آموزش ارسال لینک پرداخت و لینک محصول پادروشاپ برای مشتری

0

هر روزه تعداد زیادی از مشتریان به‌دنبال تجربه‌ای ساده و دلپذیر در فرآیند خرید آنلاین هستند. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه برای مشتریانی که عموما خرید خود را از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام انجام می‌دهد و حالا قرار است در فروشگاه اینترنتی شما دنبال محصول موردنظر خود بگردند و خرید خود را ثبت کنند. اگر شما هم از یک فروشگاه ساز مانند پادروشاپ استفاده می‌کنید، یکی از بهترین راه‌ها برای تسهیل فرآیند خرید و ساده‌تر کردن تجربه مشتری، ارسال لینک‌ پرداخت و لینک‌ محصول در دایرکت اینستاگرام است. در این مقاله از مجله پادرو اهمیت این کار و نحوه ارسال لینک پرداخت و لینک محصول پادروشاپ را آموزش خواهیم داد.

آموزش ارسال لینک محصول پادروشاپ برای مشتری

اهمیت به اشتراک گذاشتن لینک محصول این است که انتخاب و مسیر خرید را برای مشتری خود کوتاه‌تر می‌کنید و دیگر نیازی نیست برای خرید از فروشگاه شما زمان زیادی صرف کند. با این کار یک تجربه خرید مطمئن و آسانی را برای مشتری فراهم خواهید کرد.

حتما بخوانید: محصولات خود را لینک دار کنید تا بیشتر بفروشید

1. پس از ورود به فروشگاه اینترنتی پادروشاپ خود، وارد قسمت فروشگاه من شوید.

2. در این قسمت محصولات شما نمایش داده می‌شود که با کلیک روی هر محصول وارد صفحه آن محصول خواهید شد. در بخش بالای تصویر، سمت چپ صفحه، یک آیکن سه نقطه وجود دارد.

3. با کلیک روی سه نقطه می‌توانید لینک محصول را کپی و با مشتری خود در دایرکت اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

آموزش ارسال لینک پرداخت پادروشاپ برای مشتری

با استفاده از ارسال لینک پرداخت در اینستاگرام، مشتریان شما نیازی به انجام انتقال‌های بانکی مستقیم یا استفاده از برنامه‌های اضافی برای پرداخت ندارند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا از طریق یک لینک امن، گزینه پرداخت را برای آن‌ها فراهم کنید و به‌علاوه به افزایش فروش شما به دلیل کاهش زمان خرید،مدیریت پرداخت‌ها و جلوگیری از کلاهبرداری و ارسال فیش‌های تقلبی کمک می‌کند.

حتما بخوانید: گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت فروشگاهی

1. وارد بخش سفارشات فروشگاه پادرویی خود شوید و روی گزینه اضافه کردن «+» در این صفحه کلیک کنید.

2. سپس محصولاتی را که مشتری سفارش داده، انتخاب کنید و «ایجاد سفارش» را بزنید.

3. در صفحه ایجاد سفارش، وضعیت پرداخت را روی «پرداخت نشده» قرار دهید و سپس روی دکمه «ایجاد لینک» کلیک کنید.

4. در انتها لینک خرید برای شما ساخته می‌شود و می‌توانید با کلیک روی گزینه «کپی لینک» آن را برای مشتری دایرکت کنید تا به‌راحتی پرداخت خود را با کلیک روی لینک ارسالی شما، انجام دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.