بهترین افزونه حمل و نقل کدام است؟ معرفی 1+3 پلاگین برتر

0

برای داشتن یک فروشگاه آنلاین، تنها راه‌اندازی سایت فروشگاهی اهمیت ندارد. شما در کنار بستر اصلی نیاز به پلاگین‌هایی دارید که بتوانند عملکردهای فروشگاه را تکمیل کنند. برای مثال آشنایی با بهترین افزونه حمل و نقل باعث می‌شود که بتوانید باکیفیت‌ترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه کنید. به عبارت دیگر از آن‌جایی که حمل‌ونقل بخش مهمی از هر تجارت الکترونیک است، پس برای ایجاد بهترین تجربه خرید مشتری باید از فرآیند حمل‌ونقل سریع و کارآمد خود مطمئن باشید.

افزونه‌‌های حمل‌ونقل دقیقاً همان پلاگین‌هایی هستند که شما برای داشتن یک حمل‌ونقل خوب به آن‌ها نیاز دارید. خوشبختانه افزونه‌های زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در اینجا به معرفی آن‌ها و دلایل استفاده از هر پلاگین می‌پردازیم.

افزونه حمل‌ونقل چیست

افزونه حمل‌ونقل چیست؟

افزونه حمل‌ونقل یک نرم‌افزار کاربردی است که باعث می‌شود صاحبان یک فروشگاه بتوانند فرآیند حمل‌ونقل خود را به خوبی مدیریت کنند و این روند را بدون دخالت شخصی و به صورت کاملاً خودکار انجام دهند. با وجود بهترین افزونه حمل و نقل دیگر نیازی نیست که سفارشات را به صورت موردی و با صرف زمان از نظر حمل‌ونقل آماده کنید. بلکه همه چیز به صورت کاملاً خودکار و حتی بدون نیاز به صاحب فروشگاه انجام خواهد شد.

تنها کاری که باید انجام دهید، نصب این افزونه‌ها و انجام تنظیمات لازم بر روی آن‌هاست. شما به یک سیستم کامل نیاز دارید که بتواند عملکردهای مختلفی از حمل‌ونقل را در یک پلاگین به شما عرضه کند. ووکامرس را می‌توان محبوب‌ترین افزونه فروشگاهی دانست که پلاگین‌های حمل‌ونقل باید روی آن نصب شوند. برای نصب این افزونه روی ووکامرس، چند پیشنهاد پیش روی شما قرار دارد. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • برخی از پلاگین‌های حمل‌ونقل بر پایه نرخ ثابت هستند. این یعنی اینکه شما یک نرخ از پیش تعیین شده را برای این پلاگین تعریف می‌کنید. سپس افزونه مورد نظر مبلغ را در زمان ثبت سفارش به عنوان هزینه حمل‌ونقل به فاکتور خرید مشتری اضافه می‌کند.
  • بعضی از پلاگین‌ها نیز بر پایه وزن هستند. این سری از افزونه‌های حمل‌ونقل بر اساس وزن کالا تنظیم می‌شوند و مواردی مثل هزینه حمل‌ونقل را تعیین می‌کنند.
  • دسته سوم پلاگین‌هایی هستند که بر پایه مکان هستند. این گروه پلاگین‌ها در اصل هزینه حمل‌ونقل را بر اساس مسافت و مکان جغرافیایی تعیین می‌کنند.

افزونه حمل‌ونقل نرم‌افزاری است که کار مدیریت سفارشات در زمان ارسال را راحت می‌کند. ووکامرس به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل شناخته می‌شود.

