌کنندگان دراپ شیپینگ

با انجام تحقیقات بازار، گام بعدی یافتن تامین‌کنندگان دراپ شیپینگ است. شما می‌توانید از یک یا چندین تامین‌کننده استفاده کنید و محدودیتی نخواهید داشت.

4. ساخت فروشگاه آنلاین

پس از انتخاب دراپ شیپرهای خود، وقت راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است. شما می‌توانید برای سرعت‌بخشی به این مرحله از فروشگاه‌سازهایی مثل شاپیفای استفاده کنید که بدون نیاز به دانش فنی، به شما کمک می‌کند فروشگاه آنلاین بسازید.

5. بازاریابی

پس از مراحل فوق، نوبت به بازاریابی و افزایش مخاطب می‌رسد. اگر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید، مخاطبان را به سمت فروشگاه آنلاین هدایت کنید تا کم‌کم آگاهی نسبت به برند شما افزایش پیدا کند. از استراتژی‌های بازاریابی مختلف برای پیشبرد این مرحله کمک بگیرید تا بتوانید رشد کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول بهترین سایت‌های دراپ شیپینگ

    بهترین سایت‌ها برای دراپ شیپینگ چه سایت‌هایی هستند؟

    وب‌سایت دراپ شیپینگ بر اساس محدوده محصول، هزینه خدمات و نظرات کاربران به عنوان بهترین سایت‌های دراپ شیپینگ معرفی می‌شوند که در این مقاله ۹ نمونه از بهترین‌ها مانند AliExpress، Spocket، SaleHoo، Zendrop، Modalyst، Trendsi و … را معرفی کردیم.

    سود حاصل از دراپ شیپینگ چقدر است؟

    دراپ شیپینگ در کسب‌وکارهای آنلاین بسیار سودآور است چراکه هزینه‌های سربار به به حداقل می‌رساند و نیازی به انبار سرمایه اولیه هنگفت ندارد.

    بهترین محصولات برای دراپ شیپینگ چه محصولاتی هستند؟

    اکثر سایت های دراپ شیپینگ، پرفروش‌ترین محصولات خود را در وب‌سایت فهرست می‌کنند. اگر به دنبال محصولات پرفروش هستید، می‌توانید از این فهرست استفاده کنید اما باید در نظر داشته باشید که میزان فروش محصولات شما به عوامل بیرونی زیادی مثل بازاریابی و طرح تجاری شما بستگی دارد.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. با سلام وبمستر عزیز پست عالی وبسایت ❤️زیبا دارید اگر تمایل به 📊افزایش بازدید بصورت 🎁رایگان داشته باشید به وبسایت ما سری بزنید
      برای دانلود نرم افزار 📈افزایش بازدید کاملا رایگان به لینک زیر بیایید👇

      https://sitebazdid.ir🌐

      🙏 مشتاقانه منتظر دیدار هستیم