تولید محتوای اینستاگرام با کمک 29 ایده خلاقانه

1

شما می‌دانید که ایده‌های تازه برای تولید محتوای اینستاگرام یکی از راهکارهای افزایش مشارکت مشتریان به حساب می‌آید. بنابراین باید در جستجوی محتوای رسانه‌های اجتماعی باشید. تا به این شکل فالوورهای خود را علاقه‌مند کرده و افراد جدیدی را به فروشگاه اینستاگرامی خود جذب کنید. اما داشتن ایدۀ خلاقانه برای تولید محتوا آن هم در چندین شبکه اجتماعی می‌تواند امری کاملاً طاقت‌فرسا باشد. ایده‌های خلاقانه پیج شما را در رسانه‌های اجتماعی جلوتر از منحنی نگه می‌دارد. دیگر هرگز تقویم محتوای خود را خالی نمی‌بینید.

بنابراین ما در این مقاله از پادرو قصد داریم شما را در جهت ابداع موضوع برای پیج اینستاگرامی خود کمک کنیم. با استفاده از این ترفندها می‌توانید بهترین محتواها را برای پیج‌های مختلف خود داشته باشید.

راهکارهای خلاقانه برای تولید محتوای اینستاگرام

برای اینکه بتوانید راه‌های خلاقانه‌ را در جهت تولید محتوای اینستاگرام به‌کار ببرید باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و اصول برندینگ در این رسانه اجتماعی را به خوبی یادگرفته باشید. اما اگر آماده و علاقه‌مند هستید تا ایده‌های خلاقانه برای تولید محتوا در اینستاگرام را بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

ایده جدید برای تولید محتوای اینستاگرام

1- برنامه منظم هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید.

اگر تولید محتوا را طبق برنامه‌ای منظم و دوره‌ای منتشر کنید، به یافتن و ایجاد موضوعات جدید و جذاب تشویق می‌شوید. قابلیت لایو و دعوت افرادی که نکات آموزنده یا سرگرم‌کننده ارائه می‌دهند، شما را به تولید محتوای خلاقانه هدایت می‌کند.

فکر کردن به یک مهمان یا موضوع خاص برای پیروی از برنامه تولید محتوای اینستاگرام خود نکته مهمی است.

با این راهکار ساده مخاطبان شما می‌توانند با ثبات بیشتری در اینستاگرام حاضر شده و نرخ مشارکتشان افزایش مستمری داشته باشد.

2- برگزاری مسابقه یا هدیه دادن

این یک واقعیت است که مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. واقعیت دوم را نیز نباید فراموش کنید. پست‌هایی که دربارۀ هدیه‌ها، کدهای تخفیف مناسبتی و مسابقه‌ها هستند، بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام به حساب می‌آیند. کافی است که روش‌های تولید محتوا در اینستاگرام را به طور دقیق بیاموزید تا با هدایای خود کاربران بیشتری را جذب کنید.

3- هر سؤالی دارید از من بپرسید

با لایو‌هایی با مضمون “هر سؤالی دارید از من بپرسید” از کنجکاوی سیری‌ناپذیر مخاطبان خود استفاده کنید. بهتر است این لایوها را به صورت موضوع ارائه دهید. بنابراین تولید محتوای اینستاگرام شما متناسب با موضوع هر لایو تغییر می‌کند.

از جمله پست‌هایی که می‌توانید دربارۀ هر لایو منتشر کنید، فراخوان ثبت سؤالات مرتبط با آن لایو است. در واقع مخاطبان را تشویق کنید که سؤالاتی که دوست دارند در لایو مطرح شده و کارشناس پاسخ دهد را کامنت بگذارند.

لایو قابلیتی کارآمد است

جالب است بدانید که لایو قابلیت کارآمدی در رسانه‌های اجتماعی به حساب می‌آید. برخی از کاربران دوست دارند تنها لایوهای اینستاگرام، تیک تاک یا فیسبوک مشاهده کنند و پاسخ سؤالات خود را در همان لحظه دریافت کنند. از طرفی دیگر مجموعه‌ای از استوری‌های اینستاگرام که با هایلایت‌ پرسش و پاسخ ذخیره شده‌اند را فالو می‌کنند. حتی فایل‌های (IGTV) که لایوهای ذخیره‌شده از چند روز یا ماه پیش است مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین لایو ایده خلاقانه برای تولید محتوای اینستاگرام خواهد بود.

4- تولید محتوای اینستاگرام با همکاری اینفلوئنسرها

برای تولید محتوای اینستاگرام می‌توانید گزینه‌های متنوعی را مورد استفاده قرار دهید.

ایده اینفلوئنسرها در تولید محتوای اینستاگرام
  • شما با یک اینفلوئنسر با نفوذ می‌توانید با مخاطبان تعامل قابل توجهی داشته باشید
  • با یک اینفلوئنسر کوچکی که یک پایگاه اختصاصی دارد نرخ مشارکت مشتریان را افزایش دهید.

اینفلوئنسرها می‌توانند راهکار مناسبی برای تولید محتوای خلاقانه و متفاوت به حساب بیایند. درست حدس زدید! همکاری با اینفلوئنسرهایی با طرفداران پرشور می‌تواند افزایش تعداد فالوورها، فروش در اینستاگرام و شهرت برند شما را به ارمغان بیاورد. تعامل بیشتر، فروش و فالوورهای روزافزون ایده‌ خلاقانه برای تولید محتوای اینستاگرام را موجب می‌شود.

5- مطالب مرتبط را به اشتراک بگذارید

همانطور که توضیح دادیم محتواهای تولیدی در اینستاگرام یا هر رسانه اجتماعی دیگری توسط کاربران آن‌ها ایجاد شده است. شما با توجه به کسب‌وکار خود، اهداف و کاربران خود، می‌توانید محتواهایی را برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی انتخاب کنید. محتوای انتخابی برای اشتراک‌گذاری می‌تواند یک پست وبلاگ ارزشمند از برندی در زمینه کاری شما باشد.

در ضمن این امکان وجود دارد که بخواهید توصیه‌های متخصص یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید مخاطبان از آن قدردانی می‌کنند و از آن لذت خواهند برد، باشد.

به عبارت دیگر پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را به اشتراک بگذارید.

  • اگر محتوایی در رسانه‌های اجتماعی می‌بینید که پین یا توییت شده است
  • ویدیوی فوق‌العاده‌ای در یوتیوب می‌بینید که شاید مخاطبانتان آن را دوست داشته باشند

شما برای مشارکت با کاربران و فالوورهای خود و ایجاد اجتماع در رسانه‌های اجتماعی حضور دارید. پس بهتر است اشتراک‌گذاری را برای تولید محتوای اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری انتخاب کنید.

اما شاید باز هم بپرسید چرا؟ در پاسخ باید بگوییم محتوای تنظیم شده مانند این است که برند شما انگشتان خود را روی نبضش قرار داده است.

6- استفاده مجدد از محتوای خود

اگر پست‌های وبلاگی شگفت‌انگیز دارید، می‌توانید چند پست یا استوری برای اینستاگرام ایجاد کنید. حتی شما می‌توانید ویدیویی با الهام از محتواهای مختلف برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام، آماده کنید.

البته نباید فراموش کنید که وقتی فقط محتواهای خود را در یک پلتفرم به اشتراک می‌گذارید، فرصتی را برای دسترسی به مخاطبانی که در جاهای دیگر شما را دنبال می‌کنند از دست می‌دهید. برای این فرآیند باید آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را مورد توجه قرار دهید.

ارسال مجدد محتوای اینستاگرام

تولید محتوای اینستاگرام در رسانه‌های دیگر

درست است که باید محتواهای خود را در چند رسانه اجتماعی منتشر کنید، اما این به معنای این نیست که نمی‌توانید آن را کپی پیست یا فوروارد کنید. شما باید بتوانید خلاقانه عمل کنید.

در واقع این پیشنهاد همان بیان ایده‌های موجود به روش‌های جدید است. برای مثال بهتر است بررسی کنید و ببینید شرکت‌هایی مانند (Hootsuite) چگونه یک ویدیوی سریع تیک تاک تهیه کرد تا یافته‌های یک پست وبلاگی خود را در رسانه‌های اجتماعی خلاصه کند.

7- میزبان چالش‌های جدید باشید

معمولاً چالش‌هایی که در فضای مجازی میان کاربران دست به دست می‌شوند شامل حرکات، رقص یا خوردن غذایی وحشتناک است. شما با اجرای این چالش‌ها می‌توانید تولید محتوای اینستاگرام خود را جذاب‌تر کنید. البته نیازی نیست تا آنجا پیش بروید.

به عنوان مثال، بعضی از سلبریتی‌ها فالوورهای خود را به سادگی به «در هم ریختن» و ارسال فیلم‌ها یا تصاویر دعوت می‌کنند. این فیلم و عکس‌ها در یک ویدیو گردآوری و منتشر می‌شود.

در نتیجه در قالب پست و استوری‌های مختلف به فالوورها نشان داده می‌شوند. همین موضوع توجه کاربران را به آن سلبریتی‌ها جلب می‌کند.

8- فایل‌های آموزشی ایجاد کنید

تخصص خود را با تهیۀ فیلم‌های آموزشی یا شرح نحوه انجام کار به اشتراک بگذارید. این به فالوورهای شما ارزش و احترام می‌بخشد. در ضمن، جایگاه شما را به عنوان کاربر حرفه‌ای واقعی در زمینه خود تقویت می‌کند. گاهی حتی می‌توانید به عنوان یک کاربر سرگرم‌کننده شناخته شده و اعتبار داشته باشید.

راهنمای (Go Clean Co) یک مثال عالی و منبعی فوق‌العاده و جذاب برای اشتراک‌گذاری به حساب می‌آید. به نحوی که دوست شما با دیدن همین کلیپ راهنما می‌گوید: “صبر کنید، من باید لباسشویی خود را تمیز کنم.”

9- رویدادهای ملی و مهم را جشن بگیرید.

تعداد زیادی تعطیلات متنوع مناسبتی در کشور وجود دارد. شما می‌توانید برای تولید محتوای اینستاگرام از آنها الهام گرفته و پست‌های جذاب تولید کنید.

به عنوان مثال، به مناسبت شب یلدا، عید نوروز یا اعیاد مذهبی مختلف می‌توانید پست‌ها و استوری‌های متنوعی منتشر کنید. در ادامه کاربران را به مشارکت و حتی دریافت جوایز یا هدایای مختلف تشویق کنید.

جشن گرفتن رویدادهای مهم

10- الگوی رفتاری بسازید

با شرکت در چالش‌های مختلف یا برنامه‌های طنز و احمقانه می‌توانید برند خود را معرفی کنید یا پیام خود را در یک قالب یک الگوی رفتار سرگرم‌کننده ارائه دهید. به راحتی متوجه همه‌گیری رفتارهایی میان مردم می‌شوید که در کلیپ خود نشان داده‌اید.

11- به مشتریان توجه کنید

با برنامه‌ای منظم به مشتریان و به طور کل فالوورهای خود توجه داشته باشید. حفظ کردن تعامل خود با طرفداران و مشتریان می‌تواند نشانۀ توجه و احترام شما به فالوورها و به‌ویژه مشتریانتان است. این شکل تعامل محصولات یا خدمات شما را بدون تبلیغات زیاد به نمایش می‌گذارد. از طرفی به طرفداران شما فرصت می‌دهد تا احساس غرور و ارزشمندی کنند.

بهترین گزینه‌ها پاسخ دادن پیام‌ها در دایرکت یا کامنت‌ها می‌باشد. از طرفی استوری کردن برخی پیام‌ها مخصوصاً نظرسنجی‌ها، می‌تواند توجه فالوورهای شما را جلب کند.

12- نظرسنجی دو گزینه‌ای راه‌اندازی کنید.

ما در جامعۀ دوقطبی زندگی می‌کنیم. برخی کاربران هواداران پروپاقرص برندها هستند. اما از طرفی دیگر مخالفان سرسخت آنها نیز به تولید محتوای اینستاگرام عکس‌العمل نشان می‌دهند. با این وجود چرا به آن تکیه نکنید و طرفداران خود را به حمایت مداوم دعوت نکنید؟

شاید شما بهتر بدانید که بحث جالبی را ایجاد کنید و نظرسنجی خود را بر مبنای همان موضوع هدایت کنید. شاید با نظرسنجی دو گزینه‌ای بتوانید در مورد ترجیحات مشتری کمی اطلاعات کسب کنید. در هر صورت این روش با موفقیت همراه است.

