آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

2

تولید محتوا با هوش مصنوعی به جنبه خلاقانه همه ما کمک می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که موضوعات وبلاگ فوق‌العاده‌ای داشته باشیم و محتوایی عالی تولید کنیم. تولید محتوا یک فرآیند پیچیده است که به زمان، تلاش و ورودی زیادی نیاز دارد. امروزه بسیاری از افراد از هوش مصنوعی برای تولید محتوا متنی و تصویری استفاده می‌کنند. سایت‌ ها و ابزارهای بسیاری برای این کار معرفی می‌شوند که تولید محتوای رایگان انجام می‌دهند. در این مطلب از آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی چند مورد از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به‌راحتی از آنها برای تولید محتوا خلاقانه اینستاگرام یا سایت خود استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله از مجله پادرو با ما همراه باشید.

تولید محتوای خلاقانه با هوش مصنوعی چیست؟

اساساً تولید محتوا با هوش مصنوعی به این معنی است که یک نرم‌ افزار هوشمند، محتوا را برای شما ایجاد می‌کند. می‌تواند پست‌های یک سایت فروشگاه آنلاین یا رسانه‌های اجتماعی، کتاب‌های الکترونیکی، صفحات فرود یا لندینگ پیج، ایمیل‌ها، فهرست‌ مطالب و هر چیزی را بنویسد. حتی امکان تولید محتوای صوتی و تصویری نیز با استفاده از این ابزارها وجود دارد.

ابزارهای مورد بحث، مهارت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. بعضی از آنها می‌توانند با کلیک یک دکمه پست‌های وبلاگ را به صورت انبوه تولید کنند، در حالی‌که برخی دیگر در انتخاب موضوع ایمیل که در باز شدن آن تاثیر بسیاری دارند، عالی هستند.

همچنین بخوانید: 7 تأثیر هوش مصنوعی در فروش و افزایش آنهمچنین بخوانید: 7 تأثیر هوش مصنوعی در فروش و افزایش آن

تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی چگونه کار می‌کند؟

ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی، محتوا را از هیچ جایی تولید نمی‌کنند. آن‌ها به اعلان‌ها نیاز دارند و اینجاست که عنصر انسانی وارد می‌شود. افراد می‌توانند توضیحات، ایده‌های مربوط به لحن صدا و هر عنصر کلیدی را که می‌خواهند قبل از اینکه ابزار هوش مصنوعی محتوا تولید کند (که اغلب در عرض چند ثانیه اتفاق می‌افتد) را وارد کنند.

این ابزارها با استفاده از مدل‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و تولید زبان طبیعی (NLG) کار می‌کنند که ساختار ژنتیکی زبان انسان را یاد می‌گیرند تا نسخه‌های خود را ایجاد کنند که به نظر می‌رسد توسط یک شخص واقعی نوشته شده‌اند.

زمانی‌که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنید، می‌توانید درخواستی مانند چند کلمه کلیدی، شرح کوتاهی از کسب‌وکار یا موضوع خود را برای ابزار کار با آن و هر اطلاعات مهم دیگری که مرتبط هستند وارد کنید. سپس هوش مصنوعی از این اطلاعات به همراه سایر داده‌هایی که به آن‌ها دسترسی دارد استفاده می‌کند تا محتوایی که دقیقاً مطابق با آن‌چه شما می‌خواهید است را ایجاد کند.

هرچه بیش‌تر از این ابزار استفاده کنید، هوش مصنوعی دانش بیشتری دریافت می‌کند و هر بار دقیق‌تر می‌شود. به‌ویژه اگر به آن بگویید در مورد خلاقیت‌هایش چه فکری می‌کنید و چه کاری را دوست ندارید.

علاوه بر نوشتن محتوا برای شما، ابزارهای محتوای هوش مصنوعی همچنین می‌توانند به شما ایده بدهند تا در مورد چه چیزی بنویسید و چگونه آن را بنویسید. این به ویژه در صورتی مفید است که در تلاش برای ارائه ایده‌های محتوایی هستید یا نمی‌دانید در آینده چه چیزی بنویسید.