بهترین افزونه حمل و نقل در ووکامرس

به عنوان یکی از مراحل ضروری در خریدهای آنلاین، حمل‌ونقل باید بسیار مورد توجه باشد. اگر از ووکامرس برای انجام فعالیت‌های حمل‌ونقل درون سایت خود استفاده می‌کنید، باید با بهترین افزونه حمل‌ و نقل این پلاگین آشنا باشید. تنوع افزونه‌های حمل‌ونقل بسیار بالاست، اما با این حال احتمال دارد که یک افزونه همه نیازهای سایت شما را برآورده نکند. خصوصاً اگر برای محصولات خود زمان‌های تحویل متفاوت، هزینه‌های حمل‌و‌نقل مختلف و اشکال تحویل گوناگونی در نظر گرفته‌اید. اما اگر می‌خواهید بخش حمل‌ونقل سایت شما از تمامی چیزهایی تشکیل شده باشد که مشتری نیاز دارد، باید کمی وقت بگذارید و با بررسی افزونه‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از این پلاگین‌های رایگان و پولی می‌پردازیم.

نکته: اگرچه هر یک از این افزونه‌ها مزایای زیادی دارند، اما اغلب پلاگین‌های بین‌المللی در کشور ما کارایی لازم را ندارند.

آموزش افزونه حمل و نقل ووکامرس

اگر قصد راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی خوب دارید، آموزش ووکامرس به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل را باید در دستور کار خود قرار دهید. البته کار کردن با این افزونه شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد، اما با کمی فعالیت و دستکاری بخش‌های مختلف آن به سادگی روی آن‌ها مسلط خواهید شد. شما می‌توانید در ووکامرس به عنوان بهترین افزونه حمل‌ونقل، محصولات مختلفی را تعریف کنید، رنگ ‌بخش‌های گوناگون را متناسب با استراتژی‌های بازاریابی خود تغییر دهید و به طور کلی هر چیزی را که برای یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای نیاز دارید از این افزونه طلب کنید. در آموزش ووکامرس شما می‌توانید تغییرات زیادی را در بخش‌های مختلف اعمال و آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. در ادامه به معرفی برخی از کارایی‌های این افزونه می‌پردازیم.

  • مدیریت سفارش‌ها در ووکامرس
  • ساخت محصول متغیر با امکان انتخاب رنگ و سایز توسط کاربر
  • ساخت محصولات گروهی و امکان انتخاب خرید یک گروه کالایی
  • ثبت سفارش از بخش مدیریت برای مشتریان
  • کوپن های تخفیف و نحوه ساخت و مدیریت کوپن در ووکامرس

تنظیمات افزونه حمل و نقل ووکامرس

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس بدون شک ویژگی‌های بی‌شماری را برای ساخت یک فروشگاه آنلاین خواهد داشت. اگرچه ویژگی‌های داخلی خود افزونه ووکامرس ممکن است ساده به نظر برسند، اما آشنایی با بخش‌های مختلف آن می‌تواند به کمک شما بیاید. به همین دلیل باید به صورت حرفه‌‌ای با تنظیمات مختلف این افزونه آشنا باشید. افزونه ووکامرس به صورت پیش‌فرض یک ماشین حساب از نرخ و روش ارسال اولیه در حساب حمل‌ونقل موجود در سایت شما (در صفحه خرید) فعال می‌کند. این افزونه دارای گزینه‌های متفاوتی است که هر یک از آن‌ها بخش‌های جداگانه‌ای را شامل می شوند.

تعیین نرخ بهترین افزونه حمل و نقل

در ووکامرس به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل شاهد چند نوع گزینه تعیین نرخ هستید. نرخ ثابت، ارسال رایگان و تعیین نرخ بر اساس شرایط از جمله این گزینه‌ها هستند که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. برخی از این بخش‌های تعیین نرخ، یک هزینه مشخص را ثبت و به سایت اضافه می‌کنند. این در حالی است که با دیگر بخش‌ها امکان ثبت نرخ‌های جزئی‌تر و البته دقیق‌تر هم وجود دارد.

تعیین منطقه حمل و نقل

در بهترین افزونه حمل و نقل باید منطقه مورد نظر برای ارسال سفارشات را نیز تعیین کنید. با رفتن به بخش تنظیمات مربوط به منطقه قادر هستید که روش‌های حمل‌ونقل برای هر نقطه جغرافیایی را تنظیم و ثبت کنید. برای انجام تنظیمات ووکامرس مربوط به منطقه حمل‌ونقل، باید از طریق داشبورد وردپرس به بخش (WooCommerce) و سپس (Settings) وارد شوید. بعد از آن از بین گزینه‌های موجود برگه (Shipping) را انتخاب کنید. حالا می‌توانید در این تب تنظیمات حمل‌ونقل مربوط به منطقه را انجام دهید.

تعیین کلاس حمل‌ونقل

در بخش کلاس حمل‌ونقل شما می‌توانید تنظیمات لازم را برای گروه‌بندی محصولات مشابه یا کالاهای متفاوت از هم انجام دهید. کلاس‌های حمل‌ونقل در کنار مناطق و روش‌های ارسال کار می‌کنند. بنابراین می‌توانید با رفتن به پیوند (Shipping Classes) روی قسمت (Add Shipping Class) کلیک کرده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

موارد ذکر شده برخی از بخش‌های حمل‌ونقل در ووکامرس به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما برای استفاده از ویژگی‌های بیشتر و پیچیده‌تر لازم است از افزونه‌های جانبی کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: دراپ شیپینگ

مزایای استفاده از بهترین افزونه حمل ‌و‌ نقل

برای اینکه بتوانید هر محصول سفارش داده شده توسط مشتری را به بهترین شکل ممکن به دست او برسانید، کارهایی وجود دارند که باید آن‌ها را انجام دهید. برای مثال محاسبه نرخ دقیق هزینه در طول فرآیند خرید اولین کاری است که نیاز به انجام آن دارید. در قدم بعدی باید برچسب‌های صحیح مربوط به حمل‌ونقل در هر دسته‌بندی را آماده و استفاده کنید. شما همچنین باید هنگام ارسال محصول برای رسیدن به دست اداره پست، مشتریان خود را از این موضوع مطلع کنید. ضمن اینکه در حال حاضر ردیابی آنلاین محموله‌ها و اطلاع‌رسانی به مشتریان در این زمینه نیز از دیگر مواردی هستند که به لیست کارهای شما در زمینه حمل‌ونقل می‌افزایند.

تصور کنید که مجبور بودید به عنوان یک فروشنده تا چه اندازه وقت خود را صرف این بخش از تجارت الکترونیک خود کنید. در این زمان یا باید یک نفر را استخدام کنید و یا اینکه خودتان دست به کار شوید. اما خبر خوب این است که بهترین افزونه حمل‌ و نقل به شما کمک می‌کند تا بدون دخالت کردن در این امور، همه آن‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه حمل و نقل بپردازیم، بهتر است با مزایای این افزونه آشنا شویم تا درک درستی از عملکرد آن‌ها داشته باشیم.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

یکی از مزایای بهترین افزونه حمل‌ و نقل این است که در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند. شما بدون نیاز به صرف وقت یا اختصاص بودجه برای استخدام افراد به منظور مدیریت کار حمل‌ونقل، می‌توانید با نصب یک افزونه تمام کارهای لازم در این زمینه را انجام دهید.

انجام تنظیمات آسان

مزیت دیگر بهترین افزونه حمل و نقل، انجام تنظیمات و پیکربندی آسان مربوط به سفارشات است. شما به عنوان یک صاحب فروشگاه باید بتوانید به راحتی تنظیمات لازم را روی بخش حمل‌ونقل خود پیاده کنید. البته گاهی این تنظیمات نیاز به آشنایی دارند که می‌توانید از طریق آموزش‌های موجود در اینترنت خیلی سریع نحوه کار با آن‌ها را آموزش ببینید.

به روزرسانی‌های حرفه‌ای

از طرف دیگر پیکربندی به‌روزرسانی‌ها در حمل‌ونقل نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. زمانی که بهترین افزونه حمل و نقل شما بتواند به سادگی به‌روزرسانی شود، بدون اینکه خللی در آن وارد شود، قادر است از ویژگی‌های جدید و سازگار با سایر پلایگن‌ها نیز بهره ببرد. یک افزونه خوب پلتفرمی است که از نرخ‌های جدید و به‌روزرسانی هم زمان آن‌ها پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد. با این مزیت مشتریان به راحتی می‌توانند هزینه حمل کالا در مکان‌های مختلف را مشاهده کنند.

تبدیل بازدیدکننده به خریدار

زمانی که بتوانید اطلاعات دقیق و بدون مشکلی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید، می‌توانید آن‌ها را به حرکت وادار کنید تا به مشتریان شما تبدیل شوند. این کار از طریق ارائه مواردی همچون ثبت نرخ دقیق حمل‌ونقل، اطلاعات مربوط به تحویل و کمک به خرید آگاهانه انجام می‌شود.

از مزایای بهترین افزونه حمل و نقل می‌توانیم به تبدیل بازدیدکننده به خریدار و به‌روزرسانی حرفه‌ای داده‌ها اشاره کنیم.

قابلیت سفارشی‌سازی

از دیگر مزایای بهترین افزونه حمل‌ و نقل می‌توانیم به قابلیت سفارشی‌سازی در آن اشاره کنیم. این مزیت کمک می‌کند که ظاهر و عملکرد فروشگاه خود را مطابق با آنچه نیاز دارید، انجام دهید.

مدیریت فنی حمل‌ونقل

با کمک امکاناتی که یک افزونه حمل‌ونقل در اختیارتان قرار می‌دهد، شما می‌توانید تمام کارهای فنی مربوط به ارسال سفارشات مثل ثبت کوپن تخفیف، گزارش‌گیری و بررسی محصول را انجام دهید.

بهترین افزونه حمل و نقل در دنیا

برای اینکه بتوانید روند حمل‌ونقل خود را تا جای ممکن بهبود دهید و این کار را با سرعت و دقت پیگیری کنید، باید قبل از هر چیز با بهترین افزونه‌های حمل‌ونقل در دنیا آشنا شوید. در ادامه به معرفی برخی از این پلاگین‌ها می‌پردازیم.

بهترین افزونه حمل و نقل (WooCommerce Shipping Services)

این پلاگین را می‌توان یک افزونه حمل‌ونقل کامل دانست که می‌تواند تمامی فرآیند ارسال سفارشات را به صورت خودکار مدیریت کند. از مزایای استفاده از این افزونه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • قابلیت استفاده از 100 برچسب حمل‌ونقل
  • امکان بهره‌مندی از خدمات حمل‌ونقل 50 شرکت پستی در سراسر دنیا
  • پشتیبانی از حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی
  • امکان ردیابی مرسوله‌ها به صورت زنده
  • قابلیت سفارشی‌سازی قوانین حمل‌ونقل بر اساس مواردی همچون مقدار محصول، کلاس حمل‌ونقل و منطقه ارسال سفارش

بهترین افزونه حمل و نقل (Flexible Shipping)

یکی دیگر از افزونه‌های ارسال سفارشات محبوب در دنیا، پلاگین (Flexible Shipping) است. با کمک این افزونه می‌توانید مدیریت سفارشات در زمینه ارسال را به شکل حرفه‌ای تعیین کنید. برخی از مزایای این افزونه شامل موارد زیر می‌شوند.

  • قابلیت تعیین قیمت بر اساس وزن سبد خرید یا اقلام
  • قابلیت اضافه کردن شرایط لازم برای ارسال رایگان
  • امکان ثبت روش‌های حمل‌ونقل و قوانین نامحدود در زمینه ارسال سفارشات
بهترین افزونه حمل و نقل (ShipStation Gateway)

بهترین افزونه حمل و نقل (ShipStation Gateway)

این سرویس حمل‌ونقل نیز از دیگر افزونه‌های کاربردی برای ارسال بسته‌های پستی مشتریان محسوب می‌شود که می‌تواند مزایای زیر را برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین به دنبال داشته باشد.

  • قابلیت وارد کردن خودکار سفارشات
  • امکان ارسال ایمیل اعلان
  • قابلیت استفاده از برچسب‌ها و برگه‌های سفارشی

بهترین افزونه حمل و نقل (WooCommerce Shipping Services) امکان استفاده از 100 برچسب مجزا برای تعریف محصولات را فراهم می‌کند.

بهترین افزونه حمل و نقل در ایران

علاوه بر پلاگین‌های خارجی، افزونه‌های داخلی متفاوتی نیز وجود دارند که هر یک عملکردهای مختلفی از خود نشان می‌دهند. بیشتر این افزونه‌ها در قالب یک بستر نمی‌توانند همه نیازهای فروشگاه‌های آنلاین در بخش حمل‌ونقل را برآورده کنند. اما با وجود افزونه حمل‌ونقل پادروپین دیگر هیچ‌گونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت. با استفاده از این پلاگین حرفه‌ای شما می‌توانید صفر تا صد روند حمل‌ونقل و ارسال سفارشات مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

مزایای افزونه حمل و نقل پادروپین

همانطور که در بخشی از مقاله ذکر کردیم، افزونه‌های خارجی زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای پیشبرد اهداف لجستیک فروشگاه خود استفاده کنید. اما به دلیل شرایط موجود امکان استفاده از تمامی امکانات آن‌ها برای کسب‌وکارهای ایرانی وجود ندارد. در مقابل افزونه حمل و نقل پادروپین به عنوان یک سامانه هوشمند جامع، تمامی نیازهای شما را به یک پلاگین حرفه‌ای برطرف می‌کند. با بررسی مزایای پادروپین متوجه خواهید شد که این پلتفرم دقیقاً همان چیزی است که تجارت آنلاین شما به آن نیاز دارد.

در بهترین افزونه حمل و نقل ایرانی قابلیت اضافه شدن به فروشگاه‌های وردپرسی را دارد. ضمن اینکه خدمات موجود در این پلتفرم آن را به یک دستیار هوشمند تمام عیار برای صاحبان مشاغل فروشگاهی تبدیل کرده است. برای آشنایی بهتر با افزونه حمل‌ونقل پادروپین در ادامه به مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

امکان استفاده از پیامک بارنامه حمل و نقل رایگان

با کمک افزونه حمل‌ونقل پادروپین شما می‌توانید سفارشات خود را با ارسال رایگان پیامک رهگیری کنید. همچنین وضعیت ارسال بسته‌های پستی به شکل کامل در پنل وردپرس نمایش داده می‌شود. شما برای رهگيري مرسوله پستی هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید این کار را به طور منظم انجام دهید.

تحویل بار بدون حضور در اداره پست

با وجود افزونه حمل‌ونقل پادروپین می‌توانید بدون حضور در هر یک از شرکت‌های پستی چه خصوصی چه دولتی، بسته‌های خود را از در فروشگاه خود برای مشتری ارسال کنید. نکته جالب اینجاست که سفیران پادرو بسته به خواست شما می‌توانند در یک زمان خاص (روز و ساعت) برای دریافت بسته‌ها به فروشگاه شما مراجعه کنند.

ارسال مرسوله‌ها بدون عقد قرارداد

با استفاده از پادروپین شما دیگر نیازی به عقد قرارداد با شرکت‌های پستی نخواهید داشت و بدون نگرانی از بررسی روند ارسال تا تحویل بسته به دست مشتری، وقت خود را صرف سایر جنبه‌های رشد تجارت خود می‌کنید.

امکان چاپ بارنامه

با استفاده از افزونه حمل‌ونقل پادروپین شما از چاپ بارنامه نیز خلاص می‌شوید. زیرا صفر تا صد این کار به صورت خودکار توسط این افزونه انجام خواهد شد. این بارنامه در پیشخوان پلاگین قابل بارگیری است.

