بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی

0

افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی، از کاربردی‌ترین ابزارهایی هستند که به شما در افزایش ترافیک سایت، بهبود سئوی سایت و توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کنند. با کمک این پلاگین‌های وردپرسی، شما می‌توانید دکمه‌هایی را در صفحات سایت خود تعبیه کنید که کاربران با کلیک روی آن، به سرعت مطلب مورد نظر را با دوستان‌شان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

همچنین شما می‌توانید از پلاگین‌های مختلفی برای توزیع محتوای سایت در شبکه‌های اجتماعی بهره بگیرید. در این مطلب، بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی معرفی شده و در ادامه به تعدادی از افزونه‌های کاربردی برای توزیع محتوا در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

بهترین پلاگین‌های وردپرس برای اشتراک‌گذاری محتوا

در سال ۲۰۲۰، حدود ۴۴٪ از کل کاربران اینترنت در جهان، از شبکه‌های اجتماعی برای جستجوی محصولات مورد نظر خود استفاده کرده‌اند. با کمک افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید شانس دیده شدن محصولات و مطالب سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

اهمیت افزونه های اشتراک گذاری محتوا

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، پتانسیل‌های فراوانی برای کسب‌وکارهای آنلاین دارد. برای بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، شما باید یک استراتژی قوی و فعالیت متمرکز در یکی از شبکه‌های اجتماعی داشته باشید. بعضی از ابزارهای جانبی، می‌توانند در انجام این کار به شما کمک کنند.

فراهم ساختن قابلیت به اشتراک گذاشتن مطالب سایت توسط بازدیدکنندگان، یکی از روش‌های ساده‌ای است که می‌تواند تأثیر چشمگیری در افزایش ترافیک وب‌سایت شما داشته باشد.

با استفاده از این روش، بدون اینکه نیاز باشد شما کار خاصی انجام بدهید، شانس دیده شدن صفحات سایت‌تان توسط افراد مختلف افزایش می‌یابد. برای همین افزونه های اشتراک گذاری محتوا، اهمیت بسیار زیادی دارند.

در یک نظرسنجی، حدود ۷۶ درصد از خریداران بیان کردند که نظرات آنلاین در خصوص یک کسب‌وکار را به اندازهٔ توصیهٔ مستقیم از اعضای خانواده و دوستان خود جدی می‌گیرند.

کاربرد افزونه های اشتراک گذاری محتوا

شما می‌توانید کدهای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را به صورت دستی در صفحات مورد نظر خود تعبیه کنید. با این حال، اشتراک گذاری مطالب وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی با کمک کدهای اشتراک‌گذاری، کار نسبتاً وقت‌گیری است.

چراکه باید برای هر یک از شبکه‌های اجتماعی کدهای مجزا نوشته و هر بار هنگام ارسال پست یا ساخت صفحهٔ جدید، این کدها را وارد کنید.

با کمک بهترین افزونه های اشتراگ گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی، شما می‌توانید به سادگی و با تنظیمات خودکار، دکمه‌های زیبایی را برای به اشتراک گذاشتن مطالب سایت‌تان توسط بازدیدکنندگان در صفحات سایت تعبیه کنید.

نکات مهم در انتخاب افزونه های اشتراک گذاری محتوا

تعداد افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد است. اما چگونه بهترین افزونه برای اشتراک گذاری و توزیع محتوا را انتخاب کنیم؟ در این بخش، به چند نکتهٔ مهم برای انتخاب پلاگین مناسب برای قرار دادن دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی در سایت وردپرسی اشاره می‌کنیم.

کمترین تأثیر بر روی سرعت سایت

یکی از مهمترین مشکلاتی که کاربران در هنگام استفاده از پلاگین وردپرسی برای دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی با آن مواجه می‌شوند، کاهش سرعت لود صفحات است.

از آنجایی که افزونه های اشتراک گذاری محتوا معمولاً از کدها و استایل‌های مجزایی برای دکمه‌های اشتراک‌گذاری استفاده می‌کنند، می‌توانند تأثیر منفی شدیدی روی سرعت بالا آمدن سایت داشته باشند. بنابراین، یکی از مهمترین نکات در انتخاب پلاگین مناسب، سبک بودن و حداقل تأثیر منفی روی سرعت سایت است.

امکانات و قابلیت‌های بهینه

همان طور که گفته شد، یکی از مهمترین دغدغه‌ها در انتخاب افزونه های اشتراک گذاری محتوا، تأثیر آنها روی سرعت سایت است. بنابراین، بر خلاف معمول، امکانات و قابلیت‌های متنوع برای این پلاگین‌ها یک مزیت محسوب نمی‌شود.

توسعه دهندگان بهترین افزونه های اشتراک گذاری، معمولاً سعی می‌کنند حد بهینهٔ کارایی در برابر سرعت را فراهم سازند. به این معنی که قابلیت‌های بسیار ضروری و کاربردی را با حداقل میزان کاهش سرعت عرضه می‌کنند.

افزونه‌های اشتراک‌گذاری محتوا

بیشتر بخوانید: با ۱۰ مورد از بهترین افزونه‌های امنیت سایت آشنا شوید

شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی شده

برخی از پلاگین‌های اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی تنها از چندین شبکهٔ اجتماعی مشهور و شناخته شده پشتیبانی می‌کنند. با این حال،‌ برخی از دیگر، امکان اشتراک‌گذاری محتوا در بیش از ۱۰۰ شبکهٔ اجتماعی مختلف را فراهم می‌سازند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

در هر دو حالت، توصیهٔ ما این است که هوشمندانه عمل کرده و تنها پرمخاطب‌ترین گزینه‌ها با توجه به حیطهٔ کاری خود را انتخاب کنید.

محل قرارگیری دکمه‌های اشتراک‌گذاری

بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا سایت در شبکه‌های اجتماعی، معمولاً دست شما را برای محل قرارگیری دکمه‌های اشتراک‌گذاری باز می‌گذارند.

شما می‌توانید این دکمه‌ها را در ابتدا یا در انتهای پست و یا در حاشیهٔ صفحات درج کنید. همچنین برخی از پلاگین‌ها، امکانات پیشرفته‌تری داشته و قابلیت ایجاد دکمه‌ها به صورت شناور را دارند. بدین ترتیب، دکمه‌ها همواره و در هر جای صفحه در معرض دیدِ بازدیدکنندگان قرار دارند که شانس اشتراک‌گذاری را افزایش می‌دهد.

پشتیبانی از سرویس‌های بوکمارک

یکی از قابلیت‌های جانبی بعضی از افزونه های اشتراک گذاری محتوا، پشتیبانی از سایت‌ها و سرویس‌های بوکمارک در کنار شبکه‌های اجتماعی است. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند لینک صفحهٔ دلخواه خود را برای مراجعات بعدی در گوگل درایو، دراپ‌باکس، اپلیکیشن ترلو و یا Evernote ذخیره کنند. این قابلیت، به‌خصوص برای سایت‌های فروشگاهی بسیار کاربردی است.

با این قابلیت، کاربرانی که به صورت تصادفی به سایت مراجعه می‌کنند، می‌توانند محصول مورد نظر خود را برای مقایسه و بررسی بیشتر ذخیره کرده و نگران فراموش شدن نام و آدرس فروشگاه آنلاین نباشند.

بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی

با در نظر گرفتن نکات مهمی که برای انتخاب افزونه های اشتراک گذاری محتوا معرفی شدند، در این بخش به معرفی رایج‌ترین و محبوب‌ترین پلاگین‌های وردپرس برای اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

پلاگین Shared Counts برای اشتراک‌گذاری محتوا

بدون شک Shared Counts را می‌توان از معروف‌ترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا سایت در شبکه‌های اجتماعی دانست. علت محبوبیت این پلاگین، رابط کاربری آسان و سبک بودن آن است که از پایین آمدن سرعت سایت جلوگیری می‌کند. این پلاگین از اشتراک‌گذاری مطالب سایت در بسیاری از پلتفرم‌های رایج همچون فیس‌بوک، توئیتر، پینترست و لینکدین پشتیبانی می‌کند.

این پلاگین استایل‌های متنوعی برای نمایش دکمهٔ اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دست شما برای انتخاب استایل متناسب با طراحی سایت‌تان باز خواهد بود. دکمهٔ اشتراک‌گذاری می‌تواند در ابتدا، انتها یا محل دلخواه شما در صفحه درج شود. همچنین شما می‌توانید قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب را تنها برای برخی صفحات سایت فعال کنید.

