صفر تا صد راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

0

توجه به محبوبیت بالای لوازم التحریر، انتظار می‌رود که راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، سود بسیار خوبی برای فروشندگان این نوع وسایل داشته باشد. لوازم التحریر، یکی از کالاهایی است که در سنین مختلف طرفدارهای بسیاری دارد. مهم نیست چند سال دارید قطعاً یکی از کارهایی که می‌تواند حال شما را خوب کند، خرید لوازم‌ التحریر است. حتی قیمت بالای یک لوازم التحریر زیبا و فانتزی نیز نمی‌تواند بر شوق و اشتیاق برای خرید آن غلبه کرده و مشتری را منصرف کند.

از آن جایی‌که این روزها بیشتر مردم خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند، احتمالا راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، موضوعی است که بارها و بارها به آن فکر کرده‌اید. در این مقاله از مجله پادرو قصد داریم مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر را برای شما ساده‌تر کنیم.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر چیست؟

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، مزایای بیشتری نسبت به راه اندازی یک مغازه فروش لوازم التحریر دارد. چرا؟ در این بخش به چند مورد که احتمالا پاسخگوی چرایی شما باشد می‌پردازیم:

۱. در سراسر کشور محصولات‌ خود را به فروش می‌رسانید

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، محدودیتی برای فروش محصولات خود ندارید و می‌توانید از سرتاسر کشور، مشتری داشته باشید و محصولات خود را به دورترین و کوچک‌ترین شهرهای ممکن نیز ارسال کنید.

۲. راه اندازی فروشگاه اینترنتی به هزینه زیادی نیاز ندارد

هزینه لازم برای اجاره یک مغازه لوازم التحریر، بسیار زیاد و قابل توجه است. در نتیجه اگر می‌خواهید با بودجه کمتری کسب و کار خود را آغاز کنید، فروشگاه لوازم التحریر آنلاین، گزینه بهتری خواهد بود و شما را از پرداخت هزینه‌هایی مثل اجاره مغازه، پرداخت قبض آب و برق و گاز و دستمزد فروشنده‌ها بی‌نیاز می‌کند.

۳. امکان فروش سریع و آسان دارید

دسترسی مشتری‌ به فروشگاه آنلاین، بسیار آسان است. مشتری می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری، ماندن در ترافیک و تلف کردن زمان ارزشمند خود، به‌راحتی محصول موردنظرش را انتخاب و خریداری کند و درب منزل تحویل بگیرد. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با فرستادن پیامک یا ایمیل یا اعلام در وب سایت یا صفحه مجازی خود، مشتری را از جدیدترین تخفیف‌های فروشگاه‌تان آگاه کنید.

انجام این کار در فروش حضوری آسان نبوده و مشتری باید برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های شما حتما وارد مغازه شود یا به تابلوهای نصب شده در فروشگاه شما توجه کند.


حتما بخوانید! انواع تخفیف در بازاریابی و 10 مدل استراتژی تخفیف به مشتری

۴. عدم محدودیت در رابطه با تعداد و تنوع محصول

مسلماً برای چیدن محصولات در یک فروشگاه حضوری با محدودیت تعداد مواجه خواهید شد و نمی‌توانید تعداد زیادی محصول را در یک فضای کوچک بچینید اما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت و تنها به یک فضا برای انبار کردن محصولاتتان نیاز دارید.

۵. کسب درآمد همیشه و همه جا!

برای فروش محصول در یک فروشگاه حضوری، حتما باید در فروشگاه‌ خود به عنوان فروشنده حضور داشته باشید و با مشتریان تعامل حضوری داشته باشید؛ اما در فروشگاه آنلاین لوازم التحریر، حتی در سفر به دورترین نقاط دنیا هم می‌توانید به مشتریان خود سرویس دهی کنید و محصولتان را بفروشید.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر چقدر است؟

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یکی از مهم‌ترین عواملی که در هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر موثر خواهد بود، میزان امکانات ارائه شده است. هر چه امکانات ارائه شده توسط شرکت طراحی سایت مورد نظر بیشتر باشد، هزینه‌ای که از شما دریافت خواهند کرد، بیشتر خواهد بود.

اگر تعداد محصولات شما زیاد نیست و قصد ندارید هزینه زیادی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر بپردازید، راه اندازی یک فروشگاه ساده برای شما کاملا مناسب خواهد بود. از سوی دیگر، اگر به دنبال راه‌اندازی یک مارکت پلیس Market Place هستید، مسلما باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید؛ زیرا امکاناتی که مارکت پلیس ارائه می‌کند، بسیار بیشتر و متنوع‌تر است.

مارکت پلیس، نوعی فروشگاه آنلاین است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر محصولات خودتان، به دیگران نیز اجازه بدهید محصولاتشان را در فروشگاه شما به فروش برسانند و در ازای فروش هر محصول، مبلغی پورسانت دریافت کنید.

البته بهتر است بدانید هزینه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر بزرگ نیز، زیاد است. با این که فروشگاه به لحاظ ظاهری و عملکردی شباهت زیادی به فروشگاه‌های لوازم التحریر کوچک دارد؛ اما لازم است برای تک تک محصولات آن، سئو سازی جداگانه انجام شود. در نتیجه به هزینه بیشتری برای ساخت چنین سایتی با حساسیت و دقت بیشتر و جزییات بیشتر نیاز خواهید داشت.

آنلاین شاپ لوازم تحریر

مراحل راه اندازی آنلاین شاپ لوازم التحریر

حال شاید این پرسش برای شما پیش آمده باشد که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر باید از کجا شروع کنیم؟ راه اندازی آنلاین شاپ لوازم تحریر نیازمند طی مراحل ساده‌ای است که در این قسمت به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱. در مرحله اول، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و تامین کنید

اولین مرحله برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، انتخاب محصولات مناسب برای فروش است. به همین منظور، لازم است ابتدا مخاطب هدف یا پرسونای خود را شناسایی کرده و سلیقه او را بشناسید و سپس، محصولاتی را که فکر می‌کنید مورد پسند مخاطبتان هستند، انتخاب کنید.

در رابطه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر، بهتر است تنوع محصولات خود را بسیار بالا ببرید تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای بتواند از فروشگاه شما خرید کند. تنوع بالا، باعث می‌شود که شما بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و بیشترین فروش را داشته باشید.

البته شما می‌توانید به صورت اختصاصی نیز کار کنید؛ یعنی در یک حوزه خاص مثل فروش نوشت افزار یا فروش محصولات نقاشی و طراحی به فعالیت بپردازید.

برای تامین و خرید محصولات مورد نظر خود، باید یک تامین کننده مناسب انتخاب کنید که هم محصولات مورد نظر شما را موجود داشته باشد و هم آن‌ها را با قیمت مناسبی به شما عرضه کند. ممکن است در شهر شما، فروشگاه‌های عمده فروشی وجود داشته باشد که بتوانید محصولات مورد نظر خود را از آن جا تامین کنید.

در غیر این صورت، می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از عمده فروشی‌های آنلاین تهیه کنید که قیمت بسیار مناسبی دارند. همچنین می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از خارج از کشور نیز تهیه کنید.

۲. زمان آنالیز رقبا فرا رسیده است

پس از آن که محصولات مورد نظر خود را از تامین کننده مناسب تهیه کردید، وقت آن است که رقبای خود را از طریق آنالیز کردن، بهتر بشناسید و عملکرد آن‌ها را بررسی کنید. شناخت بهتر رقبا، باعث می‌شود که شما با روش‌های عملکردی آن‌ها برای پیشرفت آشنا شوید و بدانید که برای برند شدن و داشتن فروش بیشتر، باید چه کارهایی را در رابطه با طراحی فروشگاه آنلاین خود انجام دهید. به این منظور، تنها کافی است فروشگاه‌های مطرح و موفق را مورد بررسی قرار دهید و نیازی به آنالیز تمامی فروشگاه‌ها نخواهد بود.

برای مثال، بهتر است در رابطه با کلمات کلیدی که فروشگاه‌های موفق استفاده می‌کنند، تحقیق کنید. استفاده از کلمه کلیدی مناسب در سئو فروشگاه اینترنتی شما، باعث می‌شود که فروشگاهتان در جست‌وجوهای بیشتری نمایش داده شود. در واقع شما باید از کلماتی استفاده کنید که احتمال می‌دهید مشتری شما آن‌ها را بیشتر جست‌وجو می‌کند.

در مرحله بعدی، ظاهر فروشگاه آنلاین رقبای خود را از دید یک مشتری مورد بررسی قرار دهید. به عنوان یک مشتری، فکر می‌کنید کدام قسمت از طراحی جذاب‌تر است و کدام قسمت چنگی به دل نمی‌زند. در نهایت می‌توانید از قسمت‌های جذاب در طراحی سایت خود استفاده کنید و قسمت‌های نامناسب و مخرب را هرگز به‌کار نگیرید.

سپس محصولات ارائه شده توسط رقبای خود را بررسی کنید. تنوع محصولات رقبای موفق خود را در فروشگاه‌تان رعایت کنید تا در مقابل آن‌ها کم نیاورید. جدا از تمامی موارد گفته شده، شما باید یک سیستم پشتیبانی قوی و عالی داشته باشید تا مشتریان بتوانند با خیال راحت‌تری از شما خرید کنند.

برای ایده گرفتن از سیستم پشتیبانی و پاسخگویی رقبای بزرگ و اصلی خود، به صورت آزمایشی از آن‌ها خرید کنید تا بتوانید نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بهتر شناسایی کنید. در نهایت با ارائه یک قیمت مناسب و منصفانه، میزان فروش خود و میزان رضایت‌مندی مشتریان را بالا برده و درآمد بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.

۳. داشتن پیج اینستاگرامی را فراموش نکنید

البته بهتر است تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی را برای مطرح کردن فروشگاه لوازم التحریر خود، نادیده نگیرید و از طریق این برنامه‌ها، سایت فروش لوازم التحریر خود را به همه معرفی کنید. شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، با معرفی شما به تعداد زیادی از مخاطبین، حس اعتماد مشتری را نیز تقویت می‌کنند.


حتما بخوانید! پیج لوازم تحریر در اینستاگرام و نکاتی مهم در مورد آن

۴. سایت فروشگاهی مناسب خود را طراحی کنید

حال زمان آن فرا رسیده که با توجه به آموخته‌های خود، نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر مورد نظرتان اقدام کنید. راه‌های زیادی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به:

  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر به کمک فروشگاه‌سازها
  • راه اندازی آنلاین شاپ لوازم تحریر با استفاده از وردپرس
  • استفاده از سوشال مدیا و مارکت پلیس برای راه اندازی آنلاین شاپ لوازم التحریر
  • و طراحی سایت فروش لوازم التحریر به کمک یک شخص متخصص اشاره کرد.

تمامی این راه کارها می‌توانند برای شما کارآمد باشند؛ اما چنان چه می‌خواهید فروشگاه لوازم التحریر شما بسیار بی‌نقص باشد، بهتر است از فردی که در این زمینه تخصص دارد، کمک بگیرید.

طراحی سایت فروشگاه لوازم التحریر به کمک پادروشاپ

پادروشاپ، یک متخصص حرفه‌ای در حوزه ساخت فروشگاه اینترنتی است که با مراجعه به آن، تنها در کمتر از یک دقیقه می‌توانید وب سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید. نکته جالب توجه این است که ساخت فروشگاه به کمک پادروشاپ، تنها با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند امکان پذیر است. پادروشاپ به شما کمک خواهد کرد تا ویژگی‌هایی از جمله درگاه پرداخت، ثبت سفارش، مدیریت سفارشات، مدیریت ارسال سفارشات، مدیریت مشتری، ایجاد کد تخفیف و درج نظر مشتریان را به وب سایت خود اضافه کنید.

البته این موارد، تنها قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی نیستند که با کمک پادروشاپ از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید. با کمک پادروشاپ از مزایای دیگری از جمله تعیین موجودی محصولات، اتصال به سایت‌هایی مانند ترب، اتصال به اینستاگرام، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، آمار بازدید و فروش، ارسال پیامک به مشتری پس از ثبت سفارش، عودت وجه به مشتری، ارسال پیامک رهگیری مرسوله پستی و… نیز بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در این متن در رابطه با صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر باهم صحبت کردیم. از آن جایی که درآمد لوازم التحریر نسبتاً بالا است، امیدواریم بتوانید با استفاده از مطالب گفته شده در این مقاله، هر چه سریع‌تر نسبت به راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر خود اقدام کرده و کسب درآمد کنید.

به منظور تسریع فرایند و ساخت سایت فروشگاهی حرفه‌ای، تنها کافی است به پادروشاپ مراجعه کنید و به تجربیات یک متخصص خبره در حوزه طراحی سایت فروشگاهی اعتماد کنید.

برای دسترسی به خبرنامه رایگان پادروکلاب، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم‌ التحریر

    بهترین روش راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر چیست؟

    یکی از بهترین راه‌ها برای راه‌‌اندازی فروشگاه اینترنتی استفاده از سایت‌ساز‌های معتبری مانند پادروشاپ است؛ چرا که در کمترین زمان می‌توانید یک پیج و سایت فروشگاهی همراه با درگاه پرداخت امن، سیستم‌های مدیریت مشتری و مدیریت محصول داشته باشید.

    راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر چه مزایایی دارد؟

    با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌توانید محصولات خود را به سراسر کشور ارسال کنید و درامد خود را بیشتر کنید؛ همچنین با طراحی وبسایت می‌توانید بدون صرف هزینه برای فروشگاه حضوری، به یک فروشنده حرفه‌ای با درآمد بالا تبدیل شوید.

    چطور می‌توان محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر را تامین کرد؟

    بهترین راه برای تامین لوازم‌التحریر مراجعه به عمده‌فروشان است. با این روش می‌توانید انواع لوازم‌التحریر را با قیمت مناسب بخرید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.