جدیدترین ترندهای ریلز اینستاگرام که آمار پیج شما را چندین برابر می‌کند!

0

از زمان راه‌اندازی ریلز در اینستاگرام، این قابلیت به یک ویژگی محبوب در بین انواع محتوای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. نمی‌توان انکار کرد که ریلز امروزه به یک ابزار بازاریابی ضروری تبدیل شده است که شما باید در اسرع وقت از آن استفاده کنید. ریلزهای منتشر شده توسط اکانت نایکی به طور متوسط 4.6 میلیون بازدید دارند و این در حالی است که از ریلزهای زارا بیش از 150 میلیون بازدید نفز بازدید می‌کنند.

در این مقاله می‌آموزید که ترندهای ریلز اینستاگرام را شناسایی کنید، سپس با آخرین ترندها و آهنگ‌های ریلز آشنا می‌شوید و آموزش می‌بینید که چگونه ریلز را ایجاد و بهینه کنید. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روش‌های یافتن ترندهای ریلز اینستاگرام

برای اینکه ترندهای ریلز اینستاگرام را بیابید، می‌توانید از شیوه‌های زیر استفاده کنید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام

هنگامی که جستجوی خود را برای یافتن ترندهای ریلز اینستاگرام در رسانه‌های اجتماعی شروع می‌کنید، می‌توانید از آنها الهام بگیرید و با حساب‌های جدیدی آشنا شوید که منبع خلاقیت شما باشند. این صفحات را می‌توانید در صفحه اکسپلور پیدا کنید.

به هر حال 50 درصد از کاربران اینستاگرام ریلز را از طریق اکسپلور پیدا می‌کنند. شبیه به پست‌های صفحه اصلی، الگوریتم (Reels) اینستاگرام ویدیوها را بر اساس آنچه که فکر می‌کند بینندگان بیشتر با آن‌ها تعامل دارند رتبه‌بندی می‌کند.

بنابراین پس از مدتی شما فقط ریلزهایی را مشاهده می‌کنید که مربوط به جستجوهای شماست و آنچه که تا به حال به آن علاقه نشان داده‌اید.

بهترین جدید ترین ایده‌های ترندهای ریلز اینستاگرام

حساب‌های رقبا

بررسی کاری که رقبای شما انجام می‌دهند یک راه عالی در راستای یافتن ایده‌های تازه برای ریلز و ترندهای ریلز اینستاگرام است.

تجزیه و تحلیل مداوم رقبا به شما این امکان را می‌دهد که به جای اینکه صرفاً به شهود وابسته باشید، تصمیمات مبتنی بر داده‌های به دست آمده بگیرید. این کار همچنین باعث می‌شود دریابید که چه چیزی برای بهبود تاکتیک‌های شما کارآمد است. با تحلیل کار رقیب‌هایتان می‌توانید نقاط ضعف آنها را شناسایی کنید و ببینید شما برای بهتر شدن محتوایتان چه کاری باید انجام دهید تا از بقیه جلوتر باشید.

50 درصد از کاربران اینستاگرام ریلز را از طریق اکسپلور پیدا می‌کنند.

صفحه (creators) اینستاگرام

اکانت (creators) اینستاگرام بهشت ​​هر مدیر رسانه اجتماعی است. اکانت (creators) محتواهای خود را به صورت روزانه با ترندهای ریلز اینستاگرام محبوب و سازندگان جدید به روز می‌کند و نکات مفیدی در مورد استفاده از جدیدترین به‌روزرسانی‌های برنامه ارائه می‌دهد. علاوه بر این، اگر روی لینک موجود در بیو کلیک کنید، صفحه‌ای برای سازندگان اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

صفحه دیسکاور (TikTok)

در حالی که (TikTok) یک پلتفرم فوق‌العاده برای تولیدکنندگان محتواست، بسیاری از بازاریابان معتقدند ریلز اینستاگرام گزینه بهتری برای برندهاست. اما این بدان معنا نیست که نباید شبکه اجتماعی دیگری را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

صفحه (Discover) در (TikTok) یک منبع فوق‌العاده است زیرا ترندهای مختلف فعلی را نشان می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که ببینید تولیدکنندگان محتوا چگونه ویدئوهای خود را ارائه می‌کنند. با یافتن محتوای کاربران در سراسر جهان، می‌توانید ببینید که تاکنون چقدر محتوای ویدئویی تأثیرگذار بوده است.

