معرفی بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر در سایت فروشگاهی

0

بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر، از جمله ضروری ترین پلاگین‌های وردپرس هستند و شما در هنگام راه‌اندازی سایت فروشگاهی بدون شک به یکی از آنها نیاز خواهید داشت. با مراجعهٔ کاربران به سایت شما، اولین جایی که در معرض دیدشان قرار می‌گیرد هدر سایت است.

به همین جهت، طراحی هدر یکی از حساس‌ترین مراحل طراحی سایت فروشگاهی محسوب شده و لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد. همچنین بخش فوتر سایت، محل درج بسیاری از کدهای کاربردی است. در این مطلب، به اهمیت پلاگین‌های درج هدر و فوتر پرداخته و تعدادی از بهترین پلاگین‌های رایگان و پرمیوم را در این زمینه معرفی خواهیم کرد.

بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر را بشناسیم

استفاده از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر به شما کمک می‌کند از طریق طراحی هدرهای اختصاصی و جذاب، ترافیک سایت، سطح تعامل مشتریان و در نهایت میزان فروش سایت خود را افزایش دهید.

دلیل اهمیت بهترین افزونه‌‌های درج هدر و فوتر

پیش از معرفی بهترین پلاگین‌های وردپرس برای ساخت هدر و فوتر، بهتر است نگاهی به اهمیت این افزونه‌ها برای یک سایت فروشگاهی بیندازیم. در حالت پیش‌فرض، وردپرس فاقد قابلیت اضافه کردن کد اسنیپت‌ها به هدر و فوتر سایت شماست. بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر، ساده‌ترین راه کار برای حل این مشکل هستند. در ادامه به بخشی از کاربردهای این پلاگین‌ها و اهمیت آنها برای سایت فروشگاهی اشاره می‌کنیم.

تأثیر اولیه قدرتمند

هدر سایت در برگیرندهٔ بسیاری از المان‌های مهم یک سایت همچون منوی اصلی، تصویر هدر، باکس جستجو، معرفی کسب‌وکار و شعار مجموعهٔ شما است. از آنجایی که هدر اولین جایی است که توجه مخاطب را جلب می‌کند، باید طراحی ویژه و منحصربه‌فردی داشته باشد.

با بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر طراحی تم‌های وردپرسی را به اندازهٔ کافی منحصربه‌فرد نبوده و جذابیت کافی برای جلب نظر مخاطب را دارند. استفاده از پلاگین‌های مخصوص وردپرس برای ساخت هدر سایت، ساده‌ترین روش برای ایجاد یک هدر منحصربه‌فرد، جذاب و تأثیرگذار محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فروشگاه سازهای وردپرس برای سایت فروشگاهی

ایجاد اعتماد و خلاقیت

بخش فوتر سایت نیز جایی است که معمولاً کاربران برای مشاهدهٔ اطلاعات تماس، عضویت خبرنامهٔ ایمیلی، یافتن فرم تماس، دیدن آدرس فیزیکی فروشگاه اینترنتی، نماد اعتماد الکترونیکی و مواردی از این قبلی به آن مراجعه می‌کنند. بنابراین، طراحی یک فوتر حرفه‌ای، اهمیت زیادی در اعتمادسازی و افزایش تعامل با مخاطب دارد.

همچنین از آنجایی که فوتر در پایان صفحه پدیدار می‌شود، سرعت لود آن به اندازهٔ هدر حساس نیست و بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند ایده‌های خلاقانهٔ خود را در این بخش محک بزنند. با کمک بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر، دست شما برای اضافه کردن انواع کدها به بخش فوتر سایت‌تان باز خواهد بود.

اضافه کردن کدهای کاربردی در بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر

بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین، کدهای کاربردی آماده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از آن در بخش هدر و فوتر سایت استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید کدهایی برای دریافت آمار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) در سایت‌تان درج کرده و یا اکانت پینترست خود را به سایت‌تان لینک کنید.

