جذب مشتری در اینستاگرام به کمک ۱۰ راهکار اساسی

جذب مشتری در اینستاگرام به کمک ۱۰ راهکار اساسی

برای تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام، شما را با ۱۰ راهکار برتر آشنا خواهیم کرد، برای حرفه‌ای بودن و درآمدزایی در فضای مجازی این مقاله را از دست ندهید....

بابک سرانی

نوسته شده در مهر ۲۶, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام

برای تبدیل فالوور به مشتری در اینستاگرام، شما را با ۱۰ راهکار برتر آشنا خواهیم کرد، برای حرفه‌ای بودن و درآمدزایی در فضای مجازی این مقاله را از دست ندهید.

حتما شما هم به دنبال وب سایتی هستید تا با ارائه راهکارهای اصولی برای تبدیل فالوور اینستاگرام به مشتری و خریدار، شما را به اهداف خود نزدیک‌تر کند. اگر غیر از این بود اکنون در حال مطالعه این مقاله نبودید. مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

بستر اینستاگرام مناسب‌ترین فضا و گستره برای قدم زدن در مسیر درست موفقیت و پیشرفت در کسب و کار شما محسوب می‌شود.

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما اهمیت دارد و قصد دارید در اینستاگرام به شهرت و ثروت قابل توجهی برسید، روش‌های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را بیاموزید تا برای جذب مشتری در اینستاگرام مسیر درست را طی کنید.

پروفایل خود را جذاب و به یادماندنی طراحی کنید

بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا همان ویترین مغازه و یا خلاصه محل اصلی معرفی کسب و کار شما است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر می‌زنند.

بهینه سازی پروفایل برای تبدیل فالوور به مشتری

تعامل با صفحه‌های مشابه و رقبای دوست داشتنی!

خیلی اهمیت دارد که رقبای خود را بشناسید و به مخاطبان و فالوورهای خود ثابت کنید که نه تنها نگران آن همه رقیب نیستید بلکه با خیالی آسوده حتی اگر امکان داشته باشد می‌توانید به آنها هم کمک کنید!

آیا برای جذب مشتری، داشتن وب سایت مهم است؟

خیلی از کارشناسان مطمئن هستند که در کنار اداره یک صفحه اینستاگرام بهتر است یک وب سایت طراحی شده و مناسب داشته باشیم. این خیلی اهمیت دارد که با کمک چنین وب سایتی، برای جذب مشتری حرفه‌ای اقدام کنیم.

در فرایند بازاریابی در اینستاگرام باید اصل طراحی وب سایت و اصول مندرج در آن را رعایت کرد. همچنین داشتن یک وب سایت مهم و معتبر از مصادیق و روش‌های جذب اعتماد مخاطبان و مشتری در اینستاگرام است. از طریق وب سایت و البته زیر نظر یک کارشناس تحلیل وب سایت، رفتار کاربران خود را تحلیل کنید، این کار امکان پذیر است و باید زیر نظر یک تیم حرفه‌ای انجام شود، هر چند خود شما هم می‌توانید کم کم به این اصول و قوانین پی ببرید.

تبلیغ در صفحه‌های مرتبط می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد اما معمولا چنین فرایندی باید بسیار هوشمندانه و با فکر صورت بگیرد.

تبدیل فالوورهای اینستاگرام به مشتری

تولید محتوای مستمر را فراموش نکنید

تولید محتوای مستمر و منظم معجزه می‌کند، فالوور همه این اتفاقات را حتی به صورت غیر حرفه‌ای رصد کرده و دنبال می‌کند. طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما روز به روز بیشتر می‌شود.


بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

پیروی از الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام چندان جدا از الگوریتم گوگل نیست اما در هر حال مختصات خودش را دارد. این الگوریتم باید رعایت شود. نباید به هیچ وجه از فالوور فیک استفاده کنید. نباید بیش از حد از هشتگ‌های نامرتبط در پست‌های خود استفاده کنید. نباید کاری کنید که که تعامل کاربران نسبت به صفحه یا پیج شما پایین بیاید.

خیلی مهم است که شما با هدف جذب مشتری وفادار مراقب رفتار مجازی خود باشید. طوری تولید محتوا کنید که نشان دهد در همان تاریخ و همان جغرافیا حضور دارید، دلیلی ندارد درست یا غلط به مخاطب ثابت شود که شما جلوتر از زمان خود گام بر می دارید.

تبدیل فالوورها به مشتری وفادار

مهارت شما در تولید محتوای متنی، عکس و فیلم بسیار اهمیت دارد، اگر بتوانید بدون کمک دیگران و با کم‌ترین هزینه عکس‌های استاندارد و مناسب خود را ویرایش و آماده کنید، گام بلندی در مسیر موفقیت خود برداشته‌اید. برای موفقیت در زمینه بازاریابی و جذب مشتری در اینستاگرام بهترین راه رشد در مسیر تولید محتوا است.

دانش فراوان شما در حوزه تولید محتوای متن و تصویر بسیار سودمند است، تردید نداشته باشید که به عنوان تولید کننده محتوا بهترین راه را برای پیشرفت خود انتخاب کرده‌اید

از نقد نترسید

ادمین حرفه‌ای برای جذب مشتری در اینستاگرام به هیچ وجه از نقد کاربران و مخاطبان خود فرار نمی‌کند، او تلاش می‌کند به فالوورهای خود ثابت کند، یک متخصص متواضع است و همیشه دوست دارد بیشتر یاد بگیرد و کامنت هر مخاطب برای او بسیار بسیار ارزشمند است.

نحوه تبدیل فالوور به مشتری

اگر چنین حسی به مخاطب منتقل نشود، چگونه می‌توانید از او توقع داشته باشید تا به یک مشتری وفادار تبدیل شود؟

فراموش نکنید که متفاوت بودن، به معنی خاص بودن نیست، به معنی خلاق بودن و نوآور بودن در کاری است که قصد انجامش را دارید. نقد پذیری از روش های جذب اعتماد مشتری است.

موضوع مهمی به نام «کال تو اکشن» نیز وجود دارد، CTA که می‌تواند در حد معجزه آسایی در فرایند جذب مشتری در اینستاگرام تاثیرگذار باشد.

اضافه کردن یک کال تو اکشن خوب، به معنای پیچیده بودن آن نیست. می توانید از ساده ترین چیزها استفاده کنید؛ برای مثال: “خوشتان می آید؟ روی لینک موجود در بیو کلیک کنید تا یکی از آنها را داشته باشید.”

نکات مهم تبدیل فالوورها به مشتری

بیشتر بخوانید: کال تو اکشن اینستاگرام چیست و چه کاربردی هایی دارد؟

مختصر در مورد جذب مشتری در اینستاگرام

مهم‌ترین کاری که برای جذب مشتری در اینستاگرام باید انجام دهید این است که زودتر شروع کنید! باور کنید گاهی انجام کاری که هنوز شروع نشده مهمترین بخش یک پروژه است.

باید قوانین این میدان را بلد باشیم تا در آن عرض اندام کنیم. اینستاگرام محیط خوبی است برای پیشرفت صادقانه همزمان با رقابتی سالم و علمی. باید با روش های جذب اعتماد مشتری آشنا باشیم تا به هدف بزنیم.

منبع:

Aberdeen

Shopify

بابک سرانی

نوسته شده در مهر ۲۶, ۱۴۰۰

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب