وبلاگ فروشگاهی چه کمکی به کسب‌وکار آنلاین شما می‌کند؟

وبلاگ فروشگاهی چه کمکی به کسب‌وکار آنلاین شما می‌کند؟

با وجود میلیاردها نفر که همه‌روزه در سراسر جهان از اینترنت استفاده می‌کنند، اهمیت داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی انکارناپذیر است. وبلاگ نویسی یک استراتژی بازاریابی بسیار کاربردی است که...

بیتا هیرمند

نوسته شده در بهمن ۹, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی و اهمیت آن

با وجود میلیاردها نفر که همه‌روزه در سراسر جهان از اینترنت استفاده می‌کنند، اهمیت داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی انکارناپذیر است. وبلاگ نویسی یک استراتژی بازاریابی بسیار کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کسب‌و‌کار اینترنتی خود کنید. وبلاگ فروشگاهی مزایای زیادی دارد و به شما کمک می‌کند تا شما مشتریان و قراردادهای بیشتری داشته باشید، ترافیک سایت را افزایش دهید و به موفقیت بیشتر و فروش بیشتری دست پیدا کنید. آمار نشان می‌دهد که:

  • آن دسته از کسب‌وکارهای آنلاین که از وبلاگ استفاده می‌کنند، ۶۷% بیش از دیگران می‌توانند به مشتریان هدف خود دست پیدا کنند.
  • ۸۱ % از کاربران آمریکایی به وبلاگ‎‌ فروشگاهی اعتماد دارد و از توصیه‌ها و اطلاعات مندرج در آن‌ها برای تصمیم‌گیری خود در خرید استفاده می‌کنند.
  • لینک‌های ورودی به سایت در شرکت‌هایی که وبلاگ فروشگاه دارند، تا ۹۷% بیشتر از دیگران است.
  • ۶۱% از کاربران آمریکایی با توجه به توصیه‌های وبلاگ فروشگاه، اقدام به خرید می‌کنند. 
  • ۶۰% کاربران زمانی‌که محتواهای سفارشی یک شرکت را در وبلاگ مطالعه می‌کنند، تصور مثبتی نسبت به آن شرکت یا برند پیدا می‌کنند.

بنابراین بازاریابی محتوایی با استفاده از وبلاگ فروشگاهی می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند و روی رتبه‌بندی موتور جستجو تمرکز داشته باشد. بهترین وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی افزایش ترافیک سایت را به صورت ارگانیک ایجاد کرده و کمک بیشتری به آگاهی از برند و وفاداری مشتریان می‌کند. در این مطلب از مجله پادرو به بررسی اهمیت داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی، مزایای ساخت وبلاگ برای سایت های فروشگاهی و تاثیر آن روی فروش می‌پردازیم.

وبلاگ چیست؟

وبلاگ در واقع نوعی نشریه آنلاین است که شباهت زیادی با روزنامه و مجلات در گذشته دارد. در هر وبلاگ، محتواهای مختلفی متناسب با حوزه کاری وب‌سایت، به‌صورت منظم منتشر می‌شود. در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی، کلمه Blog به عنوان جمع کلمه Weblogs مورد استفاده قرار گرفت که حال‌وهوایی شبیه به دفترچه خاطرات داشت.

با گذر زمان، تعریف وبلاگ گسترش پیدا کرد و در قالب اشکال مختلف محتوا به وب‌سایت‌ها، میکروبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی رسید به‌گونه‌ای که در حال حاضر اهمیت داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی در تمام صنایع انکارناپذیر است.

ساخت وبلاگ را می‌توان به عنوان یک روش جایگزین و ارگانیک برای تبلیغات و بازاریابی در کسب‌وکار معرفی کرد که فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص را فراهم می‌کند. مخاطبان هدف با بهره‌مندی از محتوای وبلاگ می‌توانند اطلاعات کاملی درباره صنعت و نوع کسب‌وکار شما بدانند و پاسخ سوالات خود را پیدا کنند.

وبلاگ‌ نویسی تجاری چیست؟

وبلاگ‌نویسی تجاری که ترجمه فارسی عبارت Business Blogging است، روشی برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌های صاحبان کسب‌وکار و فروشگاه‌های اینترنتی با مخاطب است. وبلاگ‌نویسی تجاری یک راهکار عالی برای دیده شدن کسب‌وکارهای آنلاین  است که به عنوان یک نوع استراتژی بازاریابی برای جذب مشتری و افزایش آگاهی از برند شناخته می‌شود.

پیشنهاد مقاله: اصول طراحی و نوشتن هدر و فوتر سایت فروشگاه

وبلاگ و وب‌ سایت چه تفاوتی باهم دارند؟

حتما شما هم اصطلاحات وبلاگ و وب‌سایت را شنیده‌اید و از آن‌ها در زندگی روزمره استفاده می‌کنید، اما چه چیزی وبلاگ را از یک وب‌سایت جدا می‌کند؟ وبلاگ در واقع بخشی از وب‌سایت است که در آن مطالب در قالب انواع مقاله و پست به‌صورت منظم در آن منتشر می‌شوند. یکی از اشتباهات رایج این است که این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می‌شوند اما در واقع وبلاگ نوع خاصی از محتوا است که در صفحات وب‌سایت قرار می‌گیرد.

چرا کسب‌و‌کار آنلاین شما به وبلاگ نیاز دارد؟

وبلاگ برای سایت های فروشگاهی و غیرفروشگاهی به شما این فرصت را می‌دهد تا دانش و تخصص خود را به‌روش جذاب‌تری در اختیار مخاطبان هدف قرار دهید و نام تجاری خود را به دیگران معرفی کنید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار به دنبال علل قانع‌کننده‌ای هستند تا درک بهتری از اهمیت داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی داشته باشند. در این بخش به معرفی ۱۶ مورد از مزایای وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم تا شما را قانع کنیم.

سوالات متداول وبلاگ برای فروشگاه‌ اینترنتی

داشتن وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی چه مزایایی دارد؟

افزایش ترافیک وب‌سایت، تبدیل ترافیک به لید، کسب رتبه بهتر کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، ارتباط موثر با مخاطب، نتایج مثبت در طولانی‌مدت، جلب اعتماد مشتری، ایجاد لینک داخلی و خارجی، معرفی محصولات جدید و به اشتراک‌گذاری اخبار مهم کسب‌وکار از جمله مزایای اصلی ساخت وبلاگ فروشگاهی هستند که منجر به افزایش فروش می‌شوند.

وبلاگ چیست؟

وبلاگ در واقع نوعی نشریه آنلاین است که محتواهای مختلفی متناسب با حوزه کاری وب‌سایت، به‌صورت منظم در آن منتشر می‌شود.

چه تفاوتی بین وبلاگ و وب‌ سایت وجود دارد؟

وبلاگ در واقع بخشی از وب‌سایت محسوب می‌شود. وبلاگ نوع خاصی از محتوا است که در صفحات وب‌سایت منتشر می‌شود.

بیتا هیرمند

نوسته شده در بهمن ۹, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب