آموزش الگوریتم اینستاگرام برای گرفتن لایک و کامنت بیشتر

0

این پادکست مینیمم چکیده متن پایین است. شاید با گوش دادن به این فایل صوتی، سریع‌تر به پاسخ سوال‌تان برسید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کسب‌وکار خود یک صفحه اینستاگرام ایجاد کرده‌اید، حتما می‌دانید که اینستاگرام الگوریتم‌هایی دارد. اگر بدانید این الگوریتم های اینستاگرام به چه شکل هستند، می‌توانید استراتژی محتوای خود را متناسب با آن تنظیم و به دنبال آن، فالوورهای بیشتری جذب کنید و در کسب‌وکارتان موفق باشید. پس اگر می‌خواهید با رازهای الگوریتم اینستاگرام آشنا شوید، در ادامه‌ این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله مهم‌ترین الگوریتم های اینستاگرام در سال جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید صفحه خود را در این شبکه اجتماعی پیشرفت دهید.

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

قبل از آن که با الگوریتم های اینستاگرام آشنا شوید، باید به این پرسش پاسخ دهید که الگوریتم اینستاگرام چیست.

الگوریتم اینستاگرام کدهای دستوری هستند که در برنامه‌نویسی پلتفرم اینستاگرام نوشته شده‌اند. الگوریتم های اینستاگرام رفتار کاربر و عکس‌العمل او نسبت به محتوایی که می‌بیند را تشخیص می‌دهد و طبق دستوری که دارد، برخی از محتواها را از وی پنهان و برخی دیگر را در معرض نمایش او می‌گذارد.

آموزش الگوریتم اینستاگرام

حال که متوجه شدید، الگوریتم اینستاگرام چیست، بی شک این سوال برای ما پیش می‌آید که الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

 پژوهش‌ها و مطالعات صورت گرفته نشان می‌دهد 6 عامل تعیین می‌کند که محتوای شما در اینستاگرام چه جایگاهی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید بازاریابی موفقی در رسانه اینستاگرام داشته باشید، حتماً باید این 6 عامل را در استراتژی بازاریابی خود در این شبکه اجتماعی لحاظ کنید.


بیشتر بخوانید: 10 راهکار برای رشد سریع پیج اینستاگرام فروشگاه شما

علاقه کاربران

الگوریتم های اینستاگرام بسیار هوشمند و توانا هستند و قدرت بسیار خوبی در این زمینه دارند که بفهمند شما به چه محتواها، پست‌ها و استوری‌هایی علاقه‌مند هستید. به محض این که اینستاگرام به کمک الگوریتم‌های خود از علایق شما سردربیاورد، محتوای مورد علاقه‌تان را به شما نشان می‌دهد.

الگوریتم اینستاگرام و علاقه کاربران

فرض کنید شما پس از ورود به اینستاگرام شروع به تماشای پست‌هایی که محتوای آموزش آشپزی دارد، می‌کنید. حال تصور کنید پس از چند ساعت دوباره وارد اینستاگرام شوید، مشاهده خواهید کرد که در صفحه اکسپلور اینستاگرام خودتان محتواهای آشپزی متعددی برای شما آماده شده است.

یکی دیگر از روش‌هایی که اینستاگرام به کمک آن علایق شما را تشخیص می‌دهد، توجه به پیج‌هایی است که شما آن‌ها را دنبال کرده‌اید. دیگر معیاری که الگوریتم های اینستاگرام با استفاده از آن به علایق شما پی می‌برد، کامنت‌ها، لایک‌ها، سیوها (ذخیره کردن) و اشتراک‌گذاری پست‌ها و مطالب با دیگران است.

اکنون به خوبی می‌توانید درک کنید که الگوریتم های اینستاگرام تا چه حد روی اقدامات شما در این شبکه اجتماعی تمرکز می‌کنند و تلاش می‌کند که بفهمد شما برای کدام پیج‌ها و کدام مدل‌های محتوایی لایک و کامنت می‌گذارید یا کدام مدل محتواها را با دوستان خودتان به اشتراک می‌گذارید. وقتی به این فاکتورها پی ببرد، قطعاً می‌تواند فید شما را بر اساس علایقه‌تان بچیند.

