آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام و نحوه بیان مشکل

0

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در هر ماه، به راحتی می‌توان دید که چگونه تیم خدمات مشتری اینستاگرام ممکن است در کار خود غرق شوند. اما متأسفانه برای کاربران، این باعث می‌شود که راهی برای صحبت با نماینده خدمات مشتری اینستاگرام وجود نداشته باشد. اما در عوض، آنها می‌توانند از یکی از روش های خودکار پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنند.

می‌توانید برای خواندن راهنمای عیب‌یابی که ممکن است به مشکل شما کمک کند، مرکز راهنمایی اینستاگرام (help support) را باز کنید. و اگر می‌خواهید مشکلی را گزارش کنید، می‌توانید تلفن خود را حین استفاده از اینستاگرام تکان دهید یا گزینه‌های یک پست را باز کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا هر آنچه در مورد پشتیبانی اینستاگرام باید بدانید را به اطلاع‌تان برسانیم.

راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

می‌توانید از طریق مرکز راهنمای آنلاین اینستاگرام یا با گزارش مستقیم یک پست، با پشتیبانی اینستاگرام به صورت آنلاین تماس بگیرید.

اگر هنگام استفاده از اینستاگرام گوشی خود را تکان دهید، یک پاپ آپ ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد اشکالات را گزارش کنید.

اینستاگرام شماره تلفنی دارد – +1 (650) 543-4800 – اما شما نمی‌توانید در آنجا با کسی صحبت کنید. این شماره پاسخگویی کاملا خودکار دارد.

راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

مرکز راهنمایی اینستاگرام یک ابزار پشتیبانی قوی است که راهنماها و نکات عیب یابی را برای اکثر مشکلات رایج اینستاگرام ارائه می‌دهد. البته کسی نیست که با شما صحبت کند، اما راهنماها توسط افراد واقعی نوشته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش https://help.instagram.com به پشتیبانی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

و اگر از برنامه تلفن همراه استفاده می کنید:

۱. برنامه اینستاگرام را در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید و روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

۲. روی سه خط یا منوی همبرگری در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید .

 ۳. روی Help  نزدیک پایین صفحه ضربه بزنید، سپس روی Help Center  کلیک کنید.

شما به صفحه مرکزی پشتیبانی اینستاگرام هدایت می‌شوید که با صدها موضوع مختلف پشتیبانی پر شده است. یکی از مقالات پیشنهادی را انتخاب کنید یا از نوار جستجو برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید استفاده کنید.

ایمیل پشتیبانی اینستاگرام چیست؟

اگر تصمیم دارید از طریق ایمیل با پشتیبانی اینستاگرام تماس برقرار کنید، می‌توانید از آدرس  support@instagram.com  استفاده نمایید.


بیشتر بخوانید: دلایل ریزش فالوور اینستاگرام

چگونه مطالب مربوط به خشونت و فعالیت‌های غیرقانونی را به پشتیبانی اینستاگرام اطلاع دهیم؟

اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که پست‌ها، کاربران خاص و نظرات را گزارش دهید. کافی است به هر پست، حساب یا نظری بروید، روی سه نقطه افقی روی آن ضربه بزنید و از منوی کشویی «گزارش یا Report» را انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که آیا مشکل شما قابل گزارش است یا اینکه فردی مرتکب تخلف قابل گزارش شده است، دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را مرور کنید.

در اینجا برخی از مواردی که اینستاگرام به عنوان مشکلات قانونی می‌بیند آورده شده است:

  • مالکیت فکری: مسائلی که تحت این شکایت به دنبال می‌آیند شامل نقض حق چاپ توسط کاربران که عموماً شامل مواردی مثل تصاویر و کلمات، حقایق و ایده‌ها می‌شود. همچنین علائم تجاری که به‌عنوان کلمه، شعار، نماد یا طرحی که برای متمایز کردن محصولات یا خدمات تعریف شده است، نیز مشمول این قانون می‌شوند. فرقی ندارد از یک فرد، گروه یا شرکت باشد.
  • برهنگی: به طور کلی به عنوان “تصاویر نامناسب” تعریف می‌شود. این دستورالعمل از هر نوع برهنگی در پلتفرم جلوگیری می‌کند، به استثنای تعداد انگشت شماری از جمله عکس‌های زخم پس از عمل جراحی، افراد در حال شیر دادن، و برهنگی در نقاشی‌ها و مجسمه‌ها.
  • سخنان مشوق تنفر: این پلتفرم هر محتوایی را از سایت خود حذف می‌کند که “تهدیدهای موثق خشونت آمیز” و همچنین سخنان مشوق تنفر را نشان دهد. بر اساس نژاد، قومیت، منشاء ملی، جنسیت، هویت جنسیتی، گرایش جنسی، مذهب، ناتوانی، یا بیماری – و همچنین قلدری و آزاری که افراد خصوصی را هدف قرار می‌دهد.
  • فعالیت‌های غیرقانونی: اینستاگرام پست‌هایی را که خدمات خاصی در مورد رابطه جنسی، سلاح گرم و مواد مخدر ارائه می‌دهند، حذف می‌کند. علاوه بر حذف پست‌ها یا نظراتی که درباره تروریسم منتشر می‌شود، افرادی که از جنایت سازمان‌یافته یا گروه‌های نفرت انگیز حمایت یا ستایش می‌کنند نیز ممنوع اعلام شده و حذف می‌شوند. 
  • خودآزاری: هر محتوای ارسال شده در پلتفرم که به نظر می‌رسد هر نوع خودآزاری جسمی، از جمله اختلالات خوردن را تشویق یا تمجید می‌کند، حذف خواهد شد. به استثنای پست‌هایی که به این مسائل به نام افزایش آگاهی یا آموزش‌های لازم در این مورد اشاره می کنند.
  • خشونت گرافیکی: هر ویدیو یا تصویری که حاوی خشونت شدید و گرافیکی باشد که در رابطه با رویدادهای خبرساز یا برای محکوم کردن یا آموزش در مورد یک موضوع بزرگ‌تر به اشتراک گذاشته شده باشد، به دلیل نامناسب بودن حذف خواهد شد.