ویرایشگر وردپرس در حالت پیش‌فرض قابلیت اضافه کردن این کدها به قسمت هدر و فوتر را ندارد. بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر انجام این کار را برای شما بسیار ساده می‌کنند. کافی است کدهایی را که سایت اصلی در اختیارتان قرار داده است، کپی کرده و در محل تعیین شده در پلاگین (مثلاً در بخش هدر، فوتر یا بادی) بازنشانی کنید.

اضافه کردن کدهای گوگل آنالیتیکس به هدر

بیشتر بخوانید: آموزش کاربردی ترین افزونه های وردپرس به زبان ساده

سادگی و سهولت بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر

روش دیگر برای ویرایش هدر و فوتر سایت‌تان، ویرایش کدهای PHP سایت است. این روش، به خصوص برای افراد مبتدی و غیرمتخصص بسیار دشوار است. همچنین یک اشتباه در تغییر کدهای هدر و فوتر، می‌تواند به خراجی کل سایت منجر شود. در حالی که استفاده از پلاگین‌های مخصوص برای این کار، بسیار ساده‌تر بوده و در صورت اشتباه، کدهای اصلی سایت بدون اشکال باقی می‌مانند.

در این مطلب، انواع افزونه‌هایی که قابلیت ایجاد تغییرات در قسمت‌های هدر و فوتر سایت در سطوح مختلف را دارند معرفی می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با نوع نیازهای خود، پلاگین‌های ساده برای ویرایش‌های سریع را انتخاب کرده و یا از افزونه‌های پیشرفته با تنظیمات کامل بهره بگیرید.

برخی از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر سایت، می‌توانند قابلیت‌هایی فراتر از ویرایش کدهای هدر و فوتر را در اختیار شما قرار دهند. امکان ذخیره و مدیریت کدها برای استفاده در قسمت‌های مختلف سایت و تنظیم هدرهای متفاوت برای صفحات مختلف از جملهٔ این قابلیت‌ها هستند.

(Insert Header and Footers) از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر

اولین پلاگینی که قصد معرفی آن را داریم، افزونه ودرپرسی Insert Header and Footers است. این افزونه، ساده‌ترین افزونه‌ در میان بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر سایت وردپرسی بوده و برای کاربران مبتدی ایده‌آل است. رابط کاربری آن تنها از یک صفحه برای بازنشانی کدهای موردنظر تشکیل شده و هیچ تنظیمات خاصی ندارد.

زمانی که این پلاگین بر روی سایت شما فعال باشد، قسمتی را در بک‌اند سایت‌تان ایجاد خواهد کرد که به هدر و فوتر اختصاص دارد. کافیست کدهای مورد نظر خود همچون نمایشگر آمار گوگل آنالیتیکس، فیس‌بوک پیکسل یا هر کد دلخواهی را در بخش هدر یا فوتر وارد کنید. پس از وارد کردن کدهای مورد نظرتان و ذخیرهٔ آن، تغییرات مورد نظر به سرعت اعمال خواهند شد.

با غیرفعال کردن پلاگین Insert Header and Footers، بدون آنکه کدهای شما از بین بروند، هدر و فوتر سایت به حال اول خود باز می‌گردند.

ویژگی‌ها و مزایای پلاگین Insert Header and Footers

  • سبک با رابط کاربری فوق‌العاده ساده و آسان
  • افزودن کدهای وارد شده توسط کاربر به کدهای بک‌اند سایت
  • سازگار با تمامی تم‌های وردپرسی
  • امکان اضافه کردن سرویس‌های گوگل آنالیتیکس و فیس‌بوک پیکسل به هدر و فوتر سایت
  • امکان اضافه کردن هر نوع قابلیت دلخواه با کدهای HTML، CSS، و Javascript

پلاگین وودی اد اسنیپتز (Woody Ad Snippets)

وودی اد اسنیپتز، نه تنها یکی از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر است، بلکه یک پلاگین کاربردی و قدرتمند برای مدیریت انوع کدها به حساب می‌آید. افزونه Woody Ad Snippets، در حقیقت شما را قادر می‌سازد یک کتابخانهٔ مخصوص از کدهای موردنیاز را برای سایت‌تان بسازید. این کتابخانه از طریق منوی ادمین وردپرس قابل دسترس بوده و محل ذخیره‌سازی انواع کدها و حتی متون پرتکرار است.

آشنایی با پلاگین Woody-Ad-Snippets

اسنیپت‌ها (Snippet)، قطعه کدهای کوچکی هستند که به طور مکرر توسط برنامه‌نویسان مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلاگین Woody Ad Snippets با فراهم ساختن امکان ذخیرهٔ این کدها، سرعت ویرایش سایت را تا حد زیادی افزایش دهد.

قابلیت‌های یکی از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر

یکی از قابلیت‌های خاص این پلاگین امکان ساخت شرت‌کد (Shortcode) و درج سریع آن در قسمت‌های مختلف سایت است. شورت‌کدهای ساخته شده با کمک این پلاگین، می‌توانند توسط سایر افزونه‌ها همچون «head, footer, and post injections» نیز مورد استفاده قرار گیرند.

با این قابلیت، امکان ایجاد پست‌های سفارشی‌سازی شده نیز فراهم می‌شود. دسترسی به پست‌های سفارشی‌سازی شده با اسنیپت‌های Woody، دقیقاً مشابه دسترسی به صفحات و پست‌های معمولی وب‌سایت بوده و پیچیدگی خاصی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

  • اضافه کردن کدهای جدید به کتابخانهٔ این افزونه به سادگی و با کلیک بر روی گزینهٔ (Add New) صورت می‌گیرد.
  • با انجام این کار، یک ادیتور وردپرس باز خواهد شد که شما می‌توانید کدهای خود را در داخل آن وارد کرده و ذخیره کنید.
  • شما حتی می‌توانید مشخص کنید که کد وارد شده در کدام بخش از سایت به کار گرفته شود. در تصویر زیر می‌توانید محیط کاربری این پلاگین را مشاهده کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه Woody Ad Snippets

  • امکان درج سریع هدر و فوتر با کمک شورت‌کدها
  • ذخیره‌سازی و مدیریت انواع کدهای هدر و فوتر
  • قابلیت ساختن و ذخیره کردن تعداد بی‌نهایت اسنیپت‌ها
  • اضافه کردن یک ادیتور با رابط کاربری ساده با قابلیت سینتکس هایتلایتینگ (syntax highlighting)
  • سازگاری با پلاگینTinyMCE برای ایجاد تنظیمات پیشرفته و افزایش جذابیت محتوای نوشتاری
  • ایجاد بلوک‌های خاص برای اضافه کردن اسنیپت‌ها در ویرایشگر گوتنبرگ
  • امکان تنظیم وضعیت نمایش یا عدم نمایش کد اسنیپت‌ها با دستورالعمل‌های شرطی

(Head, Footer, and Post injections) یکی از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر

یکی دیگر از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر در سایت فروشگاهی، پلاگین Head, Footer & Post Injections است که قابلیت‌های گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلاگین با یک رابط کاربری آسان، امکان درج کدهای کاربردی همچون ردیابی آمار گوگل آنالیتیکس و فیس‌بوک پیکسل در قسمت هدر، فوتر و حتی پست‌های سایت فراهم می‌سازد.

بهترین پلاگین هدر و فوتر وردپرس

یکی از نقاط قوت و برتری‌های پلاگین Head, Footer & Post Injections به سایر افزونه‌های ویرایش هدر و فوتر سایت وردپرسی، امکان تنظیم کردن کدهای مخصوص برای تلفن همراه و دسکتاپ است.

با امکان اضافه کردن کدهای متفاوت برای نمایش روی گوشی همراه و دسکتاپ، سایت شما با مشکل نامناسب بودن طراحی هدر و فوتر برای گوشی‌های همراه مواجه نخواهد بود. فرقی ندارد کاربران با گوشی همراه خود با سایت مراجعه کنند یا از طریق رایانه شخصی آن را مشاهده کنند، در هر دو حالت تجربهٔ کاربری ایده‌آلی را تجربه خواهند کرد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین Head, Footer & Post Injections

  •  امکان مدیریت آسان تمامی کدها در قالب یک
  • امکان اضافه کردن کدهای مجزا برای نمایشگر گوشی همراه و دسکتاپ
  • رابط کاربری آسان برای اضافه کردن انواع کدها
  • سازگاری با انواع تم‌های وردپرس

پلاگین وردپرس هدربیلدر (WordPress Header Builder Plugin)

پلاگین وردپرس هدربیلدر از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر است که رابط کاربری آن اندکی با سایر پلاگین‌های معرفی شده در این مطلب متفاوت است. این پلاگین تنها برای ویرایش و شخصی‌سازی هدر کاربرد داشته و ویژگی منحصربه‌فرد آن، امکان انجام تغییرات بر روی هدر سایت با قابلیت درگ و دراپ کردن است.

شخصی‌سازی هدر سایت با کمک WordPress Header Builder به سادگی و تنها با کشیدن و رها کردن اجزای مختلف در محل مورد نظر شما صورت می‌گیرد.

این پلاگین انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند بدون نیاز به کدنویسی پیشرفته، هدر سایت‌شان را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنند. امکان اضافه کردن انواع تصاویر، متون، لگوها و آیکون‌ها به بخش‌های مختلف هدر موجب می‌شود دست شما برای اعمال هر نوع تغییراتی باز باشد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه WordPress Header Builder Plugin

  • امکان شخصی‌سازی پیشرفته ابعاد و رنگ‌های هدر
  • امکان درج هدر در محل‌های مختلف
  • امکان ساخت هدر استیکی
  • استفادهٔ آسان و شخصی‌سازی هدر تنها با درگ و دراپ کردن
  • گزینه‌های متعدد برای بهبود هدر

پلاگین المنتور (Elementor)

المنتور یکی از کاربردی‌ترین پلاگین‌های وردپرس برای ساخت صفحات وب‌سایت است. با این حال، امکان ویرایش هدر و فوتر را نیز برای کاربران فراهم می‌سازد. در صورت استفاده یکی از افزونه المنتور برای ساخت صفحه، می‌توانید محل درج هدر و فوتر در صفحه را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین شما می‌توانید طراحی هدرها و فوترها را به صورت مورد نظر خود تغییر دهید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    ویژگی‌های و قابلیت‌های افزونه المنتور

    • انتخاب محل قرارگیری هدر و فوتر به صورت دلخواه
    • ایجاد لوگو و عنوان سایت به صورت خودکار
    • استایل‌های مختلف برای ساخت منوی سایت
    • سازگار با اغلب پلاگین‌های وردپرسی
    ساخت هدر با پلاگین صفحه‌ساز المنتور

    بیشتر بخوانید: بهترین افزونه‌های سئو برای بهینه‌سازی سایت فروشگاهی

    پلاگین استیکی برای وردپرس (WP Sticky Anything)

    نام کامل این افزونه Sticky Menu, Sticky Header (or Anything) on Scroll بوده و یکی از کاربردی‌ترین پلاگین‌های وردپرس برای طراحی سایت محسوب می‌شود. استفاده از این پلاگین به هدر و فوتر سایت منحصر نبوده و در هر قسمتی از سایت که به المان‌های استیکی نیاز داشته باشید می‌توانید از آن بهره بگیرید.

    با استفاده از کدهای استیکی برای اجزای مختلف سایت، آنها به طور ثابت به بخش بالایی صفحه خواهند چسبید. به عبارتی با اسکرول کردن، از دید کاربران خارج نخواهند شد.