Shared Counts، قابلیت نمایش تعداد اشتراک‌گذاری محتوا در هر یک از شبکه‌های اجتماعی به صورت مجزا را دارد. به صورت دلخواه، شما می‌توانید از حالت نمایش تعداد اشتراک به صورت یکجا برای تمامی شبکه‌های اجتماعی نیز بهره بگیرید. دو ویژگی محبوب دیگر این پلاگین برای توسعه دهندگان سایت، عدم استفاده از کوکی‌ها و داشتن فیلترهای مختلف برای شخصی‌سازی پیشرفته است.

خلاصهٔ قابلیت‌ها و ویژگی‌های Shared Counts

  • عدم کاهش سرعت سایت
  • رابط کاربری آسان
  • عدم استفاده از کوکی‌ها
  • تنظیمات اختصاصی برای پست‌های
  • شخصی‌سازی پیشرفته به کمک فیلترها و هوک‌ها
  • امکان پرینت یا به‌اشتراک‌گذاری مطالب سایت از طریق ایمیل
  • قابلیت اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌های محبوب همچون فیس‌بوک، پینترست، لینکدین و توئیتر

افزونه Sassy Social برای اشتراک‌گذاری مطالب سایت

Sassy Social، یکی از سبک‌ترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی است و کمتر از یک مگابایت حجم دارد. علی‌رغم حجم بسیار کم، این پلاگین قابلیت‌های پرشماری دارد.

از جمله اینکه، از تعداد بسیاری از شبکه‌های اجتماعی محبوب برای اشتراک‌گذاری محتوا پشتیبانی کرده و امکان نمایش دکمه‌های اشتراک‌گذاری به صورت شناور را فراهم می‌سازد. بدین ترتیب، منوی اشتراک‌گذاری همواره در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.

Sassy Social Share، قابلیت نمایش تعداد دفعات اشتراک‌گذاری را دارد. با این حال، برای دسترسی به اطلاعات و شمارش تعداد کلیک‌ها، به پلاگین‌های آنالیز و آمار سایت وابسته است.

این افزونه، ۳ استایل پایه برای طراحی دکمه‌های اشتراک‌گذاری در اختیار شما قرار می‌دهد که عبارتند از دکمه‌های مربع، منحنی و مستطیل. محل قرارگیری دکمه‌های اشتراک‌گذاری به صورت دلخواه توسط کاربر تنظیم می‌شود.

اشتراک‌گذاری مطالب سایت با پلاگین Sassy Social share

خلاصهٔ قابلیت‌ها و ویژگی‌های Sassy Social Share

  • سازگاری با پلاگین‌های مشهور همچون ووکامرس و بادی‌پرس
  • بهینه‌سازی شده و عدم کاهش سرعت سایت
  • تیم پشتیبانی قوی برای پاسخگویی به مشکلات کاربران پلاگین
  • پشتیبانی بیش از ۱۰۰ شبکهٔ اجتماعی و سرویس‌های بوکمارک
  • ایده‌‌آل برای نمایش سایت روی گوشی همراه به دلیل تنظیم خودکار ابعاد دکمه‌ها با توجه به ابعاد صفحه نمایش

اشتراک‌گذاری مطالب سایت با پلاگین AddtoAny

سومین پلاگین مشهور و محبوب در میان افزونه های اشتراک گذاری محتوای سایت وردپرسی، AddtoAny است. لازم به ذکر است که AddtoAny، یک ابزار جامع برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود و در میان امکانات مختلف، یک پلاگین وردپرسی نیز دارد.

یکی از قابلیت‌های خاص AddtoAny، امکان ساخت منوی سراسری با تعداد بی‌شماری از گزینه‌های اشتراک‌گذاری است. بدین ترتیب که در کنار چند گزینهٔ اصلی اشتراک‌گذاری، یک دکمه با علامت «به‌علاوه» یا «+» نیز قرار می‌گیرد. با کلیک روی این دکمه، تعداد بیشتری از گزینه‌های اشتراک‌گذاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین امکان ساخت دکمه‌های اشتراک‌گذاری شناور یا به اصطلاح استیکی نیز وجود دارد.

این پلاگین، بدون اینکه نیازی به ساخت حساب کاربری AddtoAny داشته باشید، قابلیت نمایش تعداد اشتراک‌گذاری‌ها توسط بازدیدکنندگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین قابلیت سازگاری با گوگل آنالیتیکس برای دریافت آمار اشتراک‌گذاری‌ها را داراست. با تمامی این امکانات، AddtoAny از جمله افزونه‌هایی است که حداقل میزان تأثیر را روی سرعت سایت دارند.