هنگامی‌که ابزارهای هوش مصنوعی ایده‌های موضوعی را ارائه کردند، ابزارها می‌توانند طرح‌های پیشنهادی و اطلاعات مرتبط را ارائه دهند، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که همه چیز را درج کرده‌اید. ابزارها این کار را از طریق استراتژی‌های NLP انجام می‌دهند، جایی که آن‌ها در میان میلیاردها مقاله دیگر در مورد یک موضوع می‌خزند و حوزه‌هایی را که تحت پوشش هستند و شکاف‌های گمشده را آشکار می‌کنند.

این به شما کمک می‌کند تا به طور مداوم محتوایی بهتر و جامع‌تر از رقبای خود ایجاد کنید و تضمین می‌کند که تمام اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود را ارائه می‌دهید که باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می‌شود.

سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ابزارهای هوش مصنوعی به شما در جنبه‌های مختلف تولید محتوا، از ایده‌پردازی گرفته تا انتخاب کلمات کلیدی و نوشتن محتوا از ابتدا کمک می‌کنند. البته هنوز نیاز به یک عنصر انسانی وجود دارد و شما باید هر قطعه را خودتان ویرایش کنید و تغییر دهید. اما می‌تواند به طور چشمگیری روند کار شما را افزایش داده و سرعت بخشد.

با گذشت زمان، سایت‌ تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی به یکی از الزامات سازندگان محتوا و صاحبان مشاغل تبدیل خواهند شد. استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام نیز امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ادامه برخی از مزایای هوش مصنوعی برای تولید محتوا بیان شده است:

صرفه‌جویی در زمان

استفاده از سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا سبب صرفه‌جویی در تحقیق و تولید محتوا می‌شود؛ برای مثال، سایت هوش مصنوعی گوگل با استفاده از ارائه ایده‌های مختلف و ارائه محتوای مناسب زمان تولید محتوای سایت شما را کاهش دهد.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود؛ زیرا برای تولید محتوا با ai  نیاز نیست از نیروی انسانی یا از منابع دیگری استفاده شود.

ارائه قالب‌های متنوع برای تولید محتوا

با استفاده از سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا می‌توانید در قالب‌های متفاوت مانند مقاله، وبلاگ، وب‌سایت، پیام‌های متنی یا تصویری و… تولید محتوا کنید.

تضمین کیفیت

ابزارهای هوش مصنوعی با توجه به استانداردهای مشخص‌شده، بهترین و باکیفیت‌ترین خروجی را به شما ارائه می‌دهند.

تولید محتوای بیشتر

به‌کمک سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی می‌توانید در مقیاس‌ها و حجم‌های بسیار بالاتر محتوا تولید کنید و در رقابت با دیگران برنده باشید.

تولید محتوا مطابق معیارهای شما

با تعریف استاندارد و سبک‌کاری خود برای هوش مصنوعی می‌توانید محتواهایی مطابق میل خودتان تحویل بگیرید.

همچنین بخوانید: کیوکامرس چیست و چه تاثیری در آینده کسب‌وکارها دارد؟

آیا هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟

سوالی که شاید ذهن شما را هم درگیر کرده باشد، به طور خلاصه پاسخ آن منفی است. بعید است که ربات‌ها در هر تلاشی که ذاتاً خلاقانه است جایگزین انسان‌ها شوند و تولید محتوا یک کار خلاقانه است، به خصوص اگر جنبه علمی و متمرکز بر معیارهای آن را از بین ببرید.

بنابراین، در حالی‌که ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است رایج‌تر شوند، آن‌ها به سادگی راهی برای افزایش تولید محتوا هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که بازاریابان و برندها محتوایی را منتشر می‌کنند که بالاترین کیفیت ممکن را دارد.

وقتی تازه کار تولید محتوا با هوش مصنوعی را شروع کنید، احتمال زیادی وجود دارد که محتوا به لمس انسانی نیاز داشته باشد، چه از طریق ویرایش یا قالب بندی. ممکن است لازم باشد بسته به پلتفرمی که استفاده می‌کنید، محتوا را بهینه‌سازی کنید.

حتی زمانی که ابزار هوش مصنوعی به خواسته‌ها و نیازهای شما مسلط می‌شود، احتمالاً همچنان مجبور خواهید بود هر از چند گاهی محتوا را تغییر دهید تا همان‌طور که می‌خواهید به نظر برسد.

فناوری هوش مصنوعی برای چه نوع محتوایی بهتر کار می‌کند؟ 

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی انواع مختلفی دارد. در حال حاضر، فناوری هوش مصنوعی در تولید محتوای نوشتاری مانند پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، فهرست‌ محصولات، ایمیل‌ها، موضوعات، عنوان مقاله و موارد دیگر مهارت بیشتری دارد.

با این حال با محبوبیت فزاینده‌ای که ابزارهای هوش مصنوعی پیدا کرده‌اند، حرکتی به سمت ایجاد و اتوماسیون ویدئو و صدا صورت گرفته است.

شانس خوبی وجود دارد که شاهد ظهور ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری باشیم که صرفاً بر این نوع محتوا تمرکز می‌کنند. اما در حال حاضر، محتوای نوشتاری ایجاد شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین سایت‌ و ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ابزارها و سایت های هوش مصنوعی برای تولید محتوا در ۴ دسته تولید محتوای متنی، تولید و اصلاح عکس، تولید محتوای ویدیویی و سایت‌های تولید و ویرایش محتوای صوتی قرار می‌گیرد. در ادامه با بهترین‌ موارد آشنا می‌شوید:

chatgpt برای تولید محتوای متنی

ChatGPT یک ربات چت هوش مصنوعی است که توسط Open AI توسعه یافته است. ربات چت دارای یک مدل مبتنی بر زبان است که توسعه‌دهنده آن را برای تعامل انسانی به صورت مکالمه تنظیم می‌کند. به طور موثر این یک ربات چت شبیه‌سازی شده است که در درجه اول برای خدمات مشتری طراحی شده کارهای متفاوتی مانند ترجمه، خلاصه‌کردن و بازنویسی متون را انجام می‌دهد. اگرچه مردم از آن برای مقاصد مختلف دیگر نیز استفاده می‌کنند.

Chat GPT با جمع‌آوری داده‌ها از اینترنت نوشته شده توسط افراد و استفاده از پیش‌بینی‌های محاسباتی برای پاسخ به سوالات و محتوای وارد شده توسط کاربر کار می‌کند.

اما OpenAI رسما اعلام کرده است که ChatGPT ارتقا خواهد یافت. این شرکت هوش مصنوعی قرار است زیرساخت GPT-4 را در ربات هوش مصنوعی قرار دهد و این کار به شما امکان می‌دهد با استفاده از متن و تصاویر با ChatGPT ارتباط برقرار کنید.

ویژگی اصلی ChatGPT ایجاد پاسخ‌هایی است که انسان‌ها در یک جعبه متن ارائه می‌دهند. بنابراین، برای چت بات‌ها، مکالمات سیستم هوش مصنوعی و دستیاران مجازی مناسب است. 

با این حال، همچنین می‌تواند پاسخ‌های طبیعی به سؤالات را با لحن محاوره‌ای بدهد و می‌تواند شعر، داستان و موارد دیگر نیز تولید کند. علاوه بر این، می‌تواند موارد زیر را نیز انجام دهد:

  • کد نویسی
  • نوشتن مقاله یا پست وبلاگ
  • ترجمه
  • اشکال‌زدایی
  • نوشتن داستان و شعر

برای این‌که هوش مصنوعی یکی از این خواسته‌ها را انجام دهد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستور را در ربات چت تایپ کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    Notion AI

    این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا مبتنی بر متن است. Notion AI علاوه بر خلاصه کردن، بازنویسی متون و ایجاد جدول، می‌تواند متن را ویرایش و غلط‌های املایی و اشکالات نگارشی را تصحیح کند. همچنین استفاده از این سایتهوش مصنوعی تولید محتوا رایگان است. مزایای این ابزار نیز عبارت‌اند از:

    ۱. ترجمه متون

    ۲. بازنویسی متون 

    ۳. توانایی ویرایش غلط‌های املایی و نگارشی

    ۴. خلاصه متون

    ۵. توانایی ساخت جدول از روی متن

    ۵. توانایی ساخت جدول از روی متن

    تولید محتوا با ai

    Poe AI 

    این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا یک برنامه تحت وب مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد سؤال بپرسند و پاسخ سؤال خود را دریافت کنند. زمانی که از این چت بات سؤال می‌پرسید و احساس می‌کنید پاسخ داده‌شده کامل نیست، می‌توانید درخواست کنید که پاسخ‌های جامع‌تری ارائه دهد.

    این سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی از چت بات‌های مختلف مانند ChatGPT،Sage ،Claude instant ، Neeva AI ، Dragonfly و… برای تولید محتوا استفاده می‌کند. البته برخی از این چت بات‌ها ممکن است تا مدت محدودی رایگان باشد. گفتنی است این پلتفرم به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

    Copy AI

    استفاده از این پلتفرم رایگان است و می‌توانید از آن برای تولید محتواهای متنی مثل سرفصل‌های بلاگ، ایمیل‌های آماده، محتواهای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر استفاده کنید. این ‌پلتفرم برای هفت روز رایگان است و پس از آن باید نسخه پرمیوم خریداری شود. قابلیت‌های این ابزار عبارت‌اند از: 

    ۱. پشتیبان بیش از ۲۵ زبان دنیا 

    ۲. دارای پرامپت‌های آماده برای محتواها، سئو و ایمیل

    ۳. جلوگیری از سرقت ادبی 

    ۴. دارای بیش از ۹۰ الگوی آماده کپی رایتینگ

    تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی

    Artimator.io

    این پلتفرم به‌دلیل داشتن سرعت بالا در تولید تصاویر در صرفه‌جویی زمان به شما کمک خواهد کرد. همچنین استفاده از این ابزار رایگان است. قابلیت‌های این پلتفرم عبارت‌اند از:

    ۱. استفاده راحت و آسان

    ۲. تبدیل متن به تصویر 

    ۳. حذف موارد از پس‌زمینه

    ۴. تولید تصاویر با کیفیت بالا

    Skybox.blockadelabs

    در این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا شما با ارائه توضیحی کوتاه می‌توانید تصاویر درخواست‌شده خود را دریافت کنید. درواقع این یک سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس است. استفاده از این پلتفرم بسیار راحت و آسان و همچنین رایگان است. کاربران می‌توانند تا ۱۵ بار در ماه به‌صورت رایگان از این پلتفرم استفاده کنند، اما پس از آن باید اکانت پرمیوم خریداری کنند. قابلیت‌های سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی عبارت‌اند از: 

    ۱. سهولت استفاده 

    ۲. دارای سبک‌های متنوع

    ۳. حذف بک‌گراند از تصاویر

    ۴. ایجاد تصاویر ۳۶۰ درجه

    ۵. ساخت تصاویر با کیفیت و وضوح بسیار بالا

    تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی

    Runwayml

    یکی از قابلیت‌های جذاب این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا این است که علاوه بر تولید محتوای تصویری می‌توان محتوای ویدیویی نیز تولید کرد. با ثبت‌نام در این برنامه می‌توانید برای تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی از نسخه رایگان آن استفاده کنید. قابلیت‌های این پلتفرم عبارت‌اند از:

    ۱. ویرایش تصویر 

    ۲. ویرایش ویدیو

    ۳. حذف تصویر از بک‌گراند

    ۴. تنظیم نور تصویر

    Synthesia.io 

    اگر به ساخت ویدیو علاقه دارید اما دوست ندارید چهره خودتان مشخص باشد، می‌توانید از این سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی رایگان استفاده کنید و چهره‌ای غیرواقعی را برای ساخت ویدیو انتخاب کنید.