کاهش هزینه‌های لجستیکی

از دیگر مزایای کار با پادروپین می‌توانیم به کاهش محسوس هزینه‌های ارسال بسته اشاره کنیم. در واقع شما برای ارسال بسته باید زمان زیادی صرف کنید یا افرادی را برای انجام این کار استخدام کنید که این موارد می‌توانند منجر به رشد هزینه‌های لجستیکی شما شوند. از طرف دیگر با استفاده از خدمات تحویل بار پادروپین دیگر نیازی به استفاده از انبار ندارید، زیرا می‌توانید سفارش خود را از در تولیدی به کارکنان پستی پادروپین تحویل دهید. تمامی این موارد منجر به کاهش هزینه‌های شما خواهند شد.

صرفه‌جویی در زمان با بهترین افزونه حمل و نقل

با استفاده از پلتفرم پادروپین نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه زمان زیادی را که باید برای رفتن به اداره پست و ارسال مرسوله‌ها اختصاص دهید نیز ذخیره می‌کنید. شما می‌‌توانید با صرفه‌جویی زمانی، تمرکز خود را بیش از پیش بر روی سایر بخش‌ها و جنبه‌های تجارت خود قرار دهید و از این حالت برای رشد برند خود استفاده کنید.

از مزایای استفاده از بهترین افزونه حمل و نقل ایرانی می‌توانیم به مواردی همچون صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های لجستیکی، ارسال بسته‌ها بدون عقد قرارداد و امکان استفاده از شرکت‌های پستی متعدد در یک سامانه اشاره کنیم.

ویژگی‌های افزونه حمل و نقل پادروپین

در قسمت قبل مزایای کار با افزونه حمل و نقل پادروپین را متوجه شدیم. اما این تمامی آن چیزی نیست که شما می‌توانید به عنوان یک مشتری از پادروپین انتظار داشته باشید. آشنایی با ویژگی‌های این افزونه به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از خدمات پستی با کلاس جهانی بهره‌مند شوید، بدون اینکه نیازی به استفاده از افزونه‌های حمل‌ونقل بین‌المللی داشته باشید.

قابلیت شخصی‌سازی سفارشات در بهترین افزونه حمل و نقل

صاحبان یک کسب‌وکار برای ارسال مرسوله‌های خود همیشه با یک چالش عمده مواجه هستند و آن هم این است که باید طبق مقررات شرکت پستی و تنها در یک محدوده از پیش تعیین‌شده کار کنند. اما قابلیت شخصی‌سازی سفارشات در پادروپین به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل، این مشکل را برطرف کرده است. با این قابلیت شما می‌توانید برای ارسال بسته‌های خود آن طور که نیاز دارید برنامه‌ریزی کنید و با اعمال آن در پلتفرم پادروپین، شرکت پستی مورد نظر خود را ملزم به پیروی از آن برنامه کنید.

اگر می‌خواهید به خبرنامه رایگان پادروکلاب دسترسی داشته باشید، فرم زیر را پر کنید.

    امکان بهره‌مندی از پشتیبانی اختصاصی

    یکی از نیازهای اصلی شما در زمینه حمل‌ونقل بسته‌های پستی، اطمینان از درست انجام شدن کار است. بر این اساس پادروپین شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که به کمک این سامانه بتوانند از پشتیبانی اختصاصی استفاده کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل آن را حل کنید یا زمانی که پرسشی در زمینه حمل‌ونقل برای شما مطرح است، پاسخ مناسب را دریافت کنید. از طرفی سرویس پشتیبانی پادروپین با همکاری مشاورین متخصص در حوزه ارسال مرسوله‌های پستی، شرایطی را برای متقاضیان فراهم می‌کند که به کمک آن بتوانند بسته به نوع کسب‌وکار و نیاز تجارت خود بهترین و به‌صرفه‌ترین سرویس حمل‌ونقل را انتخاب کنند.