خلاصهٔ قابلیت‌ها و ویژگی‌های AddtoAny

  • منوی اشتراک‌گذاری سراسری برای افزایش تعداد گزینه‌های اشتراک‌گذاری بدون شلوغ شدن سایت
  • امکان ساخت دکمه‌های ثابت یا شناور برای اشتراک‌گذاری
  • پشتیبانی از تعداد بیشماری از شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری مطالب سایت
  • حداقل تأثیر روی سرعت سایت

پلاگین MashShare برای اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت

اگر در انتخاب افزونه های اشتراک گذاری محتوا، به دنبال استایل مدرن و جلوهٔ ظاهری جذاب هستید، پلاگین Social Media Share Buttons از MashShare برای شما ساخته شده است.

با وجود اینکه این پلاگین به صورت رایگان عرضه می‌شود، اما قابلیت شخصی‌سازی و استایل‌های در نظر گرفته شده برای آن با بسیاری از افزونه‌های پرمیوم برابری می‌کند. همچنین برخی افزودنی (Add-on)های پرمیوم برای افزایش قابلیت‌های پلاگین عرضه می‌شود.

نمایش تعداد دفعات به اشترا‌ک‌گذاری مطالب سایت، از جمله قابلیت‌های این پلاگین است که به اثر تأیید اجتماعی در مخاطبان کمک می‌کند. همچنین این افزونه، دارای یک ویجت برای نمایش پست‌هایی است که بیشترین تعداد دفعات اشتراک‌گذاری را داشته‌اند.

قابلیت نمایش مجموع اشتراک‌گذاری‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف، سازگاری با آدرس کوتاه (Short URL) و یک داشبورد برای مشاهدهٔ وضعیت اشتراک‌گذاری محتواهای سایت و پست‌ها، از دیگر ویژگی‌های شاخص این افزونه هستند.

پلاگین MashShare برای اشتراک‌گذاری محتوا

خلاصهٔ قابلیت‌ها و ویژگی‌های Social Media Share Buttons

  • استایل شیک و جذاب دکمه‌های اشتراک‌گذاری
  • سازگاری با ابعاد مختلف صفحه نمایش، از جمله گوشی‌های همراه
  • سازگاری با گوگل آنالیتیکس
  • سازگاری با آدرس کوتاه
  • نمایش تعداد اشتراک‌گذاری در هر شبکهٔ اجتماعی و مجموع اشتراک‌‌گذاری‌ها
  • ویجت مخصوص برای نمایش پست‌ها با بیشترین تعداد اشتراک‌گذاری
  • امکان مشاهدهٔ آمار اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق داشبورد پلاگین
  • امکان استفاده از کدهای کوتاه (Short Code) برای درج سریع دکمه‌های اشتراک‌گذاری در محل دلخواه شما

پلاگین Better Click to Tweet

Better Click to Tweet، یکی از هیجان‌انگیزترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا محسوب می‌شود که به طور اختصاصی برای توئیتر طراحی شده است. همان طور که می‌دانید، تولید محتوا در توئیتر به متون کوتاه متکی است. چه چیزی بهتر از اینکه بازدیدکنندگان بتوانند با یک کلیک ساده، بخش کوچکی از مطالب سایت شما را از طریق حساب کاربری خود منتشر کنند.

با کمکBetter Click to Tweet ، شما می‌توانید باکس مخصوصی مشابه با باکس پست محتوا در توئیتر به صفحات سایت خود اضافه کرده و در داخل این باکس، پیام مورد نظرتان را تایپ کنید. همچنین امکان وارد کردن کد URL مربوط به صفحه (یا هر کد دلخواه دیگری) وجود دارد. بدین ترتیب، بازدیدکنندگان، تنها به یک کلیک برای منتشر کردن پست دلخواه شما در صفحهٔ خود نیاز دارند.

خلاصهٔ قابلیت‌ها و ویژگی‌های Better Click to Tweet

  • محبوب‌ترین پلاگین اشتراک‌گذاری محتوا در توئیتر
  • نسخهٔ رایگان با اد-آن‌های پرمیوم برای قابلیت‌های پیشرفته
  • رابط کاربری ساده
  • افزایش ترافیک سایت با قابلیت به اشتراک‌گذاری آدرس صفحهٔ دلخواه شما
  • امکان تغییر و شخصی‌سازی جلوهٔ ظاهری باکس
  • امکان ایجاد استایل حرفه‌ای توسط توسعه دهندگان و طراحان سایت
  • امکان کوتاه‌سازی آدرس سایت به منظور رعایت محدودیت کاراکتری توئیتر
  • حضور فعال توسعه دهندهٔ پلاگین در شبکه‌های اجتماعی و پاسخگویی سریع به مشکلات

افزونه‌های کاربردی وردپرس برای شبکه‌های اجتماعی

افزونه های اشتراک گذاری محتوا، تنها گروه کوچکی از افزونه‌های کاربردی وردپرس برای بهره‌گیری از پتانسیل‌های بی‌پایان شبکه‌های اجتماعی را شکل می‌دهند. پلاگین‌های متنوع دیگری وجود دارند که به روش‌های مختلف از طریق شبکه‌های اجتماعی به توسعهٔ برند شما کمک می‌کنند. در این بخش به طور مختصر، به انواع پلاگین‌های وردپرس برای توزیع محتوا و سایر افزونه‌های کاربردی می‌پردازیم.

افزونه های توزیع محتوای سایت در شبکه‌های اجتماعی

منظور از توزیع محتوا، انتشار هدفمند مطالب سایت در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای افزایش شانس دیده شدن مطالب است. بدون شک، توزیع محتوا یکی از مهمترین مراحل در توسعهٔ برند و افزایش مشتریان یک فروشگاه اینترنتی است. با این حال، تعداد پلتفرم‌های آنلاین بسیار زیاد است و هر پلتفرمی، قالب محتوای خاص خود را دارد. به همین دلیل، ساخت محتوای مجزا برای چندین شبکهٔ اجتماعی می‌تواند کاری بسیار زمانبر و پرهزینه باشد. برخی از پلاگین‌های کاربردی وردپرس، با هدف تسهیل این پروسه برای کاربران طراحی شده‌اند که در ادامه به دو مورد اشاره می‌کنیم.

پلاگین WordPress to Buffer

پلتفرم Buffer یکی از ابزارهای مشهور برای مدیریت محتوای شبکه‌های اجتماعی و ارسال پست‌های زمانبندی شده است. افزونه اختصاصی این پلتفرم برای وردپرس WordPress to Buffer نام دارد که تمامی آپدیت‌های سایت شما را به طور خودکار به حساب کاربری‌تان در پلتفرم Buffer ارسال می‌کند.

بدین ترتیب، برنامه‌ریزی برای انتشار خودکار پست‌های سایت در حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی بسیار ساده‌تر می‌شود. با این حال، استفاده از این پلتفرم برای ارسال پست خودکار در اینستاگرام و پینترست، مستلزم خرید اشتراک پرمیوم است.

کاربرد پلاگین Buffer برای توزیع محتو

پلاگین Blog2Social

پلاگین Blog2Social، افزونه دیگری برای انتشار خودکار پست‌های سایت شما در شبکه‌های اجتماعی است. با کمک این افزونه کاربردی رایگان، می‌توانید پست‌های بلاگ و سایت خود را برای اشتراک‌گذاری خودکار در شبکه‌های اجتماعی زمانبندی کنید. امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها در پروفایل شخصی، صفحات بیزینسی و گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

به منظور افزایش ترافیک سایت، امکان ساخت بک‌لینک نیز وجود دارد. به طور کلی Blog2Social را می‌توان یک پلاگین بسیار کاربردی برای توزیع محتوا دانست که به شما کمک می‌کند به نحو چشمگیری در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

پلاگین Revive Old Posts

یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس برای توزیع محتوا، Revive Old Posts است که به شما کمک می‌کند مطالب قدیمی سایت خود را با فالوورهایتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با این کار، مطالب مفیدی که پیش از این تهیه کرده‌اید، شانس دیده شدن توسط دنبال کننده‌های جدید را خواهند داشت.

پلاگین Smash Balloon Social Photo Feed

کاربرد این پلاگین کاربردی برای توزیع محتوا، برعکس ۳ افزونه پیشین است. با کمک Smash Balloon شما می‌توانید محتوای تولید شده در صفحهٔ اینستاگرامی خود را در سایت‌تان نیز نمایش دهید. برای استفاده از این پلاگین، ابتدا باید یک توکن دسترسی اینستاگرام تولید کنید.

