ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام و مزایا و معایب آن

0

دایرکت گروهی اینستاگرام ایده‌آل‌ترین راه برای پیوند با فالوورهای خود و ایجاد اعتماد و اعتبار است. اما ارسال پیام‌های اینستاگرام به گروه بزرگی از فالوورهای خود به صورت یک به یک، همانند کابوس است! بنابراین، اگر از اینستاگرام برای مقاصد تجاری استفاده می‌کنید و قصد دارید هر فرصتی را غنیمت بشمارید، قطعاً باید بدانید که چگونه از قابلیت دایرکت گروهی اینستاگرام استفاده کنید.

حتی اگر در مورد شما این‌طور نیست و فقط برای کسب درآمد در این پلتفرم هستید، دانستن نحوه ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام کاملاً ضروری است. به همین دلیل است که بسیاری از برنامه‌های قابل اعتماد اینستاگرام برای این کار معرفی شده‌اند تا به سهولت در این امر کمک کنند. در اینجا نحوه ارسال پیام های انبوه در اینستاگرام را توضیح خواهیم داد تا دیگر نگران تبدیل فالوورهای خود به مشتری نباشید. به علاوه، ما یکی از مطمئن‌ترین برنامه‌های دایرکت گروهی اینستاگرام ، یعنی DMpro  را معرفی خواهیم کرد! پس تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت دایرکت مسیج اینستاگرام

عملکرد پیام مستقیم اینستاگرام برای حفظ تعداد فالوورهای حساب کاربری شما و افزایش تعامل بیشتر با فالوورهای موجود و بالقوه عالی است. دایرکت مسیج اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که یک ارتباط معنادار و انسانی با مخاطبان خود برقرار کنید. و این منطق همه کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است. این قابلیت به مردم سراسر جهان امکان شناخت یکدیگر و همچنین کمک کردن را فراهم می‌کند.

برای این منظور اینستاگرام با آپدیت‌ها و امکانات جدید در قسمت DM همراه است. برای مثال، حالت ناپدید شدن و پاسخ دادن و واکنش به پیام‌ها در اینستاگرام ویژگی‌های نسبتا جدیدی هستند که برای تسهیل تجربه ما طراحی شده‌اند. ارسال DM برای چند نفر به صورت دستی بسیار ساده است. شما فقط از یک مکالمه به مکالمه دیگر می‌روید و با هر کسی که می‌خواهید ارتباط برقرار می‌کنید.

اهمیت دایرکت مسیج گروهی اینستاگرام

اما بیایید تصور کنیم که می‌خواهید در دایرکت مسیج اینستاگرام کالایی بفروشید یا برند خود را به همه دنبال کنندگان‌تان معرفی کنید. یا اگر بخواهید مخاطبان جدیدی را هدف قرار دهید و به آنها پیام دهید، چه؟ 

در چنین مواردی، فعال بودن در اینستاگرام منبع اصلی درآمد شماست و یکی از اهداف روزانه شما ارسال دایرکت به افراد زیادی به طور همزمان است، به عنوان مثال، به 100 کاربر به طور همزمان.

بدون توجه به روشی که می‌توانید به آن دست یابید، قطعاً رسیدن به این هدف به صورت روزانه زمان‌بر، چالش برانگیز یا حتی غیرممکن خواهد بود.

بنابراین چه کاری می‌توانید انجام دهید تا بر این چالش غلبه کنید و هر زمان که بخواهید به همه دنبال کنندگان خود به طور همزمان پیام ارسال کنید؟

به طور کلی، 2 راه ساده برای ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام وجود دارد:

  1. از یک پیام‌رسان مستقیم خودکار استفاده کنید.
  2. به همه دنبال کنندگان به صورت دستی پیام ارسال کنید.

در این مقاله قصد داریم نحوه ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام را یاد بگیریم! اما بیایید کمی در مورد معنای دایرکت گروهی اینستاگرام صحبت کنیم .

ارسال دایرکت گروهی در اینستاگرام چیست؟

یک کاربر عادی اینستاگرام معمولاً روزانه چند پیام مستقیم برای مخاطبین خود ارسال می‌کند. با این حال، برای حساب‌های تجاری، اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا ضروری است که هر روز تعداد زیادی پیام ارسال کنند.

چگونه ممکن است آنها بتوانند روزانه صدها پیام را به چندین حساب کاربری ارسال کنند؟

ارسال پیام انبوه به کاربران

DM های انبوه به تعداد زیادی از پیام‌های مستقیمی که برای چندین کاربر اینستاگرام ارسال می‌کنید، اعم از فالوورهای شما یا سایر حساب‌ها، اشاره دارد. به عبارت ساده، به این معنی است که به همه فالوورهای خود یا تعداد معینی از آنها یکباره پیام ارسال کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که محدودیت‌هایی در مورد تعداد DM که می‌توانید در روز ارسال کنید وجود دارد.

وقتی صحبت از ارسال پیام‌های مستقیم به میان می‌آید، دستورالعمل‌های اینستاگرام محدودیت خاصی برای تعداد DM هایی که کاربر می‌تواند در روز ارسال کند، بیان نمی‌کند. اما پلتفرم‌های دیگر این سقف را روی 100-150 دایرکت در روز تنظیم می‌کنند.

ایده این است که اینستاگرام هرگونه فعالیت غیرعادی پروفایل را برخلاف دستورالعمل‌های خود مشاهده می‌کند و ممکن است دامنه فعالیت‌های کاربر را در چنین حالتی محدود کند. بنابراین باید مطمئن شوید که با ارسال DM های زیاد در روز، قوانین پلتفرم را نقض نمی‌کنید.

با این حال، اگر از یک پیام‌رسان قانونی برای دایرکت گروهی اینستاگرام استفاده کنید، مشکلی ایجاد نخواهد شد. زیرا این سرویس‌ها از آستانه DM ایمن برای محافظت از حساب شما در برابر محدود شدن استفاده می‌کنند.

چگونه می‌توان ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام را انجام داد؟

دانستن نحوه ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام واقعاً برای هر کاربر، به‌ویژه کسانی که در این پلتفرم تجارت می‌کنند، مفید خواهد بود. این قابلیت مزایای زیر را به دنبال خواهد داشت:

  • به شما کمک می‌کند فروش خود را افزایش دهید
  • تعامل خود را با فالوورها افزایش دهید
  • به مخاطبان جدید دست پیدا کنید
  • آگاهی از برند و پروفایل خود را افزایش دهید

این مزایا برای شما کافی است تا یاد بگیرید چگونه برای همه دنبال کنندگان در اینستاگرام پیام ارسال کنید. بنابراین، بیایید یاد بگیریم که چگونه این کار را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: دلایل ریزش فالوور اینستاگرام و راه‌های جلوگیری از آن

2 راه ساده برای ارسال پیام انبوه در اینستاگرام وجود دارد:

می‌توانید در یک برنامه پیام‌رسانی معتبر اینستاگرام ثبت نام کنید یا تمام کارهای سخت را خودتان انجام دهید، که قطعا انتخاب کارآمدی نیست.

اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام روش را انتخاب کنید، اجازه دهید هر کدام را با جزئیات برایتان توضیح دهیم.

1. از یک پیام‌رسان قدرتمند اینستاگرام برای ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام استفاده کنید

اولین گزینه شما برای ارسال پیامک انبوه در اینستاگرام استفاده از پیام‌رسان اینستاگرام است و این تا حد زیادی کارآمدترین و توصیه شده‌ترین راهکار است. چون واقعا نمی‌توانید برای تک تک فالوورهای خود پیام دایرکت بفرستید. البته شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما آنقدر از زمان گرانبهای شما می‌گیرد که می‌توانید به جای آن روی جنبه‌های مهم‌تر کسب‌وکارتان صرف کنید. بنابراین ارزش این همه زحمت را ندارد که خودتان آن را انجام دهید.