13- به پشت صحنه بروید

خواه یک ویدیوی زنده باشد یا ویدیویی ویرایش شده باشد، مخاطبان شما دوست دارند از اتفاقاتی که در پشت صحنه اتفاق می‌افتد مطلع شوند. بنابراین بهتر است چنین ویدیویی را ارائه دهید. برای مثال می‌توانید در یک رویداد مهم مانند سالروز تأسیس برند خود کلیپی از تکاپوی همکاران در برگزاری جشن آماده کنید.

نیاز نیست که از امکانات ویژه‌ای استفاده کنید. همان دوربین موبایل که بتواند از پشت صحنه فیلمی ضبط کند هم کفایت می‌کند. اتفاق‌های ساده که بین شما و همکارانتان رخ می‌دهد می‌تواند ایده خلاقانه برای تولید محتوای اینستاگرام باشد. در ضمن تنوعی در برنامه منظم تولید محتوای کارشناس شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید.

14- یک نقطه عطف را به اشتراک بگذارید

اتفاق‌های ساده مانند سالروز راه‌اندازی کسب‌وکار خود، رسیدن به تعداد مشخصی از فالوورها را جشن بگیرید و فیلم و تصاویر آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. ما مطمئن هستیم که شما هم مناسبت مهم و باارزشی را برای جشن گرفتن دارید. اولین سالگرد افتتاح مشاغل کوچک شما؟ هزارمین فالوورتان؟

ممکن است که فقط برنامه لایو خاصی را برنامه‌ریزی کرده‌ باشید. حتی این امکان وجود دارد که فقط رویدادی را با یک تصویر یا پست متنی به اشتراک گذاشته باشید. همه این موارد می‌توانند بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام شما باشند.

ایده خلاقانه تولید محتوای اینستاگرام

تنها کافی است علایق متنی و تصویری خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران را در مشاهده ویدیو خود سهیم کنید.

15-  لیست محتواهای محبوب خود را منتشر کنید.

کتابخانۀ رسانه‌های متنی و تصوری شما چیزهای زیادی در مورد شما یا برندتان به فالوورها می‌گوید. پیشنهاد می‌کنیم که قسمت کوچکی از آن را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. کافی است که یک لیست از آثاری که تابستان خوانده‌اید یا لیست از فایل‌های تصوری و صوتی که دوست دارید منتشر کنید.

حتی لیستی از برنامه‌هایی که باید تماشا کنید که تیم شما در آنها وسواس دارد، می‌تواند به برند شما اعتبار قابل‌توجهی بدهد و فالوورهایتان را افزایش دهد. شاید همین راهکار باعث ایجاد بحث یا توصیه‌های دیگر در بخش کامنت‌ها شود.

16-روی موضوعی پرطرفدار تمرکز کنید.

فرقی نمی‌کند که از چه منبعی الهام می‌گیرید. منبع شما می‌تواند کلیپ‌های تیک تاک یا تصاویر پینترست یا توییت‌های پینترست باشند. به هر حال بهتر است فایل‌های دیگران را مورد توجه قرار دهید. محتواهای دیگران گاهی می‌تواند بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام شما باشد.

17- محصول خود را در موقعیتی جالب نشان دهید.

ایده‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات شما وجود دارد. شما می‌توانید از شرایطی که عجیب و غریب نیستند، ایده بگیرید.‌برای مثال یکی از برندهای ایرانی(پاما) برای تبلیغ محصولات خود تنها از مفید بودن محصولات خود هنگام پیاده‌روی یا ورزش استفاده می‌کند. یا از هدایا و جوایز اولین خرید برخی محصولات می‌توانید برای تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنید.

اگر شما صاحب برند لوازم آرایشی هستید، در مترو یا هنگام سفارش در مترو، فیلمی تهیه و در اینستاگرام منتشر کنید. دیدن کالاهای آشنا در شرایط غیرمعمول راهی مطمئن برای جلب توجه مخاطبان است.


