با بهترین افزونه‌های صفحه‌ ساز برای سایت فروشگاهی آشنا شوید

0

افزونه‌های صفحه‌ ساز، از جمله افزونه‌های بسیار کاربردی وردپرس محسوب می‌شوند که به جرأت می‌توان گفت برای هر سایت فروشگاهی که از فروشگاه‌ساز وردپرس استفاده می‌کند، موردنیاز هستند. با کمک بهترین افزونه‌های صفحه‌ ساز وردپرس، شما می‌توانید بدون نیاز به مهارت‌های طراحی و ساخت سایت فروشگاهی و برنامه‌نویسی، صفحات سایت خود را به صورت پیشرفته طراحی کرده و شخصی‌سازی کنید.

یک افزونه صفحه ساز، امکاناتی فراتر از ویرایشگر معمولی وردپرس در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید صفحات خاص همچون گالری، صفحات خرید محصولات را به کمک آن ایجاد کنید.

طراحی سایت با کمک افزونه‌های صفحه‌ ساز بدون نیاز به کدنویسی و تنها با درگ و دراپ کردن اجزای صفحه در محل‌های مورد نظر شما صورت می‌گیرد. در این مطلب، به معرفی بهترین پلاگین‌های ساخت صفحات سایت فروشگاهی و قابلیت‌های کاربردی هر یک خواهیم پرداخت.

بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز

پلاگین‌های صفحه‌ساز در ساخت سایت فروشگاهی چه کاربردی دارند؟

با قابلیت ایجاد صفحات سایت تنها با چند کلیک ساده و درگ و دراپ کردن، شما می‌توانید تا حد زیادی در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید. با این حال، بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس، کاربردی فراتر از این دارند. در ادامه به ۴ مورد از کلیدی‌ترین مزایای استفاده از پلاگین‌های صفحه‌ساز اشاره می‌کنیم.

ساخت سریع نسخه‌های آزمایشی وب سایت

در مراحل اولیهٔ ساخت سایت فروشگاهی، زمانی که شما ایده‌های مختلف را امتحان می‌کنید، می‌توانید از بهترین افزونه‌های صفحه‌ ساز وردپرس برای تست سریع ایده‌های خود بهره بگیرید. حتی اگر بخواهید کدنویسی اختصاصی برای سایت انجام دهید، نمایش طرح‌های پیشنهادی با کمک افزونه‌های صفحه‌ساز پیش از شروع کدنویسی می‌تواند تا حد زیادی اهداف مورد انتظارتان از پروژه را برایتان مشخص کند.

امکان ساخت تمپلیت‌ها برای استفادهٔ مجدد

یکی از قابلیت‌های مهم پلاگین‌های صفحه‌ ساز، امکان ساخت صفحات تمپلیت است. بنابراین، نه تنها می‌توانید یک صفحه را با سرعت زیادی طراحی کنید، بلکه می‌توانید آن را به صورت تمپلیت ذخیره کرده و به دفعات مکرر مورد استفاده قرار دهید. با این کار، مدیریت و ویرایش سایت وردپرسی بسیار سریع‌تر صورت خواهد گرفت.

کاربرد افزونه‌های صفحه‌ساز

ویرایش و تغییر سریع استایل صفحات

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بهترین افزونه‌های صفحه‌ ساز وردپرس، سرعت بالای ویرایش صفحات ساخته شده است. در صورتی که خودتان یا کارفرما، قصد ایجاد تغییراتی در سایت وردپرسی را داشته باشید، اعمال این تغییرات با کمک پلاگین‌ها، بسیار سریع‌تر از حالتی خواهد بود که بخواهید کدنویسی کنید.

تنوع المان‌ها و عناصر وب‌سایت

حتی اگر شما متخصص برنامه‌نویسی وب باشید، همچنان ایجاد برخی از قابلیت‌ها برای سایت فروشگاهی برایتان بسیار پیچیده و وقت‌گیر خواهد بود. در حالیکه با استفاده از افزونه‌های صفحه‌ ساز، شما می‌توانید طیف وسیعی از عناصر پیچیده را نیز تنها با چند کلیک به سایت خود اضافه کنید. این به این معنی است که می‌توانید در زمان کمتر، سایتی با امکانات بیشتر تولید کنید.

بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس چه ویژگی‌هایی دارند؟

اکثر پلاگین‌های وردپرس برای ساخت صفحات سایت، ایجاد تم‌های پیشرفته تنها با درگ و دراپ کردن را برای شما ممکن می‌سازند. با این حال، بهترین افزونه‌های صفحه‌ ساز وردپرس، قابلیت‌های کاربردی بیشتری داشته و انجام کارها را برای شما ساده‌تر می‌کنند. در ادامه به مهمترین ویژگی‌های بهترین افزونه‌ها برای ساخت صفحات سایت وردپرسی اشاره می‌کنیم.

تعداد بلوک‌ها و ماژول‌های پیش‌ساخته

تنوع عناصر و ماژول‌هایی که برای ساخت یک سایت به کار می‌روند بسیار زیاد است. برخی از پلاگین‌های صفحه‌ساز، تنها تعدادی از ضروری‌ترین امکانات مورد نیاز را برای ساخت صفحات معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برخی از افزونه‌های صفحه‌ساز، امکانات بیشتری داشته و در مقابل، تنظیمات پیچیده‌تری نیز دارند.

امکان تغییر سریع استایل

یکی از مهمترین قابلیت‌های بهترین افزونه های صفحه‌ساز، این است که شما می‌توانید برای هر یک از عناصر مورد استفاده در ساخت صفحات استایلی در نظر بگیرید. بدین ترتیب، در صورت نیاز به ویرایش، کافیست استایل عنصر مورد نظرتان را ویرایش کنید تا تغییرات به سرعت در تمامی صفحات اعمال شود.

داشتن تمپلیت‌های متنوع

یکی از عواملی که موجب برتری برخی از پلاگین‌های صفحه‌ساز وردپرس می‌شود، تنوع و کیفیت تمپلیت‌هایی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز، تعداد زیادی از صفحات زیبا و باکیفیت را به صورت آماده در کتابخانهٔ خود عرضه می‌کنند که ساخت سریع سایت را برای کاربران ساده می‌کند.

افزودنی‌های کاربردی

برخی از پلاگین‌های صفحه‌ساز، افزودنی‌ها یا به اصطلاح اَد-آنز (Add-ons) دارند که موجب می‌شود عملکردی فراتر از ساخت صفحات داشته باشند. اکستنشن‌های مخصوص برای سازگاری با افزونه‌های فروشگاه‌ ساز وردپرس، از جمله مواردی است که در انتخاب بهترین پلاگین صفحه‌ساز وردپرس می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

اگر هم صاحب فروشگاه آنلاین هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای مدیریت ارسال مرسولات فروشگاه‌تان استفاده از افزونه حمل و نقل وردپرس پادروپین است. این افزونه که مانند یک دستیار هوشمند حمل و نقل برای شما عمل می‌کند، امکان دسترسی خدمات شرکت‌های پستی مختلف را به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید وضعیت ارسال بسته‌ها را مشاهده و رهگیری کنید.

همچنین مزایای دیگری مانند رهگیری سفارشات با ارسال رایگان پیامک، چاپ بارنامه، جمع‌آوری مرسولات از درب فروشگاه یا منزل شما، محاسبه دقیق هزینه‌های شرکت پستی، پشتیبانی اختصاصی و… است.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    امکان ساخت و ذخیرهٔ ماژول‌های دلخواه

    یکی دیگر از قابلیت‌های بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز این است که شما می‌توانید علاوه بر ماژول‌ها و بلوک‌های موجود در کتابخانهٔ پلاگین، اِلمان‌ها و عناصر دلخواه خود را نیز بسازید. بدین ترتیب، با وجود استفاده از مزیت درگ و دارپ کردن برای ساخت سریع صفحات وردپرس، یک سایت اختصاصی و منحصربه‌فرد خواهید داشت.

    پلاگین صفحه ساز المنتور (Elementor)

    برای ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای رایگان می‌توانید از این پلاگین استفاده کنید. المنتور، یکی از بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرسی است که هستهٔ اصلی آن به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. با اینکه نسخهٔ پرمیوم آن امکانات بیشتری در اختیار طراحان سایت قرار می‌دهد، اما نسخهٔ رایگان نیز با ۴۰ ویجت و ۳۰ تمپلیت و امکان طراحی ریسپانسیو، بسیار کاربردی خواهد بود.