سپس با کمک کدهای کوتاه، به راحتی می‌توانید پست‌های اینستاگرامی دلخواه‌تان را در هر محلی از سایت‌تان قرار دهید. همچنین امکان وارد کردن چندین پست و اسلاید از اکانت‌های مختلف در قالب یک پست بلاگ وجود دارد.

Smash Balloon پلاگین‌های مشابهی برای وارد کردن محتوا از فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب نیز عرضه کرده است که به ترتیب Facebook feed Plugin، YouTube feed plugin و Twitter feed plugin نام دارند.

افزونه‌های وردپرس برای ساخت آیکون شبکه‌های اجتماعی

کاربرد افزونه های اشتراک گذاری محتوا، توزیع مطالب سایت شما در شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطبان جدید سایت است. افزونه‌های ساخت آیکون شبکه‌های اجتماعی، کاربردی معکوس دارند و به افزایش فالوورهای شما در شبکه‌های اجتماعی از طریق سایت کمک می‌کنند.

بازدیدکنندگان تصادفی سایت، می‌توانند با کلیک روی آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی، به حساب کاربری شما در پلتفرم‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

افزایش فالوورهای شبکه‌های اجتماعی به اندازهٔ افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت اهمیت دارد. زیرا تعامل کسب‌وکارها با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی بیشتر بوده و پتانسیل این پلتفرم‌ها برای تبلیغات و بازاریابی قوی‌تر است.

  • از جمله افزونه‌های کاربردی و مشهور برای ساخت آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توان به Simple Social Icons اشاره کرد. این پلاگین از تعداد محدودی از شبکه‌های اجتمای بسیار مشهور پشتیبانی می‌کند. با این حال، کار با آن بسیار ساده بوده و به دلیل سبک بودن، تأثیر بسیار کمی روی سرعت لود سایت شما خواهد داشت.
  • WordPress Social Login پلاگین دیگری با عملکرد مشابه است که علاوه بر فراهم ساختن دسترسی بازدیدکنندگان به آدرس حساب‌های کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی، امکان مشاهدهٔ میزان کلیک روی آیکون‌ها از طریق بخش Insights را نیز فراهم می‌آورد.
  • Ultimate Social Media Icons Plus یک پلاگین کاربردی دیگر برای ساخت سریع آیکون شبکه‌های اجتماعی است که ویژگی شاخص آن، تنوع استایل‌های دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی است. با کمک آیکون‌های شخصی‌سازی شده و حتی انیمیشنی، شما می‌توانید جلوهٔ ظاهری متفاوتی برای سایت خود ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • افزونه های اشتراک گذاری محتوا، می‌توانند نقش پررنگی در بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت داشته باشند.
    • مهمترین نکات در انتخاب بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا حداقل تأثیر روی سرعت سایت، امکانات بهینه و پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در حیطهٔ کاری شماست.
    • پلاگین‌های Shared Counts و Social Sassy به طور کلی محبوب‌ترین پلاگین‌های اشتراک‌گذاری مطالب سایت وردپرسی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند که بسیار سبک بوده و امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
    • افزونه‌های AddtoAny و MashShare، انتخاب مناسب برای کاربرانی هستند که به دنبال امکانات پیشرفته و استایل مدرن با تأثیر  بسیار کم روی سرعت سایت هستند.
    • پلاگین Better Click to Tweet را می‌توان محبوب‌ترین پلاگین اشتراک‌گذاری محتوای سایت در توئیتر دانست. این پلاگین، امکان پست کردن مطالب و لینک دلخواه شما با یک کلیک توسط بازدیدکنندگان را فراهم می‌سازد.
    • پلاگین‌های وردپرسی برای ساخت دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی، از دیگر افزونه‌های کاربردی وردپرس برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند. این پلاگین‌ها، دسترسی آسان بازدیدکنندگان به حساب شما در شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌سازند.
    • پلاگین‌هایی نظیر Buffer و Blog2Social، گروه دیگری از کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرس برای شبکه‌های اجتماعی هستند که برنامه‌ریزی و انتشار پست‌های سایت در شبکه‌های اجتماعی را برای شما ساده می‌کنند. این افزونه‌ها، با توزیع محتوای سایت به افزایش ترافیک و بهبود سئوی سایت شما کمک می‌کنند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.