آهنگ‌ های ترند 1402 برای ریلز اینستاگرام

1

آهنگ‌ های ریلز (reels) اینستاگرام که سال ۲۰۲۳ ترند شدند، کدام‌ها هستند؟ همان‌طور که می‌دانید، ساخت و انتشار ویدیوهای متنوع با استفاده از آهنگ‌های ریلز اینستاگرام یکی از فعالیت‌های پرطرفدار دربین کاربران این پلتفرم شده است. معمولا زمان انتشار موزیک، ایرانی یا خارجی بودن آن معمولا تاثیر زیادی روی ترند شدن آهنگ ندارد و در هر برهه از زمان برخی از آن‌ها طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. کاربران اینستاگرام آهنگ‌های ریلز را با توجه موضوعات ترند، در ویدئوهای خود استفاده کرده و در این پلتفرم منتشر می‌کنند. در ادامه این مطلب آهنگ‌های اینستاگرامی معروف برای ریلز و ویدئوهای کوتاه را معرفی می‌کنیم که در سال 2023 بسیار معروف شده‌اند.

آهنگ‌ های ریلز اینستاگرام، ترندهای 1402

در سال ۱۴۰۲، آهنگ‌های ترند شامل موسیقی‌های پاپ، الکترونیک، هیپ‌هاپ و موسیقی‌های مخصوص رقص هستند. آهنگ‌ های ریلز اینستاگرام امسال هم از بین همین ترندها بسیار محبوب شده‌اند که می‌توانید از آنها برای ویدیوهای reels خود استفاده کرده و ویو آنها را بیشتر کنید.

دانلود آهنگ‌ های ریلز اینستاگرام خارجی 2023

در این بخش چند آهنگ ریلز اینستا که بسیار معروف شده‌اند و توسط افراد و پِیج‌های معروف مورد استفاده قرار گرفته‌اند را معرفی کرده و لینک دانلود آنها را قرار داده‌ایم. از این موزیک‌ها حتما برای ریلزهای خود استفاده کنید تا بتوانید ویو ریلزهای خود را بالاتر ببرید.

آهنگ salam aleykum از azzamchik

آهنگ Levitating از Dua Lipa ft. DaBaby

آهنگ all eyes on me از 2Pac

آهنگ Amaarae Sad Girlz Luv Money ( Remix )

آهنگ Good 4 U از Olivia Rodrigo

آهنگ phxnk the tututu

آهنگ Betty Boop از  CHARLIE PUTH

آهنگ Back از  Rinat Abushaev

آهنگ kafo kafo – ترند عربی

آهنگ Fanta  از  Rema

آهنگ Really Slow Motion

آهنگ DJ Gaby Ghazal

آهنگ Leave The Door Open از Silk Sonic (Bruno Mars, Anderson .Paak)

آهنگ Geliyor از Enes Cinpolat

آهنگ‌های ریلز اینستاگرام ایرانی 1402

  1. «می‌خوامت» از محمدرضا گلزار
  2. «با تو» و «می‌میرم برات» از محسن چاوشی
  3. «یه دنیا» از مسعود صادقلو
  4. «عشق من» از مسیح و آرش AP
  5. آهنگ سریال پوست شیر
حتما بخوانید: تأثیر ریلز در فروش اینستاگرام چقدر است؟

بهترین آهنگ‌های ریلز اینستاگرام

آهنگ‌های روز اینستاگرام شامل موزیک‌هایی با ملودی‌های شاد و جذاب هستند و می‌توان آن‌ها را در چند دسته قرار داد:

موسیقی ریلز اینستاگرام

آهنگ‌های بدون کلام ریلز اینستاگرام

فقط از موزیک متن این نوع آهنگ‌های ریلز اینستاگرام استفاده می‌شود. همچنین می‌توان آهنگ‌های آرام‌بخش و بی‌کلام مانند Sunset Lover از Petit Biscuit و Awakening از Approaching را بهترین آهنگ‌های ترند برای ریلز اینستاگرام دانست.

آهنگ‌های با کلام ریلز اینستاگرام

 آهنگ‌های پرانرژی و با تنظیمات متنوع مانند Roses از Imanbek و Levitating از Dua Lipa از محبوب‌ترین آهنگ‌های روز اینستاگرام برای ریلز هستند.

آهنگ‌های ریلز اینستاگرام برای گرفتن ویدئو کلیپ‌ها

یکی دیگر از کاربردهای آهنگ‌های ریلز اینستاگرام، استفاده از آن‌ها در ویدئو کلیپ‌هاست. از بهترین این آهنگ‌ها می‌توان Blinding Lights  از The Weeknd و Shape of You از Ed Sheeran را نام برد که در ویدئو کلیپ‌های اینستاگرام بسیار استفاده شده‌اند.

حتما بخوانید: ۱۰ نکته ادیت ویدیو ریلز اینستاگرام برای جذب مخاطبین

آهنگ‌های ریلز اینستاگرام برای گرفتن چالش

آهنگ‌های اینستاگرامی معروف که برای چالش‌ها استفاده می‌شوند، معمولاً شامل آهنگ‌هایی با بیت پرشتاب هستند؛ برای مثال، Don’t Start Now  از Dua Lipa و Savage Love از Jawsh 685 و Jason Derulo  دو نمونه بارز از آهنگ‌های روز اینستاگرام برای ریلز هستند که برای ساخت چالش‌ها استفاده می‌شوند. این آهنگ‌ها به‌دلیل انرژی بالا و تحریک کاربران اینستاگرام، انتخابی مناسب برای چالش‌ها محسوب می‌شوند.

بهترین آهنگ‌های ریلز ایرانی در اینستاگرام

آهنگ‌های ایرانی نیز از جمله محتواهای پرطرفدار هستند که به‌عنوان آهنگ‌های ترند برای ریلز اینستاگرام و در چالش‌ها و ویدئوهای مختلف استفاده می‌شوند. آهنگ‌های ریلز ایرانی از جمله موسیقی‌های محبوبی هستند که توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده‌اند. برخی از آهنگ‌های ایرانی معروف که در ریلز‌ها و ویدئوهای اینستاگرام استفاده می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • آهنگ‌های مناسب چالش: آهنگ‌های پرانرژی و جذابی مانند «یه دنیا» از مسعود صادقلو و «می‌میرم برات» از محسن چاوشی برای چالش‌ها و رقص‌های مختلف به‌عنوان آهنگ‌های ریلز اینستاگرام استفاده می‌شوند.
  • آهنگ‌های مناسب ساخت ویدئو کلیپ: آهنگ‌هایی که ملودی زیبا و تنظیمات متمایز دارند، مثل «دنیای من» از یاس و «دل من» از محسن یگانه، برای ساخت ویدئو کلیپ‌های جذاب و هنری به‌عنوان آهنگ‌های ریلز اینستاگرام استفاده می‌شوند. همچنین آهنگ‌هایی مانند «بیخودی نیستم از یاس، خاله بیا از هیچ‌کس، امشب میام از سورنا، آخرین بار و پارتی تو سالن از حصین، می‌تونی بفهمی و کی گفته از بهار و سلام داداش از پیشرو» از آهنگ‌های ترند برای ریلز اینستاگرام هستند.
  • آهنگ‌های بی‌کلام: برای ویدئوهایی که به موسیقی بدون کلام نیاز دارند، برخی از امیر تتلو و موسیقی متن «وقتی نمی‌آید» از حمید مصباح برای ایجاد اتمسفر مناسب انتخاب می‌کنند. همچنین از آهنگ «چشم انتظار» مرتضی پاشایی و یکی از آهنگ‌های فرزاد حسن‌پور به‌عنوان آهنگ‌های ریلز اینستاگرام برای ویدئوها و ریل‌های متنوع استفاده می‌شود.
حتما بخوانید: آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام (آهنگ چالشی و زیبا)

خواننده‌های خارجی که از آهنگ‌های آن‌ها برای موسیقی ریلز اینستاگرام استفاده شده است:

بسیاری از خوانندگان مطرح جهانی طرفداران زیادی در اینستاگرام دارند و آهنگ‌های آن‌ها بارها در ریلز این پلتفرم استفاده می‌شود. برخی از خوانندگانی که بیشترین آهنگ‌های آن‌ها به‌عنوان آهنگ‌های ریلز اینستاگرام استفاده شده است عبارت‌اند از:

  • تیلور سوئیفت:  Anti-Hero، Blank Space، Love Story
  • دوآ لیپا:  cold Heart، Levitating، IDGAF
  • اد شیران:  Shape of You، Bad Habits، Perfect
  • جاستین بیبر:  Sorry، Peaches، Stay
  • اریانا گرانده: 7 rings، thank u، next، positions
  • هری استایلز:  As It Was، Watermelon Sugar، Sign of the Times

این خوانندگان میلیون‌ها بازدید و پخش در ویدئوهای اینستاگرام دارند.

آهنگ‌های ترند برای ریلز اینستاگرام

معروف‌ترین موسیقی ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام از زمان معرفی در سال 2020، بسیار محبوب شده است و کاربران از سراسر دنیا از این امکان برای ایجاد ویدئوهای کوتاه و جذاب استفاده می‌کنند. از معروف‌ترین موسیقی ریلز اینستاگرام می‌توان به آهنگ  Geliyor از خواننده ترک به نام Enes Cinpolat اشاره کرد که به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده است. منابع دیگری نیز موزیک‌های مختلفی را برای استفاده در ریلز اینستاگرام معرفی کرده‌اند، اما آهنگ Geliyor یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های ریلز اینستا خارجی در سال ۲۰۲۳ است. از دیگر آهنگ‌های ترند اینستاگرام ۲۰۲۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که به‌عنوان موسیقی زمینه استفاده می‌شوند.

نام آهنگ
خواننده و توضیحات
Geliyor
خواننده: Enes Cinpolat
آهنگ این خواننده ترک یکی از آهنگ‌های ترند ریلز اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود.
Say So
خواننده: Doja Cat
خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی معروفی که آهنگ‌های او برای ایجاد ویدئوها به‌عنوان آهنگ‌های ریلز اینستاگرام استفاده می‌شود.  
Savage
خواننده: Megan Thee Stallion
خواننده آمریکایی که به‌دلیل آهنگ‌هایی مانند  Savage   که در ریلز اینستاگرام بسیار استفاده می‌شود، به شهرت رسیده است.  
Savage Love
خواننده: Jason Derulo
آهنگ‌های این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی نیز برای ساخت ویدئوها و چالش‌های ریلز اینستاگرام استفاده می‌شود.
Levitating
خواننده: Dua Lipa
آهنگ‌های این خواننده انگلیسی، به‌ویژه  Levitating مورد توجه کاربران ریلز اینستاگرام قرار گرفته است.

معروف‌ترین آهنگ کره‌ای برای ریلز اینستاگرام

از محبوب‌ترین آهنگ‌های ریلز اینستاگرام، آهنگ Dynamite از گروه بی‌تی‌اس (BTS) است. این آهنگ از زمان انتشار خود بسیار مورد توجه قرار گرفت و همچنان از آن استفاده می‌شود. علاوه بر این، آهنگ‌های دیگری از اعضای گروه بی‌تی‌اس، از جمله  Butter  و Permission to Dance برای موسیقی ریلز اینستاگرام استفاده می‌شوند که همچنان جزء محبوب‌ترین موسیقی‌های کره‌ای هستند.

همچنین خوانندگان و گروه‌های مشهور دیگری وجود دارند که آهنگ‌هایشان برای موسیقی ریلز اینستاگرام استفاده می‌شود؛ برای مثال، خوانندگان گروه Blackpink، گروه EXO و خواننده زن آیو (IU) نیز از محبوبیت بسیاری برخوردارند و آهنگ‌های آن‌ها در ریلز اینستاگرام به‌عنوان موسیقی زمینه برای ویدئوها استفاده می‌َ‌شود. هریک از این گروه‌ها و خواننده‌ها چندین آهنگ معروف دارند که با توجه به محبوبیت هر آهنگ، ممکن است در ویدئوهای مختلف ریلز اینستاگرام استفاده شوند.

نام خواننده یا گروه
اسم آهنگ‌های ریلز اینستاگرام
BTS
Butter, Dynamite, Permission to Dance
Blackpink
How You Like That, DDU-DU DDU-DU
TWICE
Alcohol-Free, Scientist
Red Velvet
Psycho, Queendom
SEVENTEEN
Hot, Darl+ing
Stray Kids
Maniac, God’s Menu
ENHYPEN
Future Perfect, Blockbuster
EXO
Call Me Baby، Monster، Growl، Love Shot
حتما بخوانید: اینسایت ریلز اینستاگرام کجاست و چطور آن‌ را آنالیز کنیم؟

سخن پایانی

آهنگ‌های ریلز اینستاگرام درواقع آثاری هستند که بیشترین میزان محبوبیت و استقبال کاربران را در این پلتفرم داشته‌اند. این آهنگ‌ها در استوری‌ها، ریلزها و پست‌های ویدئویی اینستا به‌طور گسترده استفاده شده و با توجه به بازخوردها و پخش‌های مکرر، به ترند تبدیل می‌شوند.

از آنجا که میلیون‌ها کاربر در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، ترند شدن آهنگ‌ها به معنای محبوبیت بسیار بالایی برای خوانندگان و آهنگ‌سازان است. می‌توان گفت آهنگ‌های ریلز اینستاگرام نقش مؤثری در شناسایی این موسیقی‌ها دارند و هم میزان بازدید ویدیو ریلز و در نتیجه پِیج شما را بالاتر می‌برند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول آهنگ‌های ریلز اینستاگرام 2023

    آیا استفاده از آهنگ‌های ریلز اینستاگرام شامل قانون کپی‌ رایت می‌شود؟

    ریلزهای اینستاگرام که در فضای این شبکه اجتماعی از بین لیست آهنگ‌های پیشنهادی اینستاگرام انتخاب می‌شود، شامل قانون کپی رایت نمی‌شود.

    ترندترین آهنگ‌های خارجی برای ریلز اینستاگرام 2023 کدام موزیک‌ها هستند؟

    در این مقاله از مجله پادرو تمامی آهنگ‌های ریلز اینستاگرام خارجی 2023 معرفی شده است.

    معروف‌ترین آهنگ‌های ریلز اینستا ایرانی کدام‌ است؟

    معروف‌ترین آهنگ‌های ریلز ایرانی که این روزها در اینستاگرام ترند شده‌اندکه بیشترین میزان بازدید، پخش و استفاده در استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام را در این مقاله از مجله پادرو ببینید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. مهرنوش می گوید

      عالی بود. دم شما گرم