نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مدیریت آن چگونه است؟

0

نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به پیج فیسبوک را اینجا بخوانید. فیسبوک از زمانی که اینستاگرام را در سال 2012 خریداری کرد، عملکرد بین برنامه‌ای را برای مشاغل و سازمان‌های غیرانتفاعی ساده‌سازی کرده است. جدیدترین به‌روزرسانی Facebook Business Suite  این امکان را برای ادمین‌ها فراهم می‌کند تا همه چیز را در یک مکان مدیریت کنند – از ارسال پست‌ها گرفته تا پاسخ به پیام‌ها. در این مطلب با نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک و مزایایی که با این کار به دست خواهید آورد، آشنا شوید.

چرا باید اینستاگرام خود را به یک صفحه فیسبوک پیوند دهید؟

وقتی حساب اینستاگرام خود را به یک صفحه فیس‌بوک پیوند می‌دهید، مزایای بسیاری به دست خواهید آورد. در ادامه به این مزایا اشاره می‌کنیم.

ایجاد اعتماد در مشتری

اهمیت ارائه یک تجربه آنلاین حقیقی برای مشتریان را نادیده نگیرید. با اتصال حساب‌های خود، فالوورهای شما می‌توانند اطمینان داشته باشند که با همان تجارت سر و کار دارند و شما می‌توانید تعاملات یکپارچه‌ای را ارائه دهید.

زمان‌بندی پست‌ها در پلتفرم‌ها

اگر برنامه کاری شلوغ یا چندین حساب دارید، از مزایای زمان‌بندی پست‌ها مطلع هستید. برای برنامه‌ریزی پست‌ها برای اینستاگرام و فیسبوک، باید حساب‌های خود را به هم متصل کنید.

پاسخ سریع‌تر به پیام‌ها

وقتی حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک خود را پیوند می‌دهید، می‌توانید پیام‌های خود را در یک مکان مدیریت کنید. این امر حفظ زمان پاسخگویی سریع را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد به ابزارهای صندوق ورودی بیشتری، از برچسب‌های مشتری گرفته تا فیلترهای پیام، دسترسی داشته باشید.

دریافت بینش دقیق‌تر

با اتصال هر دو پلتفرم می‌توانید بینندگان، عملکرد پست و موارد دیگر را مقایسه کنید. ببینید تلاش‌های ارگانیک شما به کجا می‌رود و مشخص کنید که سرمایه‌گذاری در تبلیغات در کجاها منطقی‌تر است.

اجرای تبلیغات بهتر

در برخی مناطق، برای اجرای تبلیغات باید یک صفحه فیس بوک را به اینستاگرام خود پیوند دهید. حتی اگر لازم نباشد، اتصال حساب‌ها به شما امکان می‌دهد تبلیغات را در هر دو پلتفرم اجرا کنید و هزینه آنها را در یک مکان پرداخت کنید.

افتتاح یک فروشگاه اینستاگرام

اگر علاقه‌مند به فروش محصولات یا خدمات در اینستاگرام هستید، برای طراحی فروشگاه اینترنتی به یک صفحه فیس بوک مرتبط نیاز دارید. با اتصال حساب‌ها، می‌توانید اطلاعات کسب‌وکار را همگام‌سازی کنید و از ویژگی‌هایی مانند دکمه‌ها و برچسب‌های مالی استفاده کنید.


همچنین بخوانید: ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام و مزایا و معایب آن

نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک

شما یک اکانت اینستاگرام و یک صفحه فیس بوک دارید که به هم لینک نشده‌اند. برای شروع، مطمئن شوید که مدیر صفحه فیسبوکی هستید که می‌خواهید به آن متصل شوید. اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، به یک حساب تجاری اینستاگرام تبدیل کنید.

سپس برای اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک این مراحل را دنبال کنید:

از فیس بوک:

۱. وارد فیس‌بوک شوید و در منوی سمت چپ روی Pages  کلیک کنید.

۲. از صفحه فیس‌بوک خود، روی تنظیمات کلیک کنید.

۳. به پایین اسکرول کنید و اینستاگرام را در ستون سمت چپ انتخاب کنید.

۴. روی Connect Account  کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید.

از اینستاگرام:

۱. وارد اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.

۲.  روی Edit Profile  ضربه بزنید .

۳. در زیر اطلاعات عمومی کسب و کار/پروفایل، صفحه را انتخاب کنید .

۴. صفحه فیسبوکی را که می‌خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید. اگر هنوز صفحه ندارید، روی ایجاد صفحه جدید فیس بوک ضربه بزنید.

چگونه فیسبوک را از اینستاگرام حذف کنیم؟

پیوند دادن حساب‌های اینستاگرام و فیس‌بوک ، ارسال پست‌های متقابل، یافتن دوستان فیس‌بوک برای ارتباط با آنها در اینستاگرام و ارسال استوری‌های اینستاگرام به‌عنوان استوری فیس‌بوک را آسان می‌کند. اما اگر نگرانی‌هایی در مورد حفظ حریم خصوصی دارید یا می‌خواهید فعالیت رسانه‌های اجتماعی خود را کاهش دهید، اینستاگرام و فیس‌بوک را از هم جدا کنید.

در اینجا نحوه قطع اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک آورده شده است.

۱. برنامه اینستاگرام را در دستگاه هوشمند iOS یا Android خود باز کنید و روی نماد پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

۲. روی نماد منو سه خط در iOS و سه نقطه در اندروید در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

۳. روی تنظیمات کلیک کنید.

۴. روی Accounts Center ضربه بزنید.

۵. روی حساب‌ها و نمایه‌ها ضربه بزنید.

۶. حسابی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

۷. روی Remove from Accounts Center ضربه بزنید .

 ۸. وقتی پیام تأیید ظاهر شد، روی Continue  ضربه بزنید .

۹. روی حذف [نام حساب] ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    نحوه محدود کردن تعامل اینستاگرام و فیسبوک

    اگر می‌خواهید ارتباط اینستاگرام و فیس‌بوک را حفظ اما محدود کنید، گزینه‌های سفارشی سازی وجود دارد. برای مثال، می‌توانید اشتراک‌گذاری پست‌های خود را به‌طور خودکار در فیس‌بوک متوقف کنید، اما دوستان فیس‌بوک را به‌عنوان پیشنهاد دنبال‌کننده نشان دهید. همچنین برای دوستان فیس‌بوک در اینستاگرام قابل مشاهده خواهید بود.

    1. برای حفظ ارتباط خود با فیس بوک اما محدود کردن تعامل بین آن‌ها، با ضربه زدن روی نماد منو > تنظیمات > مرکز حساب ها به مرکز حساب ها در برنامه بروید .
    2. در بخش Manage connected experiences، دسته یا دسته‌هایی را که می‌خواهید مدیریت کنید انتخاب و گزینه‌های خود را انتخاب کنید.
    3. اشتراک گذاری استوری و پست کنترل می‌کند که آیا استوری یا پست‌های اینستاگرام خود را به طور خودکار با فیس بوک به اشتراک بگذارید یا خیر.
    4. مدیریت Facebook Pay Info کنترل می‌کند که آیا شما به روش‌های پرداخت یکسانی با Facebook و Instagram دسترسی دارید یا خیر.
    5. ورود به سیستم با حساب‌ها نشان می‌دهد که آیا می‌خواهید همه ورودها را به اشتراک بگذارید یا خیر و گزینه‌های ورود مدیریت شده پیشرفته را ارائه می‌دهد.
    6. در صفحه اشتراک‌گذاری استوری و پست ، از دکمه‌های رادیویی استفاده کنید تا مشخص کنید برای کدام حساب گزینه‌ها را تنظیم می‌کنید. از اسلایدرها برای روشن یا خاموش کردن اشتراک گذاری خودکار برای پست‌ها یا استوری‌های اینستاگرام خود استفاده کنید.

    این روند را برای دسته های دیگر تکرار کنید.

    نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به پیج فیسبوک

    تغییر اکانت فیس بوک در اینستاگرام

    آیا نیاز به تغییر صفحه فیس بوک مرتبط با حساب اینستاگرام خود دارید؟ با قطع ارتباط صفحه فیسبوکی که متصل کرده اید شروع کنید:

    ۱. وارد فیس بوک شوید و در منوی سمت چپ روی Pages  کلیک کنید.

    ۲. از صفحه فیس‌بوک خود، به تنظیمات بروید.

    ۳. در ستون سمت چپ، روی Instagram کلیک کنید.

    ۴. به پایین اسکرول کنید و در قسمت  Disconnect Instagram، روی Disconnect  کلیک کنید.

    بیشتر بخوانید: نصب مجدد اینستاگرام

    سخن آخر

    اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک این امکان را به شما می‌دهد که پست‌های ارسالی خود را زمان‌بندی کنید و پیام‌های ورودی خود را سریع‌تر پاسخ دهید. در این مطلب به بررسی نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به پیج فیسبوک پرداختیم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد.

    سوالات متداول

    در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیسبوک پاسخ دهیم.

    منبع:

    hootsuite

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.