8 فاکتور مهم در انتخاب بهترین شرکت برای ارسال سفارش مشتریان

0

چه در یک بخش صنعتی تجارت ‌کنید و یا چه در بخش تولیدی مشغول به فعالیت باشید، ارسال سفارش مشتریان از مهم‌ترین عواملی است که در کسب‌و‌کار خود باید به آن توجه داشته باشید. این روزها بیشتر کارها و خدمات اینترنتی شده‌اند و افراد با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت می‌تواند آنچه را که به دنبالش می‌گردند، پیدا کند.

نتایج جستجوهای اینترنتی ممکن است پیدا کردن یک محصول و یا یک برند در شهری دور از محل سکونت شما باشد و مراجعه به آن فروشگاه و یا شرکت به صورت حضوری برای شما مقدور نباشد، به همین دلیل صاحبان تجارت برای رفع این مشکل، گزینه ارسال سفارش مشتریان را ابداع کرده‌اند و بیشتر محصولات را به صورت غیرحضوری به فروش می‌رسانند.در این راه باید توجه داشته باشید که مناسب‌ترین شرکت را برای ارسال سفارشات خود انتخاب کنید.

ارسال مرسوله‌های پستی

اکثر مشاغل موفق در هنگام تحویل مرسوله‌های خود از پیک و یا شرکت حمل‌و‌نقل معتبری استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید تحویل ایمن و به موقع داشته باشید باید خدمات ویژه پیک‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در این صورت می‌توانید تجارت الکترونیک موفق داشته باشید و بتوانید مشتریان را همواره راضی نگه دارید.

همانطور که می‌دانید امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی، امکان راه اندازی کسب‌و‌کارهای آنلاین بسیار زیاد بوده و طرفداران خاص خود را نیز دارند. فرقی نمی‌کند در کدام شهر و یا روستا باشید، با وجود اینترنت می‌توانید هر آنچه که دارید به فروش برسانید و با استفاده از شرکت‌های مختلف حمل‌و‌نقل آن‌ها را به دست مشتریان خود برسانید.

یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت ارسال مرسولات فروشگاه‌ها استفاده از افزونه حمل و نقل است. این افزونه که مانند یک دستیار هوشمند حمل و نقل برای شما عمل می‌کند، امکان دسترسی خدمات شرکت‌های پستی مختلف را به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید وضعیت ارسال بسته‌ها را مشاهده و رهگیری کنید.

همچنین مزایای دیگری مانند رهگیری سفارشات با ارسال رایگان پیامک، چاپ بارنامه، جمع‌آوری مرسولات از درب فروشگاه یا منزل شما، محاسبه دقیق هزینه‌های شرکت پستی، پشتیبانی اختصاصی و… است.

همچنین در صورتی که فروشگاه اینترنتی دارید و قصد ارسال بسته‌های پستی خود را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم پادروپین است که به شما امکان ارسال مرسولات خود را با شرکت‌های مختلف پستی ماهکس، ندکس، پست ملی و … رو می‌دهد.

ارسال سفارشات مشتری

این نوع تجارت می‌تواند برای افراد بسیار سودمند و سودآور نیز باشد، به شرط آنکه تمام مراحل راه اندازی تا تحویل سفارش را به خوبی بدانید .

فاکتورهای مهم در انتخاب مناسب‌ترین شرکت برای ارسال سفارش مشتریان کدامند؟

درباره ارسال سفارش مشتریان، بهتر است بدانید که شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رساننده مرسولات، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا شما بتوانید با اعتماد و اطمینان خاطر سفارشات مشتریان خود را به آن‌ها سپرده و تجارت خود را آغاز کنید. در این بخش 8 فاکتور مهم در هنگام انتخاب بهترین شرکت را برای شما بازگو کرده‌ایم. با ما همراه باشید:

1- اطمینان حاصل کنید که خدمات آن‌ها با محصولات و نیازهای مشتریان شما مطابقت دارند.

شما باید تفاوت محصولات خود را از نظر، وزن، ابعاد و یا قیمت با رقبای خود بدانید. بهتر است در این مسیر به رقبا نگاه نکنید، که از چه خدماتی استفاده می‌کنند و آنچه که نیاز خود و مشتریانتان است را در نظر بگیرید. بهتر است که در مورد کالاهای ارسالی در هر روز و هر هفته اطلاعات کاملی به دست آورید.

