نقش سیستم (Open pricer) در لجستیک چیست؟

0

برآورد هزینه‌ها و استفاده از راهکارهایی برای مقرون‌به‌صرفه بودن آنها در لجستیک از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. سیستم‌های مختلفی مانند سیستم (Open pricer) در لجستیک به بهینه‌سازی قراردادهای تجاری و معاملات آنها نقش مهمی ایفا می‌کنند. این سیستم روند تجزیه‌وتحلیل قیمت‌ها و قیمت‌گذاری و سوددهی امور لجستیکی را تسهیل می‌کند. در این مقاله از پادرو به معرفی سیستم (Open pricer) و نقش آن در مدیریت لجستیک می‌پردازیم.

آشنایی با سیستم (Open pricer)

سیستم (open pricer)

شرکت سیستم (Open pricer) که در پاریس فعالیت می‌کند، شرکتی پیشرو در ارائه فناوری‌های قیمت‌گذاری و اطلاعات مورد نیاز سیستم‌های لجستیک برای قیمت‌گذاری است. سیستم (Open pricer) علاوه بر حمل‌ونقل در اموری مانند تدارکات، خدمات مالی، تبلیغات دیجیتال، مخابرات و صنایع مسافرتی نیز استفاده می‌شود. این سیستم به شرکت‌ها کمک می‌کند که قدرت قیمت‌گذاری خود در امور مختلف را به حداکثر برسانند. در حقیقت، سیستم (Open Pricer) در لجستیک و سایر کسب‌وکار‌ها باعث می‌شود که شرکت‌ها توانایی بیشتری در مدیریت مؤثر قیمت‌ها داشته باشند تا به این واسطه به رشد سودآور قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

عملکرد سیستم (Open pricer)

سیستم (Open pricer) یک سیستم قیمت‌گذاری مبتنی بر فضای ابری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فروش هوشمندانه‌تر و سریع‌تری داشته باشند. در نتیجه با بهبود اوضاع مالی مواجه خواهند شد. سیستم (Open pricer) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی قیمت‌گذاری را بهبود ببخشند، قیمت‌های دقیق‌تری بسازند و کمپین‌های افزایش قیمت را بهینه کنند. به این ترتیب شرکت‌ها می‌توانند به طور مؤثرتری بر قراردادها نظارت کنند، مشتریان را حفظ کرده و ارزش حضور آنها را به حداکثر برسانند.

ویژگی‌های سیستم (Open pricer)

سیستم (Open Pricer) در لجستیک و سایر کسب‌وکارها، به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها در ادامه معرفی خواهند شد.

تبدیل داده‌ها به ارزش

در محیط پیچیده دیجیتال امروزی، مدیران لجستیک باید در زمان کمتری تصمیمات دقیقی درباره قیمت‌های مختلف بگیرند. اینجاست که اهمیت سیستم (Open pricer) در لجستیک به خوبی درک می‌شود. در حقیقت، مدیران به دنبال راهکارهای بهینه‌سازی امور لجستیک هستند. زیرا با حجم عظیمی از داده‌ها مواجه هستند و برای اینکه بهترین تصمیمات اتخاذ شوند و مورد پشتیبانی قرار گیرند، وجود سیستم‌هایی نظیر سیستم (Open pricer) در لجستیک از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اگر به فرآیند تصمیم‌گیری درباره قیمت‌ها نگاهی دقیق‌تر بیندازید، متوجه خواهید شد که از تمام بخش‌های صنعت لجستیک شما داده‌هایی به واحد مالی ارسال می‌شوند. اما همیشه به درستی سازمان‌دهی نشده‌اند. در این شرایط واحدهای فروش و قیمت‌گذاری با کمک سیستم‌هایی مانند (Open pricer) می‌توانند داده‌ها را سریع تجزیه‌وتحلیل کرده و مورد استفاده قرار دهند. درست حدس زدید. (Open pricer) این داده‌ها را منظم می‌کند و با کمک هوش مصنوعی ارائه قیمت‌های مناسب در زمان واقعی را آسان می‌کند. به این ترتیب قیمت‌گذاری هم با سرعت و دقت بالاتری انجام می‌شود.

توانمندسازی واحد فروش

توانایی واحد مالی و کارشناسان بخش قیمت‌گذاری این امکان را به وجود می‌آورد که تأمین محصولات مورد نیاز مشتریان با کیفیت بهتری انجام شود. این نکته به برقراری روابط طولانی‌مدت با مشتریان می‌انجامد. یکی از مزایای سیستم (Open pricer) در لجستیک، کمک به کارشناسان واحد فروش است. این سیستم دستورالعمل‌هایی را برای رهبری مذاکرات موفق فراهم می‌آورد و راهکارهایی برای فروش بیشتر به کارشناسان پیشنهاد می‌دهد. کارشناسان واحد فروش با کمک این راهکارها می‌توانند انعطاف‌پذیری بیشتری در تصمیم‌گیری‌های خود داشته باشند. علاوه بر این، کارشناسان قادر هستند فرصت‌ها و مخاطرات بیشتری را شناسایی کنند. این فرصت‌ها و ریسک‌ها، کمک می‌کنند که روابط طولانی‌تری را با مشتریان خود داشته باشند.

سیستم (Open Pricer) در لجستیک، به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها کیفیت عملکرد واحد مالی، واحد قیمت‌گذاری و واحد فروش را بهبود می‌دهند.

گسترش تجارت الکترونیک با قیمت‌گذاری پویا

توسعه تجارت الکترونیک

موتور رتبه‌بندی سیستم (Open pricer) که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، قیمت‌ها را سریعاً به واحد فروش آنلاین ارسال می‌کند. مدل قیمت‌گذاری پویای این سیستم برای تعیین مناسب‌ترین قیمت‌ها، عواملی را (همچون معامله، هزینه‌های خاص و شرایط بازار) در نظر می‌گیرد. بنابراین با توجه به این عوامل قیمت‌گذاری آن متفاوت خواهد بود. این در حالی است که مشتریان می‌توانند به گزارش‌های مختلفی دسترسی داشته باشند. برای مثال، آنها می‌توانند گزارش فعالیت‌ها را در شرایطی ایمن مطالعه کنند. در ضمن، آنها می‌توانند نرخ قراردادهایی را که با شما بسته‌اند، مشاهده کرده و پیشنهادات ویژه را از طریق پورتال آنلاین خود دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ روش کاربردی برای کاهش هزینه لجستیک فروشگاه آنلاین

نقش (Open pricer) در سودآوری

یکی از مزایای سیستم (Open pricer) به قیمت‌گذاری لجستیک مربوط می‌شود. زیرا قیمت به مقدار قابل توجهی قدرتمندترین اهرم سود به حساب می‌آید. بر اساس گزارش‌های (Open pricer) کسب‌وکارهایی که از این سیستم در قیمت‌گذاری استفاده کرده‌اند، افزایش 4 درصدی سود خالص را در مدیریت مالی خود تجربه کرده‌اند. سیستم (Open pricer) در لجستیک اجازه اعمال اصول مربوط به قیمت‌گذاری را در یک سیستم هوشمند فراهم می‌کند. این اصول عبارتند از:

  • ارزیابی قابلیت‌های قیمت‌گذاری
  • تشخیص قیمت‌گذاری مشتری
  • استراتژی قیمت‌گذاری
  • مهندسی فرآیند قیمت‌گذاری
  • بهبود مدل‌های قیمت‌گذاری

فناوری «مدیریت درآمد مشتری محور» سیستم (Open pricer) در لجستیک و به طور کلی در بازار، برای شرکت‌هایی مفید است که روابط طولانی‌مدت با مشتریان خود برقرار می‌کنند. کسب‌وکارها با استفاده از سیستم (Open pricer) می‌توانند تعرفه مشتریان را در مراحل مدیریتی مختلف مانند گردآوری (Acquisition)، توسعه (Development)، رتبه‌بندی مجدد (Rerating) و نگهداری (Retention) بهینه‌سازی کنند. البته نباید فراموش کرد که اگر این اصول به درستی اجرا نشوند، تأثیر منفی قابل توجهی بر سود خواهند گذاشت.

جایگاه (Open pricer) در سودآوری

در ادامه نقش سیستم (Open pricer) در لجستیک، به ویژه بخش سودآوری آن، بررسی می‌شود. در واقع، شما می‌توانید با کمک این سیستم به رشدی دست پیدا کنید که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

هدایت رشد سودآور

شما با استفاده از سیستم (Open pricer) در لجستیک، می‌توانید کار مدیریت امور مالی، قیمت‌گذاری و تعیین سود نهایی را با دقت بیشتری مدیریت کنید. هدایت رشد سودآور به شما کمک می‌کند که معاملات سودآور را از میان انبوه معاملات انتخاب کنید. بنابراین تراکنش‌هایی که سودی برای کسب‌وکار شما ندارند، به راحتی کنار گذاشته می‌شوند. این در حالی است که زمان و انرژی کارشناسان فروش هدر نمی‌روند و در جای مناسبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افزایش فروش در اینستاگرام

شما می‌توانید نیازهای واقعی مشتریان خود را با توجه به تراکنش‌های قبلی آنها بررسی کنید. پس از آن، با مقایسه تراکنش مشتریان خود با همتایانشان می‌توانید معاملات سودآور را بهتر هدایت نمایید. این در حالی است که قیمت‌ها با در نظر داشتن هزینه‌های خدمات مختلف تعیین شده و در میزان سود لحاظ می‌شوند.

استفاده از سیستم (Open pricer) در لجستیک، امکان رشد سودآور را افزایش می‌دهد. زیرا مدیریت امور مالی و قیمت‌گذاری با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

توقف ریزش نقدینگی

برای اینکه بتوانید از ریزش نقدینگی جلوگیری کنید، باید بر رعایت مفاد قرارداد خود با مشتریان نظارت داشته باشید. سیستم (Open pricer) در لجستیک امکان بررسی کامل قرارداد را برای شما فراهم می‌آورد. در صورتی که متوجه شدید که مشتریان به مفاد قرارداد پایبند نیستند، باید به آنها تذکر دهید. این بررسی مداوم به شما اجازه می‌دهد که مشتریان خود را مجدداً رتبه‌بندی کنید. در این فرآیند اهمیت سیستم (Open pricer) در لجستیک چیست؟ در این مرحله نیز به شما کمک خواهد کرد. به این ترتیب می‌توانید ارتباط بهتری با مشتریان متعهد خود داشته باشید. این مشتریان عملکرد بهتری دارند و به قراردادهای خود پایبندتر هستند.

بهبود تأثیر قیمت‌گذاری

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم با استفاده از سیستم (Open pricer) در لجستیک می‌توانید قیمت‌گذاری را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید. شما می‌توانید از سیستم اعتبارسنجی کاربردی تحلیل‌گران و کارشناسان واحد فروش و عملیات برای این بهبود تأثیر قیمت‌گذاری سیستم (Open pricer) در لجستیک استفاده کنید. در ضمن، با استفاده نکردن اکسل، حجم کار شما تا 30 درصد کاهش می‌یابد. شما می‌توانید با این سیستم داده‌های خود را در دیتابیسی متمرکز کرده و خطاهای ناشی از کارهای دستی را از بین ببرید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • سیستم (Open pricer) در لجستیک، به بهینه‌سازی قراردادهای تجاری و معاملات آنها نقش مهمی ایفا می‌کند.
    • سیستم (Open Pricer) در لجستیک باعث می‌شود که شرکت‌ها توانایی بیشتری در مدیریت مؤثر قیمت‌ها داشته باشند.
    • واحدهای فروش و قیمت‌گذاری با کمک سیستم‌هایی مانند (Open pricer) می‌توانند داده‌ها را سریع تجزیه‌وتحلیل کرده و مورد استفاده قرار دهند.
    • سیستم (Open pricer) اجازه اعمال اصول مربوط به قیمت‌گذاری را در یک سیستم لجستیک هوشمند فراهم می‌کند.
    • برای اینکه بتوانید از ریزش نقدینگی جلوگیری کنید، باید بر رعایت مفاد قرارداد خود با مشتریان نظارت داشته باشید.
    • هدایت رشد سودآور به شما کمک می‌کند که معاملات سودآور را از میان انبوه معاملات انتخاب کنید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    openpricer

    openpricerbenefits

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.