    Synthesia با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد یک ویدیو یا صداگذاری مبتنی بر آواتار کار می‌کند تا با اسکریپتی که قبلاً نوشته‌اید مطابقت داشته باشد. با این ابزار می‌توانید ویدیوهای خود را با موسیقی، تصاویر و همپوشانی متن ارتقا دهید تا آنها را جذاب‌تر کنید.

    قابلیت‌های این سایت تولید محتوای ویدیویی با هوش مصنوعی عبارت‌اند از: 

    ۱. استفاده از آواتار در ساخت ویدیو

    ۲. پشتیبان بیش از ۱۲۰ زبان

    ۳. قالب‌های ویدیویی متنوع

    ۴. امکان تغییر پس‌زمینه ویدیوها

    سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس

    Deepbrain.io

    این سایت یکی از بهترین سایت‌ها برای افراد مبتدی است. با استفاده از این سایت، کاربرد می‌تواند به‌سادگی و در کمترین زمان ویدیوی خود را ادیت شده و آماده تحویل بگیرید. شما می‌توانید روزانه می‌توانید یک دقیقه ویدیو رایگان داشته باشید. از ویژگی‌های قابل‌توجه این پلتفرم سرعت کاری بسیار بالای آن است. دیگر قابلیت‌های این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا نیز عبارت‌اند از:

    ۱. تبدیل آسان متن به ویدیو

    ۲. آواتارها و صداهای متنوع  هوش مصنوعی

    ۳. پشتیبانی از چندین زبان 

    ۴. صرفه‌جویی در زمان و هزینه

    Heygen

    یک پلتفرم ویدیویی منحصربه‌فرد است که از هوش مصنوعی برای تولید ویدیوهای خارق‌العاده استفاده می‌کند. می‌توانید ویدیوهای حرفه‌ای خود را طی چند دقیقه دریافت کنید. همچنین استفاده از این سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی برای ۳ بار در ماه رایگان است.

    قابلیت‌های این سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا عبارت‌اند از: 

    ۱. پشتیبانی از ۴۰ زبان دنیا 

    ۲. تعداد نامحدود قالب ویدیویی آماده

    ۳. استفاده یک دقیقه رایگان در طول روز 

    ۴. دارای آواتارهای انیمیشنی و چهره انسان

    سایت هوش مصنوعی برای تولید محتوا

    Jasper AI

    یکی از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی جاسپر است. جاسپر ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی همه‌جانبه است. با مجموعه‌ای از الگوها که می‌تواند به شما کمک کند همه چیز را ایجاد کنید، از موضوع ایمیل، لیست املاک، توضیحات محصول، سرفصل‌ها، و پست‌های طولانی وبلاگ گرفته تا اسکریپت‌های ویدئویی و بایوس شخصی، می‌توانید به سرعت محتوای با کیفیت بالا تولید کنید. همچنین شما می‌توانید تصاویر سفارشی را با مولد هنر هوش مصنوعی Jasper ایجاد کنید. ویژگی Boss Mode این هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا 5 برابر سریع‌تر محتوا ایجاد کنید.

    HubSpot 

    ابزار استراتژی محتوای HubSpot از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای کشف ایده‌های محتوای اصلی و موضوعاتی استفاده می‌کند که احتمالاً در بین مخاطبان شما و در SERPها عملکرد خوبی دارند. این کار را با اسکن میلیون‌ها پست در موضوعات مشابه قبل از پیشنهاد خوشه‌های موضوعی انجام می‌دهد که به شما در رتبه‌بندی و برجسته شدن در میان رقبا کمک می‌کند. قبل از اینکه هر چیزی را پیشنهاد کند، تحقیقات رقابتی انجام می‌دهد تا مطمئن شود موضوعاتی که پیشنهاد می‌کند ارزشمند هستند و هرگونه حدس و گمان و شک را که ممکن است داشته باشید برطرف می‌کند.

    Frase

    هنگامی‌که یک موضوع محتوا یا کلمه کلیدی پیدا کردید، دانستن این‌که از کجا شروع کنید دشوار است. برای سازندگان محتوا، خیره شدن به یک صفحه خالی هرگز سرگرم کننده نیست.Frase  با استفاده از یادگیری ماشینی برای ایجاد خلاصه‌های کلی بر اساس محتوای مشابه در سراسر وب کار می‌کند. علاوه بر گردآوری یک طرح کلی با استفاده از سوالات واقعی که جستجوگران پرسیده‌اند، کلمات کلیدی و زیرعنوان‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید در سرتاسر محتوا از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که مطلب شما رتبه خوبی پیدا می‌کند.

    همچنین بخوانید: معرفی بهترین ابزارهای ساخت عکس با هوش مصنوعی

    Grammarly

    یکی از ابزارهای ویرایش و تصحیح تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامرلی است که اغلب برای متن‌های انگلیسی استفاده می‌شود. نوشتن اغلب اصل تولید محتوا است، اما محتوای شما باید خوانا و جذاب باشد. Grammarly از فناوری هوش مصنوعی برای پیشنهاد عبارات بهتر استفاده می‌کند، دستور زبان شما را بررسی می‌کند و اساساً مطمئن می‌شود که محتوای شما جذاب و در دسترس افراد مناسب است.

    MarketMuse

    یکی از سخت‌ترین بخش‌های تولید محتوا، ارائه ایده‌های مناسب است. بازاریابی محتوا شامل بخش‌های متحرک زیادی است و برای موفقیت، باید محتوای مناسب را در زمان مناسب ایجاد کنید. MarketMuse از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا عبارات جستجویی را که باید آنها را هدف قرار دهید و همچنین دسته‌های موضوعی را برای تمرکز روی آنها آشکار می‌کند. 

    این به شما یک نقطه شروع عالی با تمرکز بر سئو می‌دهد که می‌توانید از آن برای ایجاد یک محتوای جامع و مرتبط استفاده کنید.

    تولید محتوا با هوش مصنوعی

    Deep Dream

    از یک الگوریتم یادگیری عمیق برای تولید تصاویر منحصر به فرد و انتزاعی بر اساس ورودی های کاربر استفاده می‌کند.

    Adobe Sensei 

    شامل طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای ایجاد و ویرایش تصاویر و فیلم‌ها، از جمله تشخیص اشیا، تجزیه و تحلیل صحنه، و حذف خودکار پس زمینه است.

    Pebblely 

    یکی از راه‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی این ابزار است. این ابزار از هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر محصول به چندین دارایی بازاریابی استفاده می‌کند. این یک راه عالی برای غلبه بر مانع سرمایه‌گذاری در عکاسی محصول است و کمک می‌کند تا تصاویر محصول خود را با کانال‌های اجتماعی مختلف برای انتشار آسان تطبیق دهید.

    Lumen5 

    این ابزار می‌تواند از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل یک متن خاص و تولید یک ویدیوی مربوطه با تصاویر و موسیقی همراه با آن استفاده کند.

    DALL-E 

    یکی از محبوب‌ترین ابزارهای تولید تصویر، DALL-E است که از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر بر اساس ورودی متن استفاده می‌کند.

    Canva

     این ابزار به شما امکان می‌دهد رشته‌ای از متن را وارد کنید و تصویر منحصر به‌فردی با توجه به آن بدست آورید.

    Language translation

    برخی از نمونه‌های ابزارهای هوش مصنوعی که می‌توانند به ترجمه کمک کنند عبارتند از DeepL که از ترجمه ماشینی برای ترجمه دقیق متون از یک زبان به زبان دیگر استفاده می‌کند، و Google Translate که می‌تواند ترجمه متن و گفتار به زبان های مختلف را انجام دهد.

    همچنین بخوانید: معرفی بهترین ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

    Audio description

    یکی دیگر از راه‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی این ابزار است. هوش مصنوعی می‌تواند برای ایجاد توضیحات صوتی از محتوای بصری، مانند فیلم‌ها و تصاویر، برای افرادی که نابینا هستند یا دارای دید ضعیف هستند استفاده شود. VEED از هوش مصنوعی برای تولید خودکار توضیحات صوتی محتوای بصری استفاده می‌کند.

