چطور پادروشاپ باعث افزایش فروش شما در شبکه‌های اجتماعی می‌شود؟

0

طی سال‌های اخیر و پس از شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی فروش آنلاین را برای امرار معاش انتخاب کردند و بسیاری از افراد به سراغ شبکه‌های اجتماعی و بالاخص اینستاگرام رفتند؛ چرا که بستری مناسب برای فروش محصولات است. در این بین، پادروشاپ به دلیل داشتن ویژگی‌های مختلف، به شما کمک می‌کند تا راهی برای افزایش فروش محصولات داشته باشید و فالوورهای خود را به مشتری تبدیل کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های متعدد فروشگاه ساز پیشرفته پادروشاپ که به افزایش فروش شما منجر می‌شود، آشنا شوید.

اهمیت مدیریت سفارش در افزایش فروش

یکی از مشکلاتی که فروشندگان اینستاگرامی دارند، تعدد دایرکت‌های بی‌سرانجام در اینستاگرام و عدم متمرکز بودن مدیریت سفارشات فروشگاه در یک پلتفرم است. شما با مدیریت سفارشات در یک پلتفرم، مزیت پاسخ‌گویی سریع و دقیق را به همراه خواهید داشت. پادروشاپ با طراحی پلتفرمی، مانند یک دستیار فروش برای شما عمل می‌کند. در پادروشاپ شما می‌توانید کاتالوگی از محصولات‌تان که در پیج اینستاگرام شما قرار دارند، بسازید و با تعیین موجودی و قیمت محصولات، فروش‌تان را بهتر مدیریت کنید.

مدیریت سفارشات در پادروشاپ باعث می‌شود زمان کافی برای آنالیز پیج، تولید محتوا و تعامل بیشتر با کاربران داشته باشید و راه‌های بهتری برای فروش محصولات‌تان کشف کنید. شما زمان کافی خواهید داشت تا پیج خود را آنالیز کنید. با این کار می‌توانید ساعات پربازدید پیج را بررسی کنید و دموگرافی فالوور پیج‌تان را به دست آورید. می‌توانید با تمرکز بر میزان بازدید از پروفایل‌تان، میزان فروش را افزایش دهید.

اهمیت مدیریت سفارش در افزایش فروش

تولید محتوا می‌تواند یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های شما در اینستاگرام باشد. به کمک تولید محتوای درست و کاربردی می‌توانید راحت‌تر پست‌های‌تان را در اکسپلور اینستاگرام نمایش دهید. افراد بیشتری پست‌های شما را می‌بینند و تعداد فالوورهای‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه تعداد مشتریان‌تان را افزایش می‌دهید.

همچنین زمان کافی دارید تا تعامل خود را با مشتری بالا ببرید تا اعتماد کاربران به شما بالا رود و رابطه دوستانه‌تری با شما داشته باشند. می‌توانید استوری‌های جذاب تعاملی داشته باشید که این عوامل به افزایش فروش شما در شبکه‌های اجتماعی منجر خواهد شد.

سرعت ارسال سفارشات در شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که صاحبان پیج‌های فروشگاهی در اینستاگرام با آن روبرو هستند، نحوه ارسال سفارش است. شیوه ارسال کالا و تحویل به موقع آن به مشتری، باعث ایجاد حس وفاداری در مشتری می‌شود و اگر از این موضوع رضایت داشته باشد، او دوباره و چندباره از شما خرید خواهد کرد. گاهی نداشتن استراتژی در ارسال سفارش باعث نارضایتی‌های زیادی می‌شود و حتی ممکن است به دلیل تاخیر در ارسال سفارش، مشتری خود را از دست بدهید. همچنین ممکن است به دلیل همکاری با پیک‌های نامعتبر، بسته ارسالی گم شود یا آسیب ببیند و این موضوع اعتبار برند شما را خدشه‌دار می‌کند.

سرعت ارسال در شبکه‌های اجتماعی

به کمک پادروشاپ دیگر نیازی نیست روز خاصی از هفته را برای رفتن به اداره پست انتخاب کنید یا متحمل هزینه‌های بالای ارسال شوید. شما می‌توانید خدمات پستی را با یکدیگر مقایسه و در نهایت بهترین گزینه را برای ارسال سفارشات خود انتخاب کنید. با این کار مامور پادرو یا اداره پست به محل مورد نظر شما برای دریافت بسته مراجعه می‌کند. سرعتی که شما در ارسال سفارشات با پادروشاپ تجربه خواهید کرد، هم در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و هم باعث افزایش فروش شما می‌شود و مشتری به دلیل حس رضایتی که در او ایجاد شده، دوباره از شما خرید خواهد کرد.

رابطه افزایش فروش و لینک‌دار کردن محصولات

سخت بودن پروسه خرید در اینستاگرام، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از فروشندگان با آن روبرو هستند. مشتری باید دفعات زیادی به دایرکت اینستاگرام فروشندگان مراجعه کند و سوالات متعددی مانند “قیمت چقدر است؟” یا “چطور باید پرداخت کرد؟”، “سایزبندی و ترکیب رنگی دارد؟” و… بپرسد. گاهی همین سخت و طولانی بودن پروسه و عدم دریافت پاسخ مناسب از فروشنده، مانع از انجام خرید می‌شود.

به کمک پادروشاپ هر محصول شما لینک‌دار می‌شود که به درگاه پرداخت متصل است و مشتری به راحتی می‌تواند تنها با داشتن لینک محصول، خرید انجام دهد. تسهیل شدن پروسه خرید باعث افزایش فروش شما می‌شود و شما زمان بیشتری در اختیار دارید تا به مدیریت سفارشات، آنالیز پیج‌ و تولید محتوا بپردازید.

با استفاده از لینک محصول به راحتی می‌توانید این لینک را استوری‌های خود قرار دهید یا هنگام تبلیغ به اینفلوئنسرها یا پیج‌های تبلیغاتی بدهید تا مشتریان، مستقیما محصولات را خریداری کنند.

ثبت سفارش دستی و افزایش فروش در شبکه‌های اجتماعی

اگرچه شبکه‌های اجتماعی مکانی عالی برای فروش محصولات است اما یکی از مشکلات آن، ثبت سفارشات در بسترهای مختلف است و فروشنده باید در چندین پلتفرم سفارشات را مدیریت کند. برای هر سفارش یا از آن‌ها اسکرین‌شات بگیرد یا در دفتری یادداشت کنید.

به کمک “ثبت سفارش دستی” در پادروشاپ، تمام سفارشات را یک‌جا مدیریت کنید و آمار مربوط به آن‌ها را در گزارش فروش هفتگی خود ببینید. با این کار شما گزارش فروش دقیق‌تری خواهید داشت و حتی می‌توانید محصولات پرفروش خود را شناسایی کنید. از این رو برای بالابردن موجودی محصولات اطلاعات دقیق‌تری خواهید داشت و می‌توانید تعداد سفارشات خود را افزایش دهید یا اگر محصولی فروش خوبی ندارد، بودجه خود را صرف آن نکنید.

پس از این کار می‌توانید محصولات خود را با پادروشاپ ارسال کنید. به کمک پادروشاپ شما نیازی نیست به اداره پست مراجعه کنید و تنها به کمک پلتفرمی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، حق انتخاب بین شرکت‌های پستی را دارید و می‌توانید بهترین گزینه را برای ارسال بسته‌های پستی خود انتخاب کنید.

شاپ لینک و افزایش فروش در شبکه‌های اجتماعی

در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی شما می‌توانید با گذاشتن لینک مخاطبان خود را دعوت کنید تا فعالیت شما را در شبکه‌های اجتماعی دیگر مشاهده کنند. اکثر آنلاین شاپ در اینستاگرام سعی می‌کنند تا با فعالیت در تمام شبکه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام و واتساپ و… دسترسی راحت‌تری برای مخاطبان خود به وجود آورند. به همین جهت لازم است تا صاحبان کسب‌وکار و فروشگاه‌های اینترنتی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، امکان دسترسی راحت را با یک کلیک برای مخاطبان خود فراهم کنند.

به کمک شاپ لینک پادروشاپ، شما می‌توانید در پروفایل خود لینک شبکه‌های اجتماعی دیگر یا وبسایت خود را قرار دهید یا می‌توانید از قابلیت لینک محصول پادروشاپ استفاده و محصولی را به عنوان محصول پرفروش خود معرفی کنید و با گذاشتن لینک آن، کاربران از شما خرید کنند.

جمع‌بندی

همه کاربران به دنبال افزایش فروش در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام هستند. با استفاده از پنل پادروشاپ، فالوورهای شما به مشتری تبدیل خواهند شد و می‌توانید مدیریت سفارشات را هوشمندانه انجام دهید. همچنین به کمک ویژگی‌های مطرح شده در بالا، می‌توانید یک سایت فروشگاهی اینترنتی کامل داشته باشید که برای وقت شما ارزش قائل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.