ارسال بار سنگین با پست و سایر شرکت‌های پستی

0

این روزها کسب‌وکارهای آنلاین بسیاری در کشور وجود دارند که کار ارسال کالاهای خود را با استفاده از پست‌ها و سرویس‌های مختلف انجام می‌دهند. این بارها اندازه‌ها و وزن‌های متفاوتی دارند و باید بدانید که اندازه و وزن در هزینه تمام شده ارسال کالا می‌تواند تأثیرگذار باشد. ارسال بار سنگین با پست و شرکت‌های دیگری مانند ماهکس و ندکس امکان‌پذیر است. اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از ارسال بار سنگین با پست و این شرکت‌ها، نکات مربوط به آن را که در این مقاله از وبلاگ پادرو جمع‌آوری کرده‌ایم مطالعه کنید تا با این کار بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آن بهترین استفاده را بکنید. تا انتها با ما همراه باشید.

هزینه ارسال بار چگونه مشخص می‌شود؟

هزینه ارسال بار چگونه مشخص می‌شود؟

باید بدانید که هزینه ارسال بارهای متفاوت مانند بار سنگین با توجه به برخی شرایط مشخص می‌شود. از مهم‌ترین موارد تأثیرگذار در قیمت و هزینه ارسال بار سنگین با پست و سایر شرکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. همچنین برای آگاهی از هزینه پست ۱۴۰۱ می‌توانید به لندینگ پست پادرو مراجعه کنید.

1- مسافت

اولین مورد تأثیرگذار در تعیین هزینه ارسال بار سنگین با پست و شرکت‌های دیگر، فاصله میان مبدأ و مقصد است. هر چه این فاصله بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید برای جابه‌جایی بسته پرداخت کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ارسال بار مطلب هزینه ارسال بار بر اساس پارامترهای مختلف به چه میزان است؟ را مطالعه کنید.

2- وزن

از دیگر موارد تأثیرگذار در تعیین هزینه ارسال بار سنگین با پست و مجموعه‌های دیگر، وزن بسته است. هر چه وزن بسته بیشتر باشد، هزینه ارسال آن به دلیل سختی بیشتر، افزایش خواهد یافت.

3- نوع خدمات

خدمات پستی انواع متفاوتی دارند که برخی از آن‌ها در زمان کوتاه‌تری بسته را به مقصد می‌رسانند. هر چه سرعت ارسال بالاتر باشد هزینه ارسال بار سنگین با پست و مجموعه‌های دیگر بیشتر خواهد بود.

4- خدمات دیگر

برخی از مجموعه‌های پستی خدمات بیشتری را به افراد ارائه می‌دهند. خدماتی مانند بسته‌بندی کالاها، بیمه کردن آن‌ها و بسیاری موارد دیگر که افراد می‌توانند در صورت نیاز به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. باید بدانید که هر چه از خدمات بیشتری استفاده کنید، هزینه ارسال بار افزایش خواهد یافت.

5- شرایط

برخی مواقع شرایط متفاوت مانند شلوغی بسیار روزهای پایانی سال و شرایط جوی مانند زمان بارش برف از مواردی هستند که می‌توانند در هزینه ارسال بار سنگین با پست تأثیر بگذارند و منجر به افزایش آن شوند.

عوامل مختلفی مانند فاصله، وزن، شرایط خاص، خدمات ویژه و نوع پست مورد استفاده در تعیین هزینه ارسال بار سنگین با پست نقش دارند.

ارسال بار سنگین با پست

ارسال بار سنگین با پست

بسیاری افراد تصور می‌کردند که پست تنها کار رساندن نامه‌ها را بر عهده دارد. اما باید بدانید که پست سالانه چند صد میلیون بسته متفاوت را به مقصد می‌رساند. معمولاً قیمت حمل بارهای متفاوت با پست و حتی ارسال بار سنگین با پست از سایر شرکت‌ها ارزان‌تر است. به همین دلیل بر اساس آمار منتشر شده تنها در سال 1397 در حدود 400 میلیون بسته متفاوت با استفاده از خدمات شرکت پست ایران ارسال شده است. اما قانونی که در سال‌های اخیر تصویب شده باعث بروز برخی مشکلات در کار ارسال بار سنگین با پست شده است.

