راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو آن هم با یک فروشگاه ساز اینترنتی یکی از ایده‌های پرسود برای شروع یک کسب‌وکار آنلاین است. در دنیای امروز، بازار قوی فروش...

بیتا هیرمند

نوسته شده در دی ۱۸, ۱۴۰۲

اشتراک گذاری:

راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو آن هم با یک فروشگاه ساز اینترنتی یکی از ایده‌های پرسود برای شروع یک کسب‌وکار آنلاین است. در دنیای امروز، بازار قوی فروش خودرو و لوازم یدکی در تجارت الکترونیک، تبدیل به یک فرصت باورنکردنی برای ایده‌های تجاری قطعات خودرو شده است. با پیشرفت لوازم نقلیه، تقاضا برای قطعات مختلف نیز افزایش پیدا کرده است. جالب است بدانید که درصد بالایی از مشتریان قطعات و لوازم جانبی خودرو، خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند.

این مطلب از مجله پادرو یک راهنمای کامل برای راه اندازی آنلاین شاپ لوازم یدکی خودرو است که به شما کمک می‌کند صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ لوازم یدکی را یاد بگیرید.

ایده راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

با وجود صدها فروشگاه حضوری و آنلاین شاپ لوازم یدکی خودرو، آیا هنوز هم ایده فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو سودآور است؟ راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی حاشیه سودی بین ۲۰ تا ۵۰۰ درصد دارد، بنابراین بسته به عملکرد شما در تامین لوازم و نوع قطعات یدکی که ارائه می‌دهید، همچنان می‌توانید یک تجارت پرسود داشته باشید.

معایب فروشگاه لوازم یدکی خودرو

معایب فروشگاه لوازم یدکی خودرو در مقایسه با مزایای آن بسیار محدود است اما به هرحال به عنوان کسی که می‌خواهد این شغل را شروع کند باید از تمام مزایا و معایب آن باخبر باشید. از جمله معایب این شغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به دانش تخصصی فنی در زمینه خودرو و قطعات آن
  • وجود اقلام یدکی بی‌کیفیت یا تقلبی در بازار که نیاز به تشخیص دارد

این دو نکته به راحتی با کسب دانش و تجربه و همکاری با تامین‌کنندگان معتبر قابل‌حل است.

پرفروش‌ترین قطعات خودرو کدامند؟

یکی از نکات مهم در راه اندازی آنلاین شاپ قطعات یدکی خودرو این است که ببینید  پرفروش‌ترین قطعات خودرو که به صورت آنلاین خریداری می‌شوند کدام موارد هستند. به‌طورکلی می‌توان گفت که اکثر قطعات خودرو فروش خوبی دارند اما سودآورترین آن‌ها می‌تواند یه یک تجارت الکترونیکی موفق تبدیل شود. 

در این بخش پنج دسته اصلی قطعات خودرو که تقاضای آنلاین بیشتری دارند به شما معرفی می‌کنیم:

  1. قطعات خدماتی: لاستیک، قطعات سیستم ترمز، فیلترها، باتری‌ها، کیت‌های کلاچ و…
  2. قطعات الکتریکی: دینام، پمپ سوخت، استارت، رله، کابل و فیوز
  3. قطعات مکانیکی: گیربکس، شیفت‌ها، شمع‌ها، میل‌لنگ، سرسیلندر، سوپاپ، رادیاتورها و…
  4. قطعات داخلی: پنل داشبورد، دستگیره دنده، روکش صندلی و…
  5. قسمت‌های بیرونی خودرو: مشبک‌ها، تیغه برف پاک‌کن، آیینه‌ها، چراغ‌های جلو و عقب و… 

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

برای فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو کافی است در عرض چند دقیقه با یک پلتفرم فروش آنلاین وب‌سایت خود را بسازید و به‌راحتی انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار دهید. با بهره‌مندی از پلتفرم یک فروشگاه‌ ساز حرفه‌ای همیشه به جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات مدیریت فروشگاه آنلاین دسترسی خواهید داشت.

سوالات متداول راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

آیا راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو سودآور است؟

بله، حاشیه سود فروش قطعات یدکی خودروی عددی بین ۲۰ تا ۵۰۰ درصد است که با توجه به نحوه تامین قطعات، عملکرد فروشگاه در مارکتینگ و فروش و نوع قطعات متفاوت است.

پرفروش‌ترین لوازم یدکی خودرو در فروشگاه‌های اینترنتی چه اقلامی هستند؟

قطعات خدماتی مثل لاستیک، قطعات سیستم ترمز، فیلترها، باتری‌ها و…، قطعات الکتریکی مانند دینام، پمپ سوخت، استارت، رله، کابل و فیوز، قطعات مکانیکی مثل گیربکس، شیفت‌ها، شمع‌ها، میل‌لنگ، سرسیلندر، سوپاپ، رادیاتورها و…، قطعات داخلی مانند پنل داشبورد، دستگیره دنده، روکش صندلی و قسمت‌های بیرونی خودرو مثل مشبک‌ها، تیغه برف پاک‌کن، آیینه‌ها، چراغ‌های جلو و عقب و…

بهترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی چیست؟

استفاده از فروشگاه‌سازهایی مثل پادروشاپ به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه و بدون نیاز به دانش فنی، فروشگاه اینترنتی اختصاصی خودتان را بسازید و از مزایای فروش آنلاین و مدیریت آسان ثبت‌سفارش برخوردار شوید.

بیتا هیرمند

نوسته شده در دی ۱۸, ۱۴۰۲

اشتراک گذاری:

در این مطلب بخوانید:

Table of Contents

آخرین مطالب