    Captioning

    با این ابزار می‌توانید به طور خودکار برای محتوای صوتی و تصویری با استفاده از هوش مصنوعی زیرنویس ایجاد کنید تا برای افراد ناشنوا یا کم شنوا بهتر در دسترس باشد. ابزار هوش مصنوعی، فناوری‌های همگام‌سازی خودکار (AST) از یادگیری ماشینی برای تولید خودکار زیرنویس‌ها برای محتوای صوتی و تصویری استفاده می‌کند.

    تولید محتوا با هوش مصنوعی چه مزایایی دارد؟

    دلایل زیادی برای تولید محتوا به سبک هوش مصنوعی وجود دارد. به عنوان مثال، می تواند یک همراه عالی در فرآیند تولید محتوای شما باشد. این بهترین راه برای افزایش تلاش شما و اطمینان از ایجاد محتوایی است که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود و در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارد.

    ابزارهای مختلف موجود به شما در جنبه‌های مختلف تولید محتوا، از ایده‌پردازی گرفته تا انتخاب کلمات کلیدی و نوشتن محتوا از ابتدا کمک می‌کنند. البته هنوز نیاز به یک عنصر انسانی وجود دارد و شما باید هر قطعه را خودتان ویرایش کنید و تغییر دهید. اما می‌تواند به طور چشمگیری روند شما را افزایش داده و سرعت بخشد.

    سخن پایانی

    در پایان و بعد از خواندن این مقاله، اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت و ارسال مرسولات فروشگاه‌ها استفاده از فروشگاه ساز اینترنتی پادروشاپ است. شما علاوه بر داشتن یک فروشگاه اینترنتی، می‌توانید سفارشات خود را با هزینه ثابت و مبلغی بسیار کمتر از حالت معمول ارسال کنید. ضمنا نیازی نیست برای تحویل بسته‌ها به اداره پست مراجعه کنید. مامور پادرو بسته یا بسته‌های شما را از درب منزل جمع‌آوری می‌کند.

    سوالات متداول تولید محتوا با هوش مصنوعی

    تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه عمل می کند؟

    تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی به این صورت است که شما ابتدا داده‌های مورد نیاز برای محتوای خود مثل تعداد کلمات کلیدی، موضوع و … را به سایت یا ابزار می‌دهید و هوش مصنوعی محتوایی درباره آن به شما تحویل می‌دهد. هرچقدر بریف شما دقیق‌تر باشد، محتوای تولید شده کامل‌تر است.

    انواع مختلف هوش مصنوعی برای تولید محتوا کدامند؟

    هوش مصنوعی برای تولید محتوا انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به تولید محتوای ویدیویی، تصویری، صوتی، برنامه نویسی و … اشاره کنیم.

    بهترین سایت‌ های هوش مصنوعی کدام‌اند؟

    ChatGPT, Notion AI, poe AI, Copy AI, lets inhance, skybox, runwayml, synthesia

    آیا استفاده از چت بات ChatGPT رایگان است؟

    بله می‌توانید رایگان از آن استفاده کنید، اما نسخه پرمیوم نیز برای استفاده از امکانات بیشتر وجود دارد.

    منبع: jasper.ai

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    2 نظرات
    1. مهسا می گوید

      این پلاگین هم جذابه و هم مناسب
      یا به بار خرید میتونیم بی نهایت محتوا متنی و تصویری تولید کنیم
      من استفاده کردم ، پیشنهاد میکنم در مقاله خودتون معرفیش کنید

      https://themi.ir/aikit-wordpress-ai-writing-chatgpt

    2. RadaGPT می گوید

      ما نسخه بومی از بهترین و کاملترین ابزارهای تولید محتوا با هوش‌مصنوعی رو لانچ کردیم. برای تست رایگان هست و بدون نیاز به شماره مجازی و قند شکن از داخل ایران در دسترس هست.
      https://www.radagpt.com/home/fa