این امر به تعیین قیمت مناسب برای خدمات و محصولات شما نیز کمک خواهد کرد. همچنین عامل تاثیرگذاری بر قیمت خدمات پیک خواهد بود. به یاد داشته باشید که موقعیت مشتریان، زمان تحویل و میزان هزینه آن‌ها را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب خدمات حمل‌و‌نقل تجارت الکترونیک برای کسب‌و‌کار خود باید این عوامل را در نظر بگیرد. در واقع درک نیازهای مشتریان و مطابقت دادن آن‌ها با خدمات حمل‌و‌نقل می‌تواند به شما در داشتن تجارت بهتر کمک کند.

محصولات پستی اغلب دارای ابعاد متفاوت و وزن مختلفی هستند، شرکتی برای ارسال سفارش مشتری مناسب است که با توجه به شرایط محصول، آن را قیمت گذاری کند

2- به دنبال توانایی‌ها بگردید

شرکت‌هایی که در زمینه ارسال سفارش مشتریان فعالیت می‌کنند، اغلب توانایی‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال ممکن است یک شرکت در سرعت تحویل توانایی بالا داشته و شرکت دیگر در وزن مرسوله‌ها دارای قابلیت‌های خاصی باشد.

بیشتر مواقع، سرعت، محدوده، پیگیری و همچنین هزینه از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که مشتری و صاحب تجارت به آن اهمیت می‌دهد. به همین منظور بهتر است که قبل از انتخاب یک شرکت مناسب برای ارسال سفارش مشتریان، این فاکتورها را در پیشینه شرکت بررسی نمایید.

ارسال سفارش مشتریان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان کار بوده است. آن‌ها با در نظر گرفتن شرایط هر شرکت، می‌توانند بهترین شرکت را برای ارسال سفارشات خود انتخاب کنند.

3- توانایی پیگیری پیک

به عنوان یک مدیر یا مالک مستقل، باید بدانید که بسته تحویلی شما دقیقاً کجاست. به همین دلیل است که سرویس حمل‌و‌نقل برای ارسال سفارش مشتریان باید قابلیت ردیابی به صورت دقیق را داشته باشد و اطلاعات دقیقی از مکان درست مرسوله به شما برساند. همچنین در برقراری ارتباط با مشتریان نیز مفید واقع شود.

این امر یک فاکتور بسیار مهم برای شما به عنوان مدیر یا مالک است. اطمینان حاصل کنید که شرکت ویژگی‌های ردیابی مناسبی دارد و اطلاعات شفافی از فرآیند تحویل به شما بدهد. همچنین پس از تحویل پستی با در اختیار گذاشتن، کد رهگیری، اطمینان شما و مشتریان شما را بیشتر جلب کند

حمل و نقل برای ارسال سفارش مشتریان

زمانی که مشتری محصولی را سفارش می‌دهد دوست دارد از مکان دقیق محصول خود مطلع باشد. این امر با دریافت یک کد رهگیری مقدور خواهد بود.

4- الگوی قیمت‌گذاری شرکت‌ها را با هم مقایسه کنید.

اینکه چه مقدار باید برای خدمات پیک هزینه کنید، امر بسیار مهمی است. باید بودجه خود و مشتریان خود را در نظر بگیرید. بر اساس گزارشات به دست آمده حدود 43 درصد از خریداران آنلاین به دلیل نرخ بالای حمل نقل، از خرید خود صرفه نظر می‌کنند. بسیاری از شرکت‌ها مایل هستند که هزینه بیشتری برای حمل‌و‌نقل سریع‌تر برای ارسال سفارش مشتریان پرداخت کنند.

اما بهتر است بدانید، که ارزان‌ترین روش همیشه بهتر روش است. توجه داشته باشید که علاوه بر قیمت، کیفیت نیز برای ارسال محصولات بسیار مهم است چرا که این امر ممکن است به ضرر کسب‌وکار ‌شما تمام شود. برای قیمت‌گذاری در ارسال سفارش مشتریان باید سلسه مراتب مربوطه را رعایت کرد.

5- تجربه و سابقه کار شرکت را در نظر بگیرید.

