اتصال فروشگاه اینستاگرامی به پادروشاپ برای فروش بیشتر

0

همانطور که می‌دانید با ثبت فروشگاه اینستاگرامی خود در وب اپلیکیشن پادروشاپ می‌توانید به راحتی به امکانات آن برای مدیریت سفارش مشتریان، درگاه پرداخت امن اختصاصی و خدمات ارسال سفارش مشتریان از درب منزل یا فروشگاه شما دسترسی داشته باشید. استفاده از خدمات جامع پادروشاپ نه تنها به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه مدیریت فروشگاه اینستاگرامی صرفه‌جویی کنید بلکه باعث رضایتمندی مشتریان شما و در نتیجه فروش بیشتر خواهد شد اما چطور فروشگاه اینستاگرامی را به پادروشاپ وصل کنیم؟

بعد از ثبت فروشگاه در فروشگاه ساز آنلاین پادروشاپ می‌توانید به آسانی و با سرعت آن را به وب‌اپلیکیشن متصل کنید. بعد از اتصال فروشگاه اینستاگرامی به پادروشاپ، کلیه پست‌ها و محصولات شما به همراه توضیحاتی که در کپشن آنها نوشته‌اید در پادروشاپ نمایش داده می‌شود تا مشتریان بتوانند محصولات موردنظرشان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنند و مبلغ سفارش را مستقیما به حساب شما پرداخت کنند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    در فیلم زیر مراحل وصل کردن فروشگاه اینستاگرامی به پادروشاپ آموزش داده شده است:

    برای این کار بعد از ورود به پادروشاپ روی گزینه “افزودن اینستاگرام” بزنید.

    چطور فروشگاه اینستاگرامی را به پادروشاپ وصل کنیم؟

    در این قسمت روی گزینه «اتصال اینستاگرام» کلیک کنید و در مرحله بعدی شناسه یا همان یوزرنیم اینستاگرام فروشگاه خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. بعد از نوشتن نام کاربری فروشگاه‌تان در این بخش، روی گزینه «تایید» بزنید.

    حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که نام حساب کاربری، تصویر پروفایل و همینطور تعداد پست‌های فروشگاه شما را نمایش می‌دهد. در صورتی که اطلاعات صحیح بود، روی گزینه «تایید» بزنید.

    بعد از تایید اطلاعات، کلیه پست‌های شما به همراه توضیحاتی که در کپشن نوشته‌اید به پادروشاپ متصل و در دسترس مشتریان شما قرار می‌گیرد. بعد از تکمیل این مرحله، پست‌های اینستاگرام شما در فروشگاه‌ پادرویی شما نماش داده می‌شود و پیام «به‌روز‌رسانی پست‌ها با موفقیت انجام شد» را مشاهده می‌کنید.

    به روزرسانی پست ها

    در این مرحله، کلیه محصولات شما برای سفارش از طریق پادروشاپ فعال هستند و برای سهولت ثبت سفارش توسط مشتریان می‌توانید قیمت هر کدام از محصولات را اضافه کنید تا خریدار به راحتی سفارش خود را ثبت و هزینه آن را پرداخت کند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.