چالش‌ های ارسال در فروشگاه اینترنتی چیست و چطور آن را حل کنیم؟

0

لجستیک و چالش ارسال فروشگاه های‌ اینترنتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر تجارت آنلاینی است که اگر به درستی مدیریت نشود، می‌تواند به یک کابوس برای کسب‌وکار تبدیل شود. با افزایش محبوبیت خرید آنلاین، تقاضای مشتریان روزبه‌روز افزایش پیدا کرده و تجربه تحویل به‌موقع، به یک عامل رقابتی و حیاتی در افزایش فروش تبدیل شده است. لجستیک یا ارسال مرسوله پستی به خدماتی اطلاق می‌شود که کسب‌وکارهای آنلاین برای فروش و ارسال سفارشات استفاده می‌کنند. یک نمونه مشهور از عدم مدیریت چالش حمل و نقل به شرکت والمارت (خرده‌فروشی بزرگ آمریکایی با چندین شعبه در دنیا) برمی‌گردد. این شرکت در سال 2013 با مشکل کمبود موجودی مواجه شد. تصور کنید که با وجود قفسه‌های خالی، سفارشات در حال انتظار و عدم نیروی کافی چه هرج‌ومرجی در این تجارت رخ داد.

اگر شما هم صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید، باید با چالش های ارسال مرسوله پستی آشنا شوید و بهترین راه‌حل را برای حل‌مسئله به مشتریان ارائه دهید. در این مطلب از مجله پادرو به معرفی چالش تحویل و ارسال کالا در فروشگاه های اینترنتی و راه‌حل‌های آن می‌پردازیم.

فهرست مطالب

دغدغه های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی

حتی اگر فقط یک روز در تجارت آنلاین مشغول به کار بوده باشید، می‌دانید که مدیریت کردن سفارشات و ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی چه دردسرهایی دارد. البته این مشکلات بیش از هر چیز برای دو نوع کسب‌وکار رخ می‌دهد. گروه اول کسانی هستند که تازه وارد دنیای فروش آنلاین شده‌اند و گروه دوم نیز تجارت‌هایی هستند که آمادگی لازم و یا به عبارتی مدیریت درست برای کنترل موجودی در قبال تقاضا ندارند.

اما ما اینجاییم تا با این راهنما به هر دو گروه و حتی افرادی کمک کنیم که تا حدودی در این زمینه تجربه دارند. به همین دلیل در گام اول به بررسی دغدغه‌ها و چالش‌ های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

چالش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی

1. هزینه ارسال بسته

یکی از مهم‌ترین چالش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی، هزینه حمل و نقل است. به عنوان مثال هزینه‌هایی مثل هزینه سوخت، حقوق و دستمرد، برگشت سفارش، ارسال رایگان و سایر هزینه‌های عملیاتی در نهایت موجب کاهش سود خالص در کسب‌وکار شما خواهند شد.

رشد هزینه حمل‌ و نقل به دلایل متعدد می‌تواند باعث بروز مشکل در کسب و کار شما شود. به همین دلیل باید برای این بخش هم برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشید. راه‌حل‌های مختلفی برای کاهش هزینه ارسال و حمل و نقل وجود دارد. در نهایت پولی که از این مسیر پس‌انداز می‌کنید، بهتر می‌تواند در پیشبرد اهداف کسب‌وکارتان استفاده شود.

بهینه‌سازی زنجیره تامین یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افزایش کارایی و جلوگیری از اتلاف منابع و انرژی در ارسال سفارشات است. کسب‌وکارهایی که زنجیره تامین خود را بهینه می‌کنند، حدود 15% کاهش هزینه خواهند داشت. علاوه‌براین استفاده از فناوری و ابزارهای تکنولوژی به عنوان جایگزینی برای ابزارهای سنتی می‌تواند عامل موثری در کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی زنجیره تامین باشد.

2. تعیین نرخ ارسال بسته؛ چالش فروشگاه های آنلاین

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، بدون توجه به اندازه کالا و جعبه ارسال آن، از یک بسته پستی برای ارسال سفارشات مشتریان خود استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی باید هزینه‌ای بیشتر از آن چیزی که واقعاً نیاز است، پرداخت کنید. علاوه‌براین اگر هزینه ارسال به عهده مشتری باشد و رقم آن بالاتر از سایر رقبای شما در نظر گرفته شود، مشتریان کم‌کم خرید از شما را کنار می‌گذارند.

به عنوان راه‌حل این چالش پیشنهاد می‌کنیم که با در نظر گرفتن عوامل زیر، هزینه پست و ارسال مرسول را با دقت بیشتری تعیین کنید:

  • وزن بسته یا کارتن که سفارشات در آن قرار می‌گیرد
  • اندازه و سایز سفارش
  • فاصله انبار تا مقصد یا دفتر پستی
  • تعداد محصولات قابل‌تحویل

با این توضیحات چند راه‌حل ساده برای کاهش هزینه ارسال بسته‌های پستی در فروشگاه اینترنتی به شما معرفی می‌کنیم:

اصلاح وزن و ابعاد بسته‌ پستی

هزینه اغلب روش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی، بر اساس وزن و ابعاد محاسبه می‌شود. در این صورت باید تا جای ممکن روی وزن بسته‌های خود حساسیت به خرج دهید. برای این کار می‌توانید یک ترازوی دقیق بخرید و هزینه‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی خود را دقیقاً و بدون کم و کاست محاسبه کنید. اما از سوی دیگر توجه به ابعاد هم مهم است.

بسیاری از مشاغل بدون توجه به اندازه بودن کالا با جعبه ارسال آن، از یک بسته پستی برای ارسال سفارشات مشتریان خود استفاده می‌کنند. در چنین شرایطی باید هزینه بیشتر از آن چیزی که واقعاً نیاز است پرداخت کنید.

به همین علت باید سعی کنید در حد امکان ابعاد بسته را کاهش دهید. وقتی کالای شما سبک است، هیچ دلیلی ندارد که از جعبه‌های بزرگ برای بسته‌بندی آن استفاده کنید.

استفاده از بسته‌های شرکت‌های ارسال کالا هم می‌تواند روی کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد. برای تخمین دقیق هزینه‌ها می‌توانید به هزینه جعبه‌های مختلف در پادروپین سر بزنید.

تعیین هزینه تحویل به دو صورت قابل‌ اجرا است

  1. تعیین هزینه بر اساس میانگین وزن سفارش (با توجه به سایز و تعداد سفارش)
  2. تعیین قیمت تحویل مختلف بر اساس مناطق تحویل

هزینه اغلب روش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی، بر اساس وزن و ابعاد محاسبه می‌شود. در این صورت باید تا جای ممکن روی وزن بسته‌های خود حساسیت به خرج دهید.

برای این کار می‌توانید یک ترازوی دقیق بخرید و هزینه‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی خود را دقیقاً و بدون کم و کاست محاسبه کنید. اما از سوی دیگر توجه به ابعاد هم مهم است.

به همین علت باید سعی کنید در حد امکان ابعاد بسته را کاهش دهید. وقتی کالای شما سبک است، هیچ دلیلی ندارد که از جعبه‌های بزرگ برای بسته‌بندی آن استفاده کنید.

استفاده از بسته‌های شرکت‌های ارسال کالا هم می‌تواند روی کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد. برای تخمین دقیق هزینه‌ها می‌توانید به هزینه جعبه‌های مختلف در پادروپین سر بزنید.

خرید لوازم ارسال کالا با تخفیف برای کاهش هزینه بسته‌ها

به عنوان یک فروشگاه آنلاین بهتر است اقلام مورد نیاز برای ارسال کالای خود را از قبل و به صورت عمده تهیه کنید. خرید عمده اقلام ارسال کالا در کنار خرید همراه با تخفیف این وسایل کمک می‌کند تا هزینه‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی کاهش پیدا کنند.

گاهی ممکن است بعضی از شرکت‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار خود اقلام بسته‌بندی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. پس حتماً از فرصت‌های این چنینی به خوبی استفاده کنید.

ارسال بسته از در انبار

هزینه رفت‌وآمد شما از در شرکت تا در اداره پست خصوصاً اگر حجم سفارشات متعددی داشته باشید، می‌تواند بسیار زیاد باشد. اما اگر از روش‌های ارسال و تحویل از درب محل استفاده کنید، می‌توانید بخش زیادی از این هزینه‌ ارسال و حمل و نقل خود را کاهش دهید.

برای کاهش هزینه‌ های ارسال در فروشگاه اینترنتی می‌توانید از موارد متعددی همچون ارسال بسته از درب محل استفاده کنید.

دقت در صدور صورت‌ حساب

در تخمین دقیق هزینه‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی دقیق باشید و آن را به درستی برای مشتری اعمال کنید. حتی یک اشتباه محاسباتی کوچک زمانی که قرار است حجم زیادی از کالاها را ارسال کنید، می‌تواند روی رشد زیاد هزینه‌های شما تأثیرگذار باشد.

3. زمان تحویل مرسوله

با توجه به افزایش خرید آنلاین، مشتریان تمایل دارند که سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه دریافت کنند، به همین دلیل اکثر مشتریان ترجیح می‌دهند امکان تعیین زمان تحویل سفارشات را داشته باشند. از جمله راه‌حل‌های این چالش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک گرفتن از فناوری و یک سیستم مدیریت تحویل به مشتریان بهترین روش برای افزایش سرعت تحویل سفارشات است.
  • بهره‌مندی از تیم‌های عملیاتی چابک به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا مراحل چرخه تحویل به‌سرعت و به بهترین نحو انجام بگیرد.
  • کار کردن با چندین شرکت حمل‌ونقل یکی از روش‌های فوق‌العاده برای کاهش زمان تحویل مرسوله در فروشگاه اینترنتی است. با این انتخاب این رویکرد، باید به طور همزمان با چند شرکت پستی  یا حمل‎‌ونقل همکاری داشته باشید تا امکان ارسال کالا در بازه‌های زمانی مختلف و مطابق نیاز مشتریان را فراهم کنید. متأسفانه اغلب کسب‌وکارها در این زمینه انعطاف‌پذیری لازم را ندارند و همواره با یک شرکت همکاری دارند، این کار تا حدی زیادی کیفیت عملکرد ارسال کالا به شهرستان را کاهش می‌دهد.
حتما بخوانید: دراپ شیپینگ در ایران چگونه است؟

4. فضای محدود انبار

یکی از چالش‌ های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی عدم وجود انبار و یا کمبود فضای آن است. به عبارتی بیشتر افرادی که در فضای آنلاین مشغول به کار هستند، هزینه‌ای بابت اجاره انبار نمی‌دهند یا نهایتاً برای کاهش هزینه‌ها فضایی کوچک را اجاره می‌کنند. در چنین شرایطی اگر سفارشات انجام شده از حد انتظارات بیشتر باشند، همه چیز از حالت کنترل خارج می‌شود.

برای حل این مشکل باید اطلاعات دقیقی از ظرفیت انبار خود داشته باشید تا قبل از پر شدن نسبت به فراهم کردن فضای اضافه اقدام کنید. اندازه حدودی برای پیدا کردن فضای جدید برای انبار زمانی است که حجم انبار 80 تا 85 درصد پر شده باشد.

فضای محدود انبار، از چالش‌های ارسال کالاست که باید قبل از پر شدن انبار در مورد آن برنامه‌ریزی کرد.

فضای محدود انبار، از چالش‌های ارسال کالاست که باید قبل از پر شدن انبار در مورد آن برنامه‌ریزی کرد.

5. سیستم مدیریت انبار قدیمی

خوشبختانه یا متأسفانه، تنها کسب‌وکارهایی در میدان رقابت باقی می‌مانند که به طور مداوم خود را با نیاز بازار هماهنگ می‌کنند.

به عبارت دیگر، تکنولوژی با چنان سرعتی در حال پیشرفت و تأثیرگذاری روی روش‌ های ارسال در فروشگاه اینترنتی است که عقب ماندن از آن حتی می‌تواند به حذف تجارت آنلاین شما از چرخه رقابت منجر شود.