 روابط کابران

دیگر موردی که الگوریتم های اینستاگرام به آن اهمیت خاصی می‌دهند روابط کاربران است. اینستاگرام فید یا استوری شما را طبق روابط شما با سایز اکانت‌ها و کاربران رتبه‌بندی یا اصطلاحاً رنکینگ می‌کند. الگوریتم های اینستاگرام به خوبی می توانند، روابط شما را با صفحه‌های دیگر مورد ارزیابی، تجزیه و تحلیل قرار دهند و پس از آن هر چه رابطه شما با یک کاربر نزدیک‌تر باشد و روابط بهتر و بیشتری با او داشته باشید، محتوای او زودتر از سایر محتواها به شما نشان داده می‌شود.

پیش از این الگوریتم های اینستاگرام به این شکل بود که محتواها را بر اساس زمان انتشار پست به نمایش می‌گذاشت ولی پس از مدتی به این نتیجه رسید که با این کار کاربران نمی‌توانند محتوای مورد علاقه خود را ببینند و از طرف محتوای کسانی که با آن‌ها رابطه خوبی دارند را از دست می‌دهند.

به همین خاطر  الگوریتم جدید اینستاگرام به فاکتور علاقه و رابطه اهمیت بیشتری نشان داد تا به زمان انتشار پست.

در حال حاضر الگوریتم های اینستاگرام یه کمک ارزیابی اکانت‌هایی که محتوایشان را به صورت مداوم لایک می‌کنید، افرادی که برای آن‌ها دایرکت ارسال می‌کنید، صفحه‌هایی که شما نام و نام کاربری‌شان را  جستجو می‌کنید، متوجه می‌شود با چه حساب‌هایی رابطه قدرتمندی دارید و پس از آن نیز فید و استوری شما را طبق رابطه‌تان دسته‌بندی می‌کند و پست‌ها و استوری‌های این حساب‌ها را زودتر از بقیه برای شما به نمایش می‌گذارد.

 زمان انتشار محتوا

زمان انتشار محتوا یکی دیگر از عواملی است که الگوریتم های اینستاگرام به آن اهمیت زیادی می‌دهند. جالب است بدانید الگوریتم های اینستاگرام از همان ابتدای فعالیت اینستاگرام تنها با تکیه کردن بر همین عامل، محتواها و پست‌ها را رتبه‌بندی می‌کردند. درست است که این عامل به اندازه آن زمان مهم نیست ولی با این وجود بی‌اهمیت هم نیست. اینستاگرام همیشه تلاش می‌کند که محتواهای جدید را به مخاطب نشان دهد و به همین خاطر است که باید در عین رابطه و علاقه، به این فاکتور هم توجه ویژه داشته باشید.

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که بسیاری از کاربران به ویژه صاحبان کسب‌وکارهای اینستاگرامی می‌پرسند، این است که بهترین زمان برای انتشار پست‌ها و استوری‌ها چه زمانی است؟

بهترین پاسخی که می‌توان به این پرسش داد این است که زمانی که تعداد بیشتری از کاربران و مخاطبان ما آنلاین هستند، بهترین زمان برای انتشار محتواست.

حال چگونه می‌توانید متوجه شوید چه زمانی مخاطبانتان آنلاین هستند؟ به این مسئله به راحتی می‌توانید با استفاده از ابزارهای آنالیز اینستاگرام پی ببرید.

تعداد دفعات استفاده از برنامه اینستاگرام

یکی دیگر از عواملی که الگوریتم های اینستاگرام از آن برای درجه‌بندی فید شما استفاده می‌کنند، تعداد دفعات باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام است. تلاش اینستاگرام این است تا همواره به‌روزترین و جدیدترین محتواها را به شما نشان دهد.

اگر شما برنامه اینستاگرام خود را به دفعات کمتری باز کنید، محتواها به ترتیب زمانی به شما نمایش داده نمی‌شود بلکه این رسانه تلاش می‌کند که محتواها را بر اساس رابطه و علاقه به شما نشان دهد. اما در سوی مقابل اگر در طول روز اینستاگرام خود را زیاد چک می‌کنید، اینستاگرام هم پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار به شما نشان می‌دهد.

تعداد فالووینگ و فالورهای کاربران

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای رتبه‌بندی فید اینستاگرام، تعداد فالووینگ‌ها (تعداد پیج‌هایی که یک کاربر دنبال می‌کند) است.

الگوریتم های اینستاگرام به این شکل عمل می کنند که اگر کاربرانی که فالو کرده‌اید فعالیت کمی داشته باشند، قطعاً اینستاگرام هم به آن‌ها توجهی نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد که پست‌های جدید آن‌ها در بخش بالایی فید خود مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام برای افزایش نرخ تعامل

یکی از نکات مهمی که برای الگوریتم های اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، این است که فالوورهای شما تا چه اندازه فعال هستند. با این حساب اگر فالوورهای فیک و غیرواقعیدداشته باشید و تعداد زیادی از آن‌ها غیرفعال باشند، میزان تعامل شما پایین می‌آید، مشخص می‌شود که کسی به محتوای شما علاقه و اشتیاق ندارد و نمی‌تواند با شما ارتباط خوبی برقرار کند. این موارد همگی نشان می‌دهد که شما صلاحیت قرار گرفتن در بین کسب و کارهای عالی را ندارید، ممکن است آسیب زیادی به جایگاه شما در فید مخاطبان وارد شود و نتوانید به جایگاه واقعی خودتان در صفحه اکسپلور مخاطبان برسید.

با این حساب می توان به این مسئله پی برد که الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور هم حساب شده است و فقط هدف آن افزایش فالوور نیست، بلکه افزایش فالووری است که فعالیت زیادی در اینستاگرام داشته باشد.

مدت زمان استفاده از اینستاگرام

مطالعات نشان می‌دهد که کاربران اینستاگرام به صورت میانگین 28 دقیقه از روز خود را به این رسانه اجتماعی اختصاص می‌دهند. دقت کنید که هر چه مدت زمان بیشتری از اینستاگرام استفاده کنید، میزان محتوایی که می‌بینید بیشتر است و در نهایت به جایی می‌رسید که دیگر هیچ محتوایی نمی‌ماند که در سه روز اخیر ندیده باشید.

البته کاربرانی که همه محتواها را مشاهده می‌کنند و هیچ محتوایی باقی نمی‌گذارند، تعدادشان بسیار محدود است و به همین خاطر باید برای بازاریابی در اینستاگرام روی علاقه و ارتباط زمان بگذارید و تمرکز کنید.

الگوریتم های اینستاگرام برای استوری

در این بخش از مطلب می‌خواهیم به این مسئله بپردازیم که الگوریتم های اینستاگرام برای استوری چگونه عمل می‌کنند.

لازم است بدانید که برای استوری هم عوامل شش‌گانه‌ای که پیش از این و در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم بسیار مهم است. همانطور که تا به این جای مطلب متوجه شدید، اینستاگرام به تعامل، علاقه و رابطه توجه خاصی دارد. با این حساب الگوریتم های اینستاگرام برای استوری به این شکل است که ابتدا استوری آن دسته از کاربرانی را به شما نشان می‌دهد که به آن‌ها علاقه و با آن‌ها ارتباط خوب و عمیقی دارید.

بنابراین اگر یک حساب برای کسب‌وکارتان دارید و می‌خواهید برای بازاریابی در اینستاگرام از استوری استفاده کنید، باید تلاش کنید که تعامل خود را با مخاطبانتان بالا ببرید. به این ترتیب همواره در صدر استوری‌های آن‌ها قرار می گیرید. برای این که مخاطب را به تعامل بیشتر دعوت کنید، می‌توانید مخاطبان را تشویق به ارسال دایرکت یا شرکت در نظرسنجی کنید.

الگوریتم های اینستاگرام برای اکسپلور

حضور یک پست در اکسپلور می تواند، باعث افزایش بازدید، افزایش مخاطب و به دنبال آن افزایش فروش گردد. الگوریتم های اینستاگرام برای رفتن به اکسپلور، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

علاقه کاربر به موضوع پست شما

همانطور که می‌دانید الگوریتم های جدید اینستاگرام، به علاقه کاربران برای نمایش پست‌‌ها در فید نیز مانند اکسپلور، توجه زیادی می‌کند. اینستاگرام برای هر کاربر پست‌هایی را به نمایش می‌گذارد که به علاقه او نزدیک باشد. زمانی که شما بتوانید، علاقه مخاطب خود را بشناسید و پست‌هایی با آن محتوا به اشتراک بگذارید، پستتان در فید کاربر نمایش داده می‌شود. به دنبال آن می‌توانید لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک بیشتری از پستتان بگیرید.

زمانی که تعامل یک پست بالا رود، احتمال آن که به اکسپلور برود بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که طبق الگوریتم های اینستاگرام اگر در یک‌روز با انتشار یک پست که اطلاعات عمومی افراد را بالا می‌برد، تعدادی کاربر را به پیج خود جذب کنید، ولی از روز بعد پست‌های غیر مرتبط به آنچه قبلا گذاشته‌اید منتشر کنید، احتمال اینکه پست‌های شما در فید این کاربران نمایش داده شود، کم می‌شود.

ویرایش و حذف نکردن پست و استوری در ابتدای انتشار

یکی دیگر از الگوریتم های اینستاگرام برای حضور در اکسپلور این است که پستی که تازه منتشر کرده‌اید را حذف یا ویرایش نکنید. با حذف پست و یا ویرایش متن آن، احتمال قرارگیری آن در اکسپلور را به‌شدت کاهش می‌یابد؛ زیرا اینستاگرام در مورد نشان‌دادن یا ندادن پست شما در اکسپلور، در یک ساعت اول پس از انتشار آن تصمیم می‌گیرد. پس حدالامکان به قرار دادن صحیح مطالب در زمان انتشار دقت کنید، تا مجبور به ویرایش یا حذف آن‌ها نشوید.

ویرایش و حذف نکردن پست و استوری در ابتدای انتشار

استفاده اصولی از هشتگ

الگوریتم های اینستاگرام به استفاده اصولی از هشتگ‌ها توجه ویژه‌ای دارند. دلیل آن هم این است که به کمک هشتگ می‌تواند، پست‌‌های بهتر و مرتبط‌تر با توجه به سرچ کاربران نشان دهد. زمانی که شما برای پست خود از هشتگ‌های اصولی استفاده کنید، کاربران زیادی از طریق هشتک جذب پست شما می‌شوند و با افزایش بازدید و تعامل آن پست می‌تواند به اکسپلور هم راه پیدا کند.

درست است که الگوریتم های اینستاگرام به کاربر اجازه می‌دهد برای هر پست تعداد سی عدد هشتگ را به کار ببرد، اما مطالعات نشان می‌دهد که تعداد هشتگ برای یک پست، بین 5 تا 9 عدد باشد بهتر است، چرا که استفاده بیشتر از این تعداد هشتگ یا ثابت و کپی بودن هشتگ پست‌های شما می‌تواند از طرف اینستاگرام به عنوان یک رفتار اسپم و تبلیغاتی شناسایی شود. در نهایت تا جایی که امکان دارد هشتگ‌هایی متناسب با محتوای هر پست قرار دهید.

افزایش فعالیت خود در اینستاگرام

 الگوریتم های اینستاگرام می‌گوید، اگر فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید، می‌توانید به رفتن پست‌هایتان به اکسپلور امیدوار باشید. پس بهتر است با لایک کردن پست کاربران خود و ارسال نظرات و یا حتی فرستادن دایرکت برای آنها این ارتباط را قوی‌تر کنید. حتی شما می‌توانید در پست‌ها و استوری‌های خود، که مرتبط با دوستان و دیگر افراد (مخصوصاً افراد تأثیرگذار یا اینفلوئنسرها) است آنها را تگ و منشن کنید.

