دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن با 6 روش کاربردی

1

شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت‌های زیادی دارد که یکی از محبوب‌ترین این قابلیت‌ها، استوری است که به کاربران این امکان را می‌دهد تصاویر و ویدئوهای خود را به مدت 24 ساعت به نمایش بگذارند. قاعدتاً هرگاه شما استوری شخصی را مشاهده می‌کنید، در لیست بازدیدکنندگان استوری قرار می‌گیرید و طرف مقابل به راحتی از این طریق متوجه می‌شود که شما استوری او را دیده‌اید. اما ممکن است شما به دلایل مختلفی بخواهید استوری دیگران را بدون اطلاع آن‌ها ببینید. اما این کار چگونه ممکن است؟ در این مطلب از پادرو به پاسخ این سوال یعنی دیدن استوری بدون سین خوردن می‌پردازیم پس اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

6 روش برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن

روش‌های زیادی برای دیدن استوری دیگران بدون اینکه آن‌ها متوجه شوند، وجود دارد که در ادامه به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم:

۱. استفاده از افزونه کروم Chrome IG Story

یکی از راه‌های دیدن استوری بدون سین خوردن استفاده از افزونه کروم Chrome IG Story است.

افزونه برای دیدن استوری بدون سین خوردن

برای استفاده از این افزونه و دیدن مخفیانه استوری به شرح زیر عمل کنید:

  • مرورگر کروم را در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود باز کنید.
  • روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست بالا مرورگر کلیک کنید و گزینه more tools را بزنید.
  • سپس از منوی سمت چپ، بر روی گزینه Extensions کلیک کنید و در قسمت پایین صفحه باز شده بر روی گزینه get more extensions کلیک کنید.
  • اکنون در منوی جستجوی افزونه‌ها باید نام افزونه chrome IG Story را وارد و جستجو کنید.
  • بعد از پیدا کردن آن با کلیک بر روی گزینه Add to Chrome این افرونه را دانلود و به مرورگر خود اضافه کنید.
  •  سپس نسخه وب اینستاگرام را باز کنید و با زدن اطلاعات کاربری وارد حساب اینستاگرام خود شوید. اکنون می‌توانید استوری مورد نظر را بدون اینکه کسی بفهمد مشاهده کنید.

دیگر افزونه‌ای که برای دیدن استوری بدون سین خوردن وجود دارد افزونه Hiddengram است. روش استفاده از این افزونه هم هیچ تفاوتی با افزونه قبلی ندارد.


مقاله مرتبط: دانلود و ذخیره استوری اینستاگرام با 5 روش کاربردی

۲. استفاده از سایت برای دیدن استوری بدون سین خوردن

با کمک برخی از سایت‌ها می‌توانید استوری افراد را مخفیانه و بدون اینکه متوجه شوند، ببینید. برخی از این سایت‌ها در ادامه معرفی شده است:

  • سایت Story Downloader

در سایت Story downloader می‌توانید با وارد کردن آیدی پیج مورد نظر، استوری‌های آن پیج را به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود که شما استوری‌هایش را دیده‌اید.

  • سایت Storiesig

یکی دیگر از سایت‌ها برای دیدن استوری بدون سین خوردن سایت Storiesig است‌ که شما با استفاده از این سایت می‌توانید استوری افراد را بدون اینکه متوجه شوند، مشاهده کنید.

  • سایت storiesdown

با مراجعه به سایت storiesdown می‌توانید استوری‌های افراد را به صورت ناشناس مشاهده کنید. کافیست آیدی اینستاگرام فردی را که می‌خواهید زیرنظر داشته باشید را وارد کرده و سپس روی گزینه سرچ کلیک کنید. استوری‌های شخص مورد نظر نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید آن را مشاهده یا حتی دانلود کنید.


پیشنهاد مقاله: بستن کامنت در استوری اینستاگرام چگونه است؟

۳. خاموش کردن اینترنت

خاموش کردن اینترنت یک روش ساده و قدیمی برای دیدن استوری بدون سین خوردن است. برای این‌کار وارد اینستاگرام شوید. وقتی کاملا لود شد و مطمئن شدید که استوری شخص مورد‌نظر در بالای صفحه نمایان شده، اینترنت گوشی خود را خاموش کنید. برای اطمینان بیشتر حالت هواپیما یا Airplane mode را روشن کنید. حالا می‌توانید استوری موردنظر را بدون اینکه طرف مقابل بفهمد، مشاهده کنید.

پس از آن از اینستاگرام بیرون بیایید. بعد از گذشت 24 ساعت زمان استوری می‌توانید مجدداً وارد اینستاگرام شوید. به طور مثال اگر نوشته شده بود که استوری 18 ساعت پیش گذاشته شده است، شما باید بعد از 6 ساعت وارد اینستاگرام شوید. اگر زودتر از این زمان آنلاین شوید فرد متوجه می‌شود که شما استوری او را دیده‌اید پس حواس‌تان به زمان استوری باشد.

دیدن استوری دیگران بدون سین خوردن

۴. دیدن استوری بدون سین خوردن با بلاک کردن

برای دیدن استوری بدون اینکه فرد بفهمد وارد اینستاگرام شوید. استوری موردنظر را مشاهده کنید. سپس وارد پروفایل کاربری آن شخص شوید. روی آیکون سه نقطه که در بالای صفحه در سمت راست وجود دارد کلیک کنید. اکنون گزینه Block را انتخاب کنید. دوباره روی بلاک بزنید. با این کار اکانت فرد موردنظر بلاک می‌شود و نام شما از لیست بینندگان استوری آن اکانت حذف خواهد شد. فراموش نکید که با بلاک کردن آن فرد از لیست دنبال کنندگان شما حذف خواهد شد.

اگر دیگر نیازی به آن پیج ندارید نمی‌خواهد آن را آنبلاک کنید. ولی اگر تمایل دارید دوباره پست و استوری‌های آن پیج را ببینید باید آن را آنبلاک کنید البته برای این کار باید صبر کنید تا 24 ساعت بگذرد و زمان استوری تمام شود. اگر این زمان نگذرد شخص مورد نظر متوجه می‌شود که شما استوری او را مشاهده نموده‌اید.

برای آنبلاک کردن به پروفایل خود بروید. روی منوی سه خطی که در بالای صفحه در سمت راست است بزنید، اکنون settings را انتخاب کنید. حالا روی Privacy کلیک کنید و بعد Blocked accounts را انتخاب کنید.

حالا در این لیست پیج مورد نظر را پیدا کرده و روی گزینه Unblock بزنید. می‌توانید دوباره پیج موردنظر را فالو کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر آن پیج خصوصی باشد برای اینکه بتوانید آن را دنبال کنید باید به او ریکوئست بدهید و این‌گونه فرد متوجه می‌شود که شما او را آنفالو کرده بودید.


حتماً بخوانید: بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام و 6 نکته برای افزایش آن‌ها

۵. استفاده از برنامه برای دیدن استوری بدون سین خوردن

اپلیکیشن‌های متعددی برای دیدن استوری بدون سین خوردن وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • Story Saver

یکی از اپلیکیشن‌های مشاهده مخفیانه استوری Story Saver است. این اپلیکیشن را از طریق لینک‌های زیر برای گوشی‌های اندروید و iOS می‌توانید دانلود کنید.

لینک دانلود آیفون

لینک دانلود اندروید

برای دیدن مخفیانه استوری با این برنامه ابتدا وارد آن شوید و سپس نام کاربری و پسور اینستاگرام خود را وارد کنید. پس از اینکه وارد حساب اینستاگرام خود شدید، لیستی از افرادی که آن‌ها را فالو دارید و استوری جدید گذاشته‌اند به شما نمایش داده می‌شود.

همچنین می‌توانید نام کاربری افرادی را که فالو ندارید در کادر مربوطه، وارد کنید و استوری‌هایش را مشاهده و حتی دانلود کنید. در این اپلیکیشن یک آیکون چشم وجود دارد که برای مشاهده مخفیانه استوری‌ها این آیکون را باید خاموش کنید.

