بهترین ایده های کسب درآمد از هنر

0

با فرصت‌هایی که تجارت الکترونیکی در سراسر جهان ایجاد کرده، کسب درآمد از هنر نیز افزایش پیدا کرده است. حالا دیگر با خیال راحت و با کم‌ترین هزینه می‌توان سراغ کارهای هنری درآمدزا رفت و یک کسب‌وکار شخصی را آغاز کرد. قبل از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، هنرمندان برای توزیع و فروش آثار هنری خود به گالری‌ها، نمایندگان و خرده‌فروش‌های مختلف مراجعه می‌کردند؛ اما امروزه ورق برگشته و با وجود پلتفرم‌ها و فروشگاه‌سازهایی مثل پادروشاپ، هنرمندان به صورت مستقل می‌توانند آثار هنری خود را به صورت آنلاین و مستقیم به فروش برسانند.

تجارت الکترونیک، امکان کسب درآمد از هنر را برای هنرمندان ساده‌تر کرده است و آن‌ها را در جهت دسترسی به بازارهای گسترده‌تر همراهی می‌کند. در این مطلب از پادرو به معرفی چندین کار هنری در منزل با درامد بالا می‌پردازیم و سریع‌ترین و آسان‌ترین راه کسب درآمد از هنر را به شما معرفی خواهیم کرد.

منظور از محصول هنری چیست؟

منظور از محصولات هنری و کارهای هنری پول‌ساز، آثار و محصولاتی هستند که هنرمند با به‌کارگیری خلاقیت خود طراحی و تولید می‌کند. با توجه به انواع آثار هنری هیچ حد و مرزی ندارد، این محصولات می‌تواند یک تابلوی نقاشی، انواع کارت‌پستال، محصولات دست‌ساز دکوراتیو، انواع شمع، سرامیک‌سازی، انواع اکسسوری و… باشد.

آیا فروش آنلاین آثار هنری سودآور است؟

تولید آثار هنری ساده و پیچیده، یکی از روش‌های درآمدزایی و ایجاد کسب‌وکار است. طراحی سایت فروشگاهی و فروش آثار هنری به صورت آنلاین یک روش عالی برای کسب درآمد است. با مهارت‌های پول‌ساز هنری، شما می‌توانید به طیف گسترده‌ای از مخاطبان در سراسر کشور دسترسی داشته باشید که به دنبال خرید آثار هنری مختلف هستند.

با فروش اینترنتی آثار هنری، واسطه‌های فروش مثل گالری‌ها از چرخه فروش حذف شده و در نهایت موجب افزایش سود هنرمند از فروش محصولات خواهد شد. به‌طورکلی می‌توان گفت که درآمد کارهای هنری پرفروش به صورت اینترنتی، رقم قابل‌توجهی است که البته به جایگاه فروشگاه در میان رقبا بستگی دارد. عواملی زیر، مهم‌ترین فاکتورها در درآمدزایی با کارهای هنری هستند:

  • کیفیت آثار هنری
  • نحوه ارائه محصولات هنری
  • نحوه قیمت‌گذاری
  • اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی
کارهای هنری پول‌ ساز

بهترین کارهای هنری درآمدزا

هنوز هم بسیاری از مردم فکر می‌کنند کسب درآمد از هنر کار سختی است اما اگر یک نگاه کلی به آنلاین‌ شاپ‌ های اینستاگرامی و وب‌سایت‌های فروش آثار هنری و هنرهای دستی داشته باشید، خواهید دید که بسیاری از خانم‌ها و آقایان با این روش به درآمد بالایی دست پیدا کرده‌اند.

ساخت و فروش انواع نقاشی، کارت پستال، شمع‌سازی، سرامیک‌سازی، انواع بافت‌های خانگی، طراحی و اجرای انواع صنایع دستی از جمله مهارت های پولساز برای خانم‌ها هستند که امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. کافی است کمی خلاقیت خود را به کار بگیرید تا آثار هنری متفاوت و جذابی بسازید.

صفر تا صد راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کارهای هنری

یکی از راه‌های کسب درآمد از مهارت‌های هنری، راه اندازی فروشگاه آنلاین آثار هنری است که امروزه به خاطر دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی، گسترش پیدا کرده است. اگر شما هم آثار هنری خاصی تولید می‌کنید که دوست دارید آن‌ها را برای فروش به نمایش بگذارید، این مراحل به شما کمک می‌کند راحت‌تر به کسب درآمد برسید:


حتما بخوانید! بهترین ایده برای کسب و کارهای خانگی درآمدزا

1. برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی

اولین گام برای راه‌اندازی هر نوع فروشگاهی، از جمله فروشگاه اینترنتی آثار هنری، برنامه‌ریزی است. شما باید با بررسی فروشگاه‌های آثار هنری مختلف، وضعیت رقبا و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کنید تا مسیر حرکت خود را در تجارت الکترونیک بهتر ترسیم کنید. نوع آثار هنری و محصولات پرفروش را انتخاب کنید و استراتژی کسب‌وکارتان را بر این اساس پیش ببرید.

2. انتخاب نوع و فرمت محصولات

آثار و کارهای هنری پولساز یک دنیای بی‌پایان است که کار را برای راه‌اندازی کسب‌وکار سخت می‌کند. شما با هر هنری که داشته باشید، می‌توانید کار هنری در خانه با درامد بالا داشته باشید. محصولات هنری ممکن است انواع نقاشی (در فرمت اصل یا کپی)، انواع صنایع‌دستی کاربردی و دکوراتیو و… باشد. در این مرحله باید حوزه هنری و نوع محصولات قابل‌فروش در این کسب‌وکار را تعیین کنید تا مخاطب هدف‌تان مشخص شود.

3. تامین محصولات و تولید محتوا

حالا وقتش رسیده که چند نمونه مختلف از آثار هنری خود را بسازید و از آن‌ها برای عکاسی و تولید محتوا استفاده کنید. یکی از نکات مثبت در رابطه با کسب درامد از هنر این است که تامین سفارشات فقط و فقط به دستان هنرمند شما بستگی دارد و فقط کافی است مواد اولیه هنرتان را تهیه کنید. این مواد ممکن است انواع رنگ برای نقاشی، انواع ابزار برای شمع‌سازی و سرامیک‌سازی و…. باشد.


حتما بخوانید! هرچیزی که باید درباره نحوه تامین کالا برای پیج فروشگاهی بدانید

4. برآورد هزینه‌ها

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین برای فروش آثار هنری یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های کسب درآمد است اما به هر حال باید به فکر هزینه‌های جانبی این کار باشید. هزینه ساخت وب‌سایت، مواد و ابزار مورد نیاز برای تولید آثار هنری، تامین لوازم بسته‌بندی محصولات و هزینه‌های ارسال سفارش را در نظر بگیرید.

نام اکانت اینستاگرام، تصویر پروفایل و داشتن لوگوی مناسب، تکمیل اطلاعات بیو پیج، تولید محتوا و توضیح کامل درباره آثار هنری و… از جمله موارد مهمی هستند که باید هنگام ساخت اکانت اینستاگرام برای فروش آثار هنری در نظر داشته باشید.

5. درآمدزایی با کارهای هنری در اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام اولین گام و سریع‌ترین روش برای کسب درآمد از کارهای هنری در منزل است. کافی است بدون هیچ هزینه‌ای عضو اینستاگرام شوید تا به میلیون‌ها مشتری علاقمند به آثار هنری، دسترسی داشته باشید. در این مرحله باید عکس‌های با کیفیت آثار هنری و شرح جزییات کامل آن را در اینستاگرام آپلود کنید تا افرادی که به کارهای هنری علاقه دارند، به محصولات شما دسترسی داشته باشند.

6. ساخت وب‌سایت برای فروش کارهای هنری درآمدزا

آخرین روش برای دسترسی بهتر مشتریان به آثار هنری شما، ساخت وب‌سایت است. مشتریان از طریق موتورهای جستجو و… به وب‌سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند و در هر ساعتی از روز امکان ثبت سفارش‌ و پرداخت خواهند داشت. این وب‌سایت ساختاری شبیه به ویترین فروشگاه شما را دارد که باید برای مشتریان جذاب باشد.

کسب درآمد از هنر با پادروشاپ

پادروشاپ یک فروشگاه ساز و پلتفرم کاربردی برای راه‌اندازی وب‌سایت و فروشگاه اینستاگرامی است که به شما کمک می‌کند با فروش کارهای هنری در منزل، راهی برای کسب درآمد بیشتر داشته باشید. شما می‌توانید برای شروع کار به صورت رایگان از دوره آزمایشی پادروشاپ استفاده کنید و تمام ابزارها و خدماتی که برای شروع، اجرا و رشد کسب‌وکارتان نیاز دارید مورد بررسی قرار دهید.

پس از ساخت پیج اینستاگرام محصولات و آثار هنری کافی است حساب کاربری خود را در پادروشاپ ایجاد کنید و پیج اینستاگرامی خود را به وب‌سایت فروشگاه متصل کنید. پادروشاپ تمام امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت سفارش و ارسال مرسوله‌ را فراهم می‌کند تا شما با کم‌ترین هزینه و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی فروشگاه اینترنتی خود را برای فروش آثار هنری راه‌اندازی کنید. از جمله ویژگی‌ها و امکانات پادروشاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

–  ارائه درگاه پرداخت امن

–  امکان دریافت گزارش‌های کامل فروش و شناسایی محصولات پرفروش

–  مدیریت سفارشات از طریق موبایل

–  دریافت مرسوله‌ها و ارسال به مشتریان از طریق پلتفرم پادروپین

–  برنامه‌های آموزشی رایگان

–  پلن‌های کاربردی با امکانات متعدد و قیمت‌های مختلف برای انواع کسب‌وکار

–  بهینه‌سازی محصولات و سئو موتورهای جستجو

–   امکان ساخت کد تخفیف

–  ارسال پیامک به مشتریان پس از ثبت سفارش

–  ارائه درگاه پرداخت امن

–  تسویه آنی با فروشنده

–  امکان نمایش موجودی و قیمت محصولات

سخن آخر

کسب درآمد از هنر برای یک هنرمند خوب و بااستعداد همیشه امکان‌پذیر است، به شرطی که بتواند از فرصت‌های مختلف برای نمایش و فروش آثار هنری خود استفاده کند. هنر، هرگز نمی‌میرد و در جای‌جای لحظات زندگی انسان‌ها وجود دارد، انسان‌های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که حاضرند برای خرید آثار هنری ارزشمند، هزینه‌های هنگفتی پرداخت کنند. در این مطلب صفر تا صد راه‌اندازی وب‌سایت فروش آنلاین آثار هنری را به شما آموزش دادیم. شما به راحتی می‌توانید هنرهای خود را در قالب یک کسب‌وکار اینترنتی ببینید و با ساخت وب‌سایت، فرصتی برای معرفی و فروش محصولات‌تان فراهم کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول کسب درآمد از هنر

    آیا کسب درآمد از هنر به صورت آنلاین امکان‌پذیر است؟

    بله، ساخت یک وب‌سایت اینترنتی فروش آثار هنری به هنرمندان کمک می‌کند تا با کم‌ترین هزینه به طیف گسترده‌ای از مشتریان در سراسر کشور دسترسی داشته باشند، بدون اینکه واسطه‌ای در میان باشد.

    برای ساخت سایت و کسب درآمد از هنر چه کنیم؟

    استفاده از فروشگاه‌سازی مثل پادروشاپ به شما کمک می‌کند که با کم‌ترین هزینه و در عرض چند دقیقه فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی اختصاصی خود را بسازید بدون اینکه به دانش فنی نیاز داشته باشید.

    بهترین کارهای هنری درآمدزا کدام کارها هستند؟

    ساخت و فروش انواع نقاشی، کارت پستال، شمع‌سازی، سرامیک‌سازی، انواع بافت‌های خانگی، صنایع دستی و… از جمله مهارت های پولساز خانم ها در خانه هستند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.