باید بدانید که با استفاده از پست ایران تنها بسته‌هایی تا وزن حداکثر 30 کیلوگرم را می‌توان ارسال کرد. همین امر باعث شده تا مردم ایران برای ارسال بارهای سنگین‌تر از 30 کیلوگرم خود از شرکت‌ها و مجموعه‌های دیگری مانند ماهکس و ندکس استفاده کنند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ارسال با ماهکس

    ماهکس یکی شرکت‌های فعال در زمینه ارسال بارها و بسته‌های متفاوت است. این شرکت با ارائه خدمات متفاوت توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند و بسیاری افراد و کسب‌وکارها برای ارسال بارهای متفاوت خود مانند بارهای سنگین از خدمات این مجموعه استفاده کنند. استفاده از ماهکس با مزایای متفاوتی همراه است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    1- قیمت مناسب

    قیمت را باید یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک مجموعه پستی توسط افراد مختلف دانست. ارسال بار سنگین با پست ماهکس هزینه بسیار زیادی ندارد و برای بسیاری مجموعه‌ها مقرون‌به‌صرفه است.

    2- ارائه خدمات به‌روز

    ارائه خدمات به روزی مانند رهگیری مرسوله پست، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و بسیاری موارد دیگر باعث شده تا بتوان این مجموعه را در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پستی مناسب قرار داد. از مهم‌ترین خدمات ماهکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • رهگیری مرسولات پستی
    • پرداخت جلوی در منزل
    • بیمه کردن مرسولات
    • حمل کالاهای ویژه و حساس
    • بسته‌بندی مناسب

    3- سابقه خوب

    ماهکس با بیش از ده سال ارائه خدمات توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. همین امر سبب شده تا بسیاری از افراد در هنگام نیاز به خدمات متفاوت پستی و ارسال بار سنگین با پست به یاد این مجموعه بیفتند و از خدمات آن استفاده کنند.

    ارسال با ندکس

    ندکس یکی دیگر از ارائه‌دهندگان خدمات متفاوت در زمینه جابه‌جایی بار و مرسولات است. استفاده از این مجموعه نیز با مزایایی همراه است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    1- ارسال سریع

    در زمان استفاده از خدمات شرکت ندکس می‌توانید خیالتان از سرعت این مجموعه راحت‌تر باشد. به طور معمول و در صورت عدم مواجهه با برخی مشکلات و موانع، مرسولاتی که با استفاده از ندکس ارسال می‌شود، سریع‌تر از پست ملی به مقصد خواهد رسید. همین سرعت بالا را باید یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده کسب‌وکارهای متفاوت به استفاده از خدمات این مجموعه دانست.

    2- قیمت مناسب

    همان‌طور که اشاره کردیم، قیمت و هزینه ارسال بسته‌ها یکی از مواردی است که تقریباً تمام کسب‌وکارها به آن توجه می‌کنند. به همین دلیل مجموعه‌هایی که برای خدمات خود هزینه‌های مناسبی می‌گیرند از محبوبیت بیشتری در میان مردم و کسب‌وکارها برخوردار هستند. قیمت‌های ارسال بار سنگین با پست ندکس را باید در گروه مناسب قرار داد.

    3- خدمات دیگر

    در ندکس خدمات متنوع دیگری نیز در زمینه ارسال بار برای راحتی بیشتر مشتریان ارائه می‌شود که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    بسته‌بندی

    بسته بندی

    ندکس با ارائه خدمات بسته‌بندی کالاها باعث شده تا برخی کسب‌وکارها و مشتریانش آرامش و راحتی بیشتری در این خصوص را تجربه کنند.

    رهگیری مرسولات

    ارسال لینک رهگیری مرسوله برای دریافت‌کننده یکی دیگر از خدمات جذابی است که مجموعه ندکس به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این ویژگی می‌تواند سبب افزایش امنیت و راحتی خیال آن‌ها شود. همین موارد در افزایش اعتماد مردم به کسب‌وکارها تأثیر دارند و مجموعه می‌تواند مشتریان بیشتری داشته باشد.

    تحویل و ارسال جلوی در منزل

    با استفاده از خدمات ندکس دیگر لازم نیست برای ارسال بار سنگین با پست ندکس تا نزدیک‌ترین نمایندگی و دفتر مجموعه بروید. تنها لازم است از این خدمت استفاده کنید تا پرسنل این مجموعه کالا را جلوی در منزل ارسال‌کننده یا انبار مجموعه تحویل بگیرند و جلوی در منزل مشتری به او تحویل دهند.


    همچنین بخوانید: نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای ارسال با پست

    ارسال مجدد کالاهای مرجوعی

    با استفاده از خدمات ندکس دیگر نیازی نیست که نگران عدم حضور گیرنده در خانه باشید. در صورتی که مشتری و دریافت‌کننده کالا در خانه حضور نداشته باشد، این مجموعه تا 3 بار به صورت رایگان به آن محل مراجعه خواهد کرد. همین امر سبب افزایش راحتی و کاهش هزینه‌های ارسال بار مجموعه‌های متفاوت خواهد شد.

    برای ارسال بارهای متفاوت سبک و سنگین علاوه بر پست ایران می‌توان از خدمات مجموعه‎‌های معتبر دیگری مانند ماهکس و ندکس استفاده کرد.

    پلتفرم پادروپین

    پادروپین را باید یک پلتفرم بسیار مناسب برای کسب‌وکارهای آنلاین دانست. خدمات متنوع و جذابی که این مجموعه ارائه می‌دهد، باعث می‌شود تا بسیاری از کسب‌وکارها فروش بیشتری را تجربه کنند و زودتر به اهداف خود دست برسند. ساخت فروشگاه آنلاین در این مجموعه و ارائه خدمات پستی متنوع را باید دو مورد از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این مجموعه دانست. در پادروپین افراد می‌توانند خدمات، هزینه و زمان ارسال بار سنگین با پست‌ و مجموعه‌های متفاوت مانند ماهکس و ندکس را مشاهده و با توجه به نیازها و اولویت‌های خود بهترین گزینه را انتخاب و از آن استفاده کنند.

    علاوه بر مشاهده مجموعه‌های بسیار ارائه‌دهنده خدمات پستی و موارد مربوط به آن‌ها، پشتیبانی اختصاصی پادروپین از کسب‌وکارهای آنلاین یکی دیگر از خدمات جذاب ارائه شده توسط این مجموعه است. دیگر لازم نیست کسب‌وکارهای متفاوت برای پیگیری موارد مختلف با شرکت‌های متفاوت تماس بگیرند. تنها لازم است که با مجموعه پادروپین تماس بگیرند تا با کمک آن‌ها پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند و مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کنند.

    این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه مجموعه‌های متفاوت خواهد شد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که در زمان استفاده از پادروپین دیگر نیاز ندارید که با شرکت‌های متفاوت ارائه‌دهنده خدمات پستی تماس و ارتباط برقرار کنید یا قرار داد ببندید. این کار را تنها می‌توان با استفاده از خدمات پادروپین به راحتی و با سرعت بالا انجام داد.

    در پادروپین کسب‌وکارها به بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پستی دسترسی دارند و می‌توانند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

    جمع‌بندی

    • ارسال بار سنگین با پست و شرکت‌های متفاوت دیگر نیازمند توجه به نکاتی مانند هزینه، محدودیت در خصوص وزن و ابعاد است. عدم توجه به این نکات باعث بروز برخی مشکلات برای افراد خواهد شد.
    • از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت ارسال بار سنگین با پست و مجموعه‌های دیگر می‌توان به مواردی مانند فاصله، نوع پست، وزن و خدمات اضافی اشاره کرد.
    • شرکت پست ایران برای جابه‌جایی بارهای سنگین محدودیت 30 کیلوگرمی گذاشته است و تنها بارهایی با وزن حداکثر 30 کیلوگرم را جابه‌جا می‌کند.
    • شرکت‌های دیگری مانند ماهکس و ندکس در سال‌های اخیر با ارائه خدمات متنوع، با کیفیت و مناسب توانسته‌اند بخشی از بازار جابه‌جایی مرسولات پستی را در اختیار بگیرند.
    • قیمت مناسب، ارسال سریع، قابلیت پیگیری مرسوله و برخی خدمات جانبی مانند بسته‌بندی را باید از مهم‌ترین خدمات و ویژگی‌های ارائه شده توسط این دو مجموعه دانست.
    • البته باید بدانید که ارسال بار سنگین با پست شرکت ندکس نیز محدودیت دارد و تنها می‌توانید بارهایی با حداکثر وزن 10 کیلوگرم را از طریق این مجموعه برای مقاصد متفاوت ارسال کنید.
    • مجموعه پادروپین با ارائه خدمات متنوع و جذاب به کسب‌وکارهای آنلاین توانسته شانس موفقیت آن‌ها را افزایش دهد و همچنین در هزینه و زمان آن‌ها صرفه‌جویی کند.
    • یکی از خدمات جذاب موجود در این پلتفرم دسترسی به شرکت‌های پستی متفاوت و قابلیت مشاهده خدمات و قیمت آن‌هاست. همچنین در زمان استفاده از این ویژگی پادروپین نیازی به بستن قرارداد با مجموعه‌های پستی متفاوت وجود ندارد.
    • شما از ارسال بار سنگین با پست چه می‌دانید؟ تا کنون بارهای سنگین و حجیم را با استفاده از پست ارسال کرده‌اید؟ آیا از خدمات پادروپین به طور کامل اطلاع دارید؟
    • نظرات و تجربیانت خود را در قسمت کامنت با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منبع:

    TNT

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.