12 روش ساده برای افزایش سیو پست اینستاگرام

0

چرا افزایش سیو پست اینستاگرام مهم است؟ اینستاگرام این روزها به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. همین امر باعث شده تا بسیاری افراد بتوانند از این پلتفرم کسب درآمد کنند. یکی از راه‌هایی که باعث رشد یک پیج می‌شود، سیو پست در اینستاگرام است. با استفاده از این قابلیت افراد می‌توانند پست را در قسمت سیو اینستاگرام ذخیره کرده تا بعداً باز هم بتوانند آن را مشاهده کنند. افزایش سیو اینستاگرام به معنی افزایش بازدید است. اما چگونه می‌توان کار افزایش سیو اینستاگرام را انجام داد؟ در این مطلب از وبلاگ پادرو قصد داریم تا در خصوص راه‌های افزایش سیو اینستاگرام نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

سیو پست در اینستاگرام چیست؟

سیو پست در اینستاگرام چیست؟

سیو پست در اینستاگرام یکی از قابلیت‌هایی است که در چند سال اخیر به این برنامه افزوده شده است. با استفاده از ذخیره یا سیو پست در اینستاگرام می‌توانید پست‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید، در خود برنامه ذخیره کنید تا در زمان‌های دیگر بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای بسیاری افراد از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است.

فرض کنید که شما یک ویدیو طولانی اما جذاب را در صفحه هوم یا اکسپلور پیج خود مشاهده می‌کنید اما به دلایل بسیاری نمی‌توانید در آن لحظه تمام آن را تماشا کنید. راه‌حل ساده‌ای برای حل این مشکل وجود دارد و آن هم سیو پست است. با استفاده از این روش، پست مورد نظر در قسمت سیو شما ذخیره خواهد شد و شما می‌توانید در زمان مناسب آن را به صورت کامل مشاهده کنید.

سیو اینستاگرام یکی از قابلیت‌هایی است که در چند سال اخیر به این برنامه افزوده شده است.

پست‌ها در کدام قسمت ذخیره می‌شوند؟

شاید برای شما سؤال باشد که پست‌هایی که در اینستاگرام سیو می‌شوند، به کجا می‌روند و چگونه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای این که بتوانید پست‌های سیو شده را مشاهده کنید باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  • به صفحه پروفایل خود وارد شوید.
  • از طریق سه خط بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شوید.
  • در بین گزینه‌های موجود، گزینه (Saved) را انتخاب کنید.
  • در این بخش می‌توانید تمام پست‌هایی که ذخیره کرده‌اید را مشاهده کنید.

چرا افزایش سیو پست اینستاگرام مهم است؟

چرا افزایش سیو پست اینستاگرام مهم است؟

بسیاری تصور می‌کنند که تنها میزان لایک و کامنت یک پست در افزایش مخاطب آن‌ها تأثیر دارد و نشان‌دهنده کیفیت یک پست است. اما باید بدانید که سیو پست در اینستاگرام هم تأثیر بسیار زیادی در افزایش مخاطب دارد. زمانی که پست یا پست‌های یک پیج تعداد زیادی سیو داشته باشند، الگوریتم اینستاگرام متوجه می‌شود که این پیج محتوایی جذاب و مفید برای مخاطبان دارد. همین امر باعث می‌شود تا پست مورد نظر یا پست‌های پیج را در اکسپلور بیشتر به نمایش بگذارد. هرچه افراد بیشتری پست‌های یک پیج را در اکسپلور مشاهده کنند، احتمال افزایش فالوئر و لایک آن‌ها بالاتر می‌رود. به همین دلیل افراد به دنبال روش‌های افزایش سیو پست اینستاگرام هستند.

افراد با استفاده از این قابلیت می‌توانند پست‌هایی که به آن‌ها علاقه دارند را ذخیره کنند تا بعداً بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند.

12 روش ساده برای افزایش سیو پست اینستاگرام

روش‌هایی وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توان افزایش سیو پست اینستاگرام را به صورت رایگان تجربه کرد. استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود تا مخاطبان دوست داشته باشند تا پست‌های شما را سیو کنند تا بعداً دوباره آن‌ها را مشاهده کنند. همین امر باعث افزایش سیو پست اینستاگرام شما خواهد شد. این روش‌ها عبارتند از:

1- استفاده از اینفوگرافیک

تصاویر آموزشی و اینفوگرافیک یکی از جذاب‌ترین نوع پست‌ها در اینستاگرام است. استفاده از این نوع پست‌ها باعث افزایش سیو پست اینستاگرام خواهد شد. زیرا برخی از مخاطبان برای فهم دقیق اطلاعات موجود در آن‌ها به زمان نیاز دارند. همچنین برخی دیگر این نوع پست‌ها را ذخیره کرده تا بعداً دوباره آن‌ها را مشاهده کنند تا برایشان به نوعی یادآوری شود.

2- انتشار محتوای همیشه سبز

بسیاری از انواع محتوا تنها برای مدت خاصی مشاهده می‌شوند و دیگر برای بسیاری از مخاطبان جذابیتی ندارند. اما برخی دیگر از محتواها هستند که حتی در درازمدت هم برای مخاطبان جذابیت‌های خاص خود را دارند. به عنوان مثال طرز تهیه یک غذای خوشمزه و متفاوت می‌تواند برای همه افراد جذاب باشد. افراد مختلفی اقدام به ذخیره این پست می‌کنند تا در هنگامی که قصد دارند این غذا را بپزند، بتوانند به دستور و نحوه پخت دسترسی داشته باشند. همین امر سبب افزایش سیو پست اینستاگرام خواهد شد. پس به همین دلیل توصیه می‌کنیم که تولید محتوا در خصوص مطالب جذاب‌تری که تاریخ انقضا ندارند را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: سئو اینستاگرام

3- انتشار نکات مهم و آموزشی

یکی دیگر از راه‌های افزایش سیو پست اینستاگرام، انتشار پست‌هایی حاوی نکات مهم و آموزشی است. این پست‌ها به دلیل کاربردی که برای افراد مختلف دارند جذاب هستند. به عنوان مثال پست‌های حاوی کلمات و اصطلاحات انگلیسی را باید به عنوان یکی انواع پست‌هایی که میزان زیادی لایک، کامنت و همچنین سیو دریافت می‌کنند، معرفی کنیم. افراد مختلف این پست‌ها را ذخیره می‌کنند تا بتوانند سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببرند و آن کلمه یا اصطلاح را یاد بگیرند.

4- توجه به کال تو اکشن

کال تو اکشن به معنی دعوت و تشویق مخاطب برای انجام اقدامات متفاوت است. با استفاده از این روش می‌توان برخی موارد را نیز به مخاطبان گوشزد کرد. شما می‌توانید با استفاده از عباراتی ماند «ذخیره پست یادت نره»، مخاطبان خود را به سیو کردن پست‌هایتان تشویق کنید. همین امر سبب افزایش سیو پست اینستاگرام خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کال تو اکشن، مطلب انواع کال تو اکشن در شبکه اجتماعی چیست و کاربرد آن کجاست؟ را مطالعه کنید.

5- استفاده از تصاویر بسیار جذاب یا منحصربه‌فرد

اینستاگرام شبکه‌ای مبتنی بر محتوای تصویری مانند عکس و ویدیوست. به همین دلیل افراد در اینستاگرام روزانه تعداد بسیار زیادی عکس مشاهده می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا تصاویر تکراری برای آن‌ها جذابیتی نداشته باشد. اما اگر از تصاویر منحصربه‌فرد و بسیار جذاب در پست‌های خود استفاده کنید، باعث خواهید شد تا توجه افراد بیشتری به پست شما جلب شود. اگر پست شما به اندازه کافی جذاب و مناسب باشد، تعدادی از همین افراد پست شما را سیو خواهند کرد و باعث افزایش سیو پست اینستاگرام خواهند شد.

