بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت فروشگاهی

0

درگاه‌ پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که پرداخت‌ها را به‌صورت آنلاین دریافت کنند. با این‌حال، انتخاب درگاه پرداخت مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا قیمت‌گذاری، کارمزد تراکنش‌ها و ویژگی هر درگاه پرداخت متفاوت است. برای راهنمایی بیشتر، در این مقاله از مجله پادرو، بهترین درگاه‌ های پرداخت را برای انواع کسب‌وکارها بررسی کردیم. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا راه حل مناسبی برای نیازها و بودجه خود پیدا کنید.

بهترین درگاه پرداخت

با گسترش اینترنت و خریدهای اینترنتی، افراد نیاز به ابزاری دارند که بتوانند به ‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، هزینه خرید خود را پرداخت کنند. یکی از مهم‌ترین مراحل برای راه‌اندازی فروش اینترنتی محصولات دریافت درگاه پرداخت است که باید پشت سر بگذارید.

بر این اساس، درگاه پرداخت را می‌توانیم یک ابزار تجارت الکترونیکی بدانیم که تمام فرایندهای موجود در این زمینه از تراکنش و پرداخت وجه را برای کاربران ساده‌سازی می‌کند. بهترین درگاه پرداخت، درگاهی است که تمام مزایای این سیستم‌ها را در خود جای داده و شرایطی را فراهم کرده که شما بتوانید به بهترین نحو ممکن، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

با در اختیار داشتن چنین درگاه پرداختی، می‌توانید فرایند فروش خود را با سرعت به‌مراتب بیشتری طی کرده و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره درگاه پرداخت نگاهی به مقاله درگاه پرداخت چیست و مزایای درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه داشته باشید.

بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

در راستای آشنایی با بهترین درگاه‌ های پرداخت و انتخاب از بین گزینه‌های موجود، لازم است تا اطلاعات خود را درباره انواع درگاه‌های پرداخت در این زمینه ارتقا داده و با دانش بیشتری به این موضوع نگاه کنید.

به‌طور کلی، درگاه‌ های پرداخت اینترنتی معمولا به دو دسته متفاوت تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها، مزایا و همچنین معایب مخصوص به خود را دارند. در این بخش قصد داریم این دو دسته را معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها داشته باشید.

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی به صورت مستقیم یا غیرمسقیم (واسط) در اختیار کسب‌وکارها و مشتریان آنها قرار می‌گیرد.

درگاه پرداخت مستقیم

درگاه پرداخت مستقیم یا درگاه پرداخت بانکی، درگاه‌ پرداختی است که به‌‌صورت مستقیم تحت پشتیبانی بانک‌ها قرار دارد و مشتریان می‌توانند بعد از ثبت سفارش، وارد قسمت پرداخت هزینه شده و عملیات خود را انجام دهند.

بعد از اینکه اطلاعات مربوط به حساب بانکی و کارت توسط مشتری وارد شد، درگاه به حساب مربوطه متصل شده و هزینه مورد نظر از آن کسر خواهد شد. توصیه می‌کنیم که برای کسب و کار خود به سراغ بهترین درگاه پرداخت بانکی بروید تا از این طریق بتوانید اعتبار کسب و کار خود را ارتقا دهید.

مدارک موردنیاز برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم

برای اینکه بتوانید بهترین درگاه پرداخت بانکی را برای فروشگاه اینترنتی خود دریافت کرده و اعتبار کسب و کارتان را افزایش دهید، نیاز به ارائه مدارک معتبر دارید. برخی از مدارک مهم مورد نیاز در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم تا با در اختیار داشتن آن‌ها، اقدامات لازم برای دریافت درگاه را انجام دهید.