  • Gramster

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مشاهده ناشناس استوری اینستاگرام Gramster است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بدون مطلع شدن کاربران، استوری‌های آن‌ها را مشاهده کرده و زیرنظرشان بگیرید. علاوه بر امکان دیدن استوری بدون سین خوردن، توانایی مشاهده لایوها به صورت کاملاً ناشناس در این برنامه برای شما فراهم شده است‌.

  • برنامه Anonymous Story

برنامه Anonymous Story به کاربران خود این امکان را می‌دهد که استوری‌‌های دیگران را مخفیانه و بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود، مشاهده کنند. نحوه کار با این برنامه به شرح زیر است:

  1. ابتدا نرم افزار Anonymous Story را دانلود و نصب کنید.
  2. سپس روی لینک add new بزنید.
  3. در این مرحله آیدی پیجی که قصد دارید استوری‌هایش را مخفیانه ببینید را در کادر وارد کنید.
  4. آیکون + مقابل آیدی مورد نظر را لمس کنید.

حالا این پیج در لیست ظاهر می‌شود. هرزمان خواستید می‌توانید استوری‌ها را بدون سین خوردن مشاهده کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

  • BlindStory

برای مشاهده ناشناس استوری می‌توانید از اپلیکیشن BlindStory استفاده کنید. برای این کار کافیست آن را نصب کرده و وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. اکنون می‌توانید پیج‌های مختلف را جستجو کنید پس به دنبال پیجی که قصد دیدن مخفیانه استوری‌هایش را دارید، بگردید و آن را پیدا کنید. پس از یافتن آن پیج می‌توانید استوری‌ها و هایلایت‌های استوری‌هایش را بدون اینکه متوجه شود، ببینید.


بیشتر بخوانید: مدت استوری اینستاگرام برای عکس و فیلم چند ثانیه است؟

۶. ایجاد حساب کاربری ناشناس

یکی دیگر از روش‌های ساده و البته قدیمی برای دیدن استوری بدون سین خوردن ساخت یک حساب کاربری جدید است. در صورتی که هیچ کدام از روش‌های بالا برایتان متقاعد کننده نبود، از این روش استفاده کنید. مزیت این روش این است که دیگر نیاز به طی مراحل اضافه برای دیدن استوری نیست و فقط با ساخت یک اکانت جدید می‌توانید استوری شخص موردنظر را ببینید.

در هنگام ساخت اکانت جدید سعی کنید پروفایل‌تان را با موضوعات مورد علاقه آن شخص هماهنگ کنید. با این کار حتی اگر حساب فرد موردنظرتان خصوصی باشد به احتمال زیاد ریکوست شما را پذیرفته و اجازه می‌دهد او را دنبال کنید.

سخن آخر

با مطالعه این مطلب متوجه شدید روش‌های زیادی برای دیدن مخفیانه استوری وجود دارد. آیا شما تا به حال تجربه استفاده از این روش‌ها را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام روش مناسب‌تر است؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود در مورد این موضوع را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    سوالات متداول دیدن استوری بدون سین خوردن

    چگونه می‌توان استوری دیگران را در اینستاگرام مخفیانه دید؟

    امکان دیدن استوری بدون سین خوردن وجود دارد. برای این کار راه‌های مختلفی مانند استفاده از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و چندین راه دیگر که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم وجود دارد.

    برنامه‌ای برای دیدن استوری بدون سین خوردن وجود دارد؟

    بله برنامه‌های متعددی برای دیدن استوری بدون سین خوردن وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و استوری‌ها را مخفیانه مشاهده کنید. نام برنامه‌ها در این مقاله ذکر شده است.

    چگونه استوری‌های اینستاگرام فردی را بدون فالو کردن او ببینیم؟

    اگر اکانت اینستاگرام فرد مورد نظرتان عمومی باشد، با استفاده از روش‌های ذکر شده در این مقاله می‌توانید بدون آنکه متوجه شود استوری‌هایش را مشاهده کنید. اما اگر پیج فرد مورد نظر خصوصی(پرایوت) باشد، به‌راحتی نمی‌توان استوری‌ها را دید.

    منبع:

    Businessinsider

    boosted.lightricks

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    1 نظر
    1. Aram می گوید

      درود، امکان مشاهده استوری ای پاک شده، توسط دیگران ممکنه؟ با چه برنامه ای؟