آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام و نحوه بیان مشکل

آموزش تماس با پشتیبانی اینستاگرام و نحوه بیان مشکل

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در هر ماه، به راحتی می‌توان دید که چگونه تیم خدمات مشتری اینستاگرام ممکن است در کار خود غرق شوند. اما متأسفانه برای کاربران،...

مهسا اباذری

نوسته شده در تیر ۲۶, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

پشتیبانی اینستاگرام و تمامی راه‌های برقراری ارتباط با آن

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در هر ماه، به راحتی می‌توان دید که چگونه تیم خدمات مشتری اینستاگرام ممکن است در کار خود غرق شوند. اما متأسفانه برای کاربران، این باعث می‌شود که راهی برای صحبت با نماینده خدمات مشتری اینستاگرام وجود نداشته باشد. اما در عوض، آنها می‌توانند از یکی از روش های خودکار پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنند.

می‌توانید برای خواندن راهنمای عیب‌یابی که ممکن است به مشکل شما کمک کند، مرکز راهنمایی اینستاگرام (help support) را باز کنید. و اگر می‌خواهید مشکلی را گزارش کنید، می‌توانید تلفن خود را حین استفاده از اینستاگرام تکان دهید یا گزینه‌های یک پست را باز کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا هر آنچه در مورد پشتیبانی اینستاگرام باید بدانید را به اطلاع‌تان برسانیم.

راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

می‌توانید از طریق مرکز راهنمای آنلاین اینستاگرام یا با گزارش مستقیم یک پست، با پشتیبانی اینستاگرام به صورت آنلاین تماس بگیرید.

اگر هنگام استفاده از اینستاگرام گوشی خود را تکان دهید، یک پاپ آپ ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد اشکالات را گزارش کنید.

اینستاگرام شماره تلفنی دارد – +۱ (۶۵۰) ۵۴۳-۴۸۰۰ – اما شما نمی‌توانید در آنجا با کسی صحبت کنید. این شماره پاسخگویی کاملا خودکار دارد.

برای گزارش سریع یک باگ، وقتی اینستاگرام باز است، گوشی خود را تکان دهید. یک پاپ آپ ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد مشکل را گزارش کنید. همچنین می‌توانید اسکرین شات‌ها و فایل‌های مرتبط دیگر را ارسال کنید.

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام به عنوان یک کاربر عادی

اگر یک کاربر عادی اینستاگرام هستید، هنوز هم امکان دریافت کمک وجود دارد، فقط احتمال آن کمتر است. بهترین گزینه ارسال یک درخواست پشتیبانی از Instagram.com است. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق Instagram.com وارد شوید
  2. به پایین Instagram.com بروید و روی پشتیبانی کلیک کنید
  3. در منوی سمت چپ، روی Privacy and Safety Center کلیک کنید
  4. روی گزارش چیزی کلیک کنید
  5. روی نوع مشکلی که با آن مواجه هستید کلیک کنید
  6. به دنبال لینکی بگردید که می گوید آن را گزارش دهید
  7. هر شماره یک فرم منحصر به فرد برای پر کردن دارد

اگر یک اینفلوئنسر هستید چگونه با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

به عنوان یک اینفلوئنسر، احتمالاً هدف حمله قرار خواهید گرفت. به احتمال زیاد هکرها تلاشی برای به دست گرفتن کنترل حساب شما برای کسب درآمد، یا سرقت نام شما برای فروش آن خواهند کرد. اگر در گروه‌های مناسب فیس‌بوک عضویت داشته باشید، هر روز پست‌هایی از اینفلوئنسرها مشاهده خواهید کرد که به دنبال کمک برای بازپس گیری کنترل حساب‌هایشان هستند.


بیشتر بخوانید: شادوبن اینستاگرام (Shadowban) چیست

همانطور که در بالا توضیح دادیم، اینستاگرام یک مسیر پیگیری و پشتیبانی به طور خاص برای اینفلوئنسرها ندارد. تلاش‌های پیگیری و برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی اینستاگرام شما از طریق کانال‌های استاندارد در کنار هزاران کاربر بدون عکس پروفایل و ۰ دنبال کننده که درخواست ارسال می‌کنند، جمع می‌شود.

این بدان معنی است که شانس دیده شده درخواست پشتیبانی از پیج شما بسیار کاهش می‌یابد و احتمال این که اصلا درخواست شما را نبینند بسیار است.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد دوستی ندارید که بتواند به برگرداندن پیج شما کمک کند، بنابراین آماده باشید که مقداری پول خرج کنید. عدم پشتیبانی رسمی باعث ایجاد بازار خاکستری از کارمندانی شده است که خدمات پشتیبانی غیررسمی اینستاگرام را با هزاران دلار بسته به نیاز و درخواست شما ارائه می‌دهند.

بسته به میزان درآمدی که پیج اینستاگرام شما ایجاد می‌کند، چقدر برای برند شما اهمیت دارد و میزان کاری که برای ایجاد مخاطبان شما انجام می‌شود، قطعا هنوز هم می‌تواند منطقی باشد که برای بازیابی حساب خود هزینه زیادی کنید.

پرسش و پاسخ‌های رایج

در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین سوالات درباره پشتیبانی ایسنتاگرام پاسخ دهیم.

آیا امکان پشتیبانی اینستاگرام فارسی وجود دارد؟

اگر پیج فارسی زبان دارید که می‌خواهید وجود هر گونه مشکل در آن را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید، باید طبق راهکارهایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم عمل نمایید. شما می‌توانید مشکل خود را به زبان انگلیسی به بخش پشتیبانی ایمیل بزنید.

راه برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام چیست؟

ایمیل و تماس تلفنی معمولا از راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام هستند. همچنین شما می‌توانید وجود هر گونه حساب کاربری، پست یا کامنت خارج از عرف را با گزارش دادن به اطلاع پشتیبانی برسانید.

ایمیل اینستاگرام چیست؟

support@instagram.com 

منبع:

businessinsider

logicinbound

مهسا اباذری

نوسته شده در تیر ۲۶, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب