بهترین افزونه‌های سئو برای بهینه‌سازی سایت فروشگاهی

0

اگر شما قصد راه‌اندازی یک سایت وردپرسی را داشته باشید، حتماً اسامی برخی از پلاگین های سئو به گوش‌تان خورده است. اما بهترین افزونه های سئو برای سایت شما کدام‌ها هستند؟ برای پاسخ به این سؤال، لازم است اهمیت پلاگین های سئو برای سایت وردپرسی را بدانیم. پس از آشنایی با کاربرد پلاگین سئو برای سایت، انتخاب بهترین افزونه سئو متناسب با نیازهای سایت آسان خواهد شد.

در این مطلب، ابتدا به کاربرد افزونه های سئو برای سایت‌ها پرداخته شده و سپس ۶ مورد از بهترین افزونه های سئو برای سایت وردپرسی معرفی خواهد شد.

افزونه های سئو، از جمله پلاگین های کاربردی وردپرس محسوب می‌شوند که به شما کمک می‌کنند سایت‌تان را برای کسب رتبه در موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه کنید.

چرا به بهترین افزونه های سئو در سایت فروشگاهی نیاز داریم؟

کسب رتبهٔ بالا در کلمات کلیدی مربوط به محصولات و قرارگیری در صفحهٔ اول نتایج گوگل، یکی از مهمترین اهداف سایت‌های فروشگاهی به منظور افزایش فروش است. برای رسیدن به این هدف، لازم است محتوا و صفحات شما برای موتورهای جستجو بهینه شده یا به اصطلاح سئو شده باشند.

از آنجایی که مسائل گوناگونی بر سئو سایت شما تأثیرگذار هستند، ممکن است کنترل کردن تک‌تک این نکات برای تمامی صفحات اندکی دست‌وپاگیر باشد.

به دلیل گستردگی موضوع، گاهی حتی افراد متخصص نیز در پیدا کردن اشکالات یک سایت از نظر سئو دچار مشکل می‌شوند. بهترین افزونه های سئو وردپرس، با خودکارسازی مراحل سئو صفحات، ابزار مناسبی برای بهینه‌سازی سایت در اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین پلاگین های سئو

انواع پلاگین‌های کاربردی برای سئو سایت فروشگاهی

همان طور که اشاره شد، مبحث سئو بسیار گسترده است و تعداد پلاگین‌های مرتبط در این حوزه بسیار زیاد می‌باشد. پلاگین های متعددی برای سئو سایت وردپرسی وجود دارند که خوشبختانه بسیاری از آنها رایگان هستند.

بعضی از این پلاگین‌ها تنها برای سئوی محتوا کاربرد دارند و برخی دیگر، مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف را برای بهینه‌سازی سایت عرضه می‌کنند.

همچنین برخی پلاگین‌ها مستقیماً برای کنترل سئو کاربرد ندارند، اما وجود آنها به بهبود وضعیت سئوی صفحات کمک می‌کند. پلاگین‌هایی که برای معرفی در این مطلب انتخاب شده‌اند، از جمله افزونه‌های وردپرسی هستند که مستقیماً با هدف کنترل سئوی سایت منتشر شده‌اند.

برخی از پلاگین‌ها امکان بررسی‌های پیشرفته در سئوی سایت را فراهم می‌سازند. در مقابل، برخی سئوی سریع و آسان سایت را برای افراد مبتدی ممکن می‌سازند.

سئو سایت فروشگاهی

افزونه یواست سئو (Yoast SEO)

در زمان نگارش این مطلب، پلاگین یوست سئو از جانب ۱۶.۷۰۰ نفر از کاربرانش امتیاز ۵ از ۵ را دریافت کرده و به عبارتی پرطرفدارترین پلاگین در میان بهترین افزونه های سئو محسوب می‌شود. آپدیت‌های منظم، رابط کاربری زیبا و سهولت استفاده، از جمله ویژگی‌هایی هستند که یواست سئو را به انتخاب اول بسیاری از صاحبان سایت‌های وردپرسی تبدیل می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌هایی که یواست را به یک پلاگین منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنند می‌توان به داشتن وب‌سایت اختصاصی با قابلیت پشتیبانی پرمیوم اشاره کرد. جامعهٔ کاربران این پلاگین همچنین بسیار گسترده و فعال بوده و در فروم اختصاصی یواست با هم تبادل نظر می‌کنند. محتوای بلاگ سایت یواست سئو بسیار غنی است و اطلاعات کاربردی و آموزشی در حوزهٔ سئو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یواست سئو، میزان خوانایی صفحهٔ شما را ارزیابی کرده و نتیجهٔ آن را در چک‌لیست مربوطه به نمایش می‌گذارد. بنابراین شما از مشکلاتی نظیر پاراگراف‌های طولانی و ناخوانا غافل نخواهید شد.

ویژگی‌های یواست سئو پرو از بهترین افزونه های سئو

نسخه پرمیوم یواست سئو، با هزینهٔ ۸۹ دلار در سال قابل تهیه بوده و امکانات پیشرفته‌تری را برای کاربران فراهم می‌سازد. از جمله قابلیت‌های نسخه پرمیوم می‌توان به امکان بهینه‌سازی صفحات برای ۵ کلمهٔ کلیدی و پیشنهاد بهترین لینک‌های داخلی مرتبط برای هدایت کاربران در بین صفحات مختلف سایت اشاره کرد.

برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط که قصد سرمایه‌گذاری زیادی ندارند، نسخهٔ رایگان این پلاگین نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تمامی انتظارات از یک افزونه سئو را برطرف می‌سازد.

مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین یواست سئو

  • با وارد کردن کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود، این پلاگین میزان عملکرد محتوای شما برای کلمهٔ مورد نظر را ارزیابی خواهد کرد.
  • با پیش‌نمایش محتوایی که گوگل از سایت شما به نمایش خواهد گذاشت، شما می‌توانید ارزیابی بهتری از کیفیت عنوان صفحه و توضیحات متای خود داشته و در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید.
  • یواست سئو قابلیت شناسایی و تذکر در خصوص محتوای تکراری در داخل سایت را دارد. این قابلیت، از آسیب دیدن رتبهٔ سایت شما جلوگیری می‌کند.
  • با آپدیت دو هفته یک بار، این پلاگین همواره با آخرین تغییرات و تحولات همگام است.

افزونه سئو فریم‌ورک (SEO Framework)

یکی دیگر از بهترین افزونه های سئو سایت، پلاگین SEO Framework است. سئو فریم‌ورک، سرسخت‌ترین رقیب یواست محسوب شده و انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که انتظار یک افزونهٔ سبک و سریع را دارند.

در این افزونه، بسیاری از قابلیت‌های اضافه که اکثر وب‌سایت‌ها به آن نیاز ندارند حذف شده و امکان بهینه‌سازی سریع صفحات سایت فراهم می‌شود.

بخش تنظیمات سئوی مربوط به پست‌ها و نوشته‌های سایت، از چند زبانه تشکیل شده است که یکی از آنها به نمایش وضعیت سئوی کلمات کلیدی به صورت رنگی اختصاص دارد.

بر خلاف یواست سئو، مقیاس‌بندی رنگی ارائه شده توسط این پلاگین، به کاربر کمک می‌کند تا به سرعت متوجه شود کدام بخش از نوشته و پست، نقطهٔ ضعف محتوا محسوب می‌شود.

آشنایی با افزونه سئو فریم ورک

ویژگی شاخص سئو فریم‌ورک، انعطاف‌پذیری آن در کنترل سئوی کلمات کلیدی است. به این معنی که در بررسی کلمات کلیدی، اندکی تفاوت نوشتاری و کلمات هم‌معنی نیز لحاظ می‌شوند. بدین ترتیب عملکرد این پلاگین شباهت بیشتری به عملکرد حقیقی موتورهای جستجو از جمله گوگل دارد.

اکستنشن‌های کاربردی پلاگین  SEO Framework

در میان بهترین افزونه های سئو افزونۀ فریم‌ورک رایگان بوده و به دلیل اوپن سورس بودن امکان ویرایش آن توسط برنامه‌نویسان وب‌سایت وجود دارد. در نسخهٔ پرو این پلاگین، اسکتنشن‌هایی در نظر گرفته شده است که قابلیت‌های پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به برخی از مهمترین اکستنشن‌های سئو فریم‌ورک اشاره می‌شود.

  • سئوی محلی یا لوکال سئو (Local SEO): این اکستنشن برای شرکت‌هایی که نیاز به رقابت و بهبود رتبه در منطقهٔ جغرافیایی خاصی را دارند بسیار کاربردی است.
  • جلوگیری از اسپم (Comment caching for spammers): با این اکستنشن، شما نیازی به نصب یک پلاگین مجزا برای جلوگیری از اسپم نخواهید داشت.
  • پشتیبانی از صفحات AMP، حذف کامنت کدها، مشاهده آماری وضعیت بهینه سازی سایت 

مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین‌های سئو فریم ورک

  • پلاگین سئو فریم ورک، به عنوان یکی از بهترین افزونه های سئو سایت کاملاً رایگان بوده و تمامی امکانات آن برای تمامی کاربران در دسترس است. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به بسیاری از قابلیت‌های یواست سئو در این پلاگین دسترسی داشته باشید.
  • رابط کاربری این افزونه بسیار راحت بوده و طراحی گرافیکی آن، سئوی محتوا را برای کاربران آسان می‌کند.
  • بسیاری از تنظیمات پیکربندی این این پلاگین برای سئو، از پیش تنظیم شده است، بنابراین پس از نصب تنظیمات اندکی توسط کاربر مورد نیاز است.
  • در اغلب افزونه های سئو وردپرس، بر روی استفادهٔ مکرر از یک کلمه کلیدی تأکید می‌شود. پلاگین سئو فریم‌ورک، بر خلاف سایر افزونه‌ها، با تمرکز روی موضوع و شناختن کلمات مشابه و هم‌معنی، کاربران را به نگارش محتوای طبیعی و روان‌تری تشویق می‌کند. این قابلیت همچنین تطابق بیشتری با عملکرد موتورهای جستجو همچون گوگل دارد.

سئوپرس (SEOPress) از بهترین افزونه های سئو

سئوپرس، یکی دیگر از بهترین افزونه های سئو سایت است که نسخهٔ اصلی آن رایگان بوده و در نسخهٔ پرمیوم قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخهٔ رایگان این پلاگین، بدون هیچ گونه تبلیغات و برچسب‌های اضافی در دسترس کاربران قرار دارد که در نوع خود منحصر به فرد است.

سئوپرس در یک بیان، افزونه‌ای ساده، سریع و قدرتمند است و امکان بهینه‌سازی عنوان و توضیحات متا برای انواع صفحات سایت و پست‌ها را فراهم می‌سازد.

شما همچنین می‌توانید تگ‌های محتوای سایت‌تان را برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی بهینه‌سازی کنید. نسخهٔ رایگان این پلاگین به تولید محتوای سئو شده کمک می‌کند. شما می‌توانید از ۷۵ ماژول مختلف برای پیکربندی این پلاگین متناسب با وضعیت مورد نظر خود بهره بگیرید.

آشنایی با افزونه سئو پرس

با کمک سئوپرس، شما می‌توانید نقشه سایت HTML و XML ساخته و رفتار مراجعان به سایت‌تان را از طریق Google Analytics دریافت کنید.

آشنایی با افزونه سئوپرس پرمیوم

نسخهٔ پرمیوم سئوپرس، قابلیت‌های اضافی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از مهمترین موارد اشاه می‌کنیم.

  • سئو محلی (لوکال سئو) برای کسب‌وکارها
  • بهینه‌سازی برای پلاگین‌های فروشگاه ساز پیشرفته ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز
  • نقشه سایت XML برای محتواهای ویدیویی و Google News
  • درج انواع اطلاعات بر اساس ساختار استاندارد گوگل: معرفی محصول، مقاله، رویدادها، کسب‌وکار محلی، سؤالات پرتکرار، دورهٔ آموزشی، محتوای ویدیویی، دستور پخت غذا
  • قابلیت همگام‌سازی با Majestic برای بک‌لینک‌ها
  • قابلیت همگام‌سازی با نسخه پنجم Google Page Speed برای ارزیابی سریع کیفیت صفحات سایت
  • کنترل کردن خطای ۴۰۴ و تغییر مسیر
  • دریافت آمار و داده‌های Google Analytics از طریق داشبورد سایت وردپرسی

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین سئوپرس

    • نسخه رایگان بدون هیچ گونه تبلیغات و برچسب‌های اضافی
    • قابلیت دریافت آمار Google Analytics در کمتر از چند ثانیه. امکان تنظیم دسترسی کاربران به آمار گوگل آنالیتیکس و همچنین تنظیم اطلاعات مد نظر برای گزارش‌گیری
    • امکان تنظیم برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی همچون متاتگ‌های توییتر و open graph data برای فیس‌بوک

    رنک‌مث (Rank Math) از بهترین افزونه های سئو

    رنک‌مث، یکی از بهترین افزونه های سئو و به تعبیر برخی چاقوی سوئیسی سئو در میان ابزارهای وردپرسی محسوب می‌شود. تمامی قابلیت‌هایی که شما برای کنترل کامل سئو صفحات سایت‌تان نیاز دارید در این پلاگین تعبیه شده است.

    پلاگین Rank Math برای سئو، قابلیت‌های چندین افزونهٔ متفاوت را یکجا جمع کرده و در قالب یک پلاگین سبک، سریع و با قابلیت مدیریت آسان در اختیار شما قرار می‌دهد.

    با کمک رنک‌مث شما می‌توانید انواع پست‌های بلاگ، صفحات محصولات و هر نوع صفحهٔ دیگری در وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید متاتگ‌های مختلف را برای مجموعه‌ای از صفحات و یا یک صفحهٔ منحصربه‌فرد کنترل کنید.

    رنک مث در میان بهترین افزونه های سئو رایگان

    افزونه سئو Rank Math، یکی از بهترین افزونه های سئو رایگان برای وردپرس محسوب شده و قابلیت‌های چندین افزونهٔ کاربردی را در قالب یک افزونه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسیاری از قابلیت‌های این پلاگین، تنها در نسخهٔ پرمیوم دیگر پلاگین‌های سئو قابل دسترسی است.

    رنک‌مث با سرچ کنسول گوگل همگام شده و اطلاعات ضروری مورد نیاز شما را به سادگی از طریق داشبورد ادمین سایت وردپرسی در اختیارتان قرار می‌دهد. با این قابلیت، اطلاعاتی نظیر رتبهٔ سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظرتان، تعداد دفعات مشاهده شدن سایت شما در نتایج سرچ گوگل توسط کاربران و ارورهای سایت شما از نظر گوگل، به سرعت و در یک نگاه قابل دریافت هستند.

    از دیگر قابلیت‌های کاربردی رنک مث می‌توان به کنترل خطای ۴۰۴، کنترل تغییر مسیرها، ریچ اسنیپت، سئو محلی، نقشه سایت XML، سئو خودکار تصاویر، و صفحات پیشنهادی برای لینک‌سازی داخلی اشاره کرد.

    مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین Rank Math

    • فراهم کردن امکانات چندین افزونه مورد نیاز برای سئو سایت در قالب یک پلاگین سبک و آسان
    • آنالیز سئو برای انواع صفحات، پست‌ها و محصولات بر اساس ۴۰ فاکتور مختلف
    • رابط کاربری آسان و خوانا با گزینه‌های شفاف و قابل درک برای کاربر
    • امکان اضافه کردن خودکار تگ‌های عنوان و آلت‌تکست به تصاویری که توسط کاربر تنظیم نشده باشد
    • ماژول تغییر مسیر با قابلیت شناسایی خطای ۴۰۴
    • ماژول نقشه سایت XML

    سنجاب سئو (SEO Squirrly) در میان بهترین افزونه های سئو

    یکی از بهترین افزونه های سئو سایت برای افراد مبتدی، پلاگین سنجاب سئو یا SEO Squirrly است. این پلاگین بر خلاف افزونه‌های قبلی، بیشتر بر روی سئوی محتوا متمرکز است و ممکن است برای کنترل سایر ویژگی‌ها همچون لینک‌های خراب، به افزونه‌های دیگری نیاز داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود از پیچیدگی‌های افزونه کاسته شده و کار با آن بسیار ساده باشد.

    یکی از مزایای SEO Squirrly نسبت به بهترین افزونه های سئو که معرفی شدند، این است که در حین نگارش محتوا توصیه‌هایی برای بهبود متن ارائه می‌کند. بدین صورت که شما ابتدا کلمهٔ کلیدی خود را مشخص کرده و سپس عنوان محتوا را تایپ می‌کنید.

    همزمان با اینکه شما محتوای خود را اضافه می‌کنید نشانگرهای مختلف سئو به طور مرتب تغییر رنگ داده و وضعیت متن را از نظر سئو به شما نشان می‌دهند. این قابلیت، مانند آن است که یک ویرایشگر حرفه‌ای در کنار شما حضور داشته و همزمان با کار کردن شما را راهنمایی می‌کند.

    آشنایی با پلاگین squirrly seo

    پلاگین سنجاب سئو یا SEO Squirrly، یک پلاگین فوق‌العاده برای افراد مبتدی در حوزهٔ سئو با تمرکز ویژه بر روی سئوی محتواست. ابزارهایی که این پلاگین برای مقایسه وضعیت شما نسبت به رقبا در اختیارتان قرار می‌دهد، در نوع خود منحصربه‌فرد است.

    ویژگی‌ها و مزیت‌های افزونه SEO Squirrly

    • بر خلاف سایر پلاگین‌ها، ارزیابی وضعیت سئوی محتوا همزمان با نگارش صورت گرفته و شما سریع‌تر می‌توانید متوجه اشکالات محتوا شوید.
    • اگر پیش از نصب این افزونه، پلاگین دیگری برای سئو روی وردپرس شما نصب باشد، تنظیمات پلاگین قبلی را حفظ می‌کند.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های جالب Squirrly ارائهٔ گزارش‌های محتواست که قابلیت به اشتراک‌گذاری دارند. به عنوان مثال اگر نویسندهٔ سایت شما در حوزهٔ سئو مبتدی باشد، شما می‌توانید گزارشات مربوط به محتوای نوشته شده توسط او را برایش ارسال کنید تا اطلاعات بیشتری در زمینهٔ نوشتن مطلب سئو شده کسب کند.
    • از دیگر قابلیت‌های جالب سنجاب سئو، ارائهٔ گزارش‌های هفتگی از وضعیت پیشرفت شماست. همچنین این پلاگین ابزاری برای نمایش توییت‌های اخیر در زمینهٔ فعالیت‌های مورد نظر شما در اختیارتان قرار می‌دهد که به شما کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در خصوص مباحث روز کسب کرده و محتوای خود را تقویت کنید.

    افزونه سئو پیشرفته وردلیفت WordLift

    وردلیفت از بهترین افزونه های سئو با قابلیت‌های پیشرفته است که به دلیل استفاده از دانش هوش مصنوعی، عملکردی ورای سایر پلاگین‌های سئو دارد. با این حال، متأسفانه این پلاگین رایگان نبوده و برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک چندان توصیه نمی‌شود. هزینه اشتراک این پلاگین از ۵۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

    همان طور که گفته شده پلاگین WordLift، با فناوری هوش مصنوعی توسعه یافته است. به همین دلیل بسیاری از تنظیمات بهبود سئو که در پلاگین‌های قبلی به صورت دستی تنظیم می‌شوند، با کمک این پلاگین به صورت خودکار و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. همچنین پیشنهادات این پلاگین برای اضافه کردن لینک‌های داخلی، متاها و مارک‌آپ‌ها هوشمندانه‌تر بوده و شانس دیده شدن محتوای شما توسط کاربران را بالا می‌برد.