در عوض، باید از یک ابزار پیام رسانی IG مانند DMpro استفاده کنید.

DMpro یک ابزار پیام‌رسانی مستقیم بین پلتفرمی و قابل اعتماد ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از رایانه یا لپ تاپ خود دایرکت گروهی در اینستاگرام ارسال کنید. اگر می‌پرسید چرا DMpro و نه ابزار دیگری؟ باید بگوییم که سؤال خوبی بود.

DMpro  طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهد. دو مورد کاملاً منحصر به فرد در این پیام‌رسان وجود دارند که در سایر ابزارهای مرتبط مشاهده نمی‌کنیم.

  1. امکان ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام به ایمیل و برعکس وجود دارد
  2. 2.    100٪ رایگان است

این پیام‌رسان برای پرداخت اولیه درخواست نمی‌کند و به شما اجازه می‌دهد از پلت‌فرم آنها به صورت رایگان استفاده کنید!

برخی از ویژگی‌های کلیدی DMpro عبارتند از:

  • پیام‌های انبوه را برای ارسال خودکار برنامه‌ریزی کنید
  • صندوق ورودی پیام‌ها: از فیلترها برای سازماندهی همه پیام‌های موجود در صندوق ورودی خود استفاده کنید
  • DM های هدفمند: پیام‌های مستقیم را برای دنبال کنندگان هر حساب تعیین شده یا کاربران هشتگ ارسال کنید
  • پاسخ خودکار: این امکان را دارید که ​​با پیام‌های از پیش تعیین شده سفارشی به پیام‌ها پاسخ دهید
  • همه حساب‌های اینستاگرام و دایرکت مسیج خود را با هر یک به طور جداگانه پیوند دهید
  • کاربران نامحدود: حساب DMpro خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و همکاری کنید
  • DM به ایمیل: با استفاده از این ابزار، می‌توانید پیام‌های اینستاگرام را از صندوق ورودی ایمیل خود بخوانید و به آنها پاسخ دهید. به این ترتیب، دیگر نگران دیده شدن تیک آبی نخواهید بود.
  • ابزار Link-in-Bio این ویژگی به شما امکان می‌دهد چندین لینک به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. با استفاده از ابزار پیوند، می‌توانید به راحتی از مشتریان خود دعوت کنید تا از وب سایت شما بازدید و خرید کنند یا آنها را به وبلاگ معرفی کنید.

پس چرا به سادگی با ایجاد یک حساب کاربری رایگان از همه این ویژگی‌ها لذت نمی‌برید؟

نحوه ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام با استفاده از DMpro

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با DMpro به همه دنبال کنندگان اینستاگرام یک پیام بفرستید، جای درستی آمده‌اید! شروع کار با DMpro بسیار آسان است. شما فقط باید این 4 مرحله ساده را دنبال کنید:

  1. یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و وارد شوید
  2. ایمیل خود را تایید کنید
  3. سپس به “داشبورد” بروید
  4. در نهایت، حساب IG خود را اضافه و تأیید کنید

اکنون شما آماده‌اید که از تمام ویژگی‌هایی که قبلا در مورد آنها صحبت کردیم بهره‌مند شوید.

نحوه ارسال دایرکت گروهی در اینستاگرام بدون ابزار

هیچ جایگزینی برای ارسال DM انبوه بدون استفاده از ابزار وجود ندارد. می‌توانید سعی کنید آن را به تنهایی انجام دهید، اما صادقانه بگوییم، این کار کارآمد نخواهد بود.

شما واقعاً می‌توانید سعی کنید در نحوه ارسال پیام گروهی در اینستاگرام به صورت دستی مهارت داشته باشید، اما در نهایت خسته خواهید شد.