یکی از چالش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی مرتبط با این مبحث، استفاده از سیستم مدیریت انبار به شکل قدیمی است. این مشکل خصوصاً در کسب‌وکارهای بزرگ بیشتر نمایان می‌شود.

چالش حمل و نقل

6. برون‌سپاری ارسال کالا به شرکت‌های دیگر یا ساخت ناوگان خصوصی حمل‌ونقل

به‌طورکلی برای ارسال بسته پستی سفارشات خود می‌توانید از دو روش استفاده کنید:

اولین روش ایجاد یک سیستم حمل‌ونقل داخلی است که تحویل سفارشات به عهده خود کسب‌وکار خواهد بود. در روش دوم، شما می‌توانید به عنوان یک کسب‌وکار سیستم تحویل سفارشات را به شرکت‌های دیگر برون‌سپاری کنید. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و انتخاب هرکدام آن‌ها به سیاست‌های شرکت بستگی دارد.

7. شفافیت در خدمات تحویل

حفظ تعهد در زمان ارسال بسته‌ها و سفارشات یکی از اولین و مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید. اگرچه اختلال در برنامه‌ریزی و مشکلات غیرقابل پیش‌بینی همواره وجود دارد، اما شما باید به عنوان یک کسب‌وکار اینترنتی مشکلات پیش‌رو را پیش‌بینی کنید تا راه‌حل‌های جایگزین داشته باشید.

علاوه‌براین باید در رابطه با مشکلات پیش‌آمده در روند ارسال بسته پستی با مشتریان شفاف باشید تا اعتمادشان نسبت به برند شما خدشه‌دار نشود.

8. سفارشات گمشده، برگشتی یا آسیب‌دیده

یکی از چالش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی، اتفاقاتی مثل آسیب دیدن، گم شدن و یا برگشت بسته است. این اتفاقات برای هر فروشگاه اینترنتی پیش می‌آید اما چیزی که مهم است، نحوه برخورد شما به عنوان صاحب کسب‌وکار است.

اگر مشکلات پیش آمده را به درستی از طریق تیم‌های پشتیبانی مدیریت کنید، تاثیر مثبتی روی تجربه خرید مشتری می‌گذارید و به افزایش وفاداری او کمک می‌کنید.

از جمله راه‌حل‌های این چالش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم لجستیک معکوس برای کمنترل مسیر سفارشات مرجوعی
  • ایجاد تیم پشتیبانی توانمند و چابک برای جایگزینی محصولات عودتی و آسیب‌دیده
  • بهبود سیستم مدیریت موجودی موثر
  • سیستم مدیریت تحویل بهینه با قابلیت ردیابی وضعیت سفارشات
  • بیمه سفارشات با ارزش

9. حفظ تجربه مثبت مشتری

شاید یک یا دو سفارش اول فروشگاه اینترنتی را به موقع و بی‌نقص به مشتری رسانده باشید اما این روند به همین‌جا ختم نمی‌شود. شما باید کیفیت خدمات ارسال را در تمام شرایط حفظ کنید تا مشتریان همواره از شما به عنوان یک فروشگاه متعهد و خوش‌قول یاد کنند. حفظ کیفیت عملکرد و مشتری‌مداری باید در تمام مراحل خرید تا ارسال و تحویل بسته وجود داشته باشد تا مشتریان برای خریدهای بعدی هم شما را انتخاب کنند.

ارائه سیستم نظرسنجی از مشتری و اطلاع‌رسانی‌ وضعیت مرسوله از طریق ایمیل و پیامک از جمله روش‌های رایج پشتیبانی است که رضایت و احترام به مشتری را پررنگ می‌کند.

10. ارسال رایگان، چالش ارسال فروشگاه های اینترنتی

ارسال رایگان گاهی می‌تواند از چالش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی باشد. این شیوه اگرچه بسیار جذاب است اما می‌تواند برای کسب‌وکار شما هزینه‌بردار باشد. به همین دلیل باید هنگام قیمت‌گذاری اقلام به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بتوانید هزینه ارسال رایگان را جبران کنید.

برای مثال اگر محصول شما 150 هزار تومان قیمت دارد و هزینه ارسال آن 15 هزار تومان است، قیمت محصول نهایی را 165 هزار تومان و هزینه ارسال آن را رایگان در نظر بگیرید. روش‌های زیر از دیگر ترفندهای کاربردی برای حل مشکل ارسال در فروشگاه اینترنتی به شکل رایگان هستند.

ارسال رایگان تنها در زمان محدود

برای استفاده از برگ برنده ارسال رایگان، ارائه آن را به زمان خاصی محدود کنید. ایجاد احساس فوریت در فروش برخی محصولات باعث می‌شود که مشتریان نسبت به ثبت سفارش سریع‌تر ترغیب شوند.

ارسال رایگان به عنوان پاداش مشتری

حتماً شما هم دوست دارید مشتریان عادی را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید. کسانی که به شکل مداوم از شما خرید می‌کنند. پس باید برای آن‌ها یک هدیه ویژه و متمایز در نظر بگیرید. ارسال رایگان می‌تواند ایده‌ای بی‌نظیر در این زمینه باشد.

ارسال رایگان برای اساس زمان تحویل

برای اینکه حرفه‌ای‌تر جلوه کنید، می‌توانید گزینه‌های ارسال متعددی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. این کار علاوه بر افزودن ارزش و اعتبار به کسب‌وکار شما، به دلیل دادن حق انتخاب به مشتری، می‌تواند روی برنامه‌ریزی بهتر برای ارسال کالا‌ها هم اثربخش باشد. برای مثال دو گزینه ارسال سریع و ارسال عادی دارید. بنابراین می‌توانید برای افرادی که ارسال دیرتر را انتخاب می‌کنند، هزینه ارسال رایگان در نظر بگیرید.

ارسال رایگان در صورت خرید زیاد

یکی دیگر از روش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی به شکل رایگان این است که مشتری را ترغیب به خرید بیشتر کنید. برای مثال خریدهای بالای 500 هزار تومان در فروشگاه شما می‌توانند هدیه ارسال رایگان دریافت کنند. حتی می‌توانید تعیین کنید که در صورت خرید چند قلم جنس از مزیت ارسال رایگان بهره‌مند خواهید شد.

مطمئناً حاشیه سود فروش چند کالا به یک مشتری به قدری است که بتوانید در مقابلش ارسال رایگان را برای مشتری خود در نظر بگیرید.

خرید بیشتر، خرید در زمان محدود و خرید بر اساس زمان تحویل همگی از مواردی هستند که می‌توانند به قرار دادن گزینه ارسال رایگان به شما کمک کنند.

چالش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی به موارد بالا ختم نمی‌شوند. در ادامه به ذکر چند مورد دیگر نیز می‌پردازیم.

  • کمبود زمان برای اصلاح سفارشات اشتباه
  • مدیریت ضعیف نیروی کار
  • مشکلات مربوط به شرکت پستی
  • نظارت بر تحویل در زمان واقعی
  • کمبود نیروی کار
  • ازدحام ترافیک

روش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی

شما برای جلب توجه مشتریان خود تلاش زیادی می‌کنید. اما اغلب فروشندگان آنلاین از حساس‌ترین نقطه تعامل با مشتریان خود یعنی بخش ارسال کالا غافل هستند. شما باید از روش‌های ارسال متعدد آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین تجربه خرید مشتری را برای او رقم بزنید. به گونه‌ای که باز هم او را ترغیب به خرید کنید. در کنار تحویل زمان‌بندی شده ادامه به معرفی چند روش ارسال در فروشگاه اینترنتی اشاره می‌کنیم:

چالش ارسال فروشگاه های آنلاین
  • حمل‌ونقل با نرخ ثابت

این گزینه را می‌توان محبوب‌ترین روش ارسال بار دانست که اغلب فروشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

  • حمل‌ونقل با نرخ متغیر

این شیوه حساب و کتاب دقیق‌تری در مورد هزینه ارسال دارد و البته هزینه‌ها را به صورت زنده و پس از ارسال سفارش تعیین می‌کند.

  • تحویل در همان روز

تحویل در همان روز یکی از روش‌های ارسال سریع بسته‌های پستی است که می‌توانید برای جلب رضایت مشتریان استفاده کنید.

  • تحویل در روز بعد

این روش تحویل کمی دیرتر از روش ارسال در همان روز است. اما باز هم برای مشتریان قابل قبول خواهد بود.

  • پست اکسپرس

پست اکسپرس سریع‌ترین شیوه ارسال کالا محسوب می‌شود که هزینه بیشتری دارد. در این روش یک نرخ ثابت برای ارسال تمامی کالاها با هر قیمتی وجود دارد.

پادروپین، ارزان ترین روش ارسال فروشگاه های آنلاین

انتخاب یک شریک مناسب برای ارسال در فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی دارد. اگرچه این کار به نظر سخت می‌رسد اما یک پیشنهاد ویژه می‌تواند تمامی مشکلات حمل‌ونقل شما را به صورت یک‌جا حل‌وفصل کند. پادروپین بهترین بستر برای ارائه خدمات پستی محسوب می‌شود که می‌تواند انتظارات شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کوچک و حتی بزرگ را برطرف کند. در پادروپین می‌توانید به خدمات و مزایای متعددی دسترسی داشته باشید که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • امکان همکاری با چند شرکت پستی مطرح بدون بستن قرارداد یا حضور در محل شرکت‌ها
  • استفاده از کمترین هزینه حمل‌ونقل نسبت به نرخ‌های سایر شرکت‌ها
  • امکان تحویل بسته از در انبار و بهره‌مندی از مزیت جمع‌آوری مرسولات توسط مأمور پستی پادروپین
  • ارسال آسان سفارشات بدون دخالت در آن
  • امکان استفاده از افزونه حمل‌ونقل پادروپین روی بستر وردپرس و بهره‌مندی از مزایای آن
  • امکان رهگیری آنلاین مرسوله‌ها
  • کاهش هزینه‌ها به دلیل عدم رفت‌وآمد به شرکت پستی

پادروپین بهترین انتخاب برای رفع مشکلات ارسال در فروشگاه اینترنی است که مدرن‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های ارسال کالا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

سخن آخر

  • ارسال در فروشگاه اینترنتی با چالش‌های زیادی روبه‌روست که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند هر تجارتی را فلج کند.
  • از جمله این چالش‌ها می‌توانیم به هزینه حمل‌ونقل، ارسال رایگان، کمبود نیروی کار، ازدحام ترافیک، استفاده از یک شرکت پستی خاص و مواردی از این دست اشاره کنیم.
  • روش‌های ارسال در فروشگاه اینترنتی بسیار متعدد هستند و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
  • شما باید با شناخت چالش‌ها و غلبه بر آن‌ها در کنار استفاده از روش‌های مناسب ارسال در فروشگاه اینترنتی به رشد تجارت آنلاین خود کمک کنید.
  • برای استفاده از بهترین شیوه‌های ارسال کالا در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌ها استفاده از پادروپین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر در زمینه ارسال سفارشات و کاهش هزینه‌های آن، نیاز به مشاوره تخصصی دارید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول چالش‌ های ارسال فروشگاه اینترنتی

    چالش های ارسال فروشگاه های اینترنتی چیست؟

    هزینه تحویل بسته، زمان تحویل مرسوله، تعیین نرخ ارسال بسته، شفافیت خدمات تحوی، حفظ کیفیت خدمات ارسال، رسیدگی به سفارشات برگشتی و… از جمله چالش‌های ارسال در فروگشاه‌های اینترنتی هستند.

    چه مواردی در ارسال بسته پستی در فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته می‌شود؟

    وزن، ابعاد بسته، تعداد سفارش، فاصله انبار تا مقصد و… همه جزو مواردی هستند که باید در هنگام ارسال کالا مدنظر قرار گیرد.

    چه روش‌هایی برای ارسال در فروشگاه اینترنتی وجود دارد؟

    داشتن سیستم حمل‌ونقل داخلی و برون‌سپاری ارسال مرسوله‌ها دو روش کلی برای ارسال بسته‌ها در فروشگاه اینترنتی هستند که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. هر شرکت بر اساس سیاست‌های کسب‌وکار می‌تواند یکی از این روش‌ها را برای حمل‌ونقل انتخاب کند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.