جستجو بر اساس صدا

اگر در ویدیوهای خود از آهنگ‌های محبوب تیک تاک یا ریلز استفاده کنید، امکان ویروسی شدن آن زیاد می‌شود. اگر از آهنگ‌های پرطرفدار استفاده می‌کنید، می‌توانید یک روند (Reels) ایجاد کنید تا بازدیدها را افزایش دهید. آهنگ‌های پرطرفدار در 36.7٪ از ریل‌ها نمایش داده شده است. بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که استفاده از آهنگ‌های ترندهای ریلز اینستاگرام و تیک تاک بازدید شما را افزایش می‌دهد. راه‌های زیادی برای یافتن آهنگ‌های پرطرفدار وجود دارد. ممکن است بخواهید با بررسی صداهایی که سازندگان محتوای کلیدی استفاده می‌کنند شروع کنید. شما می‌توانید روی صدای پایین ویدیو کلیک کنید تا ببینید چند ریل از آن استفاده می‌کنند و سپس صدا را برای ویدیوهای بعدی ذخیره کنید یا برای کسی ارسال کنید.

استفاده از ترندهای ریلز اینستاگرام چقدر تأثیر دارد؟

ریلز تأثیر زیادی در میزان تعامل پیج شما خواهد داشت. از نظر ریلز اینستاگرام دارای میانگین نرخ تعامل 1.95٪ است. این عدد تقریباً دو برابر بیشتر از سایر انواع محتواست. علاوه بر این، ریلز از نظر میزان دسترسی با میانگین بیش از 20 درصد، از هر نوع محتوا برتری دارد.

جدیدترین ترندهای ریلز اینستاگرام

ترندهای ریلز اینستاگرام و باقی شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک به صورت روزانه در حال تغییر هستند. این ترندها به سرعت جای خود را به محتوای ویروسی بعدی می‌دهند. بنابراین برای پیدا کردن جدیدترین آنها باید شبکه‌های اجتماعی را دائماً رصد کنید. با این حال در ادامه چند مورد از جدیدترین ترندهای ریلز اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین ترندهای ریلز اینستاگرام

ترندهای ریلز اینستاگرام

برای ایده گرفتن از ترندهای ریلز اینستاگرام، در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها می پردازیم.

ترند عکس سیاه و سفید

ترند عکس سیاه و سفید یکی از جدیدترین ترندهای ریلز اینستاگرام است. برای ورود به این ترند، تنها چیزی که نیاز دارید تعدادی عکس است. هنگام ویرایش ریلز، دو نسخه از هر تصویر، یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید را اضافه کنید.

نکته: برای به حداکثر رساندن تعامل، از فالوورهای خود بخواهید در مورد نسخه‌ای که ترجیح می‌دهند نظر دهند.

تجزیه و تحلیل مداوم رقبا به شما این امکان را می‌دهد که به جای اینکه صرفاً به شهود وابسته باشید، تصمیمات مبتنی بر داده‌های به دست آمده بگیرید.

ترند ماه سپتامبر

خلاصه ترند: با ورود به ماه سپتامبر، استفاده از این آهنگ نوستالژیک دهه 70 بسیار مناسب است.

نکته: از آن برای به اشتراک گذاشتن هر ویدئویی از محتوای پشت صحنه گرفته تا رونمایی از لباس یا آموزش گام به گام استفاده کنید.

ترند کلاژ

خلاصه ترند: کلاژ دست شما را در تولید محتوای خلاقانه باز می‌گذارد. شما می‌توانید با این تکتنیک ویدئوهای بسیار جذاب‌تری ایجاد کنید.

نکته: کلاژ یکی دیگر از ترندهای ریلز اینستاگرام است. از یک برنامه ویرایش مانند (Bazaart) استفاده کنید تا خاطرات خود را به یک دفترچه دیجیتال تبدیل کنید.

ترند صحنه‌های زیبا

خلاصه ترند: این ترند برای افرادی که زیاد سفر می‌کنند و می‌تواند از مناظر زیبا ویدئو تهیه کنند، بسیار مناسب است.

نکته: از صدا برای به اشتراک گذاشتن کلیپی از یک سفر اخیر، منظره اتاق هتل یا پیاده‌روی در غروب خورشید استفاده کنید.

ترند قبل و بعد

خلاصه ترند: ترند قبل و بعد یکی از محبوب‌ترین ترندهای ریلز اینستاگرام و تیک تاک است. این موضوع هر چند وقت یک بار دوباره ترند می‌شود. افراد در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند می‌توانند ویدئوهای قبل و بعد تولید کرده و آن را همراه با آهنگ مناسب در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. تفاوتی ندارد که هنرمند یا صاحب یک کسب‌وکار هستید، ویدئوهای شما می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد.

