پیج های عجیب اینستاگرام که حتما باید یک‌بار ببینید

0

در این مطلب قصد داریم شما را با پیج های عجیب اینستاگرام آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

از زمانی که اینستاگرام در دهه گذشته به گوشی‌های هوشمند ما راه پیدا کرد، این اپلیکیشن دنیا را با تمام شکوه عجیب و غریب خود در جیب‌مان قرار داده است. در تمام مباحث مثل موسیقی، مسافرت، مد، ورزش، زنان یا غذا، اینستاگرام به اپلیکیشن صوتی و تصویری انتخابی تبدیل شده است. اما در بین حساب‌های کاربری مختلف این اپ، برخی از عجیب ترین پیج های اینستاگرام وجود دارد. در اینجا لیست دقیق ما از بهترین حساب‌های عجیب و غریب اینستاگرام قرار دارد.

پیج های عجیب اینستاگرام برای فالو کردن

در ادامه لیستی از پیج های عجیب اینستاگرام را گردآوری کرده‌ایم که مشاهده می‌کنید.

Jan Erichsen – @janerichsen

یان هاکون اریکسن، هنرمند بصری و نابودکننده بادکنک که خود را توصیف می‌کند، متخصص در تخریب است.

او یک مرد بالغ است که اغلب اوقات دسته‌ای موز یا سایر میوه و سبزیجات را روی پیشانی‌اش می‌چسباند، یا با چاقوهای آشپزخانه که روی تخته‌ای چسبانده شده‌اند، روی یک ردیف بادکنک ضربه می زند.

ما مطمئن نیستیم که بادکنک‌ها در گذشته دقیقاً چه کاری با او انجام داده‌اند که او چنان مشتاق نابود کردن آن‌ها است، اما این باعث می‌شود که برخی از منحصر به‌فردترین محتوایی که تاکنون دیده‌ایم را در صفحه کاربری او مشاهده کنیم.

بیپل – @beeple_crap

احتمالاً اولین فکر شما هنگام مشاهده آثار هنری بیپل این است که او مطمئناً می‌تواند از استعداد قابل توجه خود استفاده بهتری بکند. اما با در نظر گرفتن این‌که او در حال حاضر بیش از ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، پس ما چه کسی هستیم که قضاوت کنیم؟

تصاویر بیپل با طیفی از موضوعات از ایلان ماسک تا پوکمون، دونالد ترامپ تا Buzz Lightyear، مانند رویاهایی هولناک از یک فرهنگ و سیاست به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید: نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مدیریت آن چگونه است؟

Mothmeiser – @mothmeister

 Mothmeister که برادران عکاس بلژیکی هستند، تصاویر منحصربفردی را از تاکسیدرمی انسان‌ها به اشتراک می‌گذارند. در تصاویر آن‌ها رد قابل توجهی از گریم حرفه‌ای قابل مشاهده است. آنچه آن‌ها تولید می‌کنند در نوع خود به طرز خیره کننده‌ای شگفت‌انگیز است. آن‌ها حتی یک کتاب عکاسی با عنوان “Mothmeister: Weird and Wonderful Post-mortem Fairy Tales”  منتشر کرده‌اند.

Bread Face – @breadfaceblog

در صفحه اینستاگرامی صورت نانی، دختری آسیایی را مشاهده می‌کنیم که صورت خود را در انواع نان و شیرینی فرو می‌برد و سپس شروع به خوردن آن‌ها می‌کند! همان‌طور که بیوگرافی عجیب و غریب اینستاگرام او مشخص است، نان فیس چیزی را به مردم می‌دهد که آن‌ها از او تقاضا نکرده‌اند.

Mr Handsup – @mr.handsup

آقای Handsup ، با نام مستعار اندرو استولتوف، یک فلسفه هنری ساده دارد: عکس‌های نسبتاً بی‌ضرر از افراد مختلف با دو دست بالا برده در هوا بگیرید و آن‌ها را به صورت آنلاین پست کنید تا همه از آن لذت ببرند.

PaulieV – @paulievlogs

مانند بسیاری از جنبه‌های زندگی، اینترنت صنعت پرمدعای انتقاد مواد غذایی را کاملاً دموکراتیک کرده است. امروزه، هرکسی که وبلاگ و علاقه‌ای گذرا به غذا خوردن داشته باشد، می‌تواند به یک منتقد خوب غذا تبدیل شود.

