معرفی و بررسی بهترین افزونه‌های آنالیز سایت برای وردپرس

0

استفاده از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کاربردی از بازدیدکنندگان سایت خود کسب کرده و تصمیمات بهتری برای کسب‌وکارتان بگیرید. داده‌ها و آمار، نقش مهمی در تدوین استراتژی موفق برای رشد یک فروشگاه آنلاین دارند.

سرویس‌های مختلفی از جمله گوگل آنالیتیکس، اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل رفتار کاربران را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این حال، برای دریافت و استفاده از این داده‌ها، نیاز به پلاگین‌های مخصوصی دارید. در این مطلب به معرفی بهترین افزونه‌های آنالیز سایت برای دریافت آمار گوگل آنالیتیکس و سایر سرویس‌های آنالیز سایت خواهیم پرداخت.

بهترین پلاگین‌های آنالیز سایت

شناخت مخاطب، یکی از مهمترین مراحل در تدوین استراتژی سایت فروشگاهی است. بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، با فراهم ساختن دسترسی شما به داده‌های کاربردی از ترافیک سایت، تصمیم‌گیری داده‌محور را برای شما ساده‌تر می‌سازند.

سرویس گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، یکی از خدمات رایگان شرکت گوگل برای سایت‌هاست که ابزارهای کاربردی برای پی‌گیری رفتار مراجعان سایت و آنالیز سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به برخی از اطلاعاتی که از طریق گوگل آنالیتیکس قابل دریافت هستند اشاره می‌کنیم.

  • در هر بازهٔ زمانی، چند نفر از سایت بازدید کرده‌اند
  • بیشترین مراجعان به سایت شما از کدام مناطق هستند
  • بیشتر کاربران از چه طریقی سایت شما را پیدا کرده‌اند
  • کدام یک از پست‌ها، صفحات و محصولات شما بیشترین ترافیک بازدیدکنندگان را دارند

شما به کمک گوگل آنالیتیکس می‌توانید در هر زمان، به صورت زنده از آمار ترافیک سایت خود مطلع شده و میزان ورودی از طریق لینک‌های داخلی و خارجی سایت را پیگیری کنید.

دریافت این اطلاعات، شناخت بهتری از مخاطبان  و مشتریان در شما ایجاد می‌کند. با شناخت مخاطب، خواهید توانست تصمیم‌های واقع‌نگرانه و منطقی برای افزایش بازدید سایت خود اتخاذ کنید. همچنین، با استفاده از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت و داشتن چشم‌انداز مناسب از عملکرد سایت، می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود بخشیده و میزان فروش خود از طریق ساخت رایگان سایت فروشگاهی را افزایش دهید.

کاربرد بهترین افزونه‌های آنالیز سایت فروشگاهی

بسیاری از پلاگین‌های آنالیز سایت فروشگاهی، نقش اتصال سایت شما به حساب کاربری گوگل آنالیتیکس را دارند. استفاده از این افزونه‌ها، بسیار آسانتر از اضافه کردن اسنیپت‌های گوگل آنالیتیکس به سایت به صورت دستی است. همچنین، در طراحی برخی از این افزونه‌ها، نیازهای خاص همچون سازگاری با پلاگین‌های فروشگاه ساز  و یا هدف‌گذاری برای ترافیک سایت مد نظر قرار داده دشه است.

قابلیت بهترین افزونه‌های آنالیز سایت را دست کم نگیرید

گروه دیگری از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، به طور مستقل اطلاعات و آمار مربوط به ترافیک سایت شما را ثبت کرده و آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. مزیت این نوع پلاگین‌ها، عدم به اشتراک‌گذاری آمار سایت شما با گوگل است. محدودیت آنها، نیاز به فضای ذخیره‌سازی و بالا رفتن حجم فایل‌های بکاپ است.