ترند فیلترهای مختلف

هر چند وقت یک بار یک فیلتر، ترند تیک تاک و اینستاگرام می‌شود. کاربران با استفاده از این فیلترها سعی می‌کنند ویدئوهای جدید و خلاقانه‌ای تولید کنند. خیلی از اوقات ترندهای ریلز اینستاگرام از ویدئوهای تیک تاک شروع می‌شوند. بنابراین برای یافتن بهترین ایده ترندهای ریلز اینستاگرام، تیک تاک می‌تواند منبع بسیار خوبی باشد.

ساخت ریلز اینستاگرام

در ریلز چه محتوایی منتشر کنیم؟

ریلز قابلیتی است که به افراد اجازه می‌دهد ویدئوهای خود را به صورت عمودی منتشر کنند. این ویدئوها که معمولاً کوتاه هستند خیلی زود مورد توجه کاربران قرار گرفتند. ویدئوهای کوتاه در دنیای امروز بسیار محبوب هستند. از زمانی که تیک تاک به یک شبکه اجتماعی محبوب تبدیل شد، اینستاگرام نیز سعی کرد با قابلیت ریلز با آن به رقابت بپردازد. همچنین در یوتیوب نیز به تازگی شاهد ویدئوهای کوتاه 60 ثانیه‌ای هستیم.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید محتوای ریلز را در هر زمینه‌ای انتخاب کنید و در ارتباط با آن محتوای خود را به بهترین شکل ارائه دهید. شما می‌توانید ریلز را با برنامه‌ریزی مشخص در صفحه خود منتشر کنید. در بین ریلزهایی که ساختید، گاهی از ترندهای ریلز اینستاگرام نیز برای افزایش بازدید استفاده کنید. اما در ریلز چه محتوایی می‌توانید منتشر کنید؟ در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

    ریلز آموزشی

    ساخت ریلز آموزشی می‌تواند برای کسب‌وکار شما مفید باشد. اگر موضوعی وجود دارد که باید آن را به مخاطب خود آموزش دهید، بدون معطلی آن را انجام دهید. این کار باعث می‌شود کاربر زودتر به مشتری شما تبدیل بشود.

    ریلز پشت صحنه

    ساختن ویدئوی کوتاه پشت‌صحنه، برند شما را به مخاطب نشان می‌دهد. این نوع ویدئوها باعث افزایش حس نزدیکی مشتری با آن برند می‌شود.

    شما می‌توانید محتوای ریلز را در هر زمینه‌ای انتخاب کنید و در ارتباط با آن، محتوای خود را به بهترین شکل ارائه دهید.

    ریلز تبلیغاتی

    محتوای تبلیغاتی نوعی دیگر از محتواست که می‌توانید در ریلز اینستاگرام منتشر کنید. شما می‌توانید تبلیغ محصول یا خدمات خود را به صورت خلاقانه و ویدئویی بسازید و سپس در بخش ریلز منتشر کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب تأثیر ریلز در فروش اینستاگرام چقدر است؟ را مطالعه کنید.

    پاسخ به پرسش‌ها

    شما می‌توانید ویدئوهایی را صرفاً برای پاسخ دادن به پرسش‌های متداول تولید کرده و منتشر کنید. این یکی دیگر از موارد استفاده ریلز است. فراموش نکنید که حین انتشار ویدئوهای هدفمند، از ترندهای ریلز اینستاگرام غافل نشوید.

    جمع‌بندی

    • همانطور که خواندید ریلز یکی از قابلیت‌های محبوب اینستاگرام است.
    • از زمان اضافه شدن ریلز به اینستاگرام، محبوبیت این شبکه اجتماعی بیشتر شد. ریلز باعث افزایش تعامل پیج می‌شود. بنابراین باید به عنوان مدیر شبکه اجتماعی، ریلز بیشتری منتشر کنید.
    • ریلز یک امکان خوب برای بازاریابی و مارکتینگ است. برای استفاده هدفمند از آن می‌توانید از ترندهای ریلز اینستاگرام کمک کنید.
    • گاهی ریلز ترند شامل یک آهنگ خاص می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این آهنگ‌ها که به طور مقطعی محبوب می‌شوند، ریلز خود را بسازید. این کار باعث جلب توجه مخاطب می‌شود.
    • متأسفانه ویدئوهایی که در اینستاگرام ترند می‌شوند، خیلی از اوقات برای ایرانی‌ها قابل درک نیستند. برای مثال افراد در یک کشور، با استفاده از یک آهنگ نوستالژی شروع به تولید محتوای ویدئویی می‌کنند و این موضوع احتمالاً برای ایرانی‌ها مناسب نیست. بنابراین به این نکته توجه کنید که از ویدئوهایی الهام بگیرید که امکان بومی‌سازی آنها وجود داشته باشد.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    later

    pathofex

    socialinsider

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.