    پلاگین صفحه ساز المنتور

    المنتور در میان انواع پلاگین‌های صفحه‌ساز وردپرس یکی از جدیدترین‌ها محسوب می‌شود. استفادهٔ گسترده از این پلاگین با وجود عمر کوتاه آن، نشانگر عملکرد فوق‌العادهٔ آن است. این پلاگین صفحه‌ساز با کاربری آسان و روان و امکانات ایده‌آل شاخص می‌شود. افزونه صفحه‌ساز رایگان المنتور با بیش از ۳۰ المان و ۶۰ ترکیب پیش‌فرض صفحات سایت، ساخت سریع یک سایت جدید را ممکن می‌سازد. نسخهٔ پرو، ۲۶ ماژول اضافی برای ایجاد منوها، جدول‌ها و فهرست قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این قابلیت‌ها، به خصوص برای سازگار کردن سایت فروشگاهی با افزونهٔ ووکامرس بسیار کاربردی هستند.

    المنتور، طیف گسترده‌ای از المان‌ها و ترکیبات مختلف سایت شامل انواع دکمه‌ها، هدرها، انیمیشن‌ها، گالری‌ها را برای طراحی صفحات سایت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با دانلود و نصب افزونه‌های جانبی المنتور، شما می‌توانید قابلیت‌های آن را به حد چشمگیری افزایش دهید. یکی از این قابلیت‌های مهم، سازگار شدن با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس و تم‌های متداول وردپرس است.

    نسخهٔ پرمیوم این پلاگین، ویرایش پست‌ها، صفحات و محتواها هم در بک‌اند و هم در فرانت‌اند ممکن می‌سازد. با این قابلیت، شما می‌توانید در هنگام ویرایش صفحات، نتیجهٔ تغییرات را به همان شکلی که برای بازدید کنندگان سایت به نمایش درمی‌آید مشاهده کنید.

    افزونهٔ المنتور در ساخت بیش از نیم میلیون سایت بر روی وب مورد استفاده قرار گرفته است.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های صفحه‌ ساز المنتور

    • نسخهٔ رایگان، تعداد زیادی از تمپلیت‌ها و المان‌ها را برای طراحی سایت عرضه می‌کند
    • نسخهٔ پرمیوم، امکانات نامحدود در برابر هزینهٔ معقول عرضه می‌کند
    • رابط کاربری آسان، ویرایش روان و سریع صفحات را ممکن می‌سازد
    • نسخهٔ پرو با بیش از ۵۰ ویجت، ۳۰۰ تمپلیت و ۱۰ کیت کامل سایت عرضه می‌شود
    • امکان سازگاری با ووکامرس و بسیاری از تم‌های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی را دارد

    ساخت صفحات وردپرس با افزونه beaver builder

    پلاگین Beaver Builder یکی دیگر از بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس محسوب می‌شود که محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. این پلاگین نیز همچون المنتور، دارای نسخه‌های رایگان و پرمیوم بوده و نسخهٔ رایگان آن امکانات اولیه برای ایجاد و مدیریت صفحات سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    از ویژگی‌های شاخص این پلاگین، آن است که علاوه بر ساخت صفحات، ایجاد تم‌های وردپرسی نیز ممکن است. به همین جهت، یکی از بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرسی هم در میان طراحان سایت و هم توسعه دهندگان وب است.

    افزونهٔ Beaver Builder، در میان کاربران به عملکرد مطمئن، سازگاری و کیفیت بالا به جای عرضهٔ تعداد نامحدودی از ماژول‌ها و قابلیت‌ها مشهور است.

    رابط کاربری این پلاگین، ساده و قابل اعتماد است. از آنجایی که تعداد اِلمان‌ها و ماژول‌های موجود در کتابخانه چندان قابل توجه نیست، در ابتدا ممکن است ناامید کننده به نظر برسد. اما با صرف اندکی زمان و یادگیری نحوهٔ کار با آن، می‌توانید طرح‌هایی مشابه با سایر افزونه‌های صفحه‌ساز ایجاد کنید. با عادت کردن به رابط‌کاربری آن، متوجه قابلیت‌های قدرتمند این افزونه خواهید شد.

    یکی از محدودیت‌های افزونهٔ Beaver Builder نسبت به پلاگین‌های رقیب، نداشتن قابلیت ایجاد کدهای کوتاه (Shortcode) است. با این حال، شما می‌توانید با وارد کردن کدهای HTML و CSS نیز صفحات مورد نظر خود را ایجاد کنید.

    در مقابل، یک برتری Beaver Builder نسبت به سایر صفحه‌سازها، نگهداری از ترکیب‌های ایجاد شده حتی بعد از غیرفعال کردن پلاگین است. بدین ترتیب شما می‌توانید صفحات ساخته شده با این پلاگین را در هر زمانی، ویرایش کرده و با سایر پلاگین‌ها سازگار کنید.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه صفحه‌ ساز Beaver Builder

    • امکان ویرایش در فرانت‌اند و نمایش همزمان تغییرات
    • امکان طراحی مخصوص برای نمایشگر تلفن همراه
    • سازگاری با ویجت‌های مختلف و ووکامرس
    • داشتن ماژول‌های پایه برای ساخت صفحات سایت
    • عملکرد مطمئن و قابل اعتماد

    آشنایی با افزونه Themify Builder برای ساخت صفحات سایت

    سومین پلاگین رایگان در فهرست بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس، پلاگین Themify Builder است. با کمک هستهٔ اصلی این پلاگین، شما می‌توانید انواع صفحات با ترکیب دلخواه خود را به سادگی ایجاد کنید. همچنین با تهیهٔ نسخهٔ پرو، به تعداد زیادی از تم‌های آماده و جذاب این پلاگین دسترسی خواهید داشت.

    یکی از ویژگی‌های خاص این پلاگین، امکان ایجاد ترکیب دلخواه تنها برای بخشی از یک صفحه و ذخیرهٔ آن است. به طور کلی Themify، یک پلاگین ایده‌آل برای کسانی است که در طراحی صفحات سایت به دنبال انعطاف‌پذیری هستند. همچنین به دلیل امکان ساخت تم‌های آماده، پلاگین محبوبی در بین توسعه دهندگان وب محسوب می‌شود.

    آشنایی با افزونه Themify Builder برای ساخت صفحات سایت

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های صفحه‌ ساز Themify Builder

    • داشتن ۴۰ لی‌اوت پیش‌ساخته
    • امکان طراحی صفحات سایت به صورت ستونی، سطری و شبکه‌ای
    • بیش از ۶۰ افکت انیمیشنی
    • امکان شخصی‌سازی استایل‌ها
    • امکان اضافه کردن کدهای اختصاصی و کدهای کوتاه
    • داشتن افزودنی‌های متعدد برای افزایش قابلیت‌ها و سازگاری با افزونه‌های مختلف

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین افزونه‌های درج هدر و فوتر در سایت فروشگاهی

    آشنایی با افزونه صفحه‌ ساز SiteOrigin Page Builder

    پلاگین SiteOrigin در مقایسه با بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس، ممکن است ظاهر چندان دلچسبی نداشته باشد. با این حال، ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی زیادی دارد که می‌تواند به افزایش سرعت کار شما در ساخت صفحات سایت کمک کند. از ویژگی‌های مهم آن، امکان تنظیم صفحات برای نمایش بر روی تلفن همراه و دسکتاپ است.

    هستهٔ اصلی این پلاگین رایگان بوده اما اکستنشن‌های پرمیوم برای افزایش قابلیت‌های آن عرضه می‌شوند. قابلیت‌های پرمیوم این پلاگین، قیمت‌گذاری مناسبی در قیاس با اغلب افزونه‌های صفحه‌ساز دارند. با کمک اکستنشن‌های جانبی می‌توانید از امکانات جالبی همچون ساخت صفحات کرکره‌ای و تا شونده، کال تو اکشن‌ها، فرم تماس و افکت‌های انیمیشنی خاص برای سایت خود بهره ببرید.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه SiteOrigin Page Builder

