نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مدیریت آن چگونه است؟

نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مدیریت آن چگونه است؟

نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به پیج فیسبوک را اینجا بخوانید. فیسبوک از زمانی که اینستاگرام را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرد، عملکرد بین برنامه‌ای را برای مشاغل و سازمان‌های غیرانتفاعی ساده‌سازی کرده...

مهسا اباذری

نوسته شده در مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مدیریت آن چگونه است؟

نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به پیج فیسبوک را اینجا بخوانید. فیسبوک از زمانی که اینستاگرام را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرد، عملکرد بین برنامه‌ای را برای مشاغل و سازمان‌های غیرانتفاعی ساده‌سازی کرده است. جدیدترین به‌روزرسانی Facebook Business Suite  این امکان را برای ادمین‌ها فراهم می‌کند تا همه چیز را در یک مکان مدیریت کنند – از ارسال پست‌ها گرفته تا پاسخ به پیام‌ها. در این مطلب با نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مزایایی که با این کار به دست خواهید آورد، آشنا شوید.

چرا باید اینستاگرام خود را به یک صفحه فیسبوک پیوند دهید؟

وقتی حساب اینستاگرام خود را به یک صفحه فیس‌بوک پیوند می‌دهید، مزایای بسیاری به دست خواهید آورد. در ادامه به این مزایا اشاره می‌کنیم.

ایجاد اعتماد در مشتری

اهمیت ارائه یک تجربه آنلاین حقیقی برای مشتریان را نادیده نگیرید. با اتصال حساب‌های خود، فالوورهای شما می‌توانند اطمینان داشته باشند که با همان تجارت سر و کار دارند و شما می‌توانید تعاملات یکپارچه‌ای را ارائه دهید.

زمان‌بندی پست‌ها در پلتفرم‌ها

اگر برنامه کاری شلوغ یا چندین حساب دارید، از مزایای زمان‌بندی پست‌ها مطلع هستید. برای برنامه‌ریزی پست‌ها برای اینستاگرام و فیسبوک، باید حساب‌های خود را به هم متصل کنید.

تغییر اکانت فیس بوک در اینستاگرام

آیا نیاز به تغییر صفحه فیس بوک مرتبط با حساب اینستاگرام خود دارید؟ با قطع ارتباط صفحه فیسبوکی که متصل کرده اید شروع کنید:

۱. وارد فیس بوک شوید و در منوی سمت چپ روی Pages  کلیک کنید.

۲. از صفحه فیس‌بوک خود، به تنظیمات بروید.

۳. در ستون سمت چپ، روی Instagram کلیک کنید.

۴. به پایین اسکرول کنید و در قسمت  Disconnect Instagram، روی Disconnect  کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

سخن آخر

اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک این امکان را به شما می‌دهد که پست‌های ارسالی خود را زمان‌بندی کنید و پیام‌های ورودی خود را سریع‌تر پاسخ دهید. در این مطلب به بررسی نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به پیج فیسبوک پرداختیم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد.

سوالات متداول

در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک پاسخ دهیم.

منبع:

hootsuite

مهسا اباذری

نوسته شده در مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب