۸ تکنیک کاربردی برای افزایش لایک استوری اینستاگرام

 ۸ تکنیک کاربردی برای افزایش لایک استوری اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام بر پایه رضایت مخاطبان است‌. اینستاگرام در تلاش است تا پیج‌هایی که تعامل در آن‌ها زیاد است را بیشتر نمایش دهد‌. چون تعداد پیج‌ها و اطلاعات به حدی...

نجمه سادات

نوسته شده در مرداد ۴, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

الگوریتم اینستاگرام بر پایه رضایت مخاطبان است‌. اینستاگرام در تلاش است تا پیج‌هایی که تعامل در آن‌ها زیاد است را بیشتر نمایش دهد‌. چون تعداد پیج‌ها و اطلاعات به حدی زیاد شده که دیگر کاربران حوصله دیدن‌شان را ندارند. به همین دلیل اینستاگرام باید کاری کند که محتوای جذاب و دیدنی به کاربر نمایش داده شود در غیر این صورت ممکن است کاربران این شبکه اجتماعی به مرور کم شوند.

از این رو اینستاگرام در آپدیت‌های جدیدش برای افزایش تعامل کاربران قابلیت لایک استوری اینستاگرام را اضافه کرده است. با اضافه شدن این قابلیت اینستاگرام راحت‌تر می‌تواند نرخ تعامل مخاطبان با استوری‌ها را بسنجد. تا قبل از این ریپلای استوری‌ها و میزان استفاده از استیکرهای تعاملی تعیین کننده نرخ تعامل مخاطبان با استوری‌ها بود ولی الان لایک مهم‌تر است.

حال سوال مهم این است که لایک استوری اینستاگرام چه مزایایی دارد و چکار کنیم تا استوری‌هایمان بیشتر لایک بخورد؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم.

  چگونه استوری دیگران را لایک کنیم؟

خیلی از افراد می‌پرسند چطور استوری را لایک کنیم و به دنبال راهی هستند تا بتوانند این کار را انجام دهند. در پاسخ به این سوال باید گفت؛ لایک استوری اینستاگرام کار بسیار آسانی است و برای این کار به ابزار و دانش خاصی نیاز نیست. برای لایک کردن استوری اینستاکرام مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را از طریق گوگل پلی یا کافه بازار به آخرین نسخه این برنامه بروزرسانی کنید. تا قابلیت لایک به اینستاگرام شما اضافه شود.
  • استوری پیج مورد نظر را باز کنید.
  • در قسمت پایین صفحه استوری بین بخش Send Message و آیکون موشک، یک علامت قلب وجود دارد. با لمس آن قلب، استوری موردنظر توسط شما لایک می‌شود. حال اگر اشتباهی یک استوری را لایک کردید، نگران نباشید کافیست مجددا روی آیکون قلب کلیک کنید تا لایک برداشته شود.

کلام آخر

اگر شما هم روشی برای بالا بردن لایک استوری اینستاگرام سراغ دارید حتما در قسمت کامنت‌ها بنویسید. امیدوارم این مقاله هم برای شما مفید بوده باشد.

منبع:

Hitc

نجمه سادات

نوسته شده در مرداد ۴, ۱۴۰۱

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب