سیر تا پیاز تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و استراتژی آن

0

قلب تپنده تمام فروشگاه‌های اینترنتی، کسب‌وکارهای آنلاین و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ تولید و انتشار محتوا است. پشت هر برند معروفی یک تیم متخصص و حرفه‌ای وجود دارد که مسئولیت تولید محتوا را بر عهده دارد. تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی امری بسیار تاثیرگذار و مؤثر است و یک برند را از نقطۀ صفر به صد می‌رساند.

امروزه راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت موازی در فضای دیجیتال سبب شده است تا رقابت تنگاتنگی بین کسب‌وکارها به وجود بیاید. اما فقط راه‌اندازی یک وب‌سایت یا پیج اینستاگرامی کافی نیست و اگر تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی بکر و دسته اول نباشد، قدرت چندانی برای رقابت در بازار آنلاین ندارد. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی ویترین اصلی کسب‌وکار شما در دنیای دیجیتال است. همچنین تخصص و حرفه‌ای بودن فعالیت شما را در حوزۀ موردنظرتان به نمایش می‌گذارد.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی مسیری حرفه‌ای و تکنیکی برای تبلیغات، بازاریابی و همچنین جذب مشتری است.

ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی با تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از فروشگاه‌های اینترنتی فروش بسیار خوبی دارند سود و درآمد زیادی به دست می‌آورند اما برخی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی حتی یک فروش هم در روز ندارند؟ تفاوت اصلی این فروشگاه‌ها در چه قسمتی می‌تواند باشد؟

امروزه با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی به‌راحتی ساکن شهر یا کشور A می‌تواند از شهر یا کشور B خرید کند و محدودیتی برای خرید را احساس نکند. با گسترش کسب‌وکارهای آنلاین وسوسۀ خریدهای اینترنتی هم زیاد شده است و رقابت زیاد بین فروشگاه‌های اینترنتی نیز تلاش آن‌ها را برای کسب رضایت مشتریان بیشتر کرده است.

تولید محتوا برای فروشگاه آنلاین

با وسعت بی‌اندازۀ فروشگاه‌های آنلاین برخی از آن‌ها نتوانستند در این عرصه موفقیت چشمگیری داشته باشند و برخی آن‌ها هم پرچم‌دار اصلی این حوزه هستند و درآمدهای کلانی را به دست می‌آورند. تفاوت اصلی این دو گروه در استراتژی تولید محتوایی است که برای فعالیت خود در نظر گرفته‌اند.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی می‌تواند سبب رشد و شکوفایی آن شود و در صورت عدم وجود استراتژی مناسب برای تولید محتوا افت چشمگیر موفقیت در کسب‌وکار آنلاین حتمی است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین داشتن استراتژی تولید محتوا را جدی نمی‌گیرند و از اصول درست آن برای حرفۀ خود استفاده نمی‌کنند.

تصور می‌کنند که فروشگاه‌های پررونق با معجزه به موفقیت رسیده‌اند، اما دقت نمی‌کنند که تنها راه موجود برای این موفقیت در داشتن اصول تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خلاصه‌شده است.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی فعالیت پیچیده‌ای نیست اما همان‌طور که یک فروشگاه غیر مجازی و فیزیکی به تجهیزات برای ویترین کسب وکار خود نیاز دارد و فروشنده‌ای مسلط و حرفه‌ای باید وجود داشته باشد تا بتواند اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد، فروشگاه‌های اینترنتی نیز به تولید محتوا نیاز دارند تا بتوانند اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار داده و نقاط متمایز محصولات خود را برای جلب نظر مشتریان به آن‌ها نشان دهند.

مفهوم تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

استراتژی تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی بر دو پایۀ تولید محتوای متنی و تولید محتوای تصویری است. در تولید محتوای متنی باید اطلاعات فروشگاه اینترنتی در قالب جملات جذاب و کاربردی در اختیار مشتری قرار بگیرد.

اما تولید محتوای تصویری کمی حرفه‌ای‌تر است. در تولید محتوای تصویری باید اطلاعات لازم در قالب تصویر و ویدئو برای مشتری به نمایش درآورده شود.

مسیر بازاریابی بر مبنای تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی دقیقاً شبیه یک قیف عمل می‌کند. اول تعداد زیادی از مخاطبان به‌وسیلۀ تولید محتوای اصولی که انجام شده است بر پایۀ نیازهایی که دارند وارد آن می‌شوند و در آخر کسانی که مشتری واقعی شما هستند باقی می‌مانند. اما درنهایت افراد بیشتری به شما اعتماد می‌کنند و زمینۀ ارتباط صحیح شکل می‌گیرد.

هدف از تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

افرادی که با استراتژی های دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارند تصور می کنند که همچنان تبلیغات یعنی آگهی‌های تلویزیونی و یا پوسترهای دیواری که متنی بزرگ همراه با تصویری نه چندان مطلوب را در خود جای داده اند.

شاید عجیب به نظر برسد اما اساس تبلیغات و بازاریابی برای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی در دل تولید محتوا قرارگرفته است. شاید تا چند سال قبل شناسایی و تشخیص افراد تبلیغاتچی و بازاریاب‌ها اصلاً دشوار نبود و به‌راحتی می‌توانستیم بگوییم فلانی بازاریاب است.

این تشخیص‌های سریع‌السیر سبب شده بود تا برخی از برندها با روش‌های بازاریابی منحصربه‌فرد خود پیشرفت کنند و برخی هم به دلیل روش‌های غلط بازاریابی از گردونه خارج شوند و آرام‌آرام با بلندتر شدن صدای تبلیغات بلندگوها مردم بیشتر به آن‌ها بی‌توجه می‌شدند.

با گسترش اینترنت و ابزار دیجیتال دیگر تولید محتوا فقط در دست عدۀ محدودی قرار ندارد و وسعت این فعالیت‌ها دیگر از چشم هیچ‌کس پنهان نمانده است. تا چند قبل ارسال پیام و ایمیل‌های تبلیغات و پاپ آپ‌ها مرسوم‌ترین روش‌های تبلیغات بودند اما در عصر حاضر ابزار اصلی و اساسی تبلیغ در دستان تک‌تک صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد.

لزوم تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست

مردم کافی است احساس کنند که در حال دیدن یا شنیدن یک پیام تبلیغاتی هستند، در کسری از ثانیه سعی می‌کنند از آن دور شوند. شبیه همان ایمیل‌های تبلیغاتی که در اینباکس ها خوانده نشده تلنبار می‌شوند و یا پاپ آپ‌هایی که باز نشده، رد می‌شدند.

تبلیغات در عصر حاضر در پوشش جدید خود ظاهرشده است و هرکس با روش منحصربه‌فرد خود با تولید محتوایی که انجام می‌دهد به آن می‌پردازد. برخلاف گذشته تبلیغات در پوشش جدید و امروزی خود یونیفرم خاصی به تن ندارد و هرکس با لباس عادی خود ظاهر می‌شود.

به‌این‌ترتیب دیگر کسی نمی‌تواند تشخیص دهد هرکس کجا و در چه زمانی در حال تبلیغ است، چون تمام فضا در اختیار تبلیغات است و هرکس به هرکجا از دنیای اینترنت سرک بکشد سروکلۀ تبلیغات را می‌بیند.

شاید به نظرتان زننده باشد، اما حقیقت این است که شما می‌توانید در دنیای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت هرچقدر دوست دارید همه‌چیز را زیرورو کنید، محتواها و تصاویر موردنظر خود را مشاهده کنید و هر چیزی را که دوست دارید بخرید؛ اما تبلیغات را هم باید مشاهده کنید. هدف نهایی این تبلیغات آن است که در ضمیر ناخودآگاه شما اثرگذار شده و نام برندها در ذهنتان ثبت شود.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ فارغ از اینکه در چه حیطه‌ای فعالیت می‌کنید، کسب و کار شما چیست، محصول خود را چگونه به فروش می‌رسانید و خدماتی را ارائه می‌کنید؛ باید اصول تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید تا در وهلۀ اول، درگیری ذهنی مخاطبان با مجموعۀ شما ایجاد شود.


بیشتر بخوانید: 10 ترفند مهم برای سئوی فروشگاه اینترنتی شما

لزوم تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

ابتدایی‌ترین اقدام درراه اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی است، اما داشتن یک فروشگاه اینترنتی که برای آن محتوایی تولید نشود در فضای آنلاین، فاقد هرگونه ارزش و اعتباری است.

پس از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی و واردکردن لیست محصولات در آن باید تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی آغاز شود. با تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید مسیر اصلی ورود کاربران تخصصی خود را از طریق گوگل و شبکه‌های اجتماعی هموار کنید. از این طریق کاربران جدید به جمع بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان شما افزوده می‌شود و آنها از خدمات و محصولات شما آگاه می‌شوند.

لزوم موفقیت در هر فعالیت تجاری هر کسب‌وکاری، تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی است. بخش گسترده‌ای از فعالیت فروشگاه‌های آنلاین از طریق وب‌سایت‌ها است. در حال حاضر مرجع اصلی بسیاری از فعالیت‌های فروش و خدمات، فروشگاه‌های اینترنتی هستند و از این طریق فروش و کیفیت محصولات در بخش توضیحات و بررسی مشخصات محصول مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

همین موضوع لزوم تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی را نشان می‌دهد. وب‌سایت‌های فروشگاهی برای اینکه بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند و در فضای دیجیتال دیده شوند به تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی نیاز دارند.

هزینه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

وب‌سایت‌ها در دو حوزۀ تخصصی فعالیت می‌کنند. برخی از وب‌سایت‌ها به‌طورکلی محتوا محور هستند اما نوع فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت است. فروشگاه‌های اینترنتی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند دو کانال تخصصی برای انتشار محتوای خود دارند تا دیده شوند.

  • کانال اول صفحۀ خود محصولات است که در قسمت‌های توضیحات فنی و بررسی محصولات اطلاعات لازم در رابطه با محصولات منتشر می‌شود. این قسمت بسیار مهم است، چون مخاطبان آن را بیشتر می‌بینند و مهم‌ترین کانال انتشار محتوا است.
  • کانال دوم بخش بلاگ در وب‌سایت‌های اینترنتی است. بلاگ جایی است که محتوای اختصاصی، اخبار و اطلاعات جدید در آن قرار می‌گیرد.

موتور جست‌وجوی گوگل برای اینکه رتبۀ وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی را بهبود ببخشد به مقالاتی که در وب‌سایت‌ها قرار داده می‌شود، ارزش و اعتبار می‌دهد و بر اساس میزان ارزش و اعتبار محتواهایی که در فروشگاه‌های اینترنتی منتشر می‌شود رتبۀ آن‌ها را ارتقاء داده و در صفحات اول نشان می‌دهد.

از مزایای تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی در بخش بلاگ هر وب‌سایت فروشگاه اینترنتی آن است که به بهبود رتبۀ وب‌سایت‌ها کمک می‌کند.

پس از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی باید تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی نیز آغاز شود. این مسیر سبب توسعۀ کسب‌وکار و فروشگاه اینترنتی می‌شود. مهم‌ترین و کلیدی‌ترین راه برای تمام فروشگاه‌های اینترنتی که در هر حوزه‌ای فعالیت می کنند، بازاریابی محتوا است.

استراتژی‌های حرفه‌ای در تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

اگر فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و جزء آن دسته از مدیران حرفه‌ای هستید که با توجه به مزایای تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خود قصد دارید، استراتژی تولید محتوای حرفه‌ای داشته باشید، مطلب این قسمت را از دست ندهید. در این قسمت مباحث تکنیکی برای تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی را ارائه کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل عکاسی از محصولات با موبایل با صرف کمترین هزینه

تولید محتوا برای صفحۀ اول فروشگاه اینترنتی

مهم‌ترین قسمتی که می‌توان توضیحات مربوط به محصولات را در آن منتشر کرد، صفحۀ محصول است. فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً برای این قسمت چند بخش مجزا در نظر می‌گیرند که اطلاعات مربوط به هر بخش در آن قرار داده می‌شود. این قسمت‌ها عبارت هستند از:

بخش توضیحات فنی محصول

در این بخش باید اطلاعات فنی مربوط به محصول قرار داده شود. این اطلاعات شامل مشخصات فیزیکی آن است. مثلاً سایز، رنگ، اندازه‌های حجمی، مساحتی، وزن و اطلاعات دقیق‌تر شامل مدل و نوع محصول. هر محصولی اطلاعات خاص خود را شامل می‌شود که در بخش اطلاعات فنی باید به آن‌ها اشاره شود.

مثلاً اگر فروشگاه اینترنتی شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم‌خانگی است باید در این قسمت اطلاعات فنی محصول را به‌صورت کامل وارد کنید. مثلاً اطلاعات فنی یک اتو شامل مدل، نوع، مشخصات و ویژگی‌های آن است و باید رنگ محصول، جنس بدنه، جنس کفی، طول سیم، مقدار برق مصرفی، کشور سازنده و سایر اطلاعات را وارد کنید. اطلاعاتی که در بخش فنی وارد می‌شود بسیار حائز اهمیت است و برای دو گروه از افراد کاربرد دارد.

افزایش فروش در اینستاگرام
  • گروه اول کسانی که قصد خرید آن محصول رادارند می‌توانند بدون نیاز به پشتیبانی با توجه به اطلاعت مندرج در وب سات محصول را خریداری کنند.
  • گروه دوم افرادی که قصد خرید ندارند اما به اطلاعات محصول نیاز دارند می‌توانند از این بخش به‌عنوان مرجع استفاده کنند.

بخش معرفی کامل محصول

اگر فکر می‌کنید همۀ خریداران را می‌توانید با عکس و توضیحات فنی یک محصول به خرید راضی کنید، اشتباه می‌کنید. بسیاری از کاربران و خریداران برای کسب آگاهی کامل از محصولات نیاز دارند تا تمام امکانات و ویژگی‌های کاربردی محصول را بدانند. متن معرفی کامل محصول مزایای و معایب هر یک از ویژگی‌های محصول را ذکر می‌کند و احساس نیاز را در مشتری زنده می‌کند.

نوشتن حداقل توضیحات کامل 500 کلمه‌ای در این قسمت ضروری است. یکی از مزایای معرفی کامل محصول در این بخش بهبود رتبۀ وب‌سایت است و در سئوی آن اثرگذار است. اگر کلمه کلیدی نام محصول در این قسمت توضیحات به‌صورت درست آورده شده شود، می‌توان از آن برای بهینه‌سازی وب‌سایت و نام محصول در موتور جست‌وجوی گوگل استفاده کرد.

بخش نقد و بررسی محصول

در این قسمت باید محتوایی در راستای اطلاعات فنی با عملکرد بررسی جنبه‌های مختلف ارائه دهید. راهنمای این قسمت باید تکمیل‌کنندۀ ابهامات مشتری بوده و به تمام سؤالات احتمالی او پاسخ دهد.

نکتۀ مهم این است که اطلاعات قیدشده در این بخش به‌صورت توضیحی آورده نمی‌شود بلکه باید نکات مثبت و منفی هر یک در قالب صحیح توضیح داده شود.

تولید محتوا برای بخش بلاگ فروشگاه اینترنتی

صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی برای تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی محدود به قسمت توضیح اطلاعات محصول نیستند و می‌توانند در صفحۀ بلاگ وب‌سایت خود اطلاعات لازم یا موردعلاقۀ خود را که در رابطه با موضع فروشگاه است، منتشر کنند.

اصول تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی بر این اساس است که در قسمت بلاگ محتوایی قرار داده شود که در بهبود رتبۀ وب‌سایت تأثیرگذار باشد. برای اینکه یک فروشگاه اینترنتی بیشتر دیده شود و به مخاطبان و کاربران خود نشان داده شود باید در این قسمت محتواهایی بر اساس کلمات کلیدی از پیش تعیین‌شده قرار بگیرد.

کلمات کلیدی همان واژه‌های پرکاربردی هستند که کاربران آن‌ها را جست‌وجو می کنند و بر اساس کلمات کلی جست‌وجو شده وب‌سایت‌هایی که عملکرد حرفه‌ای‌تری در زمینه سئو داشته باشند، در صفحات اول گوگل نمایش داده می‌شوند.

محتواهای منتشرشده در قسمت بلاگ تنها بر پایۀ بازاریابی محتوا و بهبود سئو نیستند، بلکه به برند سازی سیستم نیز کمک می‌کنند. اگر محتواهای منتشر شده در قسمت بلاگ اخبار و اطلاعات مربوط به محصولات را پوشش بدهد، می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

قیمت تولید محتوا

بهترین ایده تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی برای قسمت بلاگ، نوشتن راهنمای خرید است. بهتر است این استراتژی را از دست ندهید و برای محصولات مهم و متمایزی که در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می‌رسانید محتوایی با کلمه کلیدی محصول موردنظر در قالب راهنمای خرید قرار دهید و کلید فراخوان عمل را در انتهای راهنما فراموش نکنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    مقایسۀ محصولات یک ایده تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی است. افراد زیادی هستند که محتواهایی را تحت عنوان مقایسۀ محصول X و Y در گوگل جست‌وجو می کنند. اگر فکر می‌کنید برخی از محصولات شما با محصولات دیگر توان رقابتی بالایی دارد یا مقایسۀ برخی از محصولات مهم موجود در بازار با کسب‌وکار اینترنتی شما مرتبط است، حتما این کار را با تولید محتوای قدرتمند و اختصاصی انجام دهید.

    فاکتورهای مهمی که در تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی باید به آن دقت کنید

    • محتوایی که برای فروشگاه اینترنتی آماده می‌شود باید دارای فاکتورهای مهمی باشد که بتواند هدف مطلوب را برآورده کند. با توجه به مزایای بسیار زیاد تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و با توجه به اینکه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی در رأس اقدامات لازم برای کسب موفقیت در تجارت آنلاین است؛ برای اینکه تولید محتوا هدف موردنظر را برآورده کند، باید برخی از موارد در آن رعایت شود.
    • تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی باهدف تبلیغات انجام شود تا مخاطبان موردنظر خود را پیداکرده و به سوددهی و درآمد برسد. یکی از فاکتورهای مهمی که محتوای موردنظر می‌تواند نظر کاربران را جذب کند، توجه به نکات لازم برای نوشتن یک متن است. اگر متنی که برای فروشگاه اینترنتی نوشته می‌شود جذابیت‌های لازم را داشته باشد می‌تواند نظر کاربران را به خوبی جلب کند.
    • از دیگر نکات مهمی که در تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه شود کلمه کلیدی است. کلمه کلیدی پایه و اساس بهبود رتبۀ سایت است. پس در مرحلۀ نخست باید بهترین و مناسب‌ترین کلمات کلیدی برای فروشگاه اینترنتی انتخاب شود و در مرحلۀ دوم کلمات کلیدی بر اساس الگوریتم‌های سئو در طول مطلب آورده شود.
    • محتوای تصویری نیز در جلب نظر کاربران بسیار اثرگذار است و کاربران تنها در صورتی وارد فروشگاه اینترنتی شما می‌شوند که به تصاویر استفاده‌شده با موضوع فروشگاه اینترنتی مرتبط باشد. یک ایده تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی برای ساخت تصاویر فروشگاه اینترنتی این است که از تصاویر ژورنالی استفاده نشود. اگر تصاویری که در فروشگاه خود قرار می‌دهید تصاویر واقعی اما باکیفیت و جذابیت بالا باشد مشتریان راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند و از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند.
    • هزینه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی یک هزینۀ ازدست‌رفته نیست. درواقع با پرداخت هزینه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی صاحبان کسب‌وکار و فروشگاه‌های اینترنتی سرمایۀ خود را گسترش می‌دهند و پروژه‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت می‌کنند. قیمت تولید محتوا با توجه به این‌که تولید محتوا تصویری یا متنی باشد متفاوت است و هرکس با توجه به میزان مهارت خود هزینه دریافت می‌کند.
    • اگر فکر می‌کنید تولید محتوا کار ساده‌ای است و به‌راحتی می‌توانید آن را انجام دهید، قطعاً خسارت بزرگی به فروشگاه اینترنتی خود وارد می‌کنید. شما در صورتی می‌توانید خودتان برای فروشگاه اینترنتی خود تولید محتوا انجام دهید که با استراتژی تولید محتوا برای فروشگاه‌های اینترنتی آشنایی داشته باشید. در غیر این صورت بهتر است این کار را به متخصصان فعال در این زمینه بسپارید.

    هر محتوا دارای 5 عنصر اصلی است: 1) اطلاعات یا متن محتوا، 2) تعیین هدف تولید محتوا، 3) تعیین مخاطبان هدف محتوا، 4) فرم و شکل اصلی محتوا، 5) کانال‌های برقراری ارتباط از طریق محتوا

    جمع‌بندی

    • اساس تبلیغات در عصر دیجیتال تفاوت زیادی با گذشته دارد.
    • تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی به معنی چیدن استراتژی دقیق تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای آنلاین است.
    • هر کسب‌وکار و تجارت آنلاینی در دنیا می‌تواند با توجه به استراتژی های تولید محتوا در دنیای وب برای خود جایگاه کسب کند.
    • تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی دارای مفاهیم و اساس مشخصی است که برای کسب نتیجۀ مطلوب می‌تواند به‌کاربرده شود.
    • یکی از مهم‌ترین استراتژی های تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی آن است که اساس کار حول کلمات کلیدی انجام شود تا علاوه بر شناساندن محصول به کاربر و ثبت برند در ذهن آنان، موتور جست‌وجو گوگل هم به آنها رتبه دهد.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.