با پادروشاپ ریسک سرمایه گذاری روی فروشگاه اینترنتی را کاهش دهید

0

با افزایش محبوبیت دیجیتال مارکتینگ و پس از آن تجارت الکترونیکی، تقاضا برای راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی افزایش یافت. زمانی که شما قصد دارید محصولات خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید، یکی از بهترین راه‌ها استفاده از فروشگاه ساز خوب و کاهش ریسک سرمایه گذاری است. چرا که سرمایه اولیه شما کم است و برای فروش محصولات نیاز به بستری دارید که هم در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی کند و هم نیازمندی‌های شما را برطرف کند.

برای کاهش ریسک سرمایه گذاری، استفاده از یک فروشگاه ساز حرفه ای به صرفه ضروری به نظر می‌رسد. فروشگاه‌ساز سیستمی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است که تمامی فرآیندهای مورد نیاز برای یک فروشگاه مجازی را در خود دارد. برای درک بهتر این موضوع به مفهوم ریسک می‌پردازیم.

ریسک به معنای عدم اطمینان از آینده است و زمانی که شما فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید، شاید ندانید چقدر باید سرمایه گذاری کنید. گاهی ممکن است به دلیل اتفاقات ناخواسته‌ای که میفتد، شما دارایی خود را از دست بدهید. از این رو شناخت راه‌هایی که باعث کاهش ریسک سرمایه گذاری شود، حائز اهمیت است.

پادروشاپ به شما کمک می‌کند ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید و بتوانید بهترین گزینه برای کسب‌وکار خود را انتخاب کنید.

کاهش ریسک سرمایه گذاری با خرید اشتراک پادروشاپ

پادروشاپ سه نوع پلن همکاری دارد که بر اساس نیاز خود می‌توانید یک مورد را استفاده کنید. در ابتدا شما می‌توانید از پلن 30 هزار تومانی پادروشاپ استفاده کنید تا به کمک ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد دسترسی داشته باشید و بعد در صورتی که از تصمیم خود مطمئن شدید، اشتراک‌های بالاتر را خریداری کنید.

ویژگی پادروشاپ
پلن شماره 1
پلن شماره 2
پلن شماره 3
دارد
دارد
دارد
امکان مشاهده‌ی جزئیات مشتریان برای مدیریت بهتر
ندارد
دارد
دارد
هزینه‌ جمع‌آوری مرسولات از درب محل فرستنده توسط پادرو
9000
6000
6000
ارسال پیامک ثبت سفارش به فروشنده
دارد
دارد
دارد
ارسال پیامک به خریدار بعد از ثبت سفارش
ندارد
دارد
دارد
ارسال پیامک به خریدار بعد از تغییر وضعیت سفارش
ندارد
دارد
دارد
تسویه حساب آنی
یکبار در روز
۳بار در روز
۳بار در روز
امکان ارسال پیامک به مشتریان
ندارد
دارد
دارد
امکان ثبت سفارش دستی
دارد
دارد
دارد
کد تخفیف فعال همزمان
1
نامحدود
نامحدود
قابلیت مشاهده نظرات مشتریان
دارد
دارد
دارد
شاپ لینک
دارد
دارد
دارد
اتصال به ترب
ندارد
دارد
دارد
اتصال به شیپور
ندارد
دارد
دارد
قیمت پلن (تومان)
30,000
180,000
1,000,000

پیشنهاد می‌کنیم اگر طراحی سایت فروشگاه شما به تازگی انجام شده و در حال حاضر تعداد سفارشات شما حداقل است، پلن شماره 1 را استفاده کنید. این پلن تنها 30 هزار تومان است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر و کاهش ریسک سرمایه گذاری، متوجه جذابیت فروشگاه و محصولاتش برای مخاطب شوید.

اگر تعداد سفارشات شما بیش از 10 سفارش در هفته است، پیشنهاد می‌کنیم پلن شماره 2 را خریداری کنید. با این کار به ویژگی‌های زیادی دسترسی خواهید داشت و محصول شما در ترب و شیپور هم نمایش داده می‌شود که باعث می‌شود سفارشات شما به میزان چشم گیری افزایش یابد و در نهایت میزان فروش شما چندین برابر می‌شود.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    منبع:

    financial

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.