  • داشتن نماد الکترونیک یا همان ای نماد
  • راه‌اندازی کامل سایت فروشگاه
  • داشتن محل اقامت قانونی و معتبر برای کسب و کار
  • کد رهگیری ثبت‌نام مالیاتی
  • دریافت مجوزهای معتبر حقیقی و حقوقی از دفاتر اسناد رسمی
  • عدم ممنوعیت برای فعالیت تجاری از سمت نظام بانکی
  • تعهد کامل به قوانین مربوط به تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران در سایت و فروشگاه حضوری

با در اختیار داشتن این مدارک و مراجعه به بانک مورد نظر، می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید تا بعد از هر خرید، هزینه پرداخت شده به‌‌صورت مستقیم به حساب فرد یا فروشگاه منتقل شود.

پیشنهاد مقاله: شرایط دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

مزایای درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

استفاده از بهترین درگاه‌های پرداخت مستقیم، مزایای متعددی به همراه دارد که شما به سادگی می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در این بخش از محتوا قصد داریم به چند نمونه از اصلی‌ترین مزایای این حالت بپردازی

  • واریز شدن مبالغ به حساب شخصی شما
  • افزایش اعتبار کسب و کار
  • امکان اتصال مستقیم به درگاه پرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن
  • تراکنش‌های بدون کارمزد
  • تسویه حساب به ‌صورت روزانه
  • جذب مشتری بیشتر به دلیل اعتماد بالاتر

معایب درگاه پرداخت مستقیم

دریافت این درگاه‌ها در کنار مزایای متعدد، معایبی هم به همراه دارند که باید درباره آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید. برخی از اصلی‌ترین معایب این دسته از درگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  • نیاز به نماد الکترونیک به نام صاحب حساب دارد
  • باید از سازمان مرتبط مجوز فعالیت کسب شود
  • نیاز به اجاره‌نامه محل فعالیت دارد
  • مدت‌زمان فعال شدن درگاه پرداخت حدود 2 الی 3 هفته کاری زمان می‌برد.
درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

درگاه پرداخت غیرمستقیم

نوع دیگری از درگاه‌ های پرداخت که شما می‌توانید برای کسب و کار خود استفاده کنید، درگاه پرداخت اینترنتی غیر مستقیم یا واسط است. در این نوع از درگاه، شرکت‌هایی به ‌عنوان نماینده از بانک‌ها فعالیت کرده و خدمات لازم را به کسب و کارها ارائه می‌دهند.

نحوه دریافت این درگاه‌ های بانکی به‌مراتب ساده‌تر بوده و دیگر نیازی به ارائه مدارک دشوار نیست. برای اینکه بتوانید بهترین درگاه پرداخت واسط را برای خود انتخاب کنید، باید با شرکت‌های مختلف فعال در این زمینه مکاتبه کرده و بر اساس قوانین و خدمات آن‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در نهایت بعد از انتخاب درگاه و توافقات لازم، می‌توانید قرار داد خود را تنظیم کنید. بعد از ثبت قرار داد، نهایتا طی 24 ساعت درگاه مورد نظر برای فروشگاه شما فعال ‌شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و غیرمستقیم در این است که در روش واسط بعد از هر تراکنش، مبلغ مورد نظر به حساب نماینده یا همان شرکت مورد نظر ارسال شده و سپس به ‌صورت روزانه با شما تسویه‌حساب می‌شود.

مزایا و معایب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسط

برای اینکه بتوانید بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را برای خود انتخاب کنید، باید اطلاعاتی درباره بهترین درگاه پرداخت واسط هم به دست واسط به دست آورده و از بین آن‌ها بر این اساس انتخاب کنید. استفاده از این درگاه‌ها مزایایی به همراه دارد که به شرح زیر هستند:

  • فعال‌سازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • عدم نیاز به نماد الکترونیک و سایر مجوزهای مورد نیاز در این زمینه
  • امکان اتصال به چند درگاه به ‌صورت هم‌زمان
  • پشتیبانی کامل و همه‌جانبه توسط شرکت مربوطه
  • امکان داشتن طراحی صفحه شخصی پرداخت و ثبت لوگو و اسم در صفحه پرداخت

استفاده از بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی واسط، معایبی هم دارد که توصیه می‌کنیم اطلاعات خود را درباره آن‌ها کامل کنید و انتخاب به‌جایی داشته باشید.

  • عدم واریز شدن هزینه‌ها به‌صورت مستقیم به حساب شما
  • طولانی‌تر بودن زمان تسویه توسط شرکت‌ها
  • دریافت کارمزد برای تراکنش‌ها

مزایای استفاده از بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

بدیهی است که اغلب فروشگاه‌های آنلاین که به‌فکر طراحی سایت فروشگاهی خود هستند، به دنبال بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی هستند که بتوانند بر اساس آن‌ها به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

استفاده از بهترین درگاه پرداخت آنلاین، مزایای متعدد و گوناگونی به دنبال دارد که شما باید اطلاعات خود را درباره آن‌ها ارتقا دهید. در این قسمت به معرفی چند نمونه از مهم‌ترین مزایای استفاده از بهترین درگاه پرداخت اینترنتی می‌پردازیم.

مزایای بهترین درگاه پرداخت آنلاین

ارتقای اعتبار کسب و کار فروشگاه

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین، اعتبار است. همه افرادی که کسب و کار خود را در این زمینه دارند، به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند اعتبار خود را ارتقا داده و نظر مشتریان را به سمت خود جلب کنند. در اختیار داشتن یک درگاه ایمن و مطمئن، می‌تواند باعث شود که اعتبار فروشگاه آنلاین شما به میزان قابل ‌توجهی ارتقا پیدا کند.

سرعت بخشیدن به روند پرداخت هزینه

در صورتی که از یک درگاه پرداخت معتبر و مناسب برای کسب و کار خود استفاده کنید، می‌توانید به تراکنش‌های خود سرعت بخشیده و در مدت‌زمان کوتاه‌تری فعالیت را انجام دهید. بدیهی است که مشتریان تمایل دارند بعد از تکمیل خرید خود، سریعا و بدون اتلاف وقت، وارد صفحه پرداخت شده و ادامه فرایند را انجام دهند.

هرگونه اختلال در این فرایند، می‌تواند باعث عدم رضایت مشتری شده و در نهایت او را از خریدهای آتی، دور کند. در صورتی که به سراغ بهترین درگاه‌های پرداخت بین‌المللی و معتبر در این زمینه بروید، دیگر در این حالت دچار مشکل نخواهید شد و می‌توانید خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهید.

انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی باعث افزایش اعتبار آنلاین‌شاپ‌ها و تسهیل انجام تراکنش‌ها می‌شود.

افزایش اعتماد مشتریان

یکی از مهم‌ترین مزایایی که استفاده از بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف به دنبال دارد، افزایش اعتماد مشتریان است. افراد برای اینکه خرید اینترنتی انجام دهند، باید بتوانند به صاحب کسب و کار اعتماد کرده و هزینه را از طریق درگاه مورد نظر پرداخت کنند.

استفاده از درگاه‌های ایمن و معتبر در این زمینه تا حد زیادی کمک‌کننده بوده و باعث می‌شود تا مشتریان با اطمینان خاطر به‌مراتب بیشتر و بهتری این کار را انجام دهند.

امکان اتصال به چند درگاه پرداخت مختلف

یکی دیگر از استفاده از بهترین درگاه پرداخت آنلاین که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، امکان اتصال به چند درگاه پرداخت به ‌صورت هم‌زمان است. این حالت باعث می‌شود تا شما بتوانید تراکنش‌های بیشتری را به ‌صورت سریع‌تر و در زمان به‌مراتب کمتری داشته باشید.

پشتیبانی رایگان و تمام وقت

در برخی از مواقع ممکن است اختلالاتی در عملکرد این سیستم‌ها به وجود آید؛ در این حالت شما به یک پشتیبانی قدرتمند نیاز دارید که بتواند اختلالات پیش آمده را به ‌خوبی پیگیری و برطرف کند. از این رو می‌توانیم یکی دیگر از مزایای بهترین درگاه پرداخت اینترنتی فعال در این زمینه را پشتیبانی رایگان و تمام‌وقت بدانیم و در صورت بروز هرگونه مشکل، این امکان را دارید که با پیگیری‌ها و راهنمایی‌های پشتیبان، آن را کاملا برطرف کنید.

مقایسه بهترین درگاه پرداخت مستقیم و واسط

همان‌طور که اشاره کردیم، شما بسته به سلیقه و نوع کسب و کار خود، می‌توانید از درگاه مستقیم یا غیرمستقیم استفاده کنید. در بخش‌های قبلی با ویژگی‌ها و همچنین مزایا و معایب این دو سیستم پرداخت آشنا شدیم. در این قسمت نیز قصد داریم تا این دو نوع درگاه را به‌طور کامل با یکدیگر مقایسه کنیم.

در نهایت شما هستید که بر اساس اطلاعات و داده‌های موجود در این زمینه، باید بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید.

پشتیبانی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این زمینه باید به آن پرداخته شود، پشتیبانی درگاه‌ها است. همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، در بعضی مواقع ممکن است مشکلات و اختلالاتی هنگام واریز هزینه در درگاه پرداخت آنلاین به وجود آید که نیاز به رسیدگی و پشتیبانی کامل داشته باشد.

پشتیبانی درگاه‌ های واسط یا همان غیرمستقیم تا حدی قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند. این موضوع می‌تواند در برطرف کردن اختلالات به وجود آمده تا حد زیادی اثرگذار باشد.

کارمزد

درگاه پرداخت بانکی یا همان مستقیم، بدون کسر کارمزد به مشتریان و کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. در واقع، در این حالت هیچ‌گونه مبلغی در ازای کارمزد خرید از حساب شما کسر نمی‌شود. بهترین درگاه واسط که زیر نظر شرکت‌های نماینده بانک فعالیت می‌کنند، در ازای تراکنش‌های شما کارمزد کمی کسر خواهند کرد. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه بهترین درگاه واسط مورد نظر خود را از بین گزینه‌های موجود در این زمینه انتخاب کنید، حتما درباره درصد کارمزد درگاه اطلاعات کسب کنید و گزینه مناسبی را برگزینید.

دریافت مجوزهای موردنیاز

از دیگر تفاوت‌هایی که میان بهترین درگاه‌های پرداخت بانکی و واسط وجود دارد، مربوط به مجوزهای مورد نیاز برای دریافت درگاه بوده که در این بخش به آن می‌پردازیم. برای دریافت درگاه واسط، نیاز به مجوز دارید که باید از اداره ثبت ‌اسناد و اتحادیه مرتبط با فعالیت خود دریافت کنید.

همان‌طور که در این مقاله خواندیم، برای دریافت درگاه واسط، چنین سختی‌هایی وجود ندارد، شما در طی مراحل ساده‌تری می‌توانید درگاه مورد نیاز کسب و کار خود را دریافت کنید.

دریافت درگاه پرداخت برای اینستاگرام و تلگرام

بسیاری از کسب و کارها این روزها تنها در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام فعالیت کرده و هنوز هیچ اقدامی برای طراحی و راه‌ اندازی وبسایت فروشگاهی خود انجام نداده‌اند. این دسته از کسب و کارها هم در اغلب مواقع نیاز به ساخت درگاه پرداخت آنلاین دارند تا بتوانند خدمات بهتر و مناسب‌تری را به مشتریان خود ارائه کنند.

درگاه پرداخت بانکی یا مستقیم، قابلیت طراحی و ساخت درگاه پرداخت تلگرام و اینستاگرام را ندارند. بر این اساس این دسته از مشاغل اینترنتی توانایی بهره بردن از این درگاه‌ها را نداشته و حتما باید از نمونه‌های واسط یا غیرمستقیم استفاده کنند.

پیشنهاد مقاله: نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای اینستاگرام

امکان درج لوگو و نام برند در صفحه پرداخت

از دیگر تفاوت‌هایی که بین بهترین درگاه واسط و مستقیم وجود دارد، امکان درج لوگو در صفحه پرداخت درگاه‌ های پرداخت واسط است. برخی از کسب و کارها تمایل دارند که مشتریان بعد از منتقل شدن به صفحه پرداخت، لوگو و نام برند را مشاهده کرده و سپس خرید خود را انجام دهند.