    با کمک این پلاگین شما می‌توانید منوهای استیکی، هدر استیکی، ویجت و یا هر المان دیگری را به دلخواه تولید کنید. این افزونه امکان تعیین محل قرارگیری برچسب‌ها، ابعاد آنها و فواصل‌شان را فراهم می‌سازد. شما حتی می‌توانید تعیین کنید که المان‌های استیکی بر روی چه ابعادی از صفحه نمایش قابل مشاهده باشند.

    بدین ترتیب، از ناراحتی کاربران هنگام استفاده از صفحه نمایش‌های کوچک همچون گوشی همراه جلوگیری خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های بسیار کاربردی افزونه، حالت دی‌باگ برای علت‌یابی مشکلات کدهاست.

    ویژگی‌های و قابلیت‌های افزونه Sticky Anything

    • رابط کاربری ساده، ظاهر بسیار جذاب و امکانات پیشرفته
    • امکان تبدیل اکثر اجزای سایت به المان‌های استیکی و برچسب‌های ثابت
    • قابلیت ویرایش در حالت‌های مختلف مانند دینامیک (برای مشاهده تغییرات) و دیباگ (برای عیب‌یابی)
    • امکان تعیین محل قرارگیری و فواصل المان‌های استیکی
    • امکان اعمال تنظیمات متفاوت برای صفحات مختلف
    • امکان تعیین ابعاد صفحه نمایش برای استفاده از قابلیت استیکی

    پلاگین اد اینزرتر (Ad-inserter)

    در میان بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر، افزونه Ad-inserter بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای سایت‌های فروشگاهی است. این پلاگین رایگان وردپرسی، قابلیت‌های پیشرفته برای درج انواع آگهی و تبلیغات در سایت را فراهم می‌سازد و یکی از قابلیت‌های کاربردی آن، امکان اضافه کردن آگهی‌ها به بخش هدر سایت است.

    این پلاگین، از انواع سرویس‌های مربوط به آگهی‌ها و تبلیغات، از جمله Google Adsense، Amazing Native Shopping Ad و Media.net ads پشتیبانی می‌کند. با کمک این پلاگین و درج تبلیغات به صورت حساب شده، شما می‌توانید کسب‌وکار خود را به نحو چشمگیری ارتقاء ببخشید. با کمک این افزونه، شما به راحتی می‌توانید کدهای مورد نظرتان را در بالای هدر، زیر هدر، و یا در قسمت فوتر درج کنید.

    ویژگی‌های و قابلیت‌های افزونه Ad-inserter

    • عملیات کپی و بازنشانی آسان و سریع
    • پشتیبانی از انواع سرویس‌های تبلیغاتی و آگهی
    • انعطاف‌پذیر و چندکاره بودن
    • داشتن گزینهٔ اضافه کردن تبلیغات خودکار
    • امکان شخصی‌سازی استایل و چیدمان تبلیغات
    افزونه درج تبلیغات در سایت وردپرسی

    بهترین افزونه‌های پرمیوم برای ویرایش هدر و فوتر

    بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر که تا این بخش معرفی شدند، همگی از جمله افزونه‌های رایگان وردپرس محسوب می‌شوند. با این حال، برخی پلاگین‌های پرمیوم وردپرس، می‌توانند قابلیت‌های بیشتری را برای ایجاد تغییرات پیشرفته در بخش هدر سایت اختیار شما قرار دهند. پلاگین‌های پرمیوم، متناسب با امکانات قیمتی در بازهٔ ۱۵ تا ۴۰ دلار دارند.

    در ادامه به طور مختصر به بهترین افزونه‌های پرمیوم وردپرس برای ویرایش هدر و فوتر می‌پردازیم:

    • پلاگین Advanced Floating Content: این پلاگین امکان ساخت هدر شناور، با جلوه‌های ویژه و انیمیشن‌های پیشرفته را برای کاربران فراهم می‌سازد.
    • پلاگین Groovy Mega Menu: این افزونه، برای ساخت منوهای پیشرفته کاربرد داشته و همچنین کتابخانه‌ای از هدرهای آماده با طراحی جذاب و منحصربه‌فرد در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
    • افزونه Mega Main Menu: این افزونه، با ۱۰ استایل مختلف برای ساخت منو در هنگام ساخت سایت فروش اینترنتی و تعداد نامحدودی از تنظیمات رنگ، فونت و آیکون‌ها برای ساخت یک هدر جذاب شاخص می‌شود.
    • افزونه WP Header Bar: این پلاگین، با ساده‌ترین رابط کاربری ساخت هدرهای اسلایدی و تنظیم هدرهای متفاوت برای انواع صفحات سایت را بر اساس دسته‌بندی‌ها و برچسب‌های مختلف ممکن می‌سازد.
    • پلاگین Sticky Header on Scroll: این پلاگین نیز برای ساخت هدر استیکی با تنظیمات متعدد، آیکون‌های زیبا، و طرح‌های انیمیشنی و جلوه‌های خاص و منحصربه‌فرد بسیار کاربردی است.

    جمع‌بندی

    • یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اضافه کردن کدهای دلخواه و اسنیپت‌ها به بخش هدر و فوتر سایت وردپرسی، استفاده از پلاگین‌های مخصوص برای این کار است.
    • استفاده از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر برای بهبود طراحی سایت، می‌تواند نقش پررنگی در افزایش ترافیک و فروش سایت فروشگاهی داشته باشد.
    • پلاگین Insert Header and Footer، ساده‌ترین پلاگین در میان بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر سایت وردپرسی محسوب شده و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده، درج سریع کدها را برای کاربران ممکن می‌سازد.
    • افزونه Woody Ad Snippets، یکی از کاربردی‌ترین افزونه‌های وردپرس است که عملکردی فراتر از ویرایش هدر و فوتر داشته و یک کتابخانه برای ذخیره و مدیریت کدهای کاربردی سایت وردپرسی شما محسوب می‌شود.
    • افزونه Head, Footer and Post Injections در حال حاضر یکی از بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر بوده و امکان بهینه‌سازی هدر برای انواع صفحات به دو صورت نمایش دسکتاپ و گوشی همراه را فراهم می‌آورد.
    • وجه تمایز پلاگین WordPress Header Builder، با افزونه‌های رایج برای ویرایش هدر، امکان اعمال تغییرات از طریق درگ و دراپ کردن است. با کمک این افزونه کاربردی وردپرس، کاربران به اطلاعات کدنویسی برای ویرایش هدر سایت نیاز نخواهند داشت.
    • در صورت استفاده از پلاگین بسیار کاربردی Elementor برای ساخت صفحات وردپرسی، می‌توانید از قابلیت‌های آن برای ویرایش هدر و فوتر نیز بهره بگیرید.
    • پلاگین WP Sticky Anything، یک افزونهٔ جذاب برای ساخت المان‌های سایت از جمله منو و هدر به صورت استیکی است که می‌تواند برای برخی سایت‌های فروشگاهی بسیار کاربردی باشد.
    • پلاگین Ad Inserter، از دیگر افزونه‌های فوق‌العاده برای سایت فروشگاهی است که امکان درج کدهای تبلیغات به صورت پیشرفته در قسمت‌های مختلف سایت از جمله هدر و فوتر را برای شما فراهم می‌سازد.
    • نسخه‌های پرو و پرمیوم بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر که در این مطلب معرفی شدند، ساخت هدرهای پیشرفته همچون انواع هدر اسلایدی، اضافه کردن آیکون‌های خاص و جذاب و استایل‌های منحصربه‌فرد منو را برای شما امکان‌پذیر می‌کنند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.