اینکه بتوان به شرکت‌های ارسال سفارش مشتریان اطمینان کرد، ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. به همین دلیل با در نظر گرفتن سابقه کاری می‌توانید این مدت را کاهش داده و در مدت کوتاه‌تری به شرکت مدنظر اعتماد کنید. در حالت ایده آل، باید به دنبال شرکتی باشید که شهرت خوبی در بازار داشته و با شرکت‌های مشابه شما کار می‌کند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    روی شرکت حمل‌و‌نقلی تمرکز کنید که خدمات گسترده‌تری داشته باشد با این کار باری از روی دوش شما برداشته خواهد شد. یک شرکت معتبر می‌تواند انتظارات ارسال سفارش مشتریان شما را به خوبی برآورده سازد.

    شرکت‌های ناشناخته و غیرقابل اعتماد ممکن است سفارشات را دیرتر تحویل دهند و با این کار اعتماد مشتریان شما سلب شود، چرا که آن‌ها شما را مقصر این تأخیر می‌دانند و از وضعیت حمل‌و‌نقل شهری و بین شهری آگاه نیستند.

    شرکت‌های باسابقه معمولا از زیر‌ و بم مشکلات مربوط به حمل‌و نقل باخبر بوده و از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری می‌کنند.

    6- به لوازم بسته بندی شرکت توجه کنید

    بسته بندی یکی از مهم‌ترین عواملی است که هر شرکت حمل‌و‌نقل باید بدان توجه کند. مسلماً هیچکس دوست ندارد بسته پستی پاره، محصولات شکسته و یا آسیب‌دیده به دستش برسد. مطالعات نشان داده است که انتخاب بسته بندی مطمئن و زیبا می‌تواند در جلب نظر مشتریان تأثیر خوبی بگذارد. بسته بندی محصول در واقع منعکس کننده ارزش برند و همچنین کیفیت محصول است.

    گزینه‌های زیادی برای بسته بندی محصولات وجود دارد. بعضی از محصولات مانند غذاهای منجمد نیاز به ظروف مخصوص عایق بندی شده و یا بسته‌های فومی هستند.

    شرکت‌های حمل‌و‌نقل باید مسئولیت بسته بندی مناسب، برچسب گذاری و مقررات حمل‌و‌نقل را به عهده بگیرند و محصول را نسبت به هرگونه آسیب، بیمه کنند. لازم به ذکر است که درجه حرارت بالا، پایین و رطوبت می‌تواند منجر به تراکم ظروف مقوایی و خراب شدن آن‌ها شود.

    7- درباره خدمات ویژه شرکت پرس‌و‌جو کنید.

    بهتر است در مورد خدمات اضافی که شرکت ارائه می‌دهد اطلاعات کاملی کسب کنید. بسیاری از شرکت‌ها به غیر از حمل‌و‌نقل طیف وسیعی از خدمات مانند بسته بندی، برچسب زدن، پیگیری بسته پستی با کد رهگیری، مدیریت انبار را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به عنوان صاحب کسب‌و‌کار از آن‌ها بهره‌مند شوید.

    اطمینان بخشیدن شرکت‌ها در قبال مفقود شدن، خراب شدن و یا هر مشکل دیگری در حمل‌و‌نقل می‌تواند یک عامل اصلی در انتخاب آن شرکت باشد.

    ارسال سفارشات مشتری

    بسیاری از شرکت‌ها برای ارسال سفارشات خدمات ویژه‌ای را منظور کرده که می‌تواند موجب سهولت در کار مدیریتی شما شود.

    8- نیازهای خود را به عنوان یک مشتری بیان کنید.

    در هر صورت شما مشتری شرکت حمل‌و‌نقل هستید و باید تمام نیازهای خود را با آن‌ها به طور واضح در میان بگذارید. پشتیبانی مشتری از طریق ایمیل و تلفن، چت زنده با قابلیت هوش‌مصنوعی می‌تواند مواردی باشد که بتوان به شرکت اعتماد کرد.

    اطمینان حاصل کنید که شرکت حمل‌و‌نقل گزینه‌های مناسبی برای خدمات مشتریان دارد و در صورت بروز هر گونه مشکل بدانید که باید با کجا تماس بگیرید.

    آمار در مورد رفتار مشتریان چه می گوید؟

    بر طبق آمار به دست آمده 43 درصد از مشتریان تمایل دارند که سفارشات آن‌ها سریع‌تر به دستشان برسد. بدین معنی که سرعت تحویل برای آن‌ها در اولویت می‌باشد. بیش از 80 درصد از مشتریان تجارت الکترونیک آرزوی ارسال یک روزه را در سر دارند.

    بیش بینی می‌شود که اندازه بازار در تحویل یک روز تا سال 2027 به حدود 16739 میلیون دلار برسد. بنابراین اگر می‌خواهید یک شرکت معتبر و مناسب را پیدا کنید، نکته مهمی که در ابتدا باید در نظر بگیرید، سرعت تحویل آن‌هاست.

    برنامه ریزی برای انتخاب سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین خدمات می‌تواند شما را در تجارتتان موفق‌تر کند. به عنوان مثال اگر قصد دارید دو یا سه بار در هفته ارسال سفارش مشتریان را انجام دهید، حداقل هفته قبل از آن با شرکت تماس گرفته تا از هر گونه تأخیر در حمل‌و‌نقل جلوگیری شود. تمام مشکلات ناشی از ترافیک، خرابی وسیله نقلیه و دیگر عوامل را در نظر گرفته تا سفارشتان به موقع به دست مشتری برسد.

    تجارت خود را با پادروپین گسترش دهید

    ارسال سفارش مشتریان از مهم‌ترین بخش‌های تجارت بوده که باید به درستی صورت بگیرد تا بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید. پادروپین به عنوان یک پلتفرم کامل و جامع در زمینه مدیریت لجستیک فروشگاه‌هاو ارسال کالاست. در حقیقت به کمک پادروپین شما به یک افزونه حمل و نقل پیشرفته دسترسی دارید که مزایای زیادی دارد. برای استفاده از این سرویس روی لینک زیر کلیک کنید.

    اگر با دقت به این 8 فاکتوری که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد توجه کنید، متوجه خواهید شد که پادروپین تمامی این فاکتورها را داشته و بیش از هر چیزی به مشتریان خود می‌اندیشد. چرا که رضایت مشتریان شرط اول موفقیت هر شرکتی است.

    پیوند تجارت الکترونیک و ارسال سفارش مشتریان

    این روزها با گسترده‌تر شدن کسب‌و‌کارهای آنلاین در پلتفرم‌های اینستاگرام، تلگرام و یا واتساپ، نیاز به یک شرکت معتبر برای ارسال سفارش مشتریان بیش از هر چیزی احساس می شود.

    اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای ارسال سفارش مشتریان هستید، با در نظر گرفتن 8 فاکتور مهمی که در این مطلب ذکر شد، می‌توانید بهترین شرکت را انتخاب نموده و از آن در جهت ارسال به موقع و مقرون ‌به‌صرفه، محصولات خود را استفاده کنید. مسلما برای مشتریان، این عوامل دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

    اگر شما بتوانید به شرکت حمل‌و نقل اعتماد کنید و به بهترین روش، سفارشات مشتریان خود را ارسال کنید، بدون شک مشتریان نیز به شما معتمد شده و همین باعث رونق بخشیدن به کسب‌و‌کار شما خواهد شد.

    ارسال سفارشات مشتری

    انتخاب یک شرکت مناسب برای ارسال محصولات مشتریان امری بسیار مهمی است که باید بدان توجه زیادی کرد. از طریق بررسی قابلیت‌های هر شرکت می‌توانید توانایی آن را در ارسال بسنجید و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

    کوتاه در مورد ارسال سفارش مشتریان

    • ارسال مرسوله‌های پستی یکی از دغدغه‌های صاحبان کار می‌باشد. یک دغدغه مهم که می‌تواند شغل آن‌ها را با ریسک‌هایی مواجه کند.
    • در همین راستا شرکت‌های مختلفی اقدام به ارسال مرسوله‌ها با خدمات متفاوتی کرده‌اند.
    • روش‌های ارسال این روزها بسیار متفاوت می‌باشد اما اگر فاکتورهای مهم ارسال سفارشات را نداشته باشند در هر صورت اعتماد به آن‌ها کمی دشوار خواهد بود.
    • با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم برای ارسال سفارش مشتریان می‌توانید پادرو را به عنوان یک شرکت معتبر انتخاب نموده و از خدمات منحصر به فرد آن نیز استفاده نمایید.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.