آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام (آهنگ چالشی و زیبا)

1

قابلیت ریلز اینستاگرام یکی از اقدامات این اپلیکیشن برای رقابت با تیک تاک بود. با محبوبیت هر چه بیشتر این قابلیت، آهنگ ریلز هم به یکی از ترندهای روز تبدیل شد. این روزها، تیک تاک به خاطر روابط سیاسی موجود در دنیا در حال از دست دادن کاربران خود است. به همین دلیل اینستاگرام فرصت بیشتری یافت تا بتواند خود را به عمومیت و محبوبیت بیشتری برساند. به همین دلیل، آهنگ ریلز هم برای رقابت در این عرصۀ تنگ به روی کار آمده است. برای دانلود و ساختن موزیک ریلز باید چه کار کرد؟ بگذارید برای پاسخ به این سؤال ابتدا ببینیم که اصلاً ریلز چیست و چرا به وجود آمده است؟ در این مقاله جواب این سوالات را بگیرید.

دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام با ساده‌ترین روش‌های ممکن

ریلز اینستاگرام چیست؟

ریلز اینستاگرام یک قالب جدید از محتوای این پلتفرم است که به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوهای 15 ثانیه‌ای را در یک فید اختصاصی و جداگانه با دیگران به اشتراک بگذارید. دقیقاً مثل تیک تاک، ریلز به مجموعه‌ای از ابزارهای خلاقانه مجهز شده است تا بتواند محتوای شما را به قالب‌های سرگرم‌کننده‌تری تبدیل نماید. ویدیوهای 15 ثانیه‌ای را می‌توانید با ضبط صدا، متن و جلوه‌های ویژه و برچسب‌ها ویرایش کنید. سپس آن‌ها را با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید. ریلز 90 ثانیه‌ای نیز یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام است که البته به عنوان نسخۀ آزمایشی روی کار آمده است.

به احتمال خیلی زیاد شما تا کنون با ریلز اینستاگرام آشنا شده‌اید یا حداقل یکی از آن‌ها را دیده‌اید. یکی از قابلیت‌های جذاب و بامزۀ این بخش از اینستاگرام، آهنگ ریلز است که می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. شاید شما هم بخواهید آن موزیک را دانلود کرده تا بعداً بتوانید مجدداً به آن‌ گوش بدهید. خوشبختانه با گذشت مدتی که از رونمایی این قابلیت می‌گذرد این امکان فراهم شده است تا با ابزارهایی اقدام به شناسایی و دانلود این موزیک‌ها کنید. اگر شما هم قصد دارید نحوۀ کار با این ابزارها را یاد بگیرید با ادامۀ این مطلب همراه باشید.

دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام

هرگاه یک قابلیت جدید به اینستاگرام اضافه می‌شود ابزارهای مختلفی هم برای بهره‌گیری هرچه بیشتر ساخته و طراحی می‌شوند. در گذشته، دانلود عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام بسیار داغ بود. حال با اضافه شدن قابلیت ریلز اینستاگرام، سؤالات بسیاری در خصوص دانلود ویدیوها و موزیک‌‌های آن مطرح می‌شوند. بسیاری از شما به دنبال دانلود کردن آهنگ ریلز هستید و نمی‌دانید که چگونه این کار را انجام دهید. گاهی پیش می‌آید که شما قصد دانلود ویدیو ریلز را دارید و بعضی وقت‌ها می‌خواهید صرفاً موزیک آن را دانلود کنید. به همین دلیل تصمیم داریم تا روش‌های مختلف برای این کار را با هم مرور نماییم.


بیشتر بخوانید: 10 راهکار برای رشد سریع پیج اینستاگرام فروشگاه شما

اگر قصد دانلود ویدیو ریلز را دارید، وارد اینستاگرام شوید. سپس ویدیوی مورد نظر را باز کرده و در پایین روی گزینۀ سه نقطه کلیک کنید. حالا روی گزینۀ (Copy Link) کلیک کرده تا لینک ویدیوی مورد نظرتان کپی شود. حال می‌توانید توسط اپلیکیشن‌ها یا سایت‌های آنلاین اقدام به دانلود ویدیو مورد نظر نمایید. به این منظور می‌توانید وارد سایت (igram.io) شده و سپس لینک ریلز مورد نظر را در نوار جست‌وجو وارد کنید. بعد از آن روی گزینۀ دانلود کلیک کرده و منتظر باشید تا ویدیو ریلز مورد نظرتان دانلود شود. پس از آن خواهید توانست آن ویدیو را در گالری خود مشاهده نمایید.

برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام می‌توانید از طریق سایت‌های مرتبط با این کار اقدام کنید.

چگونه موزیک ریلز اینستاگرام را سیو کنیم؟

برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام نیز روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از روش‌های راحت برای این کار شامل مراحل زیر است. به این منظور لازم است آهنگ ریلز اینستاگرام را داخل اپلیکیشن سیو کنید. بنابراین وارد اینستاگرام شده و سپس ویدیو ریلز مورد نظر را باز کنید. بر روی نام آهنگ در پایین صفحه کلیک کرده و در صفحۀ بعد، روی گزینۀ (Save Audio) کلیک کنید. بدین ترتیب آهنگ ریلز روی اپلیکیشن سیو خواهد شد و بعداً می‌توانید از آن در ویدیوهای خود استفاده نمایید.

ویدیو ریلز

برای استفادۀ مجدد از موزیک ریلز در اینستاگرام ابتدا در پایین صفحۀ اپلیکیشن روی آیکون پروفایل خود کلیک نمایید. سپس روی گزینۀ سه نقطه در بالای صفحه کلیک کرده و بعد روی گزینۀ (Save) کلیک کنید. حالا وارد بخش (Audio) شده و موزیک‌هایی که پیش از این سیو کرده‌اید را تماشا و پخش کنید. در این بخش می‌توانید تمام موزیک‌هایی که سیو کرده‌اید را مشاهده کنید. اما روش دیگری نیز برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم. در این روش با استفاده از وب سایت‌های دیگر اقدام به دانلود آن می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: لینک دار کردن محصول برای فروش بیشتر

دانلود آهنگ ریلز از طریق وب سایت

سیو کردن موسیقی ریلز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن به شما این امکان را نمی‌دهد که از آن‌ها در مکان‌های مختلف استفاده کنید. به این معنا که از موزیک ریلز سیو شده در اپلیکیشن تنها می‌توانید در خود اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین اگر بخواهید از این موزیک‌ها در جاهای دیگر هم استفاده کنید باید فایل موسیقی را به صورت جداگانه سیو کرده باشید. اگر می‌خواهید فایل صوتی موزیک مورد نظرتان را به صورت جداگانه داشته باشید این کار را باید از طریق وب سایت‌هایی که در این مورد فعال هستند انجام دهید. به این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا اینستاگرام را باز کنید.
  2. حالا در صفحه ویدیو ریلز بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید.
  3. در این قسمت گزینه (copy link) را انتخاب کنید.
  4. حالا لینک این ریلز ذخیره شده است.
  5. وارد مرورگر موبایل خود شوید.
  6. وارد وب‌سایت (instavideosave) شوید.
  7. حالا لینک ریلز را کپی کنید.
  8. حالا بر روی گزینه Download کلیک کنید.
  9. کمی صبر کنید و بر روی گزینه (Download audio) کلیک کنید.
  10. موزیک ویدیو ریلز مدنظرتان دانلود شد و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

چطور به ویدیوهای ریلز اینستاگرام موزیک اضافه کنیم؟

اخیراً افراد زیادی به گزینۀ ریلز اینستاگرام دسترسی پیدا کرده‌اند و این قابلیت به محبوبیت زیادی دست یافته است. کاربران با مشاهدۀ گزینۀ (Template) در دوربین ریلز می‌توانند به قابلیت‌های متعددی دسترسی داشته باشند. این گزینه به کاربران امکان می‌دهد تا برخی قالب‌های دلخواه را برای ویدیوهای خود انتخاب کنند. بدین ترتیب می‌توانند کادربندی‌های خلاقانه برای ویدیوهای خود داشته باشند. علاوه بر این‌ها، اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا با برخی لیست‌های پیشنهادی برای موزیک‌های خود همراه شوند. به این معنا که بتوانند به ریلز اینستاگرام خود موسیقی اضافه کنند.

ریلز اینستاگرام به عنوان یک مزیت رقابتی برای تیک تاک عرضه شده است.

اضافه کردن آهنگ ریلز و برخی تنظیمات دیگر

به این منظور لازم است به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. ابتدا روی نماد اضافه کردن استوری بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.
  2. در پایین اپلیکیشن، گزینه‌های را به سمت چپ بکشید تا گزینۀ ریلز را انتخاب کنید.
  3. زمانی که صفحۀ ریلز بارگیری می‌شود، آیکون‌های جدیدی را در سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.
  4. برای اضافه کردن آهنگ ریلز روی نت موسیقی کلیک کنید.
  5. در صفحۀ بعد، لیست موزیک‌های ترند شده را مشاهده خواهید کرد. همچنین در همین فهرست برخی از آهنگ‌هایی که ممکن است شما دوست داشته باشید را نیز مشاهده می‌کنید. این موزیک‌ها را در بخش (for you) مشاهده خواهید کرد.
  6. اگر قصد استفاده از موزیک‌هایی که سیو کرده‌اید را دارید روی گزینۀ (Saved) کلیک کنید.
  7. زمانی که آهنگ مورد علاقه‌تان را یافتید روی آن کلیک کنید.
  8. در صفحۀ بعد شما می‌توانید از نوار پایین صفحه و با کشیدن نشانگر به سمت چپ یا راست، بخشی از آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  9. پس از انتخاب بخش مورد نظرتان، روی گزینۀ (Done) در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  10. حال می‌توانید برای ریلز خودتان ویدیو گرفته یا متن و هر چیز دیگر به آن اضافه کنید.
  11. همچنین می‌توانید هشتگ‌های مورد نظرتان را نیز وارد کرده و سپس آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • ریلز اینستاگرام به عنوان یک قابلیت برای رقابت با تیک تاک عرضه شده است.
    • این قابلیت سرگرم‌کننده برای نمایش ویدیوهای 15 ثانیه‌ای مطرح شده است.
    • ریلز به افراد این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای خلاقانه را در ترکیب با موزیک، هشتگ‌ها و مکان‌ها به نمایش بگذارند.
    • برای دانلود آهنگ ریلز روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم.
    • با سیو کردن آهنگ‌های ریلز اینستاگرام می‌توانید از آن‌ها در ویدیوهای خود استفاده کنید.

    پرسش‌های پرتکرار

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. بهار می گوید

      چطور خودمون اهنگی که دوست داریم از خواننده مورد علاقمون به ریلز اضافه کنیم اهنگی که تو بخشایی که گفتین نیست و توی پلیر گوشیمونه