تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام + جذاب‌ترین شعارهای تبلیغاتی

0

اینستاگرام در سال‌های اخیر به یک ماشین پول‌سازی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده است. از جمله کسب‌وکارهای موفق در این شبکه اجتماعی پرطرفدار، پیج‌های مربوط به مد، زیبایی و فروش انواع لباس هستند. تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام یکی از راه‌های هوشمند دیده شدن در این فضاست که در رشد درآمد چنین پیج‌هایی تأثیر زیادی دارد.

البته وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می‌آید، با دنیایی بسیاری رقابتی روبه‌رو خواهیم شد که موفقیت در آن سخت است، به همین دلیل باید خاص باشید تا دیده شوید. آنچه قرار است در اینجا بررسی کنیم، اهمیت تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام و معرفی ده‌ها شعار تبلیغاتی جذاب برای انواع پوشاک است. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

اهمیت تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام

اهمیت تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام

ماهیت بصری اینستاگرام این بستر را برای کسانی که می‌خواهند به نوعی متفاوت با کاربران در ارتباط باشند، فراهم می‌کند. ابزارهای دیده شدن در این پلتفرم بسیار زیاد هستند، اما از آن سو رقابت هم خصوصاً در بین پیج‌های فروش انواع لباس زیاد است. به همین دلیل باید از سایر روش‌ها برای جلب توجه مخاطبان استفاده کرد. تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام یک روش بازاریابی فوق‌العاده اثربخش در این فضا به شمار می‌آید که می‌تواند به دیده شدن کسب‌وکار شما کمک کند.

با تبلیغات هدفمند می‌توانید پول بازاریابی خود را درست جایی هزینه کنید که مخاطب شما در آن‌جا حضور دارد. کاربران اینستاگرام علاقه‌مند و آماده تعامل با برندها (راهکارهای افزایش تعامل در اینستاگرام را اینجا بخوانید) و تبلیغات آنها در این پلتفرم هستند. این افراد با محتوای مارک‌دار و تبلیغاتی اینستاگرام بیشتر از 58 درصد در فیس‌بوک و 120 برابر بیشتر از توییتر درگیر می‌شوند. ضمن اینکه فراخوان تبلیغات در این بستر از سایر شبکه‌های اجتماعی هم بیشتر است. زیرا کاربران اینستاگرام تا 2.8 برابر بیشتر، تبلیغات را می‌پسندند، روی آن‌ها کلیک می‌کنند و یا آن‌ها را به خاطر می‌آورند.

اما تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام یک راه آزاردهنده برای بسیاری از کاربران به شمار می‌آیند، مگر اینکه به شکلی متفاوت انجام شوند. یکی از راه‌های متمایز بودن با دیگران برای جلب توجه مخاطب این است که از ایده‌های تبلیغاتی جذاب استفاده کنید. این مسئله باعث می‌شود که سروصدای رقیبانتان را بخوابانید و در این بین خودتان را برجسته کنید. در واقع انجام تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام یک استراتژی اثبات شده است که می‌توانید از آن برای رشد برند خود استفاده کنید.

تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام به دلیل ماهیت این شبکه اجتماعی و سطح بالای تعامل در آن اهمیت زیادی دارد.

متن تبلیغ پیج لباس در اینستاگرام

با توجه به اهمیت تبلیغات در فضای اینستاگرام حتی برای پیج‌های لباس، متوجه شدیم که چرا به این نوع بازاریابی نیاز داریم. ما برای ایجاد ظاهری در برند خود، شناسایی مخاطبان هدف و البته ایجاد یک استراتژی قوی که نرخ تبدیل بالایی دارد، باید از تبلیغات هدفمند استفاده کنیم. برای نوشتن یک متن تبلیغ پوشاک در اینستاگرام قبل از هر چیزی باید نیاز مشتری را در نظر بگیرید. بعد از تعیین نیاز باید تبلیغی را ایجاد کنید که بتوانید نگاه مخاطب را به سمت خود جلب کنید.

در اصل شاید بتوانید با دست گذاشتن روی نقاط ضعف و قوت، احساساتی کردن مخاطب، نیازمند جلوه دادن او و موارد مشابه دیگر، وی را به خرید لباس مورد نظر ترغیب کنید. در ادامه به معرفی متون تبلیغاتی برندهای مطرح خارجی و داخلی می‌پردازیم. شما هم می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید و در تبلیغ پیج لباس خود استفاده کنید.

  • می‌دونستی یه جای دخترونه هست که هم می‌تونی بخری، هم بفروشی، هم دوست پیدا کنی؟
  • فقط انجامش بده.
  • سبک واقعی هرگز نمی‌میرد.
  • زندگی برای پوشیدن لباس‌های خسته کننده واقعاً کوتاه است.
  • انحصاری باش، الهی باش، خودت باش.
  • ما قول راحتی می‌دهیم.
  • کیفیت هرگز از مد نمی‌افتد.
  • از لباس خود انتظار داشته باشید.
  • بهترین مکان، بهترین انتخاب، بهترین خرید.
  • زندگی یک مهمانی است، مثل آن لباس بپوش.
  • مد ابدی است.
  • لباس‌هایی که از طرف شما صحبت می‌کنند.
  • بپوش، زیرا تو ارزشش را داری.
  • بهترین لحظات خود را بپوشید.

متن تبلیغاتی برای فروش لباس

متن تبلیغاتی برای فروش لباس

علاوه بر متن‌هایی که به عنوان یک شعار تبلیغاتی می‌توانید از آن‌ها برای دیده شدن برند خود استفاده کنید، متونی هم هستند که می‌توانند در لحظه فروش به کمک شما بیایند و باعث افزایش فروش شما شوند. شما برای جذب مشتریان نیاز به عباراتی دارید که در دل و جان افراد رخنه کنند. به عبارت دیگر شما باید از مفاهیمی استفاده کنید که خواسته‌های مشتریان را به نیاز تبدیل می‌کنند و طوری این نیاز را به سمت خود سوق بدهید که افراد را برای خرید از خود به هیجان وادار کنید. در ادامه برخی از عبارت‌های بازاریابی تأثیرگذار در تبلیغ پیج لباس در اینستاگرام را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

برخی از متن‌های تبلیغاتی می‌توانند به فروش در لحظه کمک کنند. شما باید با کمک این عبارات، خواسته‌های مشتریان را به نیاز تبدیل کنید.

1. زیبایی در عین سادگی

در تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام یکی از جملاتی که می‌تواند همیشه تأثیرگذار باشد، عبارت «زیبا در عین سادگی» است. این روزها سادگی مظهری از مد روز است. اغلب مشتریان از پیچیدگی متنفر هستند و احساس خوبی با لباس‌های شلوغ ندارند. بسیاری از افرادی که همیشه می‌توانند مشتریان خوبی برای شما باشند، سادگی را نوعی خدمات خوب می‌دانند. پس زمانی که بتوانید این جمله را در ذهن مخاطب برجسته کنید، می‌توانید یک تجربه مشتری رضایت‌بخش را هم برای خود و هم مخاطبینتان ایجاد کنید.

2. الهام گرفته از سبک هنری

اگر بتوانید لباس‌ها را با سبک‌های هنری تطبیق دهید، می‌توانید این حس را به مخاطب القاء کنید که همیشه روی مد هستید، پس باید این حالت را در تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام نیز مد نظر قرار دهید. مردم اغلب به دنبال لباس‌های خاص و مد روز هستند، چیزی که آن‌ها را از سایرین متمایز کند و البته از لحاظ فرم خیلی دور از ذهن و عجیب نباشد. یعنی در عین سادگی و داشتن عملکرد خوب، فرم خاص خود را داشته باشد. حس خاص بودن می‌تواند در کلمات شما پدیدار شود. به همین علت است که تلفیق لباس و هنر در کنار هم می‌تواند مخاطب را برای خرید از شما به وجد بیاورد.

3. افزایش زیبایی

لباس تنها راهی برای پوشش افراد نیست، زیرا همه دوست دارند لباس زیبا بپوشند و زیبا به نظر برسند. این یک قاعده کلی است که باید همیشه در نوشتن متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرد. عبارت «زیبایی خود را افزایش دهید» یک متن کلیدی در صنعت مد و پوشاک به حساب می‌آید که می‌تواند از آن برای دیده شدن برند خود استفاده کنید. البته قرار نیست این عبارت را به صورت خیلی خشک به کار ببرید.

قبل از شما افراد و برندهای متعددی بوده‌اند که این عبارت و امثال آن را به کار برده‌اند، پس به احتمال زیاد به گوش اکثر مخاطبین آشنا به نظر می‌رسد. پس شما باید با چاشنی کردن خلاقیت، این عبارت را به شکل خاص برند خودتان بیان کنید. در آن زمان است که با القاء کردن زیبایی می‌‌توانید محدودیت‌های قیمتی مشتری را حذف کنید و به صورت کاملاً نامحسوس او را به خرید انواع لباس حتی با قیمت‌های بالا ترغیب کنید.

4. خوب به نظر رسیدن

از دیگر عبارات تأثیرگذار در تبلیغات پیج اینستاگرام استفاده از متنی است که به مخاطب القاء کند هرگز آنقدر خوب به نظر نمی‌رسد. برای مثال این عبارت «از بیرون آنقدر خوب به نظر می‌رسید که باعث می‌شود از درون احساس خوبی داشته باشید» می‌تواند در زمان‌هایی که افراد درباره خرید یک لباس تردید دارند، کارساز باشد. استفاده از کلماتی مشابه این عبارت باعث می‌شود که انتخاب مخاطب را تأیید کنید و در او حس خوبی نسبت به خریدش ایجاد کنید.

5. انتخابی ایده‌آل

تبلیغ پیج لباس در اینستاگرام

مردم دوست دارند در هر لحظه از زندگی خود تأیید شوند. یکی از ترفندهای فروش و تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام و دیگر بسترهای فروش لباس این است که به مردم نشان دهید که انتخاب آن‌ها خوب است و آن‌ها را برای انتخابی که داشته‌اند، تأیید کنید. زمانی که از عبارت «انتخاب ایده‌آل» استفاده می‌کنید، این موضوع را به مخاطب القاء می‌کنید که انتخاب فوق‌العاده‌ای داشته است. پس با برانگیختن احساساتش، وی را به خرید ترغیب می‌کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    تبلیغ پیج لباس در اینستاگرام

    قبل از ایجاد سفر تبلیغاتی خود باید یک استراتژی قوی را تدوین کنید. این استراتژی باید برای شما و در خدمت کسب‌وکار شما باشد. در ادامه به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت که باید در تهیه این استراتژی به آن دقت کنید.

    ایجاد ظاهر برند

    اولین چیزی که در تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام توجه مخاطب را جلب می‌کند، ظاهر برند شماست. در فضای آنلاین برای اینکه به خوبی دیده شوید، باید یک لوگو و شعار خاص و البته ظاهری تثبیت‌ شده داشته باشید. ضمن اینکه باید در تولید محتوایی که انجام می‌دهید به لحن برند خود دقت کنید. پس همه چیز باید برنامه‌ریزی شده باشد.

    شناسایی مخاطب هدف

    در تهیه یک استراتژی تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام باید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. شما حتی اگر بودجه کلانی هم برای انجام تبلیغات داشته باشید ولی نتوانید به خوبی مخاطبان خود را تشخیص دهید و رویکردی غیرمتمرکز اتخاذ کنید، نباید انتظارات زیادی از بازگشت سرمایه خود یا افزایش فروش داشته باشید. برای شناسایی هدفمند مخاطبان باید اول سؤالاتی را از خود بپرسید. برخی از این پرسش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

    • چه کسی را باید هدف قرار دهیم؟
    • چه افرادی لباس ما را می‌پوشند؟ مردان، زنان، کودکان؟
    • کدام اقلیم یا جنسیت هدف ما برای فروش لباس است؟
    • چه افرادی ممکن است لباس ما را بخرند؟ مردی برای همسرش؟ مادری برای فرزندش؟
    • چه سبک لباس‌هایی قرار است بفروشیم؟ این سبک برای کدام محدوده سنی مناسب است؟

    با جواب دقیق به این پاسخ‌ها می‌توانید به صورت حدودی مخاطبین خود را مشخص کنید. حالا نوبت آن رسیده است که ببینید مخاطبان شما در چه مکان‌هایی حضور دارند. پس شما هم باید در جاهایی کمین کنید که مشتریان احتمالی در انتظار شما هستند.

    برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام، باید اول ظاهر برند خود را ایجاد کنید، سپس با توجه به مخاطبین هدف، استراتژی خود را پیش بگیرید.

    انتخاب شعار تبلیغاتی برای پیج لباس

    در زمینه برندسازی تگ لاین به شعار یا عبارتی به یاد ماندنی گفته می‌شود که برای بیان یک هدف دائمی طراحی شده است و مأموریت شما را نشان می‌دهد. پس با این اوصاف باید گفت که دو نوع شعار تبلیغاتی وجود دارد. یک تگ لاین ثابت و شعارهایی که بسته به نوع تبلیغات به طور مداوم در حال تغییر هستند. تگ ‌لاین‌ها باید به گونه‌ای طراحی و پیاده‌سازی شوند که متناسب با برند شما قابل تشخیص باشند و نه تنها در ذهن مخاطب بمانند، بلکه به جذب دائم او کمک کنند. اگر برای راه اندازی پیج فروش لباس در اینستاگرام نیاز به کمک دارید، می‌توانید به مقاله آن در بلاگ پادرو مراجعه کنید.

    وقتی تمام کارهای لازم برای تدوین استراتژی بازاریابی خود را انجام دادید، نوبت به انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب جدا از بحث تگ لاین می‌رسد. هدف شعار تبلیغاتی شما باید چیزی باشد که تمامی نویزهای مشابه را به نفع پیام برندتان خفه کند. در انتخاب شعارهای تبلیغاتی شاید ایجاد یک تم مخصوص بتواند سودمند باشد. این باعث می‌شود وقتی مخاطبان هدف، در معرض تبلیغات شما یا تبلیغات مشابهی قرار می‌گیرند، برندتان را با تم تبلیغاتی خاصی که دارید، به یاد بیاورند.

    اصول نوشتن متن تبلیغ پیج پوشاک در اینستاگرام

    هر اندازه هم که برند معتبری باشید، تا وقتی نتوانید در تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام موفق ظاهر شوید، نمی‌توانید روی آینده‌ای موفق سرمایه‌گذاری کنید. نوشتن متن تبلیغاتی یکی از اصول مهم موفقیت تبلیغات و شاید به جرأت بتوان گفت مهم‌ترین اصل در بازاریابی است. شما قرار است با کلماتتان معجزه کنید، حتی اگر واقعاً محصول خارق‌العاده‌ای برای فروش نداشته باشید. ماندگار نوشتن اصلی است که هنگام بازاریابی محتوایی تبلیغات خود باید به آن توجه کنید. در اینجا نکاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که به کمک آن‌ها متن‌های تبلیغاتی تأثیرگذاری خلق کنید.

    احساسات را به پیام تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام اضافه کنید

    در بخش از مطلب گفتیم که کلید موفقیت تبلیغات، درگیر کردن احساسات مردم است. البته بسته به اینکه قرار است چه تبلیغی انجام دهید، ممکن است نیاز باشد روی احساسات مختلفی مانور بدهید. برای اینکه پیام تبلیغاتی شما با پاسخی قدرتمند از سوی مخاطب مواجه شود، باید یک جزء احساسی به پیام خود اضافه کنید. برای ایجاد یک کشش مغناطیسی در مخاطبین خود، هنگام نوشتن یک متن تبلیغاتی، شاید لازم باشد که موارد زیر را در نظر بگیرید.

    • لباسی که قرار است بفروشید، چگونه می‌خواهد در یک زندگی رضایت‌بخش تأثیرگذار باشد؟
    • محصول برند شما به چه شکلی نیاز مخاطب را برطرف می‌کند؟
    • محصولات شما چگونه در جهان تغییراتی را ایجاد می‌کنند؟
    • یک محصول به چه شکلی در داشتن زندگی آسان‌تر کمک‌کننده خواهد بود؟
    زیاده‌گویی را از کار خود حذف کنید.

    زیاده‌گویی را از کار خود حذف کنید

    مخاطبان امروز بیش از هر زمان دیگری بی‌حوصله هستند و فرصتی برای گوش دادن به صحبت‌های طولانی ندارند. اگر قرار است زیاده از حد تبلیغات خود را کش‌دار کنید، نباید منتظر عکس‌العمل خوبی از سوی مخاطبان باشید. پس سعی کنید، مختصر و کوتاه، اما ماندگار و تأثیرگذار بنویسید. برای این کار شاید لازم باشد هزینه میلیونی کنید تا یک نویسنده کپی‌رایتر را استخدام نمایید. اما اگر برای انتخاب نویسنده خود وقت بگذارید، باور کنید ارزش هزینه کردن را خواهد داشت. پس همین حالا دست به کار شوید.