    حذف تمامی فعالیت‌های دستی با بهترین افزونه حمل و نقل

    استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در پادروپین باعث شده است که تمامی فرآیندهای دستی ارسال بسته به دست مشتری حذف شود و صفر تا صد کار بدون نیاز به شما و به شکلی کاملاً خودکار انجام شود. در اصل شما می‌توانید زمانی که پشت میز کار خود نشسته‌اید و یا حتی وقتی که روی مبل راحتی خانه در حال نوشیدن چای هستید، روند ارسال مرسوله‌های خود را پیگیری کنید.

    قابلیت افزودن شرکت‌های پستی متعدد

    قابلیت جالب دیگر در استفاده از بهترین افزونه حمل و نقل ایرانی، امکان اضافه کردن بیش از 5 شرکت پستی خصوصی به بخش پنل وردپرس شماست. با این کار مشتری می‌تواند شرکت مورد نظر خود را انتخاب کند. این روند می‌تواند اعتبار زیادی به کسب‌وکار شما ببخشد.دقت کنید که افزونه‌های داخلی مشابه مانند تیپاکس تنها یک حق انتخاب برای مشتریان خود قائل هستند. بنابراین اگر شما از برخی امکانات و قابلیت‌های افزونه مورد نظر خود راضی نباشید، چاره‌ای جز انتخاب آن ندارید.

    برای مثال زمانی را تصور کنید که شما مجبور هستید هر سری از معایب کار با شرکت پست چشم‌پوشی کنید، فقط به دلیل اینکه با گزینه‌های دیگر آشنایی ندارید. شاید هم نمی‌خواهید به صورت مداوم خود را درگیر چالش‌های کار با شرکت‌های جدید کنید. اما در پادروپین شرایط کاملاً متفاوت خواهد بود. از آن‌جایی که این سامانه حمل‌ونقل با شرکت‌های پستی متعددی طرف قرارداد است، بنابراین شما می‌توانید به صورت همزمان از خدمات پستی چند گزینه مختلف استفاده کنید، بدون اینکه نیاز به عقد قرارداد با آن‌ها داشته باشید. ارسال کالا با اسپید و شرکت اکوپیک هر دو برای ارسال بسته در حالت تهران به تهران با پادروپین فعالیت می‌کنند که می‌توانید بنا بر نیاز خود هر یک از آن‌ها را برای حمل‌ و تحویل سفارشاتتان انتخاب کنید.

    تنوع در انتخاب وضعیت حمل‌ونقل

    تنوع در انتخاب وضعیت حمل‌ونقل

    تنوع انتخاب در پادروپین به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل موجود در کشور، تنها مختص به شرکت‌های پستی نخواهد بود. بلکه این تنوع در سایر بخش‌ها نیز اعمال می‌شود. برای مثال شما می‌توانید سرویس‌های شرکت‌های مختلف را بر اساس دو عامل منطقه و قیمت بررسی کنید. سپس با مشاهده ویژگی‌های هر گزینه، بهترین مورد را طبق نیاز خود برگزینید.

    پادروپین به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل داخلی محسوب می‌شود که امکان مدیریت صفر تا صد فرآیند ارسال را برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند.

    نتیجه‌گیری

    • به عنوان دارنده یک فروشگاه آنلاین باید از بهترین افزونه حمل و نقل استفاده کنید.
    • بهترین افزونه حمل و نقل افزونه‌ای است که بتواند روند سفارشات را آسان کند و به طور همزمان منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما شود.
    • استفاده از این افزونه‌ مزایای بسیاری برای فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت که قابلیت سفارشی‌سازی و تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید تنها دو مورد از آن‌ها محسوب می‌شوند.
    • پادروپین به عنوان بهترین افزونه حمل و نقل داخلی محسوب می‌شود که استفاده از آن مدیریت کامل روند ارسال سفارش را در پی دارد.
    • نظر شما درباره بهترین افزونه حمل و نقل چیست؟ تجربه خود را در کار با این پلاگین با ما به اشتراک بگذارید.

    پرسش‌های پرتکرار

    منابع:

    fixed

    wpallimport

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.