توجه داشته باشید که الگوریتم های اینستاگرام کامنت‌های کمتر از ۴ کلمه را بی ارزش به حساب می آورد. بنابراین از ارسال کردن کامنت‌های ساده و کوتاه مانند: عالی، خوب بود و متن‌های این چنین خودداری کنید.

الگوریتم اینستاگرام برای کسب رتبه در هشتگ

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با خود فکر می کنید که استفاده از هشتگ‌ها بسیار ساده است، لازم است بدانید که سخت در اشتباهید. الگوریتم های اینستاگرام دارای اصول خاصی برای استفاده از هشتگ‌ها هستند. در ادامه به نکاتی برای شناسایی هشتگ‌های مناسب و استفاده درست از آن‌ها برای طراحی پست و استوری اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

از هشتگ‌ها به صورت هدفمند استفاده کنید

از آن جایی که هدف اصلی اینستاگرام، ارتباط بیشتر و بهتر با کاربران است تا در نتیجه مطالب بسیار مفید و مرتبط را در اختیار مخاطبین قرار دهد،  الگوریتم های جدید اینستاگرام، هم بیش از پیش بر استفاده صحیح از هشتگ‌ها تاکید شده است.

کار اشتباهی که برخی از صاحبان کسب‌وکار برای دیده شدن پست‌هایشان انجام می‌دهند این است که از هشتگ‌های معروف و محبوب استفاده می‌کنند. این کار زمانی می‌تواند باعث دیده شدن پست شما شود که پست شما به هشتگ مورد نظر مرتبط باشد و در غیر این صورت، محتوای شما به عنوان Spam تشخیص داده می‌شود که در بلند مدت موجب کم شدن تعداد فالو‌ئر‌ها یا شادوبن شدن اکانت شما خواهد شد.

در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی نکنید

الگوریتم های اینستاگرام روی تعداد هشتگ هم حساس است. اینستاگرام با این که اجازه می‌دهد، برای هر پست ۳۰ هشتگ بنویسید، اما اگر هر کلمه‌ای را هشتگ کنید، نه تنها باعث نارضایتی مخاطبان‌تان می‌شود، بلکه باعث می‌شود تا اینستاگرام شما را به عنوان اسپم شناسایی کند. بهترین تعداد استفاده از هشتگ‌ها برای یک پست، بین ۴ الی ۹ عدد است و هر چه از تعداد هشتگ‌های بیشتری برای یک پست استفاده شود، می‌تواند از طرف اینستاگرام به عنوان یک رفتار اسپم و تبلیغاتی در نظر گرفته شده و عواقب بسیاری برای صفحه کاربری شما به همراه داشته باشد.

الگوریتم افزایش بازدید اینستاگرام

بازدید اینستاگرام شامل بازدید پست و igtv و همچنین بازدید لایو و استوری است. در ادامه به الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش بازدید اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 داده‌های اینستاگرام را دست کم نگیرید

بعد از اینکه هر پست یا استوری را در پیج کاری خود به اشتراک بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.

فاکتورهای مهمی که بعد از هر پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل، reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند.

اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهله‌ اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد، به همین دلیل توضیح مختصری در مورد هرکدام از این موارد می‌دهیم تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.

کلمه reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این گزینه به صورت تقریبی تعداد بازدیدکنندگان از محتوای شما را بیان می‌کند.

کلمه impression: تعداد کل دفعاتی که یک پست دیده شده است را نشان می‌دهد.

برای درک بهتر فرض کنید که کاربری پست شما را می‌بیند، با بازدید این کاربر از پست شما، یک عدد به تعداد reach پست شما افزوده می‌شود. اگر همان کاربر برای دفعات بعدی به سراغ پست شما بیاید، به ازای هر بازدید یک عدد به تعداد impression شما افزوده خواهد شد.

 از فالوور فیک ساخت ربات‌ها به شدت دوری کنید!