    قابل فهم بنویسید

    در بحث خرید لباس گفتیم که بسیاری از مخاطبان جذب سادگی لباس می‌شوند. اما بحث سادگی در عین مدرن بودن در تمام بخش‌های زندگی ما رخنه کرده است. پس نه تنها در بحث پوشش، بلکه برای نوشتن متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام هم باید سادگی و قابل فهم بودن را در نظر بگیرید. هیچ کس از متن‌های پیچیده و عباراتی که باید برای خواندن آن‌ها وقت بگذارد، ارزشی قائل نیست. پس تمام تمرکز خود را روی نوشتن متونی ساده، روان و قابل فهم بگذارید. البته در نوشتن متن تبلیغاتی خود باید به دغدغه‌های مخاطبین هم توجه کنید.

    مطابق با محصول بنویسید

    تمامی شعارهای تبلیغاتی به یک شکل نتیجه‌گرا نیستند. شما باید مطابق با صدای برند خود شعار و متن تبلیغاتی بنویسید. در ادامه به برخی از شعارهای تبلیغاتی بر اساس فروشگاه یا نوع لباس می‌پردازیم.

    در نوشتن متون تبلیغاتی باید جملاتی ساده، روان و قابل فهم بنویسید. چیزی که ماندگار باشد و برند شما را از سایرین متمایز کند.

    متن‌های تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام برای فروش روسری

    • صاف مانند ابریشم
    • تاجت را روی سرت بگذار، تو لایقش هستی
    • رنگارنگ همچون پاییز
    • لوکس برای زنی که لیاقتش را دارد
    • با این روسری استایلت رو تکمیل کن
    • نرم مثل بال کبوتر
    • هر ثانیه با شما و همراه شما
    • خیلی شیک، خیلی خاص، برای تو

    متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام برای فروش لباس زمستانه

    • زیبایی زمستان را کشف کنید
    • طعم زمستان را بهتر حس کن
    • روزهای سرد، دل‌های گرم
    • در سرما، گرما را به اشتراک بگذارید
    • قبل از راه رفتن در سرما، دوباره فکر کنید
    • بیایید این زمستان کمی خوش بگذرانیم
    • همه به زمستان نمی‌رسند، تو بپوشش
    • در زمستان هم مجلل بپوشید
    • گرم اما زیبا بپوش

    متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام مخصوص بوتیک و مزون

    • یک سبک برای هر داستان
    • مثل یک رئیس لباس بپوش
    • سبک خاص برای سلیقه‌‌های خاص
    • ادغام سبک و ظرافت
    • سبک دست‌چین شده با شما
    • لباس‌های زیبا برای افراد با تفکر زیبا
    • محل ملاقات سنت و مدرنیته

    بیشتر بخوانید: نکات طلایی تبلیغات اینستاگرام

    متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام برای فروش انواع پوشاک

    • مد یک سبک زندگی است
    • شیک باشید، مشتری ما باشید
    • برو جلو و افسانه باش
    • لباس‌های شما اندازه لیاقت شما را نشان می‌دهند
    • قوانین را فراموش کنید، اگر دوست دارید، آن را بپوشید
    • شیرین‌ترین لباسی که دیدی
    • این یک برند نیست، بلکه خود سبک است
    • این را بپوش، تو عاشق خودت خواهی شد

    متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام برای فروش جوراب

    متن تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام برای فروش جوراب
    • عاشق پاهایت باش
    • دنیا زیر پای توست
    • مهندسی هوشمندانه را از پاهایتان شروع کنید
    • بدون آن حرکت نکنید
    • بگذار پاهایت نفس بکشند
    • برای رفتن به هر جایی آماده شوید
    • تکنولوژی بالا برای پاهای شما
    • به پاهایتان لبخند بزنید

    جمع‌بندی

    • تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام به روش‌های مختلفی قابل انجام است. تنها باید با راه و روش این تبلیغات آشنا باشید.
    • برای تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام باید به شعارهای مطابق با صدای برند خود توجه کنید.
    • در تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام باید نکات مهم از جمله ایجاد ظاهر برند، پیدا کردن مخاطبین هدف و استفاده از شعارهای تبلیغاتی حرفه‌ای و کارآمد را در دستور کار خود قرار دهید.
    • به نظر شما کدام یک از شعارهای تبلیغات پیج لباس در اینستاگرام بیش از همه نتیجه‌بخش خواهند بود؟ ایده‌های جذاب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع:

    thebalancesmb

    blog.sociallyin

    namesfrog

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.