6- استفاده از نقل‌قول

در استراتژی‌های مارکتینگ به استفاده از نقل‌قول تأکید بسیاری شده است. بسیاری از کاربران اینستاگرام برای گرفتن روحیه پست‌هایی را ذخیره می‌کنند که در آن‌ها نقل‌قول‌های جذاب در حیطه‌های متفاوت حس مثبت ایجاد می‌کند. از این نوع پست‌ها می‌توان به موارد الهام‌بخش، خنده‌دار و موارد مشابه دیگر اشاره کرد. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که استفاده از نقل‌قول در پست‌هایتان باعث می‌شود تا افزایش سیو پست اینستاگرام را تجربه کنید.

7- استفاده از پست‌های اسلایدی

پست‌های اسلایدی در حقیقت پست‌هایی هستند که حاوی چندین اسلاید متفاوت است. در اینستاگرام می‌توان تا 10 اسلاید برای هر پست ساخت که در آن عکس‌ها و ویدیوهای متفاوت وجود داشته باشند. همین امر باعث می‌شود تا پست شما حاوی اطلاعات بیشتری باشد و برای مخاطب جذاب‌تر باشد. جذاب بودن یک پست برای مخاطبان بیشتر به معنی افزایش سیو پست اینستاگرام است.

استفاده از پست‌های اسلایدی

8- انتشار محتوای سرگرم کننده و طنز

یکی از پرطرفدارترین موضوعات در اینستاگرام طنز و سرگرمی است. افراد بسیاری طرفدار پیج‌های متفاوتی هستند که اقدام به تولید و انتشار محتوای طنز می‌کنند. اگر آمار سیو، لایک و کامنت پست‌های خنده‌دار را مشاهده کنید، به احتمال بسیار زیاد تعجب خواهید کرد. به همین دلیل باید بگوییم که یکی دیگر از کارهایی که باعث افزایش سیو پست اینستاگرام می‌شود، انتشار محتوای طنز مناسب است. البته به خاطر داشته باشید که از موارد تکراری استفاده نکنید زیرا بسیاری افراد آن‌ها را مشاهده کرده‌اند و دیگر برایشان جذابیتی نخواهد داشت.

9- معرفی برنامه‌ها و سایت‌های کاربردی

یکی از بهترین روش‌های افزایش سیو پست اینستاگرام، معرفی برنامه‌ها و سایت‌های کاربردی است. بسیاری افراد این نوع پست‌ها را سیو می‌کنند تا در زمان نیاز بتوانند برنامه یا سایت مورد نظر را پیدا کنند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده حداکثر از این روش بهتر است که پست شما بیش از یک سایت یا برنامه را معرفی کند. اگر یک سایت یا برنامه را معرفی کنید، مخاطب می‌تواند در همان لحظه برنامه را دانلود و یا سایت را باز کند و نیاز به سیو پست شما احساس نکند. اما اگر چند برنامه را معرفی کرده باشید، احتمال سیو شدن پست شما به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

10- ساخت ویدیوی آموزشی

ساخت ویدیو آموزشی یکی دیگر از روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید افزایش سیو پست را تجربه کنید. افراد شاید در آن لحظه نتوانند محتوای آموزشی جذاب شما را مشاهده کنند یا شاید احساس کنند که نیاز دارند بخشی از آن را دوباره تمرین کنند. به همین دلیل اقدام به سیو آن پست خواهند کرد. پس برای این که میزان سیو پست‌های خود را افزایش دهید، ساخت ویدیوهای آموزشی جذاب و مفید را از یاد نبرید.

11- معرفی آهنگ‌های چالشی و ترند

همه افراد به موسیقی علاقه دارند و شما می‌توانید از این امر جهت افزایش سیو اینستاگرام خود استفاده کنید. می‌توانید هر چند وقت یکبار چندین موزیک جدید و جذاب یا قدیمی و خاطره‌انگیز را در پیج خود قرار دهید. همچنین آهنگ‌هایی که از آن‌ها برای چالش‌ها استفاده می‌شود، طرفداران بسیاری دارد و باعث می‌شود تا پست شما میزان زیادی سیو داشته باشد.

12- توجه به علاقه مخاطب

بخش اینسایت اینستاگرام یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای هر پیج بیزینسی است. در این بخش می‌توانید به اطلاعات و آمار بسیار زیادی در خصوص پیج خود دسترسی داشته باشید. با بررسی دقیق بخش اینسایت اینستاگرام می‌توانید متوجه شوید که مخاطبانتان به کدام نوع از پست‌هایتان علاقه بیشتری دارند و آن‌ها را بیشتر سیو کرده‌اند. توجه به همین امر باعث می‌شود تا سلیقه مخاطبان خود را متوجه شوید و با تولید محتوا در همان زمینه افزایش سیو پست در اینستاگرام را تجربه کنید.

برای افزایش سیو پست اینستاگرام می‌توان از روش‌های متفاوتی استفاده کرد. از این روش‌ها می‌توان به تولید محتوای سبز، انتشار ویدیوهای آموزشی، ساخت پست‌هایی حاوی نقل‌قول، توجه به سلیقه مخاطب، استفاده از محتوای طنز و انتشار نکات مهم و آموزشی اشاره کرد.

خرید سیو اینستاگرام مفید است؟

برخی از پیج‌ها تصور می‌کنند که خرید سیو اینستاگرام برای آن‌ها سودمند است. اما باید بدانید که این روش نه تنها تأثیر مثبتی روی پیج شما ندارد، بلکه می‌تواند باعث شود تا پیجتان با مشکلاتی نیز مواجه شود. اینستاگرام نسبت به پروفایل‌ها فیک بسیار حساس است و می‌تواند به راحتی آن‌ها را شناسایی کند. اگر اینستاگرام تشخیص دهد که پیجی تعداد زیادی فالوئر فیک دارد یا پیج‌های فیک اقدام به لایک کردن، کامنت گذاشتن یا سیو پست آن پیج در اینستاگرام کرده‌اند، جلوی دیده شدن پست‌های آن پیج در اکسپلور را خواهد گرفت. حتی در برخی مواقع اقدام به بن کردن آن پیج خواهد کرد.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • سیو اینستاگرام یکی از قابلیت‌هایی است که در چند سال اخیر به این برنامه افزوده شده است.
    • افراد با استفاده از این قابلیت می‌توانند پست‌هایی که به آن‌ها علاقه دارند را ذخیره کنند تا بعداً بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند.
    • افزایش سیو پست اینستاگرام باعث خواهد شد که پست‌های آن پیج در اکسپلور قرار گیرند.
    • برای افزایش سیو پست اینستاگرام می‌توان از روش‌های متفاوتی استفاده کرد. از این روش‌ها می‌توان به تولید محتوای سبز، انتشار ویدیوهای آموزشی، ساخت پست‌هایی حاوی نقل‌قول، توجه به سلیقه مخاطب، استفاده از محتوای طنز و انتشار نکات مهم و آموزشی اشاره کرد.
    • توجه داشته باشید که خرید سیو اینستاگرام نه تنها برای پیج شما سودمند نخواهد بود، بلکه می‌تواند باعث بروز مشکلاتی نیز شود.
    • شما در خصوص راه‌های افزایش سیو پست اینستاگرام چه می‌دانید؟ از چه روش‌هایی برای افزایش سیو پست اینستاگرام خود استفاده کرده‌اید؟ آیا از روش‌های بیان شده در این مطلب برای افزایش سیو پست خود استفاده کرده‌اید؟
    • نظرات و تجربیات خود را در قسمت کامنت با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    plannthat

    avivdigital

    travelpayouts

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.