پس از گزارش یک پست، ممکن است ایمیلی دریافت کنید که به شما می‌گوید مدیران اینستاگرام چه تصمیمی در مورد آن گرفته‌اند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    نحوه گزارش باگ ها و اشکالات به اینستاگرام

    اینستاگرام همچنین گزارش‌هایی را درباره مشکلات خود برنامه می‌پذیرد، مثلاً اگر یک گرافیک به درستی نمایش داده نمی‌شود یا یک منو باز نمی‌شود.

    نحوه گزارش باگ ها و اشکالات به اینستاگرام

    برای گزارش سریع یک باگ، وقتی اینستاگرام باز است، گوشی خود را تکان دهید. یک پاپ آپ ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد مشکل را گزارش کنید. همچنین می‌توانید اسکرین شات‌ها و فایل‌های مرتبط دیگر را ارسال کنید.

    نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام به عنوان یک کاربر عادی

    اگر یک کاربر عادی اینستاگرام هستید، هنوز هم امکان دریافت کمک وجود دارد، فقط احتمال آن کمتر است. بهترین گزینه ارسال یک درخواست پشتیبانی از Instagram.com است. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

    1. از طریق Instagram.com وارد شوید
    2. به پایین Instagram.com بروید و روی پشتیبانی کلیک کنید
    3. در منوی سمت چپ، روی Privacy and Safety Center کلیک کنید
    4. روی گزارش چیزی کلیک کنید
    5. روی نوع مشکلی که با آن مواجه هستید کلیک کنید
    6. به دنبال لینکی بگردید که می گوید آن را گزارش دهید
    7. هر شماره یک فرم منحصر به فرد برای پر کردن دارد

    اگر یک اینفلوئنسر هستید چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

    به عنوان یک اینفلوئنسر، احتمالاً هدف حمله قرار خواهید گرفت. به احتمال زیاد هکرها تلاشی برای به دست گرفتن کنترل حساب شما برای کسب درآمد، یا سرقت نام شما برای فروش آن خواهند کرد. اگر در گروه‌های مناسب فیس‌بوک عضویت داشته باشید، هر روز پست‌هایی از اینفلوئنسرها مشاهده خواهید کرد که به دنبال کمک برای بازپس گیری کنترل حساب‌هایشان هستند.


    بیشتر بخوانید: شادوبن اینستاگرام (Shadowban) چیست

    همانطور که در بالا توضیح دادیم، اینستاگرام یک مسیر پیگیری و پشتیبانی به طور خاص برای اینفلوئنسرها ندارد. تلاش‌های پیگیری و برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی اینستاگرام شما از طریق کانال‌های استاندارد در کنار هزاران کاربر بدون عکس پروفایل و ۰ دنبال کننده که درخواست ارسال می‌کنند، جمع می‌شود.

    این بدان معنی است که شانس دیده شده درخواست پشتیبانی از پیج شما بسیار کاهش می‌یابد و احتمال این که اصلا درخواست شما را نبینند بسیار است.

    اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد دوستی ندارید که بتواند به برگرداندن پیج شما کمک کند، بنابراین آماده باشید که مقداری پول خرج کنید. عدم پشتیبانی رسمی باعث ایجاد بازار خاکستری از کارمندانی شده است که خدمات پشتیبانی غیررسمی اینستاگرام را با هزاران دلار بسته به نیاز و درخواست شما ارائه می‌دهند.

    بسته به میزان درآمدی که پیج اینستاگرام شما ایجاد می‌کند، چقدر برای برند شما اهمیت دارد و میزان کاری که برای ایجاد مخاطبان شما انجام می‌شود، قطعا هنوز هم می‌تواند منطقی باشد که برای بازیابی حساب خود هزینه زیادی کنید.

    پرسش و پاسخ‌های رایج

    در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره پشتیبانی ایسنتاگرام پاسخ دهیم.

    آیا امکان پشتیبانی اینستاگرام فارسی وجود دارد؟

    اگر پیج فارسی زبان دارید که می‌خواهید وجود هر گونه مشکل در آن را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید، باید طبق راهکارهایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم عمل نمایید. شما می‌توانید مشکل خود را به زبان انگلیسی به بخش پشتیبانی ایمیل بزنید.

    راه برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام چیست؟

    ایمیل و تماس تلفنی معمولا از راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام هستند. همچنین شما می‌توانید وجود هر گونه حساب کاربری، پست یا کامنت خارج از عرف را با گزارش دادن به اطلاع پشتیبانی برسانید.

    ایمیل اینستاگرام چیست؟

    support@instagram.com 

    منبع:

    businessinsider

    logicinbound

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.