آموزش پیدا کردن اولین پست لایک شده در اینستاگرام

0

یکی از جدیدترین ترندهای تیک‌تاک و توییتر این است که مردم اولین عکسی را که تا به حال در اینستاگرام لایک کرده‌اند، پیدا می‌کنند و آن را با دنبال‌کنندگان خود در ویدیوهایی به اشتراک می‌گذارند. این ویدئوها بسیار در شبکه‌های اجتماعی دیده شده‌اند. تیک‌تاک در حال حاضر بیشترین محتوای ویروسی را تولید می‌کند. به گونه‌ای که برخی از ویدئوهایی که در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شوند، راه خود را به دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام باز کرده‌اند.

در این مقاله از پادرو قصد داریم به بررسی و آموزش پیدا کردن اولین پست لایک شده در اینستاگرام بپردازیم. اگر قصد دارید با این آموزش آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اولین پست لایک شده در اینستاگرام

مشاهده پست‌های قدیمی‌تان در رسانه‌های اجتماعی، اغلب یک راه سرگرم‌کننده و نوستالژیک برای گذراندن زمان است.  جالب است بدانید که روشی وجود دارد که شما می‌توانید شما می‌توانید اولین پستی را مشاهده کنید که در اینستاگرام لایک کرده‌اید. اگر اکانت اینستاگرام خود را سال‌ها قبل یعنی کمی پس از در دسترس قرار گرفتن اینستاگرام ساخته باشید، احتمالاً دیدن اولین پست لایک شده برای شما جالب خواهد بود. مرور خاطرات قدیمی امروزه آسان‌تر از همیشه است.

فیسبوک مرتباً به‌روزرسانی‌های وضعیت قدیمی، دوستانی که پیدا کرده‌اند، عکس‌های نمایه و موارد دیگر را به کاربران نشان می‌دهد. (Google Photos) و (Apple Photos) همچنین دارای ویژگی‌های داخلی برای نمایش مجدد عکس‌ها و ویدیوهای قدیمی هستند که ممکن است آنها را فراموش کرده باشید. بسیاری از زندگی‌های ما به صورت آنلاین اتفاق می‌افتد و مرور مجدد آن خاطرات قدیمی اغلب تنها با چند کلیک ساده فاصله دارد.

ترند مشاهده اولین پست لایک شده در اینستاگرام

این موضوع در مورد اینستاگرام نیز صادق است. پس از راه‌اندازی این شبکه اجتماعی در سال 2010، بسیاری از مردم احتمالاً نزدیک به یک دهه را در این برنامه سپری کرده‌اند. به همین دلیل، اینستاگرام شما احتمالاً مملو از پست‌های زیبا، احساسی و حتی ناراحت‌کننده است. نگاه کردن به پست‌های قدیمی اینستاگرام شما به آسانی باز کردن برنامه، رفتن به نمایه خود و سپس جستجو در میان محتوای تولید شده است. اینستاگرام همچنین در اواخر سال 2021 ابزاری را راه‌اندازی کرد تا کاربران بتوانند به عقب برگردند و عکس‌ها و ویدئوهایی را مشاهده کنند که در استوری منتشر کرده‌اند.

ترند مشاهده اولین پست لایک شده در اینستاگرام

از آوریل 2022، برخی از کاربران اینستاگرام راه دیگری برای بازیابی حس نوستالژیک در این برنامه پیدا کردند. همانطور که در ابتدا اشاره شد بسیاری از افراد در توییتر و تیک‌تاک ترند اشتراک گذاری اولین پست لایک شده از حساب‌های اینستاگرام خود را آغاز کرده‌اند. این یک راه سرگرم‌کننده برای نگاه کردن به آنچه که در سال‌های اخیر به آن علاقه داشتید، است. نتایج اغلب خنده‌دار و گاهی شرم‌آور هستند و می‌توانند نشان دهند که یک نفر در طول سال‌ها چقدر تغییر کرده است.

آموزش پیدا کردن اولین پست لایک شده در اینستاگرام

پیدا کردن اولین پستی که تابه‌حال در اینستاگرام لایک کرده‌اید نسبتاً ساده است و فقط شامل گذراندن چند مرحله در منوی تنظیمات برای دیدن نتیجه می‌شود.

به سادگی دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  1. اینستاگرام را باز کنید.
  2. به صفحه پروفایل خود بروید.
  3. روی سه خط در بالا سمت راست کلیک کنید.
  4. به «Your activity» بروید.
  5. روی «Interactions» و سپس «Likes» کلیک کنید.
  6. ابتدا «Sort & filter» و سپس مرتب‌سازی بر اساس «قدیمی‌ترین به جدیدترین» را انتخاب کنید.
  7. «Apply» را انتخاب کنید.

از آنجا می‌توانید تمام پست‌هایی را که در اینستاگرام لایک کرده‌اید، از همان ابتدا مشاهده کنید، و بسته به مدت زمانی که اکانت خود را ساخته‌اید و در آن فعالیت کرده‌اید می‌توانید با انواع محتوای قدیمی روبه‌رو شوید. اما دقت داشته باشید در مورد اینکه با اولین پست لایک شده اینستاگرام خود چه کاری باید انجام دهید، انتخاب با شماست. شما می‌توانید اولین پست لایک شده در اینستاگرام را در توییتر، تیک تاک و سایر برنامه‌ها به اشتراک بگذارید.

استفاده از اولین پست لایک شده برای بازاریابی

استفاده از اولین پست لایک شده برای بازاریابی

این روزها با رونق کسب‌وکارهای آنلاین، اهمیت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار بیشتر از پیش شده است. به گونه‌ای که این شبکه‌ها دیگر تنها برای سرگرمی استفاده نمی‌شوند و بسیاری از افراد با ساختن پیج‌های فروشگاهی به کسب درآمد از این طریق می‌پردازند. آنچه که به پیشرفت یک اکانت اینستاگرام کمک می‌کند، بازاریابی یا مارکتینگ صحیح است. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها، همسو شدن با ترندهای روز است.

شما می‌توانید اولین پست لایک شده در اینستاگرام را در توییتر، تیک تاک و سایر برنامه‌ها به قصد افزایش تعامل به اشتراک بگذارید.

حتماً توجه کرده‌اید که هر چند وقت یک بار، نوعی از محتوای ویروسی می‌شود و در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تیک‌تاک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود. این نوع از محتوا در یک بازه زمانی، بازدید بسیار زیادی نسبت به باقی محتوایی که تولید می‌کنید خواهد داشت.

شما می‌توانید انواع محتوای ویروسی را از صفحه اکسپلور اینستاگرام و یا منبع تواید محتوای ویروسی یعنی تیک‌تاک مشاهده کرده و از آنها الهام بگیرید. گاهی این نوع از محتوای ویروسی بر پایه یک موسیقی بنا می‌شود.

اگر یک کسب‌وکار نوپا هستید یا یک فروشگاه بزرگ تفاوتی ندارد. شما با استفاده از محتوای ویروسی می‌توانید بازدید پیج خود را چندین برابر کنید. این کار از طرفی باعث می‌شود در یک بازه زمانی مشخص همانند وقتی که تبلیغ ارزان‌قیمت خود را در صفحه دیگری قرار می‌دهید، با افزایش فالوور اینستاگرام همراه باشد. بنابراین اگر روش صحیح استفاده از موضوعات ترند را یاد بگیرید، می‌توانید از آنها برای جذب فالوئر بیشتر و البته دیده شدن پیج کمک بگیرید.

آنچه که به پیشرفت یک اکانت اینستاگرام کمک می‌کند، بازاریابی یا مارکتینگ صحیح است. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها، همسو شدن با ترندهای روز است.

بازاریابی حس نوستالژیک با پیدا کردن اولین پست لایک شده

می‌توانید تصور کنید کاربران خاطرات و علایق فراموش شده‌ای را مرور می‌کنند که به دلایل زیادی نوستالژیک هستند و به آنها یادآوری می‌کنند که در دوران جوانی چگونه بوده‌اند. در حال حاضر که حدود 12 سال از تأسیس اینستاگرام می‌گذرد، شما می‌توانید به مخاطبان خود بیاموزید که چگونه اولین پست لایک شده در اینستاگرام را پیدا کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    همانطور که اشاره شد، این ترند با یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر آغاز شد.

    یک نفر در توییتر زیر عکسی از جاستین بیبر در روزهای موهای بلندش نوشت: این اولین عکسی است که من در اینستاگرام لایک کرده‌ام. کاربر دیگری نیز توییت زده بود که: «آیا می‌دانستید که می‌توانید اولین پستی را که در اینستاگرام لایک کرده‌اید را پیدا کنید؟ دیدن پست‌هایی که لایک شده همگی شرم‌آور هستند»

    این توییت‌ها باعث شد کاربران دیگر نیز برای پیدا کردن اولین پست لایک شده دست به کار شوند. این اتفاقی است که در توییتر و اینستاگرام انگلیسی‌زبانان افتاد. شما نیز می‌توانید آن را در اینستاگرام فارسی پیاده‌سازی کرده و از آن برای دیده شدن پیج خود استفاده کنید.

    اغلب مردم نسبت به مشاهده دوباره عکس‌های قدیمی و تغییراتی که طب این سال‌ها اتفاق افتاده هیجان‌زده خواهند شد. مخصوصاً که روش پیدا کردن اولین پست لایک شده در اینستاگرام بسیار ساده است و نیازی به استفاده از برنامه‌های دیگر ندارید.

    محتوای ویروسی در اینستاگرام چیست؟

    محتوای ویروسی در اینستاگرام چیست؟

    محتوای ویروسی یا وایرال در اینستاگرام به معنای پست‌هایی است که افراد می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند و باعث محبوبیت بیشتر و بیشتر پست شوند. کاربران رسانه‌های اجتماعی پست‌های متنی ویروسی را می‌خوانند، ویدیوهای ویروسی را تماشا می‌کنند، زیر آن‌ها نظر می‌دهند و آن‌ها را در صفحات رسانه‌های اجتماعی خودشان به اشتراک می‌گذارند.

    آنچه باید به آن توجه کنید آن است که همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی پتانسیل ویروسی شدن را ندارند. خیلی از اوقات تولیدکننده محتوا به هیچ وجه قصد ویروسی شدن یا وایرال شدن پست را ندارد. با این حال محتوای او به دفعات در شبکه‌های اجتماعی دیده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

    محتوای ویروسی یا وایرال در اینستاگرام به معنای پست‌هایی است که افراد می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند و باعث محبوبیت بیشتر و بیشتر پست شوند.

    جمع‌بندی

    • در این مطلب با آموزش پیدا کردن اولین پست لایک شده در اینستاگرام آشنا شدید.
    • شما نیز به عنوان یک کسب‌وکار یا صفحه شخصی می‌توانید برای همسو شدن با ترندهای روز، اولین پست لایک شده را پیدا کرده و در باقی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
    • اولین پست لایک شده نسبت به عمر اکانت اینستاگرام شما می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.
    • شما می‌توانید با هدف بازاریابی اولین پست لایک شده خود را منتشر کنید و طی یک کمپین، از مخاطبان خود نیز بخواهید که این کار را انجام داده و پیج شما را نیز تگ کنند. این کار به دیده شدن پیج شما کمک بسیاری می‌کند.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع

    Screenrant

    Dexerto

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.