    • رابط کاربری ساده و ملموس
    • سازگاری با بسیاری از تم‌های وردپرس
    • عملکرد عالی در ترکیب با ویجت‌های پیش‌فرض وردپرس
    • امکان ویرایش صفحات در فرانت‌اند و مشاهدهٔ همزمان تغییرات
    • جستجوگر تاریخچه

    آشنایی با افزونه صفحه‌ ساز Page Builder Sandwich

    ساندویچ صفحه‌ساز یا Page Builder Sandwich ، یک گزینهٔ جدید با طراحی خلاقانه در میان بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرسی محسوب می‌شود. این پلاگین که به تازگی معرفی شده است، با اغلب پلاگین‌های رایج وردپرس سازگار بوده و به دلیل قابلیت‌های جذاب آن، می‌تواند یک گزینهٔ ایده‌آل برای طراحان و توسعه دهندگان سایت محسوب شود.

    از جمله ویژگی‌های شاخص این پلاگین، اوپن سورس بودن است که ویرایش و شخصی‌سازی آن را برای برنامه‌نویسان باتجربهٔ وب امکان‌پذیر می‌سازد. از طرفی دیگر، رابط کاربری سادهٔ آن با امکانات پایه و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده، برای طراحان مبتدی سایت بسیار ایده‌آل است. بدین ترتیب، می‌توان گفت این پلاگین، یک انتخاب بهینه هم برای برنامه‌نویسان حرفه‌ای و هم کاربران مبتدی است.

    آشنایی با افزونه صفحه‌ساز Page Builder Sandwich

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه Page Builder Sandwich

    • امکان ویرایش صفحات در فرانت‌اند و بک‌اند
    • امکان استفاده از کدهای کوتاه
    • سازگار با تمامی پلاگین‌ها و تم‌های محبوب وردپرس
    • داشتن تمپلیت‌های آماده برای ایجاد یک صفحه کامل
    • قابلیت بالا برای شخصی‌سازی

    آشنایی با افزونه صفحه‌ ساز GeneratePress

    پلاگین GeneratePress، یک گزینهٔ منحصربه‌فرد در میان بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس است. علت این موضوع، ارجحیت سرعت لود صفحات و کاهش حجم فایل‌ها در توسعهٔ این پلاگین است. بنابراین، یک افزونهٔ ایده‌آل برای کاربرانی خواهد بود که دوست دارند صفحات سایت خود را شخصی‌سازی کنند بدون اینکه سرعت سایت‌شان به طور محسوسی افت کند.

    هستهٔ اصلی پلاگین جنریت‌پرس رایگان است. با این حال، با نسخهٔ پرمیوم امکان ایجاد کتابخانه برای سایت، اضافه کردن المان‌های شخصی‌سازی شده و پشتیبانی از ووکامرس فراهم می‌شود. در یک کلام، این پلاگین در میان توسعه دهندگانی محبوب است که قصد دارند سایت خود را به طور اساسی شخصی‌سازی و بهینه‌سازی کنند.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های افزونه GeneratePress

    • توسعه یافته توسط کدنویسی ایمن و باثبات
    • بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو
    • عدم کاهش سرعت سایت
    • امکان شخصی‌سازی رنگ و استایل‌ها
    • امکان کنترل ترکیب صفحات سایت

    ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس (Gutenberg)

    با رشد و توسعهٔ افزونه‌های صفحه‌ساز، توسعه دهندگان وردپرس به فکر ایجاد یک ویرایشگر وردپرسی با فرمت مشابه شدند. دستاورد این تصمیم، ویرایشگر گوتنبرگ بود که از نسخهٔ پنجم وردپرس، به عنوان ویرایشگر پیش‌فرض آن عرضه می‌شود. این ویرایش همچنان قابلیت ویرایش کامل لی‌اوت یک صفحه را ندارد، با این حال قابلیت‌های درگ و دراپ و رابط‌کاربری آسان برای آن در نظر گرفته شده است.

    در حال حاضر، چندان مشخص نیست که توسعهٔ ویرایشگر تا کجا ادامه یابد و این ویرایشگر، قدرت جایگزینی پلاگین‌های صفحه‌ساز را داشته باشد یا خیر. با این حال، یک نکته بدیهی است و آن این است که این ویرایشگر، در قیاس با سایر ویرایشگرهای وردپرس، سازگاری بیشتری با افزونه‌های صفحه‌ساز خواهد داشت. در حال حاضر، پلاگین‌های المنتور و WPBakery از جمله افزونه‌هایی هستند که تا حد زیادی با ویرایشگر گوتنبرگ یکپارچه شده‌اند.

    بنابراین، در یک کلام می‌توان گفت با وجود آنکه ویرایشگر گوتنبرگ فعلاً عملکرد قدرتمندی در قیاس با بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس ندارد، اما استفاده از آن برای سایت‌های جدید توصیه می‌شود. زیرا این پلاگین، امکانات پایه‌ای برای ویرایش صفحات را در برداشته و همچنین در آیندهٔ نزدیک، بیشترین سازگاری را با سایر پلاگین‌های صفحه‌ساز خواهد داشت.

    ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

    بهترین افزونه‌های صفحه‌ ساز پرمیوم برای سایت فروشگاهی

    تمامی پلاگین‌هایی که پیش از این معرفی شدند، به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده هستند. با این حال برای استفاده از امکانات پیشرفتهٔ هر پلاگین، ممکن است به خرید نسخه‌های پرمیوم نیاز داشته باشید. در صورتی که قصد تهیهٔ نسخه پرمیوم را داشته باشید، بد نیست که چند پلاگین بسیار قدرتمند پرمیوم را نیز مد نظر قرار دهید.

    • پلاگین WPBakery: این افزونهٔ صفحه‌ساز، اولین و قدیمی‌ترین پلاگین ساخت صفحات وردپرسی محسوب شده و در حال حاضر محبوب‌ترین گزینه در میان صاحبان وب‌سایت‌ها محسوب می‌شود. ویژگی قابل توجه این پلاگین، سازگاری با ووکامرس برای ساخت سایت فروشگاهی است.
    • پلاگین Visual Composer: این افزونه، به عنوان بزرگترین رقیب WPBakery، طیف وسیعی از المان‌ها را برای طراحی و شخصی‌سازی سایت در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
    • پلاگین Divi Builder: با بیش از ۸۰۰ لی‌اوت آماده برای طراحی صفحات و بیش از ۴۰ ماژول، این افزونه، یکی از کامل‌ترین کتابخانه‌های صفحات آماده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
    • افزونه Oxygen: این پلاگین صفحه‌ساز چندکاربردی، با داشتن قابلیت کنترل سئوی محتوا و مدیریت فروشگاه آنلاین ساخته شده با ووکامرس، یک انتخاب ایده‌آل برای سایت‌های فروشگاهی حرفه‌ای محسوب می‌شود.

    سخن آخر

    • بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز وردپرس، امکان ساخت و ویرایش صفحات سایت، تنها با درگ و دراپ کردن و بدون نیاز به کدنویسی را فراهم می‌سازند.
    • برنامه‌نویسان حرفه‌ای سایت، می‌توانند از بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز برای نمایش سریع ایده‌های خود به کارفرما و تست کردن طراحی‌های مختلف سایت بهره بگیرند.
    • بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز، تنوع بالایی در المان‌ها و عناصر مورد نیاز برای ساخت صفحه دارند و همچنین تعدادی از تمپلیت‌های کاربردی را برای ساخت سریع صفحات در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
    • افزونه‌های المنتور، Beaver Builder و Themify Builder را می‌توان قدرتمندترین افزونه‌های رایگان با امکان آپدیت به نسخهٔ پرمیوم معرفی کرد.
    • افزونه‌های Page Builder Sandwich و SiteOrigin Page Builder از جمله پلاگین‌های صفحه‌سازهای رایگان محسوب می‌شوند که کاربرد ساده‌تری داشته و متناسب با نیازهای کاربران می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.
    • افزونه GeneratePress، از جمله پلاگین‌های صفحه‌ساز منحصربه‌فردی است که شخصی‌سازی صفحات سایت را بدون کاهش قابل توجه در سرعت سایت ممکن می‌سازد.
    • پلاگین‌های پرمیوم همچون WPBakery، Visual Composer، Divi Builder و Oxygen از بهترین افزونه‌های وردپرس به منظور ساخت صفحات پیشرفته برای سایت‌های فروشگاهی محسوب می‌شوند.

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.