بیشتر بخوانید: آموزش طراحی و انتخاب کاور ویدیو اینستاگرام برای جذب مشتری

18- فیلم اسلوموشن تهیه کنید

حرکت اسلوموشن را نادیده نگیرید. حتی بیهوده‌ترین فعالیت‌ها نیز برای بسیاری از مردم جذابیت دارد. تعجب نکنید حرکات آهسته که با کمک دوربین موبایل یا قابلیت‌های استوری اینستاگرام آماده می‌شود، برای بسیاری جلوه زیبا دارد. کافی است که کمی موسیقی به آن کلیپ‎ها اضافه کنید. همه چیز آماده است.

سازندگان بازی (SpikeBall) احتمالاً صدها ساعت عکس‌های اکشن جذاب فقط از ماهیت محصول خود دارند. اما حتی اگر نانوا، حسابدار یا بافنده هم باشید، می‌توانید خود را در جلوه‌های موقت اسلوموشن قرار دهید.

برخی فیلترها را نیز اضافه کنید و محتوای قانع‌کننده‌ای را برای اشتراک گذاری در تیک تاک یا ریلز ایجاد کنید.

19- دانش خود را به اشتراک بگذارید.

ایجاد یک گرافیک شیک با توصیه‌های مربوط به برند، راهی عالی برای معرفی خود به عنوان یک متخصص و منبع ارزشمند است. شما می‌توانید دانش خود را با مهارت گرافیکی و سواد رسانه‌ای ترکیب کرده و محتوای ارزشمندی آماده کنید.

برای مثال افرادی که به مهندسی علاقه‌مند هستند می‌توانند از ایده‌های نوآورانه خود فیلم گرفته و منتشر کنند. یا بازی با قطعات دومینو به شکل‌های مختلف نیز جذاب است.

اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام

20-  تولید محتوای کاربران را به نمایش بگذارید

گاهی لازم است برای توجه کردن به مشتریان، محتواهای تولیدی آن‌ها که با کار شما هماهنگی دارد را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید یک کمپین با هشتگی خاص ایجاد و راه‌اندازی کنید.

با دنبال کردن محتواهای رسانه‌های اجتماعی می‌توانید به جمع‌آوری و ارسال مجدد محتواهای جذاب کاربران بپردازید. استفاده مجدد از محتوای کاربران راهی عالی برای پر کردن تقویم محتوایی شما محسوب می‌شود.

21- ترفندها را به اشتراک بگذارید

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چه نکات و ترفندهایی را می‌توانید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید؟ خود را به عنوان یک منبع و متخصص در زمینه مشخص با تولید محتوای اینستاگرام معرفی کنید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

22-  دستور غذا را ارسال کنید

همه ما به انواع غذاهای سنتی یا فست‌فود علاقه داریم. برای تهیه یک غذای خوشمزه نیاز نیست که یک وبلاگ غذایی، یک رستوران، یک سرآشپز مشهور باشید. حتی لزومی ندارد که حتماً غذایی خوشمزه را آموزش دهید.

فقط کافی است یک ارتباط کوچک با برند خود پیدا کنید و مواد و فرآیند آن را به اشتراک بگذارید. در ضمن با یک ویدیوی آموزشی می‌توانید علاوه بر معرفی برند خود درباره دستور غذاهای متنوع پست بگذارید. شاید فروشگاه اینستاگرامی شما کتاب آشپزی داشته باشد.

حتی ممکن است که شما یک گروه موسیقی هستید و آخرین آلبوم شما برای پخش در یک مهمانی بسیار عالی ارائه شود. باز هم یک سر آن به غذا باز می‌گردد.

23- از فالوورهای خود راهنمایی بخواهید

مردم دوست دارند آنچه را که می‌دانند به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و بهترین موضوعات برای تولید محتوای اینستاگرام را پیدا کنید. جیلین هریس اینفلوئنسری است که در مورد ترغیب بچه‌هایش به گیاه‌خواری توصیه‌هایی داشته است. او علاوه بر این از فالوورهای راهنمایی گرفت. پاسخ‌هایی را که در برخی مطالب آموزشی به دست آمد، در پست‌های بعدی ارائه کرد.

راهنمایی کاربران در اینستاگرام

24- با همکاری فالوورها، محتوا تولید کنید.

آموزش تولید محتوای اینستاگرام می‌تواند همراه با دعوت کاربران به مشارکت بیشتر باشد. مشابه آنچه در بالا ذکر شد، با همین درخواست می‌توانید موضوعات بهتر و متنوع‌تری برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی پیدا کنید. در ضمن، در این سناریو همراه با گرافیک عالی راه خوبی برای موفقیت در فرآیند به حساب می‌آید.

25- دستاوردهای کاربران خود را تبریک بگویید

همیشه تعدادی از فالوورهای شما همراهان همیشگی‌تان هستند. این افراد به عنوان یاران وفادار شما به حساب می‌آیند. بنابراین بهتر است که موفقیت‌هایشان را تبریک بگویید. جالب است بدانید که همین دستاوردها می‌تواند به عنوان بهترین موضوع تولید محتوای اینستاگرام باشند.

26- اعضای تیم خود را معرفی کنید

لزوماً نباید یک  عضو جدید به تیمتان اضافه شود تا درباره همکاران خود محتوا تولید کنید. توجه به افراد واقعی که در رشد برند شما مؤثر هستند بسیار با ارزش است. معرفی و تقدیر از افرادی که هفته‌ها، ماه‌ها یا سال‌ها به برند شما کمک کرده‌اند، بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام شما به حساب می‌آیند.

27- برنامه‌های عام‌المنعفه راه‌اندازی کنید.

ارزشمندی شرکت خود را با راه‌اندازی و برگزاری امور خیریه به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، برند لباس (Madewell) پیشنهاد داد که به ازای هر نظری که در این پست داده می‌شود، یک دلار به مکان‌های مستقل اهدا می‌شود.

کسب‌وکارهای مختلف در رسانه‌های اجتماعی می‌توانند برند خود را با کمک همین ایده‌های عام‌المنفعه به کاربران رسانه‌ها معرفی کنند. کافی است شما در ازای ریتوییت کردن محتوا توسط فالوورها، به سرای سالمندان کمک مالی کنید.

28- نکات منفی مرتبط با برندتان را کنار بگذارید

بهتر است با استفاده از راهکارهای مختلف نقاط ضعف خود در ارائه محصولات و خدمات را پیدا کنید. سعی کنید این نکات منفی در فروشگاه اینستاگرامی شما به عنوان تبلیغی منفی نباشد.

در عوض در جهت اثر منفی آن نقل قول، توییت یا پست بهتر است محتواهای سازنده‌ای آماده و منتشر کنید.

29- نظرات مثبت کاربران را به اشتراک بگذارید

اگر مردم درباره شما صحبت می‌کنند و حرف‌های خوبی می‌گویند، آن‌ها را برای خودتان نگه ندارید. این ایده‌های مثبت به خودی خود نوعی تبلیغ برای برندتان به حساب می‌آید. یک رفتار گرافیکی جالب می‌تواند توصیفات مشتریان واقعی را به روشی زیبا و فریبنده تبدیل کند. اگر واقعیت داشته باشد، فخر فروشی نیست بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام شماست.

اشتراک گذاری  کامنت مثبت مشتریان در اینستاگرام

با توجه به 29 ایده خلاقانه می‌توانید تولید محتوای اینستاگرام را به آسانی انجام دهید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    جمع‌بندی

    • برنامه‌ریزی منظم و داشتن تقویم تولید محتوای اینستاگرام به افزایش تعداد فالوورها، فروش و معرفی برندتان کمک می‌کند.
    • با تبریک به دستاوردهای فالوورها، حفظ تعامل سازنده با آنها و مشورت گرفتن از کاربران می‌تواند مشارکت این افراد را افزایش دهد.
    • مناسبت‌های مختلف، هدایا و جوایز، فهرست مطالب خواندنی و دیدنی می‌توانند بهترین موضوعات برای تولید محتوای اینستاگرام باشند.
    • از نقاط ضعف و نکات منفی برند خود برای تقویت محتواها و رفع مشکلات عملکردی خود استفاده کنید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. آراویژن می گوید

      سلام وقت بخیر
      خیلی ممنونم که زمان گذاشتین و این مقاله فوق العاده آماده کردین.