    ترجمهٔ محتوای سایت توسط وردلیفت، کمک می‌کند تا صفحهٔ شما توسط انواع ماشین‌ها همچون خزندگان وب (Search Crawlers)، چت بات‌ها و دستیارهای دیجیتال (از جمله گوگل اسیستنت، سیری و الکسا) قابل خواندن باشد. این ویژگی، ترتیب ترافیک طبیعی سایت شما را افزایش می‌دهد.

    یکی از قابلیت‌های ویژهٔ وردلیفت، ترجمهٔ محتوای صفحات سایت به اطلاعات قابل خواندن توسط ماشین‌های مختلف است.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلاگین وردلیفت:

    • استفاده از فناوری‌های پردازش داده و نمودارهای دانش برای خودکارسازی بخشی از فعالیت‌های مرتبط با سئو سایت همچون مارک‌آپ‌ها و بک‌لینک‌ها.
    • استفاده از فناوری WooRanks برای رصد کردن میزان پیشرفت محتوای شما و ارائهٔ توصیه‌های کاربردی برای بهینه‌سازی سایت
    • یکپارچه‌سازی با گوگل آنالیتیکس
    • مورد استفاده توسط برخی از کسب‌وکارهای مشهور در سطح جهان همچون Amazon Audible ،Airbnb ،Greenpeace و TheNextWeb

    بیشتر بخوانید: 10 ترفند مهم برای سئوی فروشگاه اینترنتی شما

    جمع‌بندی

    • افزونه های سئو، یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند رتبهٔ خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید.
    • یواست سئو (Yoast SEO)، یکی از قدرتمندترین پلاگین‌های سئو است که بیشترین میزان نصب را در جهان دارد. این افزونه، با رابط کاربری فارسی، بزرگترین جامعهٔ کاربران، بیشترین محتوای آموزشی محبوب‌ترین افزونه سئو محسوب می‌شود.
    • سئو فریم ورک (SEO Framework)، با تنظیمات ساده‌تر و انعطاف‌پذیری در شناسایی کلمات کلیدی، بزرگترین رقیب یواست در میان کاربرانی است که به دنبال یک پلاگین سبک و سریع برای سئو صفحات هستند.
    • سئوپرس (SEOPress)، یکی از قدرتمندترین پلاگین‌های سئو وردپرس است که نسخه پرمیوم آن قیمت با بیش از ۷۵ ماژول مختلف، کامل‌ترین امکانات سئوی سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
    •  رنک‌مث (Rank Math)، یکی دیگر از پلاگین‌های قدرتمند محسوب می‌شود که نسخهٔ رایگان آن، بیشترین امکانات را در میان بهترین افزونه های سئو دارد.
    • سنجاب سئو (SEO Squirrly)، از بهترین افزونه های سئو برای افراد مبتدی محسوب می‌شود. این پلاگین، گزارش‌های منحصربه‌فردی در زمینهٔ سئوی محتوا و میزان پیشرفت شما در میان رقبا ارائه می‌کند که می‌تواند کمک شایانی به بهبود سئوی سایت کند.
    • وردلیفت (WordLift)، یک پلاگین پیشرفته مبتنی بر پردازش زبان است که کنترل سریع و هوشمند بسیاری از تنظیمات سئو را برای کاربران فراهم می‌سازد. این پلاگین با قابلیت ترجمهٔ محتوای سایت برای انواع ماشین‌ها، به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند. به دلیل بالا بودن هزینه اشتراک ماهانه، این پلاگین برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا توصیه نمی‌شود.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.