اگر به دنبال نقدهای آشپزی هستید که در مورد سلامت و مزه انواع مواد غذایی به شما اطلاعاتی دهد، PaulieV  مردی طاس و دارای اضافه وزن است که در مورد محصولات اصلی سوپرمارکت مانند چیپس ذرت، شیر بلوط و ماهی مرکب، نمک و فلفل و … نظراتی ارائه می‌دهد. او همچنین تمایل زیادی به پیراهن‌های هاوایی دارد و هر نقدی را با عبارت جذاب خود “سلام عزیزان من” آغاز می‌کند.

Combo Photo – @combophoto

استفن مک‌منامی، مغز پشت عکس Combo Photo است که در ترکیب غیرمنتظره‌ترین اشیاء روزمره مهارتی غیر طبیعی دارد. اگر همیشه به موارد عجیب و غریب فکر می‌کردید مثلا این‌که اگر یک لیوان قهوه را با گل کلم مخلوط کنید چه شکلی می‌شود، او مخاطب شماست. اما با نگاهی فراتر از چیزهای جدید، واضح است که McMennamy یک ویرایشگر ماهر است و تصاویری تولید می‌کند که در گالری‌های عکاسی برتر جهان جایگاه بالایی دارند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    Bruno Pontiroli – @brunopontiroli

    به بیان ساده، برونو پونیرولی هنرمندی ساکن پاریس است که نقاشی‌هایی از حیوانات و انسان‌های صدمه‌دیده را در حالت‌های متفاوت خلق می‌کند. مانند بسیاری از هنرمندان این لیست، نمی‌توان استعداد او را انکار کرد، اما برخی از آثار هنری او واقعاً کار یک دیوانه هستند.

    IFYOUHIGH – @ifyouhigh

    برخلاف برخی از حساب‌های اینستاگرام عجیب و غریب در لیست ما، در این‌جا نام IFYOUHIGH است که عجیب به نظر می‌رسد. این صفحه مجموعه‌ای از ویدئوهای فیزیکی و واقعی را ارائه می‌دهد که برای کسانی طراحی شده‌اند که به دنبال کمی تحریک در مفاصل خود هستند.

    Taste of Streep

    Taste of Streep یکی از پیج های عجیب اینستاگرام است که به تصاویر فوتوشاپ شده مریل استریپ در داخل، سطح و اطراف غذا اختصاص داده شده است. عکس‌ها خنده‌دار هستند و به طرز عجیبی ترکیب بندی خوبی دارند!

    Notes of berlin

    این حساب کاربری، انواع پیام‌های نوشته شده که به صورت تصادفی در سراسر برلین دیده می‌شوند را پست می‌کند!

    Kanye doing things

    اگر حس شوخ طبعی بسیار زیادی دارید، حساب اینستاگرام Kanye Doing Things در آستانه تبدیل شدن به صفحه مورد علاقه جدید شماست. این اکانت فقط عکس‌هایی از کانیه را منتشر می‌کند که بدترین توضیح را در مورد کارهای تصادفی او ارائه می‌دهد.

    Kirby jenner

    یکی دیگر از نابغه‌های فتوشاپ و از پیج های عجیب اینستاگرام، کربی جنر است که ادعا می‌کند دوقلوی گمشده سوپر سلبریتی، کندال جنر است. فتوشاپ کردن خودش در عکس‌های خانوادگی و همچنین عکس‌های کایلی، جلوه بصری جالب و خنده‌داری را ایجاد کرده است.

    Text from your ex

    متن‌هایی از طرف دوست سابق شما یک حساب کاربری خنده‌دار است که هنگام جدا کردن متن‌ها، موارد خوب و بد و خنده‌دار را پست می‌کند.

    Mr pimp good game

    Mr Pimp Good Game که از خود به عنوان رهبر جنبش سلفی یاد می‌کند، یک گالری اینستاگرامی دارد که اساساً با همان عکس‌‌ها پر شده است. با آپلود حداقل 2 یا 3 سلفی در روز، آقای Pimp نیاز ما به مشاهده تصاویر سلفی در روز را برآورده می‌کند.

    Miserable men

    یکی از پیج های عجیب اینستاگرام به مردان بیچاره‌ای اختصاص دارد که توسط همسران و دوست دخترانشان به هر طرف کشیده می‌شوند تا با آن‌ها به خرید بروند. همه ما این مردان را در اطراف خود دیده‌ایم، شاید وقت آن رسیده است که آن‌ها هم صفحه اینستاگرام خود را داشته باشند و یک جنبش را شروع کنند.

    بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

    Cash cats

    همه شما دوستداران گربه در اقصی نقاط جهان، این صفحه را دوست خواهید داشت. کَش کَت، دقیقاً همان چیزی است که از نام آن می‌توان متوجه شد، گربه‌هایی با پول نقد زیاد!

    منابع:

    manofmany

    indie-mag

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.