به طور کلی، تعداد پلاگین‌های وردپرسی برای دریافت آمار سایت بسیار زیاد است. هر کدام از این پلاگین‌ها، قابلیت‌ها و محدودیت‌هایی دارند. هر یک از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، ویژگی شاخصی دارند که ممکن است با توجه به ویژگی‌های کسب‌وکار شما، برایتان ایده‌آل باشند. در ادامه، به معرفی محبوب‌ترین پلاگین‌ها در این زمینه پرداخته و مزایا و قابلیت‌های هر یک را بیان خواهیم کرد.

پلاگین مانستر اینسایتز (MonsterInsights)

مانستر اینسایتز یا MonsterInsights، مشهورترین و پرکاربردترین گزینه در میان بهترین افزونه‌های آنالیز سایت محسوب می‌شود. این پلاگین بیش از ۲ میلیون بار توسط کاربران مختلف نصب شده است. ویژگی شاخص این افزونه، سازگاری آن با بیشتر پلاگین‌های وردپرس و امکانات قدرتمند و کاربردی برای رصد فعالیت بازدید کنندگان سایت است. هستهٔ اصلی افزونه رایگان بوده و با پرداخت حق اشتراک ۹۹.۵ دلار به صورت سالانه، می‌توان از خدمات پیشرفتهٔ آن بهره برد.

آشنایی با پلاگین MonsterInsights

چرا مانستر اینسایتز را انتخاب کنیم؟

  • با کمک این پلاگین، بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی می‌توانید سایت خود را با حساب گوگل آنالیتیکس متصل کنید. بدین ترتیب، تمام گزارشات گوگل آنالیتیکس به راحتی از طریق داشبورد سایت شما در دسترس خواهند بود. یکی از ویژگی‌های ایده‌آل این پلاگین آن است که شما می‌توانید بدون نیاز به ایجاد تغییر در کد ردیابی گوگل، از قابلیت‌های پیشرفتهٔ گوگل آنالیتیکس استفاده کنید.
  • این پلاگین، همچنین به خوبی با نسخهٔ چهارم گوگل آنالیتیکس (Google Analytics 4- GA4)، و یونیورسال آنالیتیکس (Universal Analytics- GA3) سازگار می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به صورت دلخواه از هر یک از این سرویس‌ها استفاده کنید. همچنین امکان دریافت هر دو نوع آمار با قابلیت ردیابی دوگانه (dual tracking) وجود دارد.

در یک کلام، MonsterInsights به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، تمامی امکاناتی که برای تصمیم‌گیری داده‌محور و تعیین استراتژی‌های بازاریابی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین MonsterInsights

  • دیدن جزئیات ترافیک سایت از طریق داشبورد سایت وردپرسی
  • سازگاری با سرویس‌های GA4 و GA3 بدون نیاز به هیچ گونه کدنویسی
  • دریافت اطلاعات کامل از محل زندگی و دموگرافی بازدیدکنندگان سایت
  • دریافت آمار نحوهٔ دسترسی کاربران به سایت و قابلیت‌هایی از سایت که منجر به خرید می‌شوند
  • امکان دریافت آمار مربوط به کلیک‌ها در صورت فعال کردن قابلیت ردیابی رویدادها (Event Tracking)
  • دریافت آمار مربوط به بازدیدها، ثبت فرم‌ها و نرخ تبدیل
  • سازگاری با سرویس گوگل ادز (Google Ads) برای دریافت آمار مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی در داشبورد سایت وردپرسی
  • پیگیری آمار بازدید بر اساس نویسندگان سایت، دسته‌بندی‌ها، و تگ‌ها تنها با یک کلیک
  • سازگاری با پلاگین فروشگاه ساز ووکامرس و امکان استفاده از خدمات مخصوص گوگل آنالیتیکس برای سایت‌های فروشگاهی و پلتفرم‌های تجارت آنلاین (Google Analytics eCommerce tracking)

آشنایی با پلاگین ExactMetrics

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت وردپرس، Google Analytics Dashboard for WP است که به طور خلاصه با نام توسعه دهندهٔ آن یعنی ExactMetrics معروف شده است. این افزونه کاملاً رایگان بوده و در حال حاضر بیش از یک میلیون نصب فعال دارد. این پلاگین نیز دقیقاً همچون MonsterInsights، به سادگی نصب شده و اتصال حساب گوگل آنالیتیکس به سایت‌تان را با یک کلیک ممکن می‌سازد.

پلاگین ExactMetrics، با توجه به رایگان بودن آن، امکانات کاملی برای دریافت آمار گوگل آنالیتیکس در داشبورد سایت وردپرسی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، قابلیت سازگاری با خدمات گوگل ادز و گوگل ادسنس (Google Adsense) را ندارد. بنابراین، یک انتخاب ایده‌آل برای کسب‌وکارهای کوچک است که می‌خواهند اطلاعات کاربردی برای آنالیز سادهٔ فعالیت سایت خود در اختیار داشته باشند.

آشنایی با افزونه ExactMetrics

ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین ExactMetrics

  • امکان دریافت آمار بازدید کنندگان سایت از طریق داشبورد سایت وردپرسی
  • قابلیت مشاهدهٔ نرخ بازگشت مراجعان از سایت (bounce rate) به منظور بررسی وضعیت استقبال کاربران از صفحه
  • پیگیری پیوندهای خروجی (outbound links) و افیلیت لینک‌ها (Affiliate links)، دانلود‌ها و فرم‌های ثبت شده
  • ارائه آمار بازدید هر یک از صفحات و نتایج سرچ‌های ارگانیک
  • امکان پیگیری رویدادها بر روی نسخهٔ دسکتاپ و نسخهٔ تلفن همراه
  • دریافت آمار لحظه‌ای از انواع کانال‌های دسترسی در داشبورد سایت
  • بهینه‌سازی صفحات پیج بر اساس گزارش‌های دقیق مربوط به هر پست و صفحات سایت

آشنایی با پلاگین آنالیتیفای (Analytify)

سومین پلاگین در فهرست بهترین افزونه‌های آنالیز سایت فروشگاهی، Analytify است که با بیش از ۲ میلیون دانلود و نصب فعال، رقیب سرسخت MonsterInsights محسوب می‌شود. نقطه ضعف این پلاگین، امکانات محدود آن در نسخهٔ رایگان است. عدم امکان آمارگیری بر اساس دسته‌بندی، عدم دریافت آمار افیلیت لینک‌ها، و گزارش ندادن آمارهای مربوط به دانلودها، از جمله محدودیت‌های نسخهٔ رایگان این پلاگین محسوب می‌شوند.

در مقابل محدودیت‌های نسخهٔ رایگان، باید بگوییم نسخهٔ پرمیوم Analytify بسیار مقرون به صرفه‌تر از MonsterInsights بوده و تنها ۳۹ دلار در سال هزینه دارد. بنابراین، این پلاگین یک گزینهٔ اقتصادی برای افرادی محسوب می‌شود که قصد استفاده از خدمات پرمیوم برای آنالیز سایت را دارند.

یکی از قابلیت‌های جالب این پلاگین به عنوان بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، آن است که شما می‌توانید برای استفاده از خدمات گوگل آنالیتیکس به بازدید کنندگان خود حق انتخاب بدهید.

بدین ترتیب، در صورت عدم تأیید مراجعان سایت، شما آمار مربوط به بازدیدهای آنها را دریافت نخواهید کرد. اگرچه این کار از نظر دریافت اطلاعات و آمار به نفع شما نیست، اما می‌تواند به ایجاد اطمینان در مراجعان سایت و افزایش اعتبار برند شما کمک کند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه Analytify

  • امکان دریافت آسان آمار بازدید کنندگان سایت
  • فعالسازی قابلیت درخواست رضایت کاربران جهت ثبت آمار توسط گوگل آنالیتیکس
  • دریافت آمار و گزارشات لحظه‌ای از طریق داشبورد سایت وردپرسی برای سایت، هر یک از صفحات و پست‌ها
  • امکان اضافه کردن Addonهای ویژه برای پیگیری آمار فروش از طریق فروشگاه‌سازهایی همچون ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز
  • ارسال خودکار گزارشات به آدرس ایمیل صاحب حساب کاربری گوگل آنالیتیکس

آشنایی با پلاگین Enhanced Ecommerce Google Analytics

در میان بهترین افزونه‌های آنالیز سایت، این پلاگین یک گزینهٔ فوق‌العاده و منحصربه‌فرد برای سایت‌های فروشگاهی محسوب می‌شود. زیرا به طور اختصاصی برای دریافت داده‌های فروشگا‌ه‌های آنلاین طراحی شده و بیشترین سازگاری را با پلاگین‌های فروشگاه‌ساز وردپرس از جمله ووکامرس دارد.

با کمک پلاگین Enhanced Ecommerce Google Analytics، شما می‌توانید اطلاعات جزئی و دقیق از رفتار کاربران در سایت فروشگاهی خود کسب کنید. ارائهٔ گزارش مربوط به صفحات هر یک از محصولات و فروش، از خصوصیات منحصربه‌فرد این پلاگین محسوب می‌شود.

هستهٔ اصلی این پلاگین رایگان است. با این حال، برای بهره‌مندی از امکانات کامل آن، لازم است نسخهٔ پرمیوم خریداری شود. هزینهٔ نسخهٔ پرمیوم پلاگین، ۱۳۵ دلار بوده و یک بار برای همیشه پرداخت می‌شود. بنابراین سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای کسب‌وکارهایی محسوب می‌شود که مدت زمان کافی از راه اندازی سایت فروشگاهی شان گذشته است و تصمیم جدی به ارتقای سطح فعالیت‌های خود دارند.

بهترین افزونه تجریه و تحلیل سایت فروشگاهی

ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه Enhanced Ecommerce Google Analytics

  • دریافت آمار و اطلاعات مربوط به کلیک‌ها، بازخوردها، وضعیت اضافه کردن محصولات به سبد خرید و …
  • گزارش عملکرد و راندمان مربوط به هر یک از صفحات محصولات، خرید، صورت حساب‌ها و فروش
  • امکان بهینه‌سازی سایت بر اساس اطلاعات اختصاصی دریافت شده از گوگل آنالیتیکس

آشنایی با پلاگین Google Analytics by 10Web

همچون MonsterInsights، این پلاگین نیز یکی از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت وردپرسی محسوب شده و قابلیت سازگاری با گوگل ادز و گوگل ادسنسز را دارد. تمامی اطلاعات و گزارش‌های عمومی از آمار بازدید کنندگان سایت به همراه اطلاعات مربوط کمپین‌های تبلیغاتی با کمک این پلاگین قابل دریافت است.

ویژگی شاخص پلاگین  Google Analytics by 10Web امکان هدف‌گذاری و دنبال کردن میزان پیشرفت اهداف از طریق داشبورد سایت وردپرسی است.

هستهٔ اصلی این پلاگین رایگان بوده و امکانات پیشرفتهٔ آن با خرید نسخهٔ پرمیوم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اشتراک پرمیوم این افزونه قیمت نسبتاً مناسبی داشته و متناسب با سطح امکانات انتخابی، از ۳۰ دلار در سال شروع می‌شود.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه Google Analytics by 10Web

  • هدف‌گذاری و پیگیری اهداف از طریق اکانت ادمین
  • سازگاری با گوگل ادز و گوگل ادسنسز و دریافت داده‌ها از طریق داشبورد سایت
  • امکان دانلود گزارشات در فرمت CSV برای آنالیزهای اکسل
  • امکان پیگیری آمار فروش ووکامرس
  • امکان نمایش نوتیفیکیشن‌های شخصی‌سازی شده و تولید کدهای اختصاصی برای سایت‌های فروشگاهی

آشنایی با پلاگین WP Statistics

برخلاف سایر پلاگین‌های معرفی شده در این مطلب، WP Statistics یک افزونهٔ رابط برای گوگل آنالیتیکس نیست. این پلاگین ساده و قدرتمند، به طور مستقیم ترافیک سایت شما را رصد کرده و دسترسی به آمار ثبت شده از طریق داشبورد وردپرس را فراهم می‌سازد. مزیت استفاده از این افزونه، عدم نیاز به همگام‌سازی با گوگل آنالیتیکس و عدم به اشتراک‌گذاری داده‌های سایت شما با گوگل است.

آنالیز سایت با پلاگین WP Statistics

گزارش‌های دقیق و منحصربه‌فرد از موقعیت جغرافیایی بازدید کنندگان و عملکرد محتوای سایت، WP Statistics را به یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس برای آنالیز سایت فروشگاهی تبدیل می‌کند.

سایر داده‌ها و گزارشات ارائه شده توسط WP Statistics، مشابه پلاگین‌های گوگل آنالیتیکس بوده و شما با کمک گزارش‌های این سایت می‌توانید اطلاعات مختلفی را در زمینهٔ ترافیک سایت خود استخراج کنید. نقطهٔ قوت دیگر این پلاگین، رایگان بودن آن است. بنابراین شما به صورت نامحدود به کلیهٔ قابلیت‌های آن دسترسی خواهید داشت.

همان طور که گفته شد WP Statistics مستقیماً‌ ترافیک سایت شما را ثبت کرده و آن را با هیچ کس دیگری به اشتراک نمی‌گذارد. این موضوع، به معنی بالا رفتن اندازهٔ فایل‌های بک‌آپ و نیاز به فضای ذخیرهٔ بیشتر است. با این حال، برای مدیریت هزینه‌های مربوط به ذخیره‌سازی داده‌های سایت، می‌توانید اطلاعات قدیمی را حذف کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه WP Statistics

    • نمایش تمامی داده‌ها و آمار سایت از طریق داشبورد و منوی کاربر
    • دنبال کردن آمار ورودی از موتورهای جستجو همچون Bing، Google و Yandex
    • امکان فیلتر کردن داده‌ها به صورت دلخواه شما. شما می‌توانید داده‌ها را بر اساس محل زندگی بازدید کنندگان، نوع مرورگر (موبایل یا دسکتاپ)، کلیدواژه‌ها، آی‌پی و … فیلتر کرده و اطلاعات معنی‌دار استخراج کنید.
    • ارسال منظم گزارش‌ها به آدرس ایمیل مدیر سایت

    بهترین افزونه‌های آنالیز سایت با کاربردهای خاص

    پلاگین‌هایی که تاکنون معرفی شدند برای دریافت مجموعه‌ای از داده‌ها از طریق داشبورد سایت وردپرسی کاربرد داشتند. برخی از پلاگین‌های آنالیز سایت، تنها در زمینهٔ مشخصی قابلیت استفاده دارند که ممکن است برای برخی از کاربران کاربردی باشد. در ادامه به معرفی چند مورد از این پلاگین‌ها می‌پردازیم.

    پلاگین GA Google Analytics برای وردپرس

    پلاگین GA Google Analytics، یک افزونهٔ بسیار سبک وردپرسی است که آمار بازدید کنندگان سایت را برای شما ثبت می‌کند. با این حال، این افزونه قابلیت نمایش آمار دریافتی از طریق داشبورد سایت وردپرسی را ندارد. بنابراین، تنها برای کاربرانی مفید است که شخصاً توانایی استخراج و استفاده از اطلاعات گوگل آنالیتیکس را دارند.

    بیشتر بخوانید: بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس

    در یک بیان کلی می‌توان گفت این پلاگین یکی از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت برای کاربران حرفه‌ای وردپرس است. کسانی که نمی‌خواهند فضای داشبورد با اطلاعات مختلف شلوغ و سنگین شود، از این پلاگین استقبال خواهند کرد. هستهٔ اصلی این افزونه رایگان بوده و نسخه پرمیوم آن با پرداخت ۱۵ دلار، برای همیشه در دسترس شما قرار می‌گیرد.

    پلاگین WP Google Analytics Events

    پلاگین WP Google Analytics Events نیز اندکی با بهترین افزونه‌های آنالیز سایت که در این مطلب معرفی شدند متفاوت است. این افزونه، داده‌ها و آمار سایت را به شما نمایش نمی‌دهد. بلکه به طور تخصصی برای مشاهدهٔ رفتار کاربران در رویدادها طراحی شده است.

    با کمک این پلاگین می‌توانید تعداد کلیک‌ها روی یک لینک خاص، تعداد دفعات اسکرول کاربران در یک صفحهٔ خاص، تعداد دفعات تکمیل فرم، و کلیک روی لینک‌های افیلیشن (به منظور همکاری در فروش و افیلیت مارکتینگ) را بررسی کنید. یکی از نقاط ضعف این پلاگین، پیچیدگی مراحل تنظیم و راه‌اندازی آن است.

    هستهٔ اصلی این پلاگین رایگان بوده و نسخهٔ پرمیوم آن با هزینهٔ ۷۹ دلار در سال قابل خریداری است. با فعالسازی نسخهٔ پرمیوم می‌توانید میزان بازدید ویدیوهای یوتیوب و Vimeo از طریق وبسایت‌تان را بررسی کنید. بدین ترتیب، با این توضیحات، یک پلاگین، یک افزونهٔ کاربردی برای افیلیت مارکترها و یوتیوبرهاست.

    آشنایی با پلاگین ماتومو (Matomo)

    آشنایی با ماتومو

    این افزونه نیز مشابه پلاگین WP Statistics، عملکردی مستقل از گوگل آنالیتیکس داشته و مستقیماً آمار بازدیدها و ترافیک سایت شما را ثبت می‌کند. بر خلاف WP Statistics که کاملاً رایگان است، Matomo یک پلاگین پرمیوم بوده و حق اشتراک ۹ دلاری در ماه دارد. شما می‌توانید برای مدتی از این پلاگین به صورت آزمایشی استفاده کنید و در صورت رضایت، حق اشتراک آن را پرداخت کنید.

    افزونهٔ Matomo، تمام اطلاعات و داده‌های سایت را مشابه گوگل آنالیتیکس جمع‌آوری می‌کند. با این تفاوت که برخی امکانات پیشرفته‌تر برای بهینه‌سازی سایت را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان به امکان مقایسه از بین دو گزینه (A/B testing)، آنالیز فرم‌ها و نقشه‌های حرارتی یا هیت مپ (Heat map) به عنوان امکانات پیشرفتهٔ این پلاگین اشاره کرد.

    جمع‌بندی

    • استفاده از گوگل آنالیتیکس، به عنوان یکی از بهترین سرویس‌های ثبت آمار بازدید کنندگان سایت، کاربرد زیادی در شناخت مخاطبان و تدوین استراتژی‌های کسب‌وکار آنلاین دارد.
    • پلاگین‌های متعددی برای دریافت آمار گوگل آنالیتیکس از طریق داشبورد سایت وردپرسی وجود دارند. هر یک از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت در این زمینه، قابلیت‌ها و محدودیت‌های خود را دارند.
    • پلاگین MonsterInsights را می‌توان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پلاگین برای دریافت آمار گوگل آنالیتیکس دانست. دو پلاگین ExactMetrics و Analytify، رقبای سرسخت این افزونه برای ثبت و نمایش داده‌های ترافیک سایت محسوب می‌شوند.
    • پلاگین Enhanced Ecommerce Google Analytics به طور اختصاصی برای سازگاری با فروشگاه‌سازها همچون ووکامرس طراحی شده و یکی از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.
    • افزونه Google Analytics by 10Web، یکی دیگر از افزونه‌های کاربردی آنالیز سایت است که امکان هدف‌گذاری و ارزیابی میزان پیشرفت را برای کاربران فراهم می‌سازد.
    • پلاگین‌های WP Statistics و Matomo، دو مورد از بهترین افزونه‌های آنالیز سایت ودپرسی هستند که عملکردی مستقل از گوگل آنالیتیکس داشته و اطلاعات سایت را با هیچ سرویس دیگری به اشتراک نمی‌گذارند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.