حالا برای شفافیت، بیایید ببینیم چگونه در اینستاگرام پیام گروهی ارسال کنیم:

  • ابتدا صندوق ورودی دایرکت اینستاگرام را از گوشه سمت راست بالا باز کنید.
  • با ضربه زدن روی نماد قلم بالا، مکالمه‌ای را انتخاب کنید یا مکالمه با کاربر جدیدی شروع کنید.
  • اکنون، پیام خود را بنویسید و روی “ارسال” ضربه بزنید.
  • پس از ارسال پیام، می‌توانید متن را کپی کرده و در هر چت دیگری جایگذاری کنید.

یا برای تسهیل فرآیند، می‌توانید یک گروه با آن دنبال‌کنندگانی که می‌خواهید به آنها پیام ارسال کنید، ایجاد کنید. نحوه ارسال پیام گروهی در اینستاگرام به شرح زیر است:

  • بخش پیام‌های اینستاگرام را باز کنید،
  • اکنون، روی نماد قلم در بالا ضربه بزنید،
  • اعضای گروه را از لیست دنبال کنندگان خود انتخاب کنید،
  • و «چت» را انتخاب کنید.
  • وقتی اولین پیام را ارسال می‌کنید، به دیگران اطلاع داده می‌شود که به یک گروه اضافه شده‌اند!

در حال حاضر، هر پیامی که ارسال کنید به همه اعضا تحویل داده می‌شود. اما بیایید با حقیقت روبرو شویم! به عنوان یک صفحه تجاری، شما نمی‌توانید به طور تصادفی فالوورهای خود را به یک گروه اضافه کنید! اگر این کار را انجام دهید، مطمئناً آنها را عصبانی خواهید کرد و حتی ممکن است پیام‌ها را به عنوان هرزنامه گزارش کنند !

متأسفانه، اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد پیام انبوه یا حتی یک پیام را فوروارد کنید. بنابراین اگر هنوز نمی‌دانید چگونه یک دایرکت انبوه در اینستاگرام ارسال کنید، وقت آن رسیده است که با حقیقت روبرو شوید: مطلقاً راهی برای دایرکت گروهی اینستاگرام به طور دستی وجود ندارد!

بنابراین بهتر است خود را از تمام مشکلات نجات دهید و از یک ابزار پیام‌رسانی مطمئن IG استفاده کنید. در این مسیر، باید بدانید که هر ربات دایرکت اینستاگرام قابل اعتماد نیست. همانطور که قبلا ذکر شد، بهترین جایگزین شما DMpro  است، یک سرویس اینستاگرام که همه ابزارهای مرتبط با ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام را ارائه می‌دهد!

بنابراین بهتر است خود را از تمام مشکلات نجات دهید و از یک ابزار پیام‌رسانی مطمئن IG استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    معایب ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام

    از بزرگ‌ترین معایب ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام می توان به احتمال مسدود شدن حساب کاربری یا بخش دایرکت مسیج اشاره کرد. اینستاگرام محدودیتی را برای ارسال روزانه پیام در نظر گرفته است و اگر از این حد فراتر بروید، احتمال بن شدن شما وجود دارد.

    سخن آخر

    یک ابزار اتوماسیون ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام مانند DMpro  می‌تواند به شما کمک کند پیام‌های انبوه را برای رویدادهای مختلف، انتشار محصولات، پیشنهادات ویژه و غیره برنامه‌ریزی کنید.

    این به شما کمک می‌کند تا در اینستاگرام از برنامه‌های خود جلوتر بمانید و به شما امکان می‌دهد اقتدار ایجاد و اعتبار کسب کنید. بنابراین، چرا موفقیت خود را با DMpro تضمین نمی‌کنید و شروع به کسب درآمد نمی‌کنید؟

    سوالات متداول در مورد نحوه ارسال دایرکت گروهی اینستاگرام

    تا به حال در مورد ارسال پیام انبوه به تمام فالوورهای اینستاگرام صحبت کردیم. با این حال، باید در نظر داشته باشیم که برای DM انبوه، اینستاگرام به طور تخصصی هیچ ویژگی یا گزینه‌ای ابداع نکرده است. به همین دلیل ممکن است سؤالات زیادی پیش بیاید.

    منبع:

    dmpro

    Instagram

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.