یک کار اشتباهی که تعداد بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی به آن روی می‌آورند، خرید فالوور فیک است. بی شک آن‌ها از الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور بی اطلاع هستند. بی شک آن‌ها نمی دانند که با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شان افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج‌شان به اندازه تعداد فالووری که دارند نیست، ممکن است پیج‌شان با مشکل مواجه شود.

به صورت مداوم محتوا تولید کنید

یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که این کار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

محتوای ویدئویی بسازید

مطالعات نشان می‌دهد که امروزه کاربران توجه بیشتری به مطالبی که از طریق ویدئو منتشر می‌شوند نشان می‌دهند، تا محتوای تصویری و متنی. اگر قصد افزایش بازدید پیج را دارید، محتوای ویدئویی را در راس تولید محتوای پیج قرار دهید.

البته این مسئله به این معنا نیست که الگوریتم های اینستاگرام محتواهای غیر از ویدیویی را بی ارزش بدانند. ولی چون الگوریتم اینستاگرام می‌گوید، هر چقد زمانی که یک کاربر روی یک پست زمان می‌گذارد، آن پست ارزشمندتر است، پیشنهاد ما به شما استفاده از محتواهای ویدیویی است وگرنه با محتواهای تصویری و متنی جذاب هم می توانید، مخاطب را روی پوست خود نگه دارید.

 استفاده از لوکیشن

اگر از لوکیشن برای پست‌ها و استوری‌ها استفاده کنید، می‌توانید به افزایش بازدید پست خود کمک کنید. توجه داشته باشید که به کار بردن لوکیشن‌های خاص و محبوب می‌تواند به افزایش بازدید محتوا کمک کند اما در نظر داشته باشید الگوریتم های اینستاگرام باهوش هستند و می‌توانند لوکیشن فیک را تشخیص دهند؛ پس از آن سوء استفاده نکنید و استفاده از لوکیشن فیک را به حداقل برسانید.

الگوریتم اینستاگرام برای لایک و کامنت

حتما به خاطر دارید که در گذشته نه چندان دور پیج‌ها برای بالا بردن تعامل‌شان، لایک و کامنت فیک خریداری می‌کردند. در تغییرات جدید، الگوریتم های اینستاگرام این لایک و کامنت‌های فیک را تشخیص داده و محاسبه نمی‌کنند. حتی اینستاگرام پیج‌هایی که از لایک و کامنت فیک استفاده می‌کنند را جریمه می‌کند. محتواهای این پیج‌ها به تعداد نفرات کمتری نشان داده خواهد شد. همچنین می‌توانید مقاله الگوریتم اینستاگرام در سال 2023 را مطالعه کنید.

الگوریتم اینستاگرام برای لایک و کامنت

به جرئت می توان گفت، کامنت از نظر الگوریتم های اینستاگرام مهم‌ترین معیار تعامل است. پس تلاش کنید تا به وسیله صحبت کردن با مخاطب بیش‌ترین کامنت را زیر پست‌ها بگیرید. علاوه بر آن جواب کامنت‌های مخاطبین‌تان را سریع بدهید. جواب کامنت فالور دادن باعث ایجاد صمیمیت، احترام و جلب اعتماد و وفاداری آن‌ها می‌شود.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول در خصوص الگوریتم های اینستاگرام

    در پایان این مطلب به چهار مورد از رایج‌ترین سوالات در خصوص الگوریتم های اینستاگرام پاسخ خواهیم داد.

    کلام اخر

    در این مطلب تلاش خود را کردیم تا شما را با الگوریتم های اینستاگرام آشنا کنیم. هرکدام از الگوریتم‌های گفته شده تاثیر متفاوتی برای موفقیت شما خواهند داشت. بنابراین سعی کنید تا جای ممکن از تمام نکات گفته شده در این مطلب  استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. در پایان تقاضا داریم چنانچه هرگونه ابهام یا سوالی پیرامون هر کدام از الگوریتم‌ها در ذهن دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید تا بتوانیم پاسخگوی سوالات شما باشیم.

    منبع:

    Later

    Hootsuite

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.