این امکان تنها برای بهترین درگاه‌های واسط پرداخت فعال بوده و نمونه‌های مشابه بانکی، از چنین قابلیتی بهره نمی‌برند.

مدت‌زمان راه‌ اندازی درگاه پرداخت

یکی دیگر از تفاوت‌هایی که بین بهترین درگاه واسط پرداخت اینترنتی و مستقیم وجود داشته و باید حتما در زمان انتخاب در نظر گرفته شود، مربوط به مدت‌زمان ثبت‌نام تا راه‌اندازی درگاه است.

بهترین درگاه پرداخت واسط معمولا تنها در عرض یک روز کاری، فعال ‌شده و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در حالی که بهترین درگاه بانکی معمولا بین دو تا سه هفته کاری طول می‌کشد تا فعال شده و قابل ‌استفاده باشد.

از این رو در صورتی که با محدودیت زمان روبه‌رو هستید، توصیه می‌کنیم سراغ درگاه‌ های واسط بروید تا در زمان کوتاه‌تری بتوانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

درگاه پرداخت اینترنتی پادروشاپ

اگر به دنبال اعتبار بیشتر و افزایش فروش در کسب و کار خود هستید، توصیه می‌کنیم سایت خود را طراحی کرده و بخشی از فعالیت خود را سمت فروشگاه اینترنتی خود ببرید. داشتن یک سایت معتبر، مناسب و با طراحی اصولی، می‌تواند اعتبار شما را در زمینه کاری تا حد قابل ‌توجهی ارتقا داده و باعث شود مشتریان با اطمینان خاطر به مراتب بیشتری خرید خود را انجام دهند.

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت باید سازگاری بالایی با کسب و کار شما داشته باشد و بتواند نیازهایتان را به ‌صورت کامل در این زمینه برآورده کند. امنیت این درگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و شما به هیچ عنوان نباید از کنار آن به ‌سادگی عبور کنید. بر این اساس توصیه می‌کنیم اگر به دنبال بهترین درگاه پرداخت واسط در این زمینه هستید، حتما سراغ مدل‌هایی بروید که اعتبار و میزان رضایت کاربران بیشتری دارند.

پلتفرم هوشمند پادروشاپ دارای قابلیت‌های متنوعی است که به فروشگاه‌های آنلاین به خصوص فروشگاه‌های اینستاگرامی در مدیریت امور مدیریت فروشگاه کمک بسیاری می‌کند. صاحبان فروشگاه‌های آنلاین که از پلتفرم پادروشاپ استفاده می‌کنند، این امکان را دارند که محصولات خود را قیمت‌گذاری کرده و برای هر کدام لینک خرید آنلاین آماده کنند.

اما قابلیت‌ها به همین موارد ختم نمی‌شوند. در حقیقت به غیر از ساختن فروشگاه آنلاین، پادروشاپ در مدیریت فروش و مدیریت امور مشتریان قابلیت ویژه‌ای دارد که صاحبان آنلاین‌شاپ‌ها را از تهیه بهترین درگاه پرداخت اینترنتی بی‌نیاز می‌کند.

جمع بندی

  • درگاه پرداخت اینترنتی یک ابزار تجارت الکترونیک به حساب می‌آید که فرآیند تراکنش را برای کسب‌وکارهای آنلاین، فروشگاه‌های فیزیکی و آنهایی که ترکیبی از هر دو هستند، تسهیل می‌کند.
  • درگاه پرداخت مستقیم، نوعی درگاه پرداخت است که تحت پشتیبانی بانک‌ها هستند و مشتریان بعد از اینکه سفارش خود را تأیید کردند، برای پرداخت هزینه وارد آن می‌شوند.
  • همیشه انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارهای آنلاین توصیه می‌شود. زیرا نشانه اعتبار آنها خواهد بود.
  • درگاه پرداخت اینترنتی، واسط توسط شرکت‌هایی که نماینده بانک‌ها می‌شوند، در اختیار کسب‌وکارهای آنلاین قرار می‌گیرند.
  • وقتی مشتریان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واسط پول پرداخت می‌کنند، مبلغ به حساب شرکت نماینده بانک وارد می‌شود. این شرکت‌ها نیز روزانه با فروشگاه‌های آنلاین تسویه‌حساب می‌کنند.
  • پلتفرم هوشمند پادروشاپ دارای قابلیت‌های متنوعی است که به فروشگاه‌های آنلاین به خصوص فروشگاه‌های اینستاگرامی در مدیریت امور مدیریت فروشگاه کمک بسیاری می‌کند.
  • پادروشاپ بهترین درگاه پرداخت اینترنتی امن و کاربرپسندی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که به تمام بانک‌های عضو شتاب متصل است. بنابراین بدون نیاز به تهیه درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم یا واسط می‌توان تراکنش‌های مالی را انجام داد.
  • مزایای بهترین درگاه‌های پرداخت امنیت و اعتبار آنهاست که با پشتیبانی بانک‌ها و شرکت‌های واسط عملکرد بهتری خواهند داشت.
  • ایمنی درگاه پرداخت، آماده‌سازی درگاه بر اساس (API)، افزایش نرخ تبدیل و به‌روزرسانی خودکار از مزایای درگاه‌های پرداخت ووکامرس به حساب می‌آید.

سخن پایانی

یکی از مراحلی که کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی برای ارتقا فعالیت خود در حوزه فروش و ارائه خدمات باید انجام دهند، انتخاب و دریافت یک درگاه پرداخت معتبر و امن است. درگاه‌های پرداخت در دو دسته مستقیم و واسط دسته‌بندی می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌هایی دارند. در بخش‌های قبلی به‌صورت کامل به بررسی این درگاه‌ها و همچنین معرفی مزایا و معایب بهترین درگاه‌های پرداخت واسط و مستقیم پرداختیم.

همچنین ویژگی‌های این دو مدل درگاه را مورد بررسی قرار دادیم تا در نهایت بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. با در نظر گرفتن اطلاعات و داده‌های موجود در بخش‌های قبلی، شما می‌توانید بهترین درگاه پرداخت را برای کسب و کار خود انتخاب کرده و با این کار، میزان فروش و سود ناشی از آن را ارتقا دهید.

با پر کردن فرم زیر به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید.

    سوالات متداول بهترین درگاه پرداخت

    کارمزد بهترین درگاه پرداخت واسط و مستقیم به چه صورت است؟

    درگاه‌های پرداخت بانکی، هیچ‌گونه کارمزدی برای تراکنش‌ها دریافت نمی‌کنند اما درگاه‌های پرداخت واسط یا مستقیم، از کاربران خود کارمزد دریافت می‌کنند. این کارمزد در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات می‌تواند متفاوت باشد.

    برای ساخت بهترین درگاه پرداخت در اینستاگرام و تلگرام به سراغ کدام نوع برویم؟

    در این حالت شما می‌توانید از بهترین درگاه‌های واسط پرداخت استفاده کنید، چراکه درگاه‌های بانکی در این زمینه هیچ‌گونه خدماتی ندارند.

    امینت کدام درگاه‌های پرداخت بالاتر است؟

    درگاه‌های پرداخت مستقیم معمولا امنیت بالاتری نسبت به نمونه‌های واسط دارند. اما به این معنا نیست که درگاه های پرداخت غیرمستقیم قابل اطمینان نیستند یا امنیت بالایی ندارند. بستگی به ارائه دهنده درگاه پرداخت واسط دارد.

    برای ساخت کدام نوع درگاه پرداخت به اجاره‌ نامه ملک محل فعالیت نیاز است؟

    برای ساخت درگاه پرداخت بانکی مستقیم، باید اجاره‌نامه ملک محل فعالیت را به بانک مورد نظر خود ارائه دهید تا مراحل